За некачествените ремонти по вашите пежа

Всички теми за магазини за части, застрахователи, бензиностанции и т.н. тук!
Dr Watson
полковник
полковник
Мнения: 916
Регистриран на: чет апр 10, 2014 9:53 pm
Град: VT.bg
Кара: 406 HDI комби
Has thanked: 2 times
Been thanked: 58 times

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот Dr Watson » пет авг 16, 2019 4:44 pm

В Добрич гледам има ТСТ Ауто, което не е СФА. Официален сервиз е ама от типа "упълномощен". Върви в СФА - Варна. А за тия се оплачи в София и ги питай, защо да плащаш диагностика за 2 дни. Какво точно са диагностицирали повече от 1 час - някакво наблюдение и мислене, разглобяване, какво... За един час може да разгледаш и да разбереш, че не ти е ясно. Останалото е просто стоене.

spartaneca
наборник
Мнения: 12
Регистриран на: пет мар 15, 2019 5:22 pm
Град: Варна

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот spartaneca » пет авг 16, 2019 5:24 pm

Не мога да си едитна предния пост: Ако може модератор да го редактира замени с този или да го премахне и остави този: Историята стана още по-забутана и гадна!
Аз писах предния пост преди да отида да си взема колата (преди няколко часа). А това е коментара след като я взех преди малко:
Днес да споделя едно не толкова приятно преживяване в Официалния сервиз на Пежо в гр. Добрич!

Историята: Вчера рано оставих автомобила си там, проблема е, че вратите са автоматични и едната понякога отказва да се отваря и затваря от дистанционното. Отначалото имаше голям червен флаг, че като я закарах, майсторите я гледаха като НЛО, не бяха виждали такъв модел според мен. Обясних им всичко, проблема "Дясната врата понякога не се отваря и затваря". Казаха "Добре, ще правим диагностика и ще видим проблема и да го отстраним". Днес се обаждам да видя до къде са стигнали "Ами да след вчера цял ден диагностики разбрахме проблема: Вратата не работи както трябва". ЕХА! Какво откритие... На таблото изписва "Вратата дава дефект (на немски) когато откаже да се отвори или затвори, без нужда от никакви диагностики... По-големия резил идва сега: "Ами варианта е да свалим корите, седалки всички и да търсим проблема" (В немски форуми и дори YouTube видеа има много мнения и видеа от къде е проблема и как се оправя...) "Обаче ще трябва да ни плащате за всеки час работа, като не ви обещаваме, че ще намерим проблема или ще го решим". Това беше едно от най-неадекватните неща които съм чувал! Ще плащам ей така, за спорта! Могат да кажат работихме 10 часа по 50 лв = 500лв и проблема да не е решен! Казах: Не мерси, идвам да я взимам. Да добавя майсторите дори не знаят как да направят "Ресет на вратите" който го пише в документацията дори! Отивам да я взимам и майстора ми вика най-нагло "Ами дължиш пари за диагностика" и аз му казах "Е вие ми казахте само "Вратата не работи", а то това си го пише на дисплея на колата... Къде е тая диагностика? Дори не знаете къде е проблема?" Изкарах пари да плащам " И попитах, сега не ти ли е неудобно, за нищо свършено да взимаш пари?" - майстора стои гледа "Ами, ами" и до там.

Тук искам да благодаря на ЖЕНАТА която приема автомобилите и ги издава. Толкова мила, усмихната, позитивна жена (служител), много рядко се среща! Може би тя е единственото свястно нещо в този магазин/сервиз! Жената видя "проблема" и помогна да се реши. В крайна сметка, майстора му стана неудобно, че нищо не е свършил (той сам каза "да наистина нищо не сме направили) и каза "добре върви си не плащай" с един тон всякаш ми прави услуга... И му казах "Ами намерете си по-добър ел техник, че да има защо да ви се плаща.. Той: "Ако познаваш такъв доведи го тука" леко сопнато... Отговорих "Ако познавах, нямаше да си губя времето с вас" и си тругнах. (тук малко грубо стана, но след тона му, си го заслужаваше). Дори не се бяха постарали да настроят дисплея (ако знаят как). Час, показатели, всичко е мазало... Забравих да добавя, че кожата по-волана е леко ожулена на места (а нямаше такова нещо).

Такива неквалифицирани работници не бях срещал в офиален сервиз и представителсто...

Писах оплакване до Пежо (официалния сайт) и на пощата на СФА. Да знаят поне какво става.

Потребителски аватар
murfito
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6646
Регистриран на: нед апр 30, 2006 8:39 pm
Град: София
Кара: PEUGEOT 508 2.0HDI; PEUGEOT 807 2.2HDI; PEUGEOT 1007 1.4HDI; PEUGEOT 106 1.5D
Has thanked: 200 times
Been thanked: 626 times

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот murfito » пет авг 16, 2019 5:37 pm

Проблема най-вероятно е в бравата, но трябва да си намериш някой който познава модела.

И не е нужно да пишеш на 100 места във форума.
Око за око, паста за зъби!

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

http://bulfleet.com/?recruit=2182398

Потребителски аватар
penco
генерал
генерал
Мнения: 2298
Регистриран на: съб юни 16, 2007 11:23 am
Град:    
Has thanked: 499 times
Been thanked: 389 times

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот penco » съб авг 17, 2019 10:24 am

spartaneca написа:Такива неквалифицирани работници не бях срещал в офиЦИален сервиз и представителстВо...


С официалните сервизи на кои други марки имате отношения? Като чета, минимум 5-6?

spartaneca
наборник
Мнения: 12
Регистриран на: пет мар 15, 2019 5:22 pm
Град: Варна

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот spartaneca » съб авг 17, 2019 8:29 pm

На Мерцедес и БМВ.

Мърфито - и аз смятам, че е от там. За щастие тук намерих човек, който каза, че може да реши проблема.

Тази редакция на поста е с оглед дискусията и запазване на добрия тон. Колега спазвайте правилата на Форума. Не влизайте в пререкания и не отправяйте ненужни квалификации към модераторския екип.
Pepino

Потребителски аватар
Ilia SFA
СФАгент
СФАгент
Мнения: 178
Регистриран на: пон авг 18, 2008 9:47 am
Кара: Peugeot
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times
Контакти:

Re: За некачествените ремонти по вашите пежа

Мнениеот Ilia SFA » чет авг 22, 2019 10:00 am

spartaneca написа:Peugeout 1007:

Закарах я в Пежо сервиза официалния в Добрич: след 2 дена "диагностика" майстора стигна до заключението "Да има проблем с вратата, но не знаем къде е" и буквално искат да им плащам за търсене на проблема (на час) и направо ми каза "ама не сме сигурни дали изобщо ще го открием, но и да не го, трябва да ни се плати за труда". Направо бях шокиран! Те досега такъв модел автомобил не бяха виждали. Като го закарах стоят и гледат и идея си нямат какво е това нещо. Само за малко инфо: Като откаже вратата да се отвори, на таблото си изписва, че "Има дефект във вратата на пасажера"... 2 дена ми държаха колата за да ми кажат това същото.


Случаят е разрешен с Управителя на Пежо центъра в Добрич, нали?


Върни се в “Сервизи, услуги, магазини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост