Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7468
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1355 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот ra40 » пон фев 20, 2017 9:57 pm

Любо е с шенкели от 306
Изображение

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пон фев 20, 2017 11:56 pm

За съжаление нищо не ми говори. Има ли тема, или някакъв линк към мнение някъде?

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7468
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1355 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот ra40 » вт фев 21, 2017 1:01 am

Изображение

Потребителски аватар
DYNACORD
лейтенант
лейтенант
Мнения: 759
Регистриран на: пон дек 19, 2005 5:06 pm
Град: София
Кара: 205 GTi Mi16 / 306 GTI-6 / Type S / Trek Fuel
Has thanked: 31 times
Been thanked: 83 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот DYNACORD » ср фев 22, 2017 11:10 pm

ако искаш колата да завива, не слагай шенкели от 306, дори и с носачи от 309
и тази цялата история с АБС.. :) излишни са

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет фев 24, 2017 2:03 am

ABS-ът не мисля, че е излишен, но това е според вкуса на човека в крайна сметка. Определено ще има копче ВКЛ/ИЗКЛ, така че не е проблем при "сериозно" каране.

Благодаря за съвета за шенкелите, ще се придържам към заводското изпълнение в такъв случай! Харесва ми как гумите са точно до калника, т.е. следата е доста широка.

В последните дни оглозгах и последните пластмаси от купето, вкл. облицовката на тавана - много ме е яд, защото 33-годишен таван даже не се беше разлепил, а докато го сваля му се видя сметката... -_- Не знам защо от Пежо са решили да залепят картона за ламарината, при положение, че е достатъчно дебел и си седи сам. Сега трябва да махна плата от картона и да го лепя наново - голяма глупост.

Днес свалих и броните, куката за теглене отпред - държи се на 4 болта, и си събрах абсолютно всички болтове в една кофичка, че ще трябват все пак. :D

Задните седалки са за претапициране, предните също. Препоръки за добър тапицер в Пловдив или откъде да си купя качествени материали, за да дам на моята шивачка да ми ушие нови калъфи по старите?


R.I.P. 1984-2017
Изображение

Изображение

Изображение

Апропо, подарявам разни нещица, които няма да ми трябват, но не искам да хвърлям.
Например - една оригинална джанта от 205 GTI, май има и една приличаща на Gutmann, но трябва да погледна пак, че ми звучи нереално.
Има и други неща, трябва да взема да ги снимам, защото предпочитам да отидат при някого, отколкото на боклука.

Fortsetzung folgt.

Утре ще пера мокета, ще мия и разглобявам броните. Трябват ми идеи с какво да заменя изолацията под мокета, тъй като и на двете коли се е скапала тотално. Прилича ми точно на пълнеж от старовремски матрак.

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2435
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Alexander Bakov » пет фев 24, 2017 7:45 am

Ако не се оправиш с тавана ми пусни едно лс. Имам един тъмно сив който горе долу е свален като хората. На едно две места има сгънато , но ако ти се занимава може да ти свърши работа щом твоя е зле

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет фев 24, 2017 11:24 pm

Таванът беше безупречен - без петна, без огънато, без провиснало... и докато го сваля му е**х мамата...

Някой знае ли как се свалят калниците на тая кола?! Левият го свалих за 1 минута, нищо работа, 6 болта... обаче видях, че е бил залепен към купето, за да не пръска вода нагоре и напред. На десният лепилото му държи още и не мога да го помръдна изобщо...

Потребителски аватар
waleto
Професор GTI
Мнения: 2999
Регистриран на: съб дек 04, 2004 11:45 am
Град: София
Кара: Peugeot 205 1.9 16V Turbo
Has thanked: 146 times
Been thanked: 148 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот waleto » съб фев 25, 2017 12:09 am

За купето използвах битумна изолация за покриви.Леко я нагрявам с горелката и лепя!
Компютър с номер 359 на края имам,ако ти трябва,твой е!
ABS ти е напълно излишен!Първо ще имаш доста проблеми докато го накараш да работи!
След това няма да работи дълго време!
И без това задните спирачки са ти захранени от една тръба,сложи си едно кранче и си регулирай налягането назад,както искаш!
Ако разредиш колата на 8:1 ще я убиеш!
Не я разреждай по-надолу от 8,6:1
Приемам всякакви забележки.Може и на лични!
svo написа:...Само аз съм идеален, но това е друг въпрос...

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » съб фев 25, 2017 12:53 am

На 1.0 е с 4 тръбички, не е като на GTI спирачната система с тройник, а и спирачната помпа ми е от 406 3.0 V6. ABS-ът го пробвах успешно - захранва си клапаните правилно и сработва добре. Не ми е проблем да го сложа и махна, ако не ми хареса, но съм имал много неприятни преживявани на мокро с големите спирачки и предпочитам да го има, алгоритъмът на работа на Бендикс ми харесва, не виждам причина да не е успешна трансплантацията.

Компютърът го взимам веднага, стига да не ти е нужен наистина.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » съб апр 01, 2017 10:08 pm

Айде малко снимки за тези, които нямат фейсбук:

Изображение Блокът на АБС-а разглобен и изчистен.

Изображение Клапаните - промити.

Изображение Нови уплътнения за АБС-а.

Изображение Рециклиран, изсушен и сглобен - готов за монтаж.

Изображение Донорът.

Изображение Вече е оглозган изцяло, тук съм още в процес на разглобяване.

Изображение 1.6 GTI.

Изображение Като си вземеш ел. стъклоповдигачите и няма как да задържиш стъклото, се обажда българският гений.

Изображение Очевидно целият интериор на една 205-ца се събира в багажника на Санта Фе-то, седалките са на задната седалка.

Изображение Вентилаторът на парното се сдоби с нови четки и ревизирани "лагери".

Изображение Панелът на парното беше изчистен и снабден с диодно осветление (диодна лента, 20W/метър, топло бяла).

Изображение Донорът е вече по голо купе.

Ииии нещо по-актуално:

Изображение След известно затишие, днес най-после реших да свърша малко работа - този път в багажника на здравото купе. Първо махнах отвратителната газова бутилка (60л прасе), чиито скоби бяха ръждясали зверски и се наложи да ги режа с ъглошлайфа и да ги избивам с чук. След това реших да се заиграя с телената четка на ъглошлайфа и къде що имаше надрано, обелено или с каквито и да е форми на повърхностна ръжда - беше минато до чист метал. За жалост явно е влизала вода, защото в ниските места на багажника, но само от горната страна, тук-там имаше начални огнища на ръжда, разбира се и там където купето беше дупчено заради АГУ-то.

Изображение След старателно почистване на шлайфаните места с прахосмукачка, последва грундиране на 3 ръце с пауза за изсъхване между отделни стъпки. След няколко дни ще мина и с битумен спрей на няколко ръце, за да има твърдо гумено покритие отгоре, а после ще се боядиса и в цвета на купето.

Изображение Иии ето крайният резултат. По ръба на багажника имаше доста надрани места, затова също беше минат с телената четка и грундиран. Навярно другата или по-другата седмица цялото купе отива за основно пребоядисване. Нещо, което забравих да снимам бе изчукването на ръбчетата на задните калници с гумен чук, както и как седят 15 цоловите джанти от GTI на 205 с ниските калници. Ще се поправя по-нататък!

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет юни 09, 2017 6:31 pm

Взех си 1.9GTI мотор... сега обаче съм пред дилема, а именно: с LE-Jetronic-а или с Motronic 1.3 да монтирам мотора. При втория вариант имам ламбда сонда, но пък ще трябва да преправям немалко инсталацията, при първия директно монтирам всичко, но ще имам играчка с настройките на компютъра, ако не намеря такъв от 1.6/115 или 1.9/130к.с.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » нед юни 11, 2017 1:17 pm

Да добавя още някоя друга снимка.

1.9 DKZ
Изображение

Да предпазим малко поне семейното повдигнато комби.
Изображение

Довиждане TU9, благодаря ти за 2-те години вярна служба и че устоя на бруталния тормоз (за пример - качване на целия път Чепеларе - Пампорово и Смолян - Пампорово - на първа предавка на прекъсвач, защото втората умря, на трета не достигаше мощност, а зад мен имаше колона коли).
Изображение

Иии сега се търси лапа за DKZ-то, а дотогава ще си полежи на земята. Дано не се наводняват гаражите от дъждове в близкото бъдеще.
Изображение


Апропо, приемам всякакви предложения за силни обезмаслители, за да си изчистя и подготвя за боядисване мотора, кутията, моста и коша.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 12239
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4425 times
Been thanked: 5760 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот NVG » нед юни 11, 2017 3:00 pm

Dino Kirov написа:...Апропо, приемам всякакви предложения за силни обезмаслители, за да си изчистя и подготвя за боядисване мотора, кутията, моста и коша.

За да не купуваш скъпи готови препарати може да ползваш коресилин в празна опаковка от примерно битов/кухненски обезмаслител. Пръскаш всички метални части и миеш с вода. Става и с фосфат на прах примесен с вода и после пак обилно с вода. Ползват го в някои сервизи със същата цел. В коресилин съм топил и мил разглобени карбуратори (без гумените и пластмасови детайли) и часовников механизъм на 100г. Стават като нови! Ти прецени кое ще ти е по-удобно.
Поздрави и успех!
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » вт сеп 04, 2018 10:39 am

Малко update.

Калинката е готова от няколко месеца, карам я почти всеки ден, ходих до Русе и Варна с нея - страхотно удоволствие. DKZ-то е изключително приятен мотор. Не съм го казвал, не се хваля и не подкрепям, но абсолютно безпроблемно си държи 200, като единствено температурата на маслото се вдига доста (почти до 140), но подозирам неправилно сложена стрелка на уреда.

Като проблеми:

1. Счупи ми се пружинката, която връща ключа от положение "стартер". Затова махнах патрона, направих старт-стоп бутон, който е с 2 блокировки (много проста, но ефективна схема), имобилайзер и ел. заключване на волана. Монтирах и аларма с обемни датчици.

2. Уредът за бензина показва каквото си иска. Знам, че има разлика между уредите и нивомерите - 2 вида са. Мисля, че съм комбинирал двата различни вида и затова не отчита вярно. Имам още един нивомер, но не мога да отвия пластмасовата капачка на резервоара, която стяга нивомера...

3. Шумно е... мамка му, много е шумно... :lol: :lol: :lol: Като се кача в 406-та след 205-та и сякаш сядам в S-Klasse... :lol:

4. При яко ръчкане хвърля масло от щеката - четох, че е често срещан проблем и се лекува с нова щека. Иначе не надува в картерната вентилация, не губи масло. Засега съм сложил няколко О-пръстена горе на щеката и съм решил проблема.

5. Задницата прекалено много иска да танцува... с такава кола наистина се научаваш да караш.

Плюсовете са ясни, няма какво да я хваля. Готиното при DKZ-то е, че има гнездо за бушон (до горивния филтър) - като се сложи там бушон/шунт, мощността се намалява осезаемо, както и ъгъла на запалване - правено е с цел ползване на по-"слаб" бензин едно време, но пък има разлика във вървенето и разхода. Без проблем с бензин 95 докарва 10/100 с яко ръчкане в този режим. Естествено аз го изкарах през копче в купето, за да мога да си сменям режима в движение.

Намерих си лайсни от GTI след като продадох моите перфектни такива за 75лв защото си мислех, че няма да искам да ги слагам. :udri: :udri: :udri:

Предстои боя и монтиране на лайсните, GTI предната броня и GTI дългите.

И вече само в гаража.

Апропо, по 405-та също има развитие - четете в съответната тема.


Изключителни благодарности на всички знайни и незнайни (на широката публика) приятели и колеги, които помогнаха къде напълно безкористно, къде срещу супер символични почерпки, за осъществяването на мечтата 205 GTI! Страхотни сте! :biri: :biri: :biri:
Последна промяна от Dino Kirov на вт сеп 04, 2018 11:03 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 12239
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4425 times
Been thanked: 5760 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот NVG » вт сеп 04, 2018 10:45 am

Браво приятелю и ще очакваме снимки на "осата"! Опитай да отстраниш недоделките все пак. :evalata: :bravo:
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
Danda69
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2798
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 477 times
Been thanked: 878 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Danda69 » вт сеп 04, 2018 5:06 pm

Поздравления приятелю,в най-скоро време ще се постарая да се видим.
По повод на шума -аз и с двете мога да стигна до 180 , има обаче една разлика - в автоматика е приятно тихо, дори и при тази скорост , докато в оранжевото след 120 радиото не се чува . Разликите са 2 - изолация на предния капак (автоматика има , оранжевото не) и най-вече оранжевото има капандура и целия шум от покрива се чува вътре.
Същия ефект би имало и при лоши уплътнения на врати и прозорци .
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1100
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 116 times
Been thanked: 82 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » ср сеп 05, 2018 6:35 pm

205 - снимки

Нямам време да преоразмерявам/качвам по други сайтове, затова засега само във ФБ.


Върни се в “205 / 309”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта