Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

tisho 74
редник
редник
Мнения: 163
Регистриран на: съб фев 03, 2018 5:25 pm
Град: София
Кара: 308 SW 1,6HDI 80kW
Been thanked: 26 times
Контакти:

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот tisho 74 » пет апр 06, 2018 9:40 pm

Ако джантата е на 5-6 мм от апарата всичко е наред. На други марки фабрично са на 2. Така че не го мисли.
От друга страна ако успееш да изкривиш толкова джантата, че да удари в апарата дори при 2 мм разстояние до апарата и колата да остане в движение, ще те призная за номер едно;-)

Понеже понатрупах доста опит с мойта 308-ца, за гумите и джантите мога да кажа следното:
16 цола с 205/55/16 е наистина оптималното решение за комфорт и добро пътно поведение на колата. Доста подходящо решение за лятото;
15 цола със 195/65/15 осигурява по- добър комфорт, но за сметка на стабилността. Добро е за зимата поради по- малката широчина и по- високата гума- все пак неравностите зимата са доста повече.
17 цола е интересен размер, но гъзарията иска жертви- солена цена на гуми, по- лесно се късат гумите с този размер по нашите пътища и разни други неща.
Изображение

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет апр 06, 2018 11:27 pm

Благодаря за инфото, колега tisho 74! Наистина ме успокоява, че ще мога да продължа да карам с настоящия размер.
Само ще споделя, че съм сърбал попарата на 225/45R17 с Fiat Bravo II - скочих с 80 в една дупка три на метър на една педя, отдясно, и резултатът беше балон на предна гума, крива предна и задна джанта, разтропан шарнир, разскърцана рейка и свирещ вентилатор на купето.
С 15-ките после направо се родих - несравнимо по-комфортни са от 17-ките (че дори и от 16-ките), но за да доставят близко (но не баш същото) усещане за стабилност, те трябва да се помпят на минимум 2.5 бара.
При ограничен бюджет като моя избирането на 195/65R15 за основен размер летни/зимни гуми ми позволява винаги да купувам висококачествени модели (в моя случай зимен Континентал и летен Гудиър). Освен това, този размер гуми се износват по-бавно (и по-равномерно) и като цяло имат по-дълъг експлоатационен срок (а и "пазят" окачването). И в крайна сметка факт е, че откакто съм със R15 не съм имал балони, криви джанти, проблеми с аквапланинга и със зимните условия. Отдавна съм си адаптирал маниера на каране и нямам никакъв проблем с тяхната стабилност (редовно следя и поддържам налягането им).
Не бива да се забравя и друго - при по-широките нископрофилни гуми усещането за стабилност при рязко маневриране и в завой с висока скорост е по-високо (по-малка деформация на борда) и сцеплението по-високо, но загубата му настъпва доста по-рязко и агресивно (особено на мокро и хлъзгаво).

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » нед апр 15, 2018 11:59 am

Извърших поредното ремонтче - подмяна на износен пистов ремък, което установих при поредния рутинен преглед под капака - светнах с фенерчето и видях, че пистовият ремък се напукал жестоко от страната на пистите, а колата е едва на 107 хил. (но почти на 10 години). В СФА я гледаха май 2017 и нищо не казаха, но аз съм съвсем сигурен, че проблемът с ремъка е бил съвсем видим - просто в сервиза не са си свършили съвестно работа.
И така, процедурата по замяната е следната:
1. Необходимо е да си осигурите ремък 5750.RG или аналозите му (аз си взех Gates 6PK905 за 17 лв.), лула или тресчотка 30 мм HEX, препарат за прозорци и кухненска хартия.
2. С ключа завъртате по часовниковата стрелка болта на обтягащото рамо за да се повдигне дотолкова, че да се вкара заключващият пин и да го застопори в сервизно положение.
3. С пръстите хващате накрайника на отключващата лента на ролковата предавка и го издърпвате навън и нагоре, докато прорезът в основата на лентата не се закачи на зъбчето над нея. Ремъкът пада веднага, но преди да сложите новия следва да почистите с препарат за прозорци и кухненската хартия нарезите на ролките на алтернатора, демферната шайба, компресора на климатика и контактната повърхност на ролката на водната помпа. Сега е моментът и да обследвате всички ролки и да проверите тяхната изправност (следете за луфтове и шум в ролката на алтернатора и компресора, както и за деформация на контактната повърхност на ролките).
4. Поставяте новия ремък в обратен порядък, като следите да ляга плътно в каналите на ролките (особено на демферната шайба). Връщате лентичката на ролковата предавка обратно на място, след което завъртате малко ремъка за да се уверите, че е легнал правилно и накрая отпускате рамото на обтегача, проверявайки да е натегнат добре.
5. Завъртате ключа два-три пъти на стартер за по около секунда (без обаче да запалвате двигателя) и ако с ремъка всичко е наред двигателят вече може да се запали. В началото се наблюдава повишена амплитуда на хода на обтегача (дължи се на факта, че новият ремък е бил сгънат в опаковка), но след 10-15 минути ще се нормализира. Проверете за колебания и радиално биене в работата на всички ролки. Ако всичко е наред включете климатика, подайте повечко газ и вижте дали има нетипичен звук. Ако всичко е наред, то ремонтът е приключил успешно.
Всъщност ремъкът на 308 се оказва чист консуматив, но смяната му е сравнително лесна и не изисква никакво разглабяне (работа за 15-20 минути). Старее интензивно, най-вече поради високата температура на работа (разположен е близо до корпуса на двигателя) и според мен реалният му ресурс е не повече от 120 хил. и/или 5 години (както е за ангренажните ремъци). Моят беше на 107 хил. км, но почти на 10 години и беше направо пред скъсване, а погледнат отгоре изглеждаше като да е сменян скоро (надписите се четяха съвсем ясно).
Мисля обаче, че като цяло дизайнът на пистовата система не е толкова лош - работи доста тихо, ефективно и обезпечава добро ниво на сигурност - при скъсване на ремъка алтернаторът спира и колата се движи до изтощаване на акумулатора, но благодарение на ролковата предавка водната помпа ще продължи да функционира, обезпечавайки охлаждането на двигателя.

Тук руснаците имат малко снимков материал кое как изглежда:
http://forum.my308.ru/viewtopic.php?f=33&t=1321
https://www.drive2.com/l/455484237752041611/

Потребителски аватар
penco
генерал
генерал
Мнения: 2267
Регистриран на: съб юни 16, 2007 11:23 am
Град:    
Has thanked: 497 times
Been thanked: 376 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот penco » нед апр 15, 2018 4:19 pm

kostazl написа: ... В СФА я гледаха май 2017 и нищо не казаха, но аз съм съвсем сигурен, че проблемът с ремъка е бил съвсем видим - просто в сервиза не са си свършили съвестно работа....

Е, там извънземни ли мислиш, че работят? Същите са като всички нас.

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » нед апр 15, 2018 5:13 pm

Е да де, ама им платих доста пари за цялостен преглед на колата (преди да я купя) и пропускайки подобен фундаментален риск за надеждността буди съмнение в компетентността им. Освен това задържаше задна дясна спирачка и подпалваше накладките, а те направо почнаха да вадят цена колко струва нов спирачен апарат! По-късно отидох на друг майстор (човека наистина е добър) и за няма и 20 минути установи проблем с жилото на ръчната и го отстрани.
Та затова споделям всичко в подробности, за да насърчавам способните колеги сами да си диагностицират и отстраняват повечето проблеми по колата - за съжаление само така може да са сигурни, че всичко ще е добре изпълнено! Засега всичко ремонтирано от мене по колата работи безотказно! Отдавам го на това, че използвам подходящите инструменти и материали и гледам да спазвам ремонтната процедура. Въобще не вярвам, че ръката на майстора може изобщо да се доближи до прецизността на динамометричния ключ - обикновенно на ръка малките болтове се пренатягат с много и това води до доста проблеми!
На майсторите хляба никой няма да може да им го вземе, защото много от ремонтите изискват специални инструменти и машини, които трудно могат да се осигурят в любителски условия.

tisho 74
редник
редник
Мнения: 163
Регистриран на: съб фев 03, 2018 5:25 pm
Град: София
Кара: 308 SW 1,6HDI 80kW
Been thanked: 26 times
Контакти:

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот tisho 74 » нед апр 15, 2018 5:48 pm

penco написа:
kostazl написа: ... В СФА я гледаха май 2017 и нищо не казаха, но аз съм съвсем сигурен, че проблемът с ремъка е бил съвсем видим - просто в сервиза не са си свършили съвестно работа....

Е, там извънземни ли мислиш, че работят? Същите са като всички нас.


Разликата е в това, че измежду нас има много по- кадърни, прецизни, знаещи и можещи люде, отколкото там, а и на други "реномирани" места. И със сигурност можем да си диагностицираме проблемите доста по- добре и точно от колкото на такива места.
Изображение

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет апр 27, 2018 7:36 pm

Да се похваля - поставих оригиналната изолация под задните седалки - 7478 E8 (56 лв в СФА), понеже на производителя явно доста му се е свидело.
Сега седалките стоят доста по-стабилно (на 308 са най-разтропаните задни седалки, които някога съм виждал) и се надявам сега на хората отзад да им е по-комфортно. Ако не друго поне ще намали шума, навлизащ отзад.

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » чет май 10, 2018 10:07 am

И така, при мен равносметката за разхода на масло на 1000 км до момента (около 14 хил. км откакто я имам) е:
Total INEO ECS (C2) - 400-500 ml
Mobil ESP Formula (C2/C3) - 300-400 ml
Mobil ESP Formula + LM Stop Leak - 270-350 ml
Разходът не зависи толкова от режима градско/магистрала, а колкото от моточасовете. Стилът на каране градско (70%) е поддържане на средни обороти (2500- 3000), без да я жаля, а на магистралата (30%) е поддържане на 110 км/ч (темпомат), с изпреварвания до 140 км/ч.
Пушене няма (дори при форсаж до 5000 оборота), но ауспухът си е черен. Маслото си потъмнява доста до около 6-7 хил. Горивото е винаги едно ЕКО Економи 95.
Изводът за мен е, че добавката реално не влияе толкова, колкото вискозитета на маслото при работна температура.
Твърдо ще пробвам с 5W-40!

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » съб май 19, 2018 9:47 pm

Още малко по темата.
След смяната на маслото пак е ESP Formula, но този път добавката я сипах веднага. Проверих го на 1800 км и ориентировъчната загуба е около 600 мл. (300 мл. добавка и 300-400 мл. каквото беше останало в 4-литровата туба на ESP Formula). Очевидно добавката вече не влияе на разхода (много е възможно да съм се заблудил за нейния ефект) и с нея и без нея в горещото време си харчи 350-400 мл на 1000 км.
Повече ме притеснява цветът - пак започна да потъмнява и вече си е почти кафяв. Според мен в България бензинът е с кофти нива на сярата (хем сипвам Е95 само на ЕКО) и това дава отражение на живота на маслото - просто му трябва много висок TBN! Е98 или Е100 не смятам, че с нещо са по-качествени (освен октан-рейтинга) и при тези цени за мен са изключени.
Подобно състояние се наблюдава и в Русия - там така или иначе не им трябва да покриват Евро-нормите и в горивото има повишени нива на сяра (от суров петрол с ниско качество). Хората просто са се научили да си сменят маслото максимум на 8-10 хил. и който го спазва няма никакви проблеми.
У нас рафинериите работят със същото качество петрол (ниско), но тук би трябвало да се покриват евро стандартите за нивата на сярата. Очевидно е обаче, че никой не го следи както трябва (вероятно защото това чувствително ще оскъпи крайният продукт, с между 7 и 15%). А на нас ни казват от официалния сервиз да си сменяме маслото по книжка на 25 хил., което е пълен абсурд, ама наистина пълен!
LowSAPS маслата винаги имат нисък алкален запас (за да се постигне по-ниското пепелно съдържание), който въпреки по-ниското си киселинно число много бързо се "изяжда" от кофти гориво (минават повече остатъци от горенето през буталата) и след 6-7 хил. започва да се натрупват отложения - те просто са разчетени за горива, които напълно отговарят на евро 4 и нагоре.
Поради това, Mobil ESP Formula (TBN 6.5) държи само около 7-8 хил. км градско и след това цветът зпочва да клони към черно. Базата се държи, защото е много качествена (поне 40-50% PAO) и самият двигател реално стои чист, но това продължава още известно време (до момента, в който алкалният запас се изравни с киселинното число), след което вече нищо не може да предотврати наслагването на кокса.
Изводът, който аз си правя, е че моят двигател е вече поизносен (нищо, че няма 110 хил.) и не може да задържа тънкото 5W-30 и си го гори (вероятно повече през сегментите и по-малко през гумичките на клапаните). Аз лично смятам, че за мен по-добре ще е 5W-40 и то с TBN поне 10. Първо ще пробвам с Total Quartz 9000, защото съм го използвал вече (на Рено К4М700 - пробег 210 хил. и Фиат 1.9 MJT 8V - пробег 150 хил.) и останах доволен от него. Знам колко го плюят, но смятам, че е напълно неоснователно. За да не попадна на менте (а и да имам образец на туба за сравнение) мисля да си го купя от СФА, въпреки че не можах да видя разлка с тубите, които съм купувал до момента.

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » вт май 29, 2018 10:14 am

И така, на 26-ти смених маслото с Total Quartz 9000 5W-40. След 1000 км ще пиша как е.
Подробностите са тук:
viewtopic.php?f=84&t=120057&start=120#p1411471

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » ср авг 15, 2018 11:46 am

Малко ъпдейт за колегите, които са с хечбек и бебе като мен.
Багажникът на 308, със своя обем от около 350 литра, се оказа твърде малък за нуждите на семейство с малко бебе.
Поради тази причина бях принуден да си купя оригиналните релси за багажник на тавана (288 лв в СФА) и издебнах промоция на 240-литров багажник G3 Hydra (230 лв в Емаг).
Монтажът на багажника е много лесен, здрав и сигурен - направо ми спаси положението. Веднъж монтиран на релсите, той може лесно и бързо да се сваля и поставя заедно с тях за около 2-3 минути.
Отгоре може спокойно да се събере 320-литров багажник (препоръчвам именно такъв да си вземете), но за съжаление цената му става двойна и просто нямах средствата.
Движението по магистрала с до 110-120 км/ч не е никакъв проблем, дори и със силен страничен вятър. На 130 км/ч вече се усеща нестабилност и над тази скорост става малко опасно! Шумът е напълно поносим, но все пак се усеща, особено със силен насрещен вятър. Свистене обаче няма никакво - само характерен шум от съпротивлението на вятъра! Вода не влиза никаква, дори и при много интензивен дъжд.
Разходът на гориво при движение с постоянна скорост от 110 км/ч се повишава с около 0.2 до 0.8 литра на 100, като пряко зависи от атмосферните условия (най-вече от посоката и интезитета на вятъра).

filo
редник
редник
Мнения: 138
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 21 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот filo » пет окт 12, 2018 4:01 pm

Колега, имам пежо 407 и съм много доволен от него и мислех евентуално да взема за втора кола 308, но след твоята одисея /а и не само/ с разхода на масло може би ще се откажа от покупката на такъв автомобил. За сведение пежо 407 1.8 бензин губи около 300 мл. за 10 000 км. пробег и явно няма нищо общо с 308.

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6038
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 670 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот 207RCup » пет окт 12, 2018 4:24 pm

Фило, одисеята е само с бензиновите двигатели на БМВ. Вземи си 1.6 хди 112к.с. и ще си доволен.

На мен темата ми харесва, само ми липсват снимките.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет окт 12, 2018 5:19 pm

Дизелово 308 бих взел едва ли не със затворени очи, но бензиновите от първото поколение (до 2012) се оказаха много капризни. Интересното е, че на хартия са просто съвършени, но на практика не са. Ако го вземеш нов и му сменяш маслото на 8-10 хил. сигурно ще направи 300 хил. без проблем, но дилърите правят така, че проблемите да започват още преди да направят 60 хил. Ако моят мотор имаше осем вместо четири смени за 87 хил., то съм убеден, че целият този ферман нямаше да го има.

ПП: Така и не успях да кача снимки. Колкото и да ги сбивах, сайтът все ми казваше, че са твърде големи. Компресирах, рязах и пак не става. Може би проблемът е, че пиша през телефона ...
Затова се отказах и наблегнах на словата. Иначе досега да съм направил темата като разказ в картинки ;)

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6038
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 670 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот 207RCup » пет окт 12, 2018 6:26 pm

Може пак да ме баннат за спам, но ще ти обясня за снимките...

Лесно е да ги минеш през пейнт, преоразнамеряваш ги на 20%, свиваш и фона на самия пейнт. Запаметяваш на jpeg и качваш. Много рядко и според резолюцията на снимките се налага да ги кастриш още.

Мотора като цяло има конструктивни проблеми, 1.6 дори е по лош. То това си стана ясно с темите из форума и сервизите. Принципно можеш да си купиш 1.6 бензин на изключително малки- реални - километри, за малко пари и... да си пълен непукист или много ядосан.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет окт 12, 2018 6:46 pm

Пробвах да компресирам именно с Пейнта (добрият стар ...) Но не успях да дамаля от 24MB на 2MB, без да унищожа качеството. Ще намеря програма за JPEG компресиране и ще пробвам с нея.
Аз вече клоня към непокист и праскам добавката на Ликито до откат! Иначе колата си върви супер в момента - доливам и не ми дреме. Колкото изкара - толкова! Последно преди 1500 км смених маслото с Ineo ECS и оставам на него и добавката.
Последна промяна от kostazl на пет окт 12, 2018 7:05 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6038
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 670 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот 207RCup » пет окт 12, 2018 6:51 pm

Извинявай, че не дочетох съвсем, но гледал ли си капака на клапаните и най- вече картерната вентилация.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет окт 12, 2018 7:22 pm

Нов капак сложих (240 лева) и разлика никаква. Това просто означава, че старият капак е бил ок. На мен само добавката помага и естествено смяна на гумичките, но това ще стане чак когато сменям веригата.

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6038
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 670 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот 207RCup » пет окт 12, 2018 7:34 pm

Опечени ли са, или превантивно?
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

kostazl
сержант
сержант
Мнения: 276
Регистриран на: чет авг 10, 2017 11:30 am
Град: София
Кара: Peugeot 308 1.4 vti (EP3)
Has thanked: 59 times
Been thanked: 30 times

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот kostazl » пет окт 12, 2018 8:32 pm

Няма как да не са опечени, при смяна на маслото на 20-22 хил. и на всеки две години! А и този разход от половин литър на хил. км е сигурен признак.


Върни се в “308”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта