Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Потребителски аватар
technomix2
редник
редник
Мнения: 126
Регистриран на: ср май 23, 2012 12:25 pm
Град: София
Кара: Peugeot 106 XN, Peugeot 308 SW 1.6 VTI
Has thanked: 8 times
Been thanked: 26 times
Контакти:

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот technomix2 » ср юли 10, 2019 5:43 pm

Най-добре пробвай на място, щом го имаш при спускане съм почти сигурен че ако я оставиш на място за 10-15 минути да работи и след това изфорсираш пак ще има облаци това е тествано. :)
изКустВеният инТЕЛЕкт е нищо на фона на естесТВената глупоСТ

Потребителски аватар
Jimy
редник
редник
Мнения: 222
Регистриран на: ср апр 11, 2007 10:44 am
Град: ПЛОВДИВ
Кара: 207 THP150 с права генерация и Pipercross PK002F
Has thanked: 51 times
Been thanked: 34 times
Контакти:

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот Jimy » ср юли 10, 2019 11:27 pm

Ами не ... загрял двигател, нова турбина /сменена средна част-касета/, работа на място: няма пушек!
Между другото, след смяната на турбото съм с 5-30 на кастрол, спецификация "С2" ... след повечко пробег ще споделя впечатление.
И ще си позволя един съвет: никога не слагайте 0-30 или 0-40 на тези двигатели! Колкото пъти "разглезих" двг-то с подобно масло, след това по кръстовищата ... съжелявах. На светофар, при изчакване на зелено, зад мен ставаше адската пушлявица, защо - нямам педстава!?

Потребителски аватар
Jimy
редник
редник
Мнения: 222
Регистриран на: ср апр 11, 2007 10:44 am
Град: ПЛОВДИВ
Кара: 207 THP150 с права генерация и Pipercross PK002F
Has thanked: 51 times
Been thanked: 34 times
Контакти:

Re: Проблеми с Peugeot 308 1.4 vti 90 к.с.

Мнениеот Jimy » пет юли 12, 2019 10:18 am

kostazl написа: ...
... Има видео в Тубата как един руснак сменя гумичките на изпускателния вал в студа със самоделен инструмент, но на THP двигател и не успява с първи цилиндър.
...
Какво мислите по въпроса, колеги? Дали е възможно така да стане работата?

Възможно е! Всъшност има вариант, но явно трябва да се ползва точният инструмент! И понеже нашият двигател в 99% е аналогичен с този на Мини R56 или така нареченият N14, съответно има и доста клипчета и инфо точно за тоя двигател. Ето какво има във връзка с това и смяната на гумичките без свалянето на главата. :

видео за подмяна на гумички без демонтаж на главата, на Мини R56 /N14/
https://www.youtube.com/watch?v=jrW9gTouST8

детайлно видео, демонстриращо нагледно начина на използване на специализираният инструмент /двигателя е различен от нашия, но инструмента е същият/
https://youtu.be/YacOx2ydMbI?list=LL9k7 ... vkdg&t=397

Последното се надявам да не се счете за реклама, защото надали някой от нас ще закупи инструмент струващ 990$ ... но е възможно да се изработи подобен от къдърен майстор с фреза и струг, а и с 3D принтване ще стане!


Върни се в “308”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта