Реставрацията на едно 405 SRx4.

Само за тунинг проекти.
Теми няма да могат да бъдат пускани тук.
Теми се пускат в Пежо тунинг. Когато проектите са достатъчно развити, по преценка на Администратор се местят тук.
Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Реставрацията на едно 405 SRx4.

Мнениеот Dino Kirov » ср май 01, 2013 1:12 am

Доста отдавна не съм писал във форума. Тъй като откакто продадох Партнера ме гложди отвътре много да се върна към Пежо, си наумих преди 1-2 години, че ще си търся 405 4х4. Да, ама имам и претенции- да има ABS, климатик и въздушна възглавница, т.е. от последните модели- '94/'95 год. Намерих едно, че даже и в Пловдив- дотук всичко върви перфектно. Отивам, гледам, цъкам... Бре, абсолютно всичко работи перфектно... освен ABS-а, който ту работи, ту не работи... Колата има доста козметични забележки от типа на малко ръжда по калниците, малко по праговете, счупено ляво огледало и тн. - нормални неща. Отиваме в Пежо на диагностика, четат грешки- двигателят е 6+ (2.0 122к.с.), обаче ABS-а изобщо не излиза на компютъра- проблем...
После я вдигнаха и само дето не се разпадна м/у подемника... Колата е произведена декември 1994г. , купена в Австрия януари 1995г. Внесена е 2006-та година в България. Двете носещи греди на 3-4 места имат огромни дупки, задния мост напречната греда, която държи диференциала (TorSen м/у другото) цялата на шупли.
А иначе всичко по хидропневматиката и всичко по самата кола работи (с изключение на капризите на ABS-a), но купето не става за нищо.
Пита се в задачата: Струва ли си да се дадат 1000лв за тази, при положение, че купето или трябва да се изхвърли, или да се направи ремонт за около 2000лв, или просто да се вземе едно здраво 405 от 94-та година с най-ниско оборудване и да се прехвърли всичко на него? Някакви ориентировъчни цени? Добри сервизи в Пловдив (някои неща мога и сам да си ги свърша)?

Тръгнах си от сервиза на Пежо крайно разочарован и доста натъжен, ако трябва да съм честен, защото ми е мечта. А и собственика се беше омърлушил, защото за козметичните забележки си знаеше, но за дупките по гредите- не.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 13125
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4742 times
Been thanked: 6147 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот NVG » ср май 01, 2013 1:39 am

Колега, това не е твоята кола! Най малкото защото предполагам си взел книжка с психотест!
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
PlimP
полковник
полковник
Мнения: 815
Регистриран на: нед фев 01, 2009 2:18 am
Град: Пловдив
Кара: 405 GRDT - седан/volvo 850 T5-R
Been thanked: 8 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот PlimP » ср май 01, 2013 7:07 pm

има едно червено пак в Пловдив за 2700лв., него гледал ли си, интерресно ми е в какво състояние е, от доста време седи обявата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ucwdx
един съвет, бягай далеч от изгнили коли, колкото и да я правиш пак ще си остане същата кошница :psuwaj: , идеята ти със смената на купето е добра но си е работа и щес е бръкнеш
ние Българите сме един малък, но много прост народ! (headbang)

Потребителски аватар
pug
генерал
генерал
Мнения: 1453
Регистриран на: пон юни 06, 2005 4:31 pm
Град: Русе
Кара: peugeot 205S16, 205 Roland Garros, 405 Break SRx4, 406 Break HDI
Has thanked: 230 times
Been thanked: 198 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот pug » ср май 01, 2013 10:09 pm

Нормално е за австрийка да е леш. Много заигравка е да прехвърляш всичко на здрава кола. Ако имаш много свободно време и голямо желание иначе бягай на далече и търси читав екземпляр.

Потребителски аватар
Stanyo
генерал
генерал
Мнения: 3932
Регистриран на: нед окт 12, 2008 8:19 pm
Град: Разград, столицата на футбола
Кара: Peugeot 405 2.0Mi16 / Peugeot 405 1.6mi
Has thanked: 342 times
Been thanked: 337 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Stanyo » чет май 02, 2013 1:24 am

Колко да е изгнило това 405? Само аз ли не съм виждал 405 изгнило? Моята е на 24год. и няма точица ръжда нито отвън, нито отдолу.
Странно ми е и не мога да го проумея :?
Изображение

Peugeot 405 1.6carb.
Peugeot 405 1.9i
Peugeot 306 1.6i
Peugeot 306 1.9TD
Peugeot 205 1.1carb.
Peugeot 405 1.6mi
Peugeot 405 1.6mi
Peugeot 405 2.0Мi16
Citroen Xantia 1.9D
Citroen Xantia 1.9TD
Citroen Xantia 2.0HDI
Peugeot 306 2.0 turbo
Alfa Romeo 166 2.4JTD
Alfa Romeo 147 1.9JTD
Peugeot 405 1.6mi

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » чет май 02, 2013 10:46 am

PlimP написа:има едно червено пак в Пловдив за 2700лв., него гледал ли си, интерресно ми е в какво състояние е, от доста време седи обявата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2ucwdx
един съвет, бягай далеч от изгнили коли, колкото и да я правиш пак ще си остане същата кошница :psuwaj: , идеята ти със смяната на купето е добра, но си е работа и ще се бръкнеш


Същото, обявата стои от септември.
Човекът сваля газовата и каза, че сигурно ще я пуска за 1000лв (т.е. колата, малко неточен изказ), но ще помисли. Той е член на форума и е ходил по сбирки, ето едно клипче: http://www.vbox7.com/play:97222c77 . Сега си взе 307 комби и си го стяга, та затова маха 405-та. Но наистина отдолу състоянието е плачевно, аз съм маниак на тема безопасност и такава кола не бих карал. Има едно 405 Signature за 1800лв, ламарините изглежда да са наред. Ако успея да се вместя двете за около 2200-2300 да ги взема, може и да се започне един проект, но ще видим. То само сглобяването ще глътне едни 1000-1500лв, да не говорим и колко време...

Апропо, скоростните кутии на 2.0i 122к.с. и 1.9D 90к.с. тотално различни ли са като предавателни числа, т.е. мога ли да сложа 1.9D на 4х4 модела или ще се получи тотална боза? Може ли 4х4 от седан да се сложи на комби?


П.П. Идеята ми е, че ако не е 405 4х4, изобщо няма да се взима друга кола. А в момента това е единственото 405 4х4 в цялата страна, което се продава, а и е с желаното от мен оборудване- климатик, ABS, Airbag.

Потребителски аватар
taner tuning
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1667
Регистриран на: пет мар 04, 2011 11:05 pm
Град: Русе
Кара: 309-DIMMA GTI 16,405 купе,405 sri x 4,407 HDI.
Has thanked: 762 times
Been thanked: 575 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот taner tuning » пет май 03, 2013 4:09 pm

Да колега съвсем различни са като предавателно число.А скоростната котия на 4х4 е съвсем различна от стандартната котия.Така,че тя си върви заедно с раздатката.Тоест разделят се но не става за друга ск. котия.Една снимка на двете заедно и монтирани.
Снимка0099.jpg
Снимка0099.jpg (78.75 KиБ) Видяна 4086 пъти
Снимка0168.jpg
Снимка0168.jpg (78.74 KиБ) Видяна 4086 пъти
Даже става да се мести и на седан и на комби.
РУСЕ SQUAD

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » пет май 03, 2013 4:31 pm

В такъв случай, при положение, че гредите на купето са изгнили и на практика то е за скрап, каква цена може да се търси за колата без газовия инжекцион, а защо не и с него- все пак и после ще трябва ГИ? Всичко освен АБС-а си работи: климатроник; хидропневматика; хидравлика; всичко електрическо. Забележка има по задния мост, който също е тръгнал да гние, но мога да се позанимая с него и да го стегна, както и други малки неща, които са нормални за възрастта и не са сериозни. Идеята е, че човека искаше 2000лв с ГИ, но след като установихме състоянието на купето, каза че маха ГИ и я пуска за 1000лв. При положение, че цената на един хубав ГИ е над 1000лв, не виждам разликата всъщност, а махането на даден компонент от автомобила, не го прави по-запазен все пак. Така или иначе ми трябва още едно 405, както и много средства за ремонт и труд. Да си го кажа директно- мерак има, ама нЕма пари, та се пита в задачата възможно ли е това дето си го мисля или не. Време за оправяне имам много, мога да се занимавам и сам с повечето неща, струва ли си инвестицията?

Потребителски аватар
taner tuning
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1667
Регистриран на: пет мар 04, 2011 11:05 pm
Град: Русе
Кара: 309-DIMMA GTI 16,405 купе,405 sri x 4,407 HDI.
Has thanked: 762 times
Been thanked: 575 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот taner tuning » пет май 03, 2013 4:55 pm

Да колега ако имаш възможност да се занимаваш е добре.А ако и с винансите си ок почвай,няма нищо по прекрасно от едно хубаво 4х4 все пак,поне го знам от опит.
РУСЕ SQUAD

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » пет май 03, 2013 5:28 pm

За 4х4 ми е ясно. Колкото и псевдо-джип да е Санта Фе-то, аз смисъла от кола без двойно предаване не виждам, а 405-та ще бъде само и единствено за кеф, няма да има особен смисъл от нея, освен кефа.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 13125
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4742 times
Been thanked: 6147 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот NVG » пет май 03, 2013 8:02 pm

Евала за хъсът в емоцията! Останалото е желание, труд и ... пари.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
waleto
Професор GTI
Мнения: 3002
Регистриран на: съб дек 04, 2004 11:45 am
Град: София
Кара: Peugeot 205 1.9 16V Turbo
Has thanked: 148 times
Been thanked: 154 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот waleto » пет май 03, 2013 11:38 pm

Бих те посъветвал да изчакаш нещо по-хубаво като купе!Ще излезне!Има много запазени екземпляри!
Преди 2 години разглобих едно 4х4 89' година.Беше кукла!Нямаше грам ръжда по купето!
Приемам всякакви забележки.Може и на лични!
svo написа:...Само аз съм идеален, но това е друг въпрос...

Потребителски аватар
taner tuning
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1667
Регистриран на: пет мар 04, 2011 11:05 pm
Град: Русе
Кара: 309-DIMMA GTI 16,405 купе,405 sri x 4,407 HDI.
Has thanked: 762 times
Been thanked: 575 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот taner tuning » съб май 04, 2013 2:18 pm

Да така е ама това ако ти го дава за 1 000 лв според мен си заслужава.И щом ходовата част е добре и интериора дето ти пасва си заслужава .А и после все ще излезе някой купе читаво за продан.
РУСЕ SQUAD

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » съб май 04, 2013 3:56 pm

waleto написа:Бих те посъветвал да изчакаш нещо по-хубаво като купе!Ще излезне!Има много запазени екземпляри!
Преди 2 години разглобих едно 4х4 89' година.Беше кукла!Нямаше грам ръжда по купето!


Това е така, но аз искам 405 4х4 след 93-та (втората фаза) с ABS, климатик (или климатроник) и Airbag, а точно такава комбинация не се среща никак често.

Щом си заслужава за 1000лв, значи... скоро сигурно ще се почва.

Потребителски аватар
taner tuning
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1667
Регистриран на: пет мар 04, 2011 11:05 pm
Град: Русе
Кара: 309-DIMMA GTI 16,405 купе,405 sri x 4,407 HDI.
Has thanked: 762 times
Been thanked: 575 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот taner tuning » съб май 04, 2013 7:24 pm

Евала колега стискам палци да стане :biri: .Успех с начинанието :evalata:
РУСЕ SQUAD

Потребителски аватар
waleto
Професор GTI
Мнения: 3002
Регистриран на: съб дек 04, 2004 11:45 am
Град: София
Кара: Peugeot 205 1.9 16V Turbo
Has thanked: 148 times
Been thanked: 154 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот waleto » съб май 04, 2013 10:15 pm

Ако е новото купе,наистина си заслужава!
Скачай смело,щото после пък ще те е яд!
Приемам всякакви забележки.Може и на лични!
svo написа:...Само аз съм идеален, но това е друг въпрос...

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » нед май 05, 2013 1:58 am

Христос Воскресе!

След празниците най-вероятно ще се обзаведа с 1-2 броя 405-ци. Стискайте палци, скоро ще има включване, ако даде Господ - с проект за реставрация.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот Dino Kirov » вт май 14, 2013 10:13 am

Планът ми, за жалост, е в застой... Някой знае ли на комби от 92-ра дали може да се сложи 4х4, двигател и скоростна кутия,табло, ABS и тн. от модел 94-та, т.е. на купе от старата маска да се сложи всичко от новата?

Потребителски аватар
PlimP
полковник
полковник
Мнения: 815
Регистриран на: нед фев 01, 2009 2:18 am
Град: Пловдив
Кара: 405 GRDT - седан/volvo 850 T5-R
Been thanked: 8 times

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот PlimP » вт май 14, 2013 10:42 am

ми що да не стане, има 405 комби 4х4(и при двете фази), трябва да няма проблем :?
ние Българите сме един малък, но много прост народ! (headbang)

Потребителски аватар
lametobg
лейтенант
лейтенант
Мнения: 658
Регистриран на: пет сеп 18, 2009 11:32 am
Град: Благоевград
Кара: 1998 Peugeot 306 1.9 XTdT Е 7473 ВТ
Has thanked: 11 times
Been thanked: 48 times
Контакти:

Re: Моето завръщане към Марката и дилемата с едно изгнило 40

Мнениеот lametobg » вт май 14, 2013 11:22 am

Само това, че комбито е много по-грозно от седана не ме радва. Искаш комби 4х4 или такова ти изпадна без пари?
Човекът е човек, когато е на път!
http://www.neobux.com/?r=lametobg Правете пари, само чрез кликане на реклами !


Върни се в “Проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта