Колата трябваше да е 2.0 XUJ4RS с компресор EATON M62 и да направим едно хубаво налягане около 0.6-0.7, нооо..., след като свалихме мотора за профилактична ревизия(проверка и челосване на главата и проверка лагери) установихме че нещата тръгват рязко в друга посока и вместо на стане един бърз и евтин проект се получи 2.1 16v мотор с кована карантия и степен 8,8:1

Стоеше и чакаше да му дойде карантията за да бъде командировън на разстъргване и тн...

КОмпресора бе "захвърле" и заменен от едно охлювче - HOLSET XH 35 с малък чугун от гарет

Тук има и изобилие от части, а именно нови лагери, сегменти, семеринги, бенз помпа, клапани разни и тн...

всичко съществено започна от изработването на колектор който се оказа голямо приключение заради разположението на мотора:
първи етап фланец:

Това беше и първоначалната идея за колектора...:


Но след като качихме мотора в коша и рязко сменихме и тук посоката:




Вече имахме турбо и можеше да придобием някаква представа как ще се слуат нещата с турбо пътищата, всичко много хубаво, но ето какво сътворихме:



Дросела бе преместен и така турбо пътищата станаха мнооого къси и се откри място за охлюва:




По някое време събрахме разни нещица и се раздвижихме значително:



Готовият колектор



Добре че си имамехме резервно сърце





