2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Хищникът
Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » пон юни 10, 2019 9:27 am

Здравейте. Интересува ме кой е по-безпроблемния от двата мотора? Ясно че по-мощния с двете турбини е по-приятен за каране, но какви са слабите му места? Само едната турбина в повече ли е различието между двата двигателя? Освен че е много рядък при 607 по-мощния мотор има ли нещо важно за което трябва да се внимава при покупката на 607 с такъв двигател?
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
murfito
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6480
Регистриран на: нед апр 30, 2006 8:39 pm
Град: София
Кара: PEUGEOT 508 2.0HDI; PEUGEOT 807 2.2HDI; PEUGEOT 1007 1.4HDI; PEUGEOT 106 1.5D
Has thanked: 187 times
Been thanked: 580 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот murfito » пон юни 10, 2019 9:41 am

2.2 133 е далеч по-безпроблемен, масов и евтин за поддръжка. Разликата не е само в турбините.
Око за око, паста за зъби!

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » пон юни 10, 2019 12:02 pm

Възможно ли е да конкретизираш какви са другите разлики при битурбо мотора и защо е толкова страшен?
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
EmO_SKORPIONA
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1791
Регистриран на: ср окт 01, 2008 2:35 pm
Град: София и Старозагорско
Кара: Volvo S80 T6 AWD / 406 Coupé 3.0 V6 XFZ / 405 V6
Has thanked: 367 times
Been thanked: 657 times
Контакти:

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот EmO_SKORPIONA » пон юни 10, 2019 1:44 pm

определено не бих казал че 133кс не е безпроблемен и евтин за подръжка..., особенно предвид годините и километрите на които са тези мотори..., аз определено бих предпочел 170 кс версията, защото вероятността да е на по-малко километри и да е по-читав е доста по-голяма.
Изображение

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » ср юни 12, 2019 1:22 pm

Голяма тайна ще се окажат разликите между тези двигатели. Или никой не ги знае или никой не желае да ги сподели.
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
EmO_SKORPIONA
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1791
Регистриран на: ср окт 01, 2008 2:35 pm
Град: София и Старозагорско
Кара: Volvo S80 T6 AWD / 406 Coupé 3.0 V6 XFZ / 405 V6
Has thanked: 367 times
Been thanked: 657 times
Контакти:

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот EmO_SKORPIONA » ср юни 12, 2019 1:33 pm

Различна горивна система, каскадно турбо при новият мотор, EGR електрически при новият мотор, иначе като механика са на един и същ принцип, а и не виждам от какво значение са разликите в случая...
Една и съща кубатура с доста оптимизации в полза на новият мотор, доста по комфртен за шофиране, една идея по-тегав за поддръжка!
Изображение

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » ср юни 12, 2019 2:07 pm

Благодаря Емо. Разликите за мен имат значение защото искам да разбера радостта от шофирането на новия мотор за сметка на какво е, дали само на поддръжката на още една турбина или има и други скъпоструващи детайли които при кола тинейджър могат сериозно да бръкнат в джоба. Трудността при подръжката му е свързана с някое от нещата които спомена по-горе (ел. ЕГР, втора турбина, различна горивна система) или просто работата по-самия мотор е по-затруднена?
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
murfito
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6480
Регистриран на: нед апр 30, 2006 8:39 pm
Град: София
Кара: PEUGEOT 508 2.0HDI; PEUGEOT 807 2.2HDI; PEUGEOT 1007 1.4HDI; PEUGEOT 106 1.5D
Has thanked: 187 times
Been thanked: 580 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот murfito » ср юни 12, 2019 2:31 pm

Няма второ турбо. Турбото е каскадно и провери колко струва ремонта му или ново.
Око за око, паста за зъби!

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » ср юни 12, 2019 3:07 pm

Добре, значи вече има един сериозен минус за джоба и един голям плюс за кефа :lol: Друго ?
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
EmO_SKORPIONA
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1791
Регистриран на: ср окт 01, 2008 2:35 pm
Град: София и Старозагорско
Кара: Volvo S80 T6 AWD / 406 Coupé 3.0 V6 XFZ / 405 V6
Has thanked: 367 times
Been thanked: 657 times
Контакти:

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот EmO_SKORPIONA » чет юни 13, 2019 8:39 am

Напрактика са си две турбини, но ги рециклират успешно, ако се наложи!
И пак казвам няма база за сравнение на двата мотора, новият е по-добрия!

Какво означава “трудност при подръжката”!? Все един таралеж си слагаш в гащите... едни и същи неща има за подръжка, някои са по издръжливи при новия мотор.
Аз все си мисля че като човек возил се с бензинов мотор нагаз няма да ти е комфортно да седнеш да шофираш печица... от личен опит го казвам, наложи ми се да карам на баща ми колата известно време 2.2hdi 136кс.
Помисли в тази насока преди да се хвърлиш!
Изображение

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » чет юни 13, 2019 9:56 am

Ясно, значи ако изпадне нещо читаво с новия мотор няма да го бавя.
Емо, 20 години се занимавам само с бензинки, но след 406 единственото Пежо което бих взел е 607, а при него освен 3.0 V6 другите бензинови мотори не си заслужават. Ако имаше читав турбо бензин нямаше да го мисля, но понеже няма, се ориентирам към печка.
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3794
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 824 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот maxxymilian » чет юни 13, 2019 2:45 pm

Новия мотор е изключително приятен за каране. Никаква турбодупка. Върви като влак още от съвсем ниски обороти. Седни и покарай един такъв и няма да гледаш повече стария.

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » чет юни 13, 2019 5:40 pm

Да седна, но и това не е лесно защото са супер редки тези мотори при 607 фейслифт, при Citroen C5 се срещат доста често. В момента се продава само една такава кола с този мотор, а никак не ми се ще когато взимам кола да избирам между ......1 бройка. Всичко масово е със стария 2,2 Hdi и там има избор, но няма кеф :lol:
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
рундьо
сержант
сержант
Мнения: 312
Регистриран на: ср дек 08, 2004 9:14 pm
Град: казанлък
Кара: 605srti/k-k.и 607 2,2бензин
Been thanked: 9 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот рундьо » чет юни 13, 2019 7:42 pm

Не знам защо изключвате бензинавине двигатели,дори и без турбо,но не мисля че 2.2 бензин са по-лоши от въпросният дизел?На магистрала 170 си ги поддържа без зор,по първокласните пътища има доволна мощност и пъргавина при бързи изпреварвания.И пътищата и разстоянията в България са такива,че трудно може да се намери място където да се разгърне един вид двигател в оптималните му параметри.Мисля/само предполагам/че един 2.2 дизел и един 3.0 бензин,ако тръгнат от София за Бургас ,бензиновия ще пристигне 20-30 мин.по-рано което не е много съществено.
тук са най...

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3794
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 824 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот maxxymilian » чет юни 13, 2019 9:39 pm

Защото бензиновата ще е по-скъпа поради манията на пазара в момента. Такива бройки с правилните екстри също трудно се намират а 2.2 бензин мотора си има кусури също като дизела.

Потребителски аватар
рундьо
сержант
сержант
Мнения: 312
Регистриран на: ср дек 08, 2004 9:14 pm
Град: казанлък
Кара: 605srti/k-k.и 607 2,2бензин
Been thanked: 9 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот рундьо » чет юни 13, 2019 10:23 pm

Кусури???????не съм забелязал!Проблем имах с АСК,но благополучно го отстраних,ама с двигателя-не помня!/и все пак има и други марки коли от същия клас/Успех с намиратето!На Зайко Байко!
тук са най...

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 13094
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4733 times
Been thanked: 6139 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот NVG » чет юни 13, 2019 10:48 pm

:spam: В съвременните двг. на Пежо само и единствено дизеловите разновидности поддържат все още имиджа на марката, защото от край-време там им е силата на проектантите в Сошо. За бензинови класни двг. други брандове имат несравним приоритет пред Пежо.
Лично и неангажиращо мнение.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » чет юни 13, 2019 11:26 pm

Рундьо отхвърлям бензинката защото след толкова години на атмосферни бензинки вече ми се иска да пробвам нещо с охлюв под капака. Писна ми да чакам 3000 оборота за да тръгне колата да набира и да разгърне въртящ момент. 607 е сравнително тежко купе и за да е конкурентно в градски условия му трябва висок въртящ момент от ниски обороти, нещо което 4 цилиндров 16-клапанов бензин не може да ти даде. Знам че стария 2.2Hdi има лаг в ниските, но 2.0Hdi според мен идва слаб за това купе, а за проблемния 2.7Hdi въобще не се замислям. Да, подобен клас кола не е правена за градска бегачка, но аз ще се возя предимно в града и не ми трябва бавен потъващ кораб, а кола коята да е комфортна и да изтегля бързо без да я режа до червено. При 2.2 бензин който се слага на фейса отстранени ли са проблемите които има при първия 2.2 от 2001 година с харча на масло, дросела, вариаторите на валовете?
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !

Потребителски аватар
EmO_SKORPIONA
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1791
Регистриран на: ср окт 01, 2008 2:35 pm
Град: София и Старозагорско
Кара: Volvo S80 T6 AWD / 406 Coupé 3.0 V6 XFZ / 405 V6
Has thanked: 367 times
Been thanked: 657 times
Контакти:

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот EmO_SKORPIONA » пет юни 14, 2019 9:55 am

Огледай се за ситроен С5 III, доста повече е кола от 607, даже бих казал че трудно може да ги сравняваме...
Изображение

Потребителски аватар
Зайо Байо
генерал
генерал
Мнения: 1829
Регистриран на: вт дек 15, 2009 5:51 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Saloon 2.0 16V 132 hp RFV 97г. China Blue SV Executive
Has thanked: 153 times
Been thanked: 163 times

Re: 2.2 Hdi 133 vs 2.2 Hdi 170

Мнениеот Зайо Байо » пет юни 14, 2019 10:52 am

Хубав съвет, но външно никак не ми хващат окото колите от тази марка. Иначе съм наясно че предлагат доста повече за парите си.
Постъпката е винаги избор. Тя го прави човека такъв или онакъв. Там сме целите каквито сме.
Докато човек търси господар е обречен да бъде роб !


Върни се в “607”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта