Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

всички въпроси за двигатели тук, масла, скорости, датчици и т.н.
Потребителски аватар
revizora
лейтенант
лейтенант
Мнения: 776
Регистриран на: нед апр 26, 2009 12:02 am
Град: Бургас , Стара Загора
Кара: peugeot 309 , 106 , 206 , 307 , Skoda Oktavia 2015
Has thanked: 7 times
Been thanked: 42 times

Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот revizora » съб дек 10, 2016 6:52 pm

Идеята ми е да коментираме защо се стигна до ползването на двг от бмв и за абсурдното им качество и скъпи ремонти
А преди това пежо бяха добри в това , прост пример 205 рали 1989 1,4 8 клапана 100. Конски сили, уникален двигател...
Пежо 307 1,6 16 клапана. .. и доста други мотори след ерата на общото мазане
Всяка кола може да се движи бързо , но дали може да спре навреме! Колеги , спирачките са на първо място !

Потребителски аватар
krassitch
лейтенант
лейтенант
Мнения: 583
Регистриран на: пет сеп 02, 2011 5:59 pm
Град: Видин
Кара: Пежо Експерт 1,9 ТД
Has thanked: 27 times
Been thanked: 84 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот krassitch » съб дек 10, 2016 9:51 pm

Така се получава,когато автопроизводител,или човек се главозамае, и си повярва че е велик-пътят е стремглаво надолу.Несъобразяване с изискванията на клиентите,не ги интересува обратна връзка,качеството,не се подобряват достатъчно новите модели.Няма наследници на 607,807.Дизайнерите са луди за връзване-таблото на 807,малките волани,и други простотии.Когато намаляват продажбите и приходите,на някое шефче с многомилионна годишна заплата,му идва "гениалната" идея да вземе готов двигател-за икономия от разработки.Правят ли изпитания преди това,и какво гледат-не знам...Най-лошото-НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА мнението на Клиента.А можеха да са много по-напред...Хюндай го прави както трябва-и върви нагоре

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6095
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 691 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот 207RCup » съб дек 10, 2016 9:52 pm

Предвид евро изискванията и екологичните норми- невъзможно е да изпълнят нашите изисквания...
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

Потребителски аватар
Danda69
генерал
генерал
Мнения: 2935
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 489 times
Been thanked: 958 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот Danda69 » съб дек 10, 2016 10:35 pm

Ами отговора не е еднозначен и доста банален - касае се за едни пари (за съжаление - нашите пари) . Кооперирането м/у компаниите е свързано с определени условия . Никой няма интерес в свят на свръх производство да прави нещо надеждно - примери във всички сфери от живота колкото щеш .
Не разбирам какво имаш против "легналия" мотор - 18г. имах 2 такива (1.1 XW8 , 4 скорости и 1.4 XY7 , 5 скорости) , които си ги сменях в старото 205 . Никакви проблеми , като изключим странното положение на водната помпа (най-горната точка на охладителната система) , масления филтър (няма как да го смениш без да улееш мотора) , интересното решение за предаване на движението от мотора към скоростите (втулката с шлици , които превъртат - смених поне 3) , единствения мотор , който съм виждал с износени кобилици (но го отдавам на ненавременна смяна на маслото преди мен - след отстраняването на проблема , при мен повече не се появи за всичките тези години) . Затова и до ден днешен карам Пежо - сантиментално съм обвързан с марката , иначе това далеч не е най-добрата кола . Като мотори най-добрите (мое мнение) са японските ...
Имал съм или имам всички модификации TU - стандартно съотношение кубатура/мощност , както е и при всички останали (дори и Нисана ми беше 1.4 16V 75кс) . Разхода - стандартен средно европейски и по-висок от японските....
Накратко казано мотор(и) , като мотор(и) . Моята философия е , че няма лошо конструирана кола - има поддържана и неподдържана.
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
revizora
лейтенант
лейтенант
Мнения: 776
Регистриран на: нед апр 26, 2009 12:02 am
Град: Бургас , Стара Загора
Кара: peugeot 309 , 106 , 206 , 307 , Skoda Oktavia 2015
Has thanked: 7 times
Been thanked: 42 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот revizora » съб дек 10, 2016 11:54 pm

Е да де , ама 1,6 хди и е-хди не горят по една туба масло от смяна до смяна , а 1,6 вти го прави и то с ред други проблеми с вериги и прочие , а предполагам , че и от двата агрегата са гледали парата
Няма как да пуснат двигател без тестове на пазара , и въпреки това няма съвременен пежак с бензинов мотор без досадни проблеми , струващи скъпо
Всяка кола може да се движи бързо , но дали може да спре навреме! Колеги , спирачките са на първо място !

Потребителски аватар
Danda69
генерал
генерал
Мнения: 2935
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 489 times
Been thanked: 958 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот Danda69 » нед дек 11, 2016 12:13 am

Чел ли си за новостта на Инфинити за турбо мотор с променлива степен на сгъстяване ? Не ми се мисли какво ги чака бъдещите собственици след определен пробег , когато тази система почне да дава проблеми (освен сложната механична част това чудо е компютърно управляемо) .
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
Duorkin
полковник
полковник
Мнения: 900
Регистриран на: чет апр 14, 2005 7:51 pm
Град: Перник
Кара: Peugeot 605 SRdt,Peugeot 205
Has thanked: 124 times
Been thanked: 110 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот Duorkin » нед дек 11, 2016 1:21 pm

А новите разработки с електро-механични клапани БЕЗ разпределителни валове и компютърно управлявани ?
Диагностика и монтаж на ГИ.Перник 0877261666

Потребителски аватар
Lambar
лейтенант
лейтенант
Мнения: 738
Регистриран на: вт юли 01, 2008 8:39 pm
Град: Варна
Кара: passat B5 , 407 2.0HDi delphi
Has thanked: 7 times
Been thanked: 54 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот Lambar » чет дек 15, 2016 8:41 pm

Ще става все по-лошо , новите мотори ще бъдат с по-големи хлабини на сегментите и лагерите ,това означава по-голям разход на масло за сметка на това да няма триене. Автоматично покачване на ниските обороти от 800 на 1100 например .
Вградени термостати в главата . Ангренажен ремък които се полива от маслото на двигателя и т.н.
Да не продължавам нататък :)

Потребителски аватар
stk
лейтенант
лейтенант
Мнения: 740
Регистриран на: нед май 20, 2007 10:36 am
Град: София
Кара: 406 1.8 16V (EW7 J4) Husky, model 2003
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот stk » ср фев 14, 2018 6:13 pm

Най-сигурното нещо на този свят е промяната ....

Та в този ред на мисли ми се удаде възможност да карам 301 с 3 цилидрова моторетка 1200 кубика, 82 коня. Очарован съм и направо съм възхитен от пъргъвината на този леген. До 110 км/ч се набира повече от прилично. Двигателя е доста еластичен.
Ангренажа му се къпе в масло и се сменя след 150 000 км. Сигурно няма да е вечна, но ако човек си вземе нова за 23 000 лв и я кара 10 - 12 години, в рамките на 200 000 км, на мен ми свучи като добра сделка. А и разхода с този мотор, при желание разбира се, може да се окаже доста приятен.
Във всеки звяр има поне малко човещина,
в мен няма никаква, значи не съм звяр !
-------------------------------------------
Две неща ми трябват на земята, това са любовта и свободата.
Живота бих пожертвал за любов, но любовта да дам за свободата съм готов!

Потребителски аватар
ivo_63
генерал
генерал
Мнения: 2056
Регистриран на: съб окт 04, 2014 4:13 pm
Град: Русе
Has thanked: 288 times
Been thanked: 367 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот ivo_63 » ср фев 14, 2018 10:51 pm

23 000 кинта за 10 години са 2300 на година. Можеш да си купуваш по една барака на година за 1000 лв , вървяща и за 10 години ще си 13 000 напред. За тия пари може и маслото и да не сменяш , за гуми и консумативи дума да не става. А , и ако я тикаш на 12- я месец в Надин + 350 лв от желязо, така че общата загуба е направо минимална.
истината се ражда в спора , но аз не обичам да споря
406 2.2 HDI 2001г. комби ех
1.6 TDCI - HDI now

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1735
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 874 times
Been thanked: 434 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот Svetlio » чет фев 15, 2018 7:38 am

А как ще борим вредните емисии с тия разходи на масло? :mehehe:
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
daniel cvetkof
генерал
генерал
Мнения: 7223
Регистриран на: съб юли 14, 2007 2:45 pm
Град: Русе,зад Олимпа
Кара: C Crosser 2.2hdi,207 1.6 hdi
Has thanked: 810 times
Been thanked: 484 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот daniel cvetkof » чет фев 15, 2018 12:50 pm

Баси и сметката!
Ако си прави човек такива тънки сметки по добре да не си купува не кола ами нищо-фотосинтезата е без пари!
Колкото повече,толкова повече! ме4о Пух

Потребителски аватар
stk
лейтенант
лейтенант
Мнения: 740
Регистриран на: нед май 20, 2007 10:36 am
Град: София
Кара: 406 1.8 16V (EW7 J4) Husky, model 2003
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот stk » чет фев 15, 2018 12:56 pm

Честно казано за 1000 лв, аз поне не мога да открия и да се сетя за кола, която бих седнал да карам от гледна точка на техническа безопасност. За екологична и дума да не става.
Със сигурност тази за 1000 лв няма да е с гуми които да изкарат 25 000 км, нито с такива спирачки, а може и амортисьорите и съединителя да са и аут.
Обикновенно тези за 1000 лв искат поне още едни 1500 - 2000 лв за да могат да си стъпат на гумите.
Не смятам че това е разумно решение.
А и от опит знам, че който плаща лошо, плаща много.
Във всеки звяр има поне малко човещина,
в мен няма никаква, значи не съм звяр !
-------------------------------------------
Две неща ми трябват на земята, това са любовта и свободата.
Живота бих пожертвал за любов, но любовта да дам за свободата съм готов!

Потребителски аватар
krassitch
лейтенант
лейтенант
Мнения: 583
Регистриран на: пет сеп 02, 2011 5:59 pm
Град: Видин
Кара: Пежо Експерт 1,9 ТД
Has thanked: 27 times
Been thanked: 84 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот krassitch » чет фев 15, 2018 1:08 pm

Търговия най-добре се прави с глупави хора,които не си правят сметката-пускаш им рекламка по телевизията,казваш че е супер продукта,и прибираш парата :mehehe: А и при автомобилите трябва и малко време да мине,за да се видят реални качества и издръжливост.Другият път-прилагаш принципа:"Кеф цена няма".Всеки си преценява...

Потребителски аватар
ivo_63
генерал
генерал
Мнения: 2056
Регистриран на: съб окт 04, 2014 4:13 pm
Град: Русе
Has thanked: 288 times
Been thanked: 367 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот ivo_63 » чет фев 15, 2018 8:08 pm

Моето мнения е перифраза от един колета , който преди години беше написал , че купува коли по 1000 лв макс и нищо не сменя / дори и масло/ , кара ги една година и ги продава за 1000 лв и така въртележка. Щото за такава сума се продавала бързо.
По принцип е така, мой близък искаше да кара колата си на моргата, убедих го да изчака да му пусна обява, това става на кафе в 10 часа сутринта, прибрах се към обяд , пуснах му обява със снимки от телефона около 14 часа за 800 лв и същия ден я купиха.
Пълно е с такива , преди няколко месеца ходих да гледам едно 406 по молба на колега от друг град, беше лятото , колата беше с 4 зимни гуми - цървули. Не купувал каза летни, само зимни и ги въртял , докато се скапят. Гордо заяви , че за времето от което има колата нищо не е сменял / бил и врътнал 90 000 км / , само сменял масло и филтри. Ами тръгнах си без да я карам. Беше 2.0 HDI , 110 кс, 2001г, пълна морга, без гуми, търсеше и 3500 лв , това лятото на 2017г.
истината се ражда в спора , но аз не обичам да споря
406 2.2 HDI 2001г. комби ех
1.6 TDCI - HDI now

Потребителски аватар
racing_1
генерал
генерал
Мнения: 5704
Регистриран на: чет апр 20, 2006 6:39 pm
Град: Стара Загора
Кара: W204 3.5 V6/Х5 Е70 3.0si и бивши: Peugeot 306 XS, 306 S16, 406 HDi
Has thanked: 1810 times
Been thanked: 827 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот racing_1 » чет фев 15, 2018 8:32 pm

По темата...
С прословутия даунсайзинг си заминаха читавите бензинови мотори при Пежо.
С миксерчета от 1.2-1.6 се изчерпва капацитета за съжаление.Ако се появи нещо читаво след време може да се върна към марката, но дизел не ми се караше и предпочетох нещо различно.

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2008
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 183 times
Been thanked: 298 times

Re: Какво се случи с добрите бензинови мотори на пежо

Мнениеот kosmopoliten » чет фев 15, 2018 8:52 pm

Хора, успокойте се, тенденцията засяга всички марки и модели коли. Новите двигатели карат по 50-60хил и се строшват. Или по-големия клас до 150хил . Не може да се пусне на пазара нова кола, ако не отговяря на евро 5 или 6. И двигателя на Мини всъщност е един от добрите мотори. ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО!!!! Пази си максимално старата кола и я поддържай. После направо ще скочим в електроколите и ще си купуваме акумулатори на стойността на половината кола. Има и лъч надежда - в Япония работят върху нов двигател със страхотните 53% КПД!!!!!!!!! Но вероятно пробемът ще е като при ванкеловия двигател-колко ще кара?????
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.


Върни се в “Бензинките”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост