Съвет за грешки в инжекционната/запалителна система

печки мечки, всичко що пуши черно тука да се събира
Потребителски аватар
ST-SPORT
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: вт окт 09, 2018 8:41 pm
Град: Мадрид
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI 136hp
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Съвет за грешки в инжекционната/запалителна система

Мнениеот ST-SPORT » пон юли 01, 2019 9:52 pm

Здравейте, колеги!

Вчера на таблото на автомобила ми светна индикатора за системата против замърсяване. Колата не загуби мощност и си върви както преди, не се промени и звука на мотора. Днес сутринта не светеше, но след като минах през един сервиз светна отново. От сервиза ми казаха, че трябва да се долива EOLYS 176 (цена около 150 евро с труда). Тък като имам китайски DiagBoxs реших да направя една диагностика, за да видя какви грешки ще ми изпише. Нещо грешките не ми отговарят на липса на адитив, но за всеки случай искам да се консултирам с вас преди да се върна ва сервиза. Разбира се, автомобила няма да го ремонтирам аз. Нямам нито необходимите познания, нито необходимите условия. Просто искам да съм по-подготвен като отида пак в сервиза, за да не сменям части без нужда.

Грешките са следните:
    Р1671 - Регулиране на скоростта на автомобила
    Р1166 - Сензор за отчитане на налягането на горивото
    Р1694 - Неизправност във веригата за облекчаване на натоварването на турбината
    Р1371 - Реле за подгряване

След сканирането за грешки, индикатора изгасна сам (не съм трил грешките). Следобед покарах малко автомобила (около 70км, както градско така и по магистрала с няколко спирания, но повече не се светна.

Автомобилът е Пежо 407 2.0HDI 136cv (RHR). FAP и EGR не са премахнати и софтуерът не е пипан. Годишният технически преглед го минах без нито една забележка.



Благодаря предварително!

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 13176
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4756 times
Been thanked: 6161 times

Re: Съвет за грешки в инжекционната/запалителна система

Мнениеот NVG » пон юли 01, 2019 10:01 pm

Необходим ти е добър и мислещ с главата си диагностик, който анализирайки грешките да установи конкретния проблемен възел. Да го "развърже" и да ти даде гаранция за позитивен ефект от свършената работа. Запитай в сервиза сигурни ли са, че с доливане на адитив ще се реши проблема с гаранция! Това е повреда, която може да се дължи на много други свързани дефекти и с "проба/грешка" резултатът обикновено е нулев.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! ПАРАТА ЕБАВА ФУКАРАТА!
HЕ ПРАВИ НЕПОИСКАНО ДОБРО!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА

Изображение

Потребителски аватар
ST-SPORT
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: вт окт 09, 2018 8:41 pm
Град: Мадрид
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI 136hp
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Re: Съвет за грешки в инжекционната/запалителна система

Мнениеот ST-SPORT » чет юли 11, 2019 11:51 pm

Добър вечер, колеги!

Малко ъпдейт по темата. На следващият ден след като публикувах темата вързах отново диагностиката и изтрих грешките. На "живи" данни ми направи впечатление, че дава филтъра за твърди частици на 70% задръстен, така че му направих една принудителна регенерация. Сега ми показва, че е на 0% задръстен и от предишните грешки, само Р1371 (реле за подгряване) продължава да се появява. Минал съм около 200 км от тогава на 90% градско.

Надявам се да се задържи така и за в бъдеще.


Върни се в “Дизели, ТД, HDI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост