Благодарности към колегата Duorkin

Пропан-бутан, метан....
Потребителски аватар
Lucky Luciano
сержант
сержант
Мнения: 432
Регистриран на: нед юли 03, 2005 11:24 am
Град: Филибето
Has thanked: 3 times
Been thanked: 23 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Lucky Luciano » чет мар 23, 2017 6:58 pm

Доста ровиш, излишно според мен. Чудя се, като ти се рови толкова и си запознат, защо не си монтира сам системата?

Потребителски аватар
liuliu
генерал
генерал
Мнения: 1291
Регистриран на: чет ное 13, 2008 7:10 pm
Град: София
Кара: Ситроен C5-I 3.0 V6 с газова STAG 300, XM Turbo C.T.(в момента не) и Пежо 306 1.9 XND
Has thanked: 59 times
Been thanked: 114 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот liuliu » чет мар 23, 2017 11:26 pm

Нямам условия... имам предвид гараж. Пред блока някак не върви с постоянно разнасяне на инструменти.
Когато смешник забавлява хората, това е комедия.
Когато смешник води хората, това е трагедия.
240 смешника.

Потребителски аватар
FaKeR
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1643
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ Fiat Punto 00г. 1.9DS
Has thanked: 41 times
Been thanked: 194 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот FaKeR » пет мар 24, 2017 11:21 am

Понякога човек просто иска да отиде на майстор като в белите страни, да си остави автомобила, да му извършат усулугата, за която е заплатил и да си я вземе готова след това. В България често пъти човек се принуждава да става самоук майстор поради прекалено много гаражни майстори. Някъде бях чел (не помня тук ли беше) твърдението, че не газовата уредба е проблем, а майсторите, които не разбират, но въпреки това се занимават с това... (не визирам Duorkin, т.к. впечатления от няго нямам и съответно не мога да давам мнения по тази причина).
Последна промяна от FaKeR на пет мар 24, 2017 11:23 am, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1693
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 815 times
Been thanked: 402 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Svetlio » пет мар 24, 2017 11:22 am

Много точно написано!
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
Lucky Luciano
сержант
сержант
Мнения: 432
Регистриран на: нед юли 03, 2005 11:24 am
Град: Филибето
Has thanked: 3 times
Been thanked: 23 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Lucky Luciano » пет мар 24, 2017 7:54 pm

Аз правя така - отивам на монтаж /примерно/ или поръчвам дадена услуга - да ми направят дограма, да ми направят кухненско или пък окачени тавани и т.н. Договарям си нещата. През процеса на работа почти не се появявам, но след това оглеждам и нещото или нещата, които не ми харесват си ги казвам директно и настоявам да се отстранят.
Колегата отиде ли при Иван, да каже това и това не ми харесва, искам да се направи така и така?
Честно казано, половината неща, които колегата е изписал са пълни щуротии - щял да сменя колектори, да мести дюзите, щото били сложени "на главата", маркучите били 15см., той ги направил по-къси с 3см и всякакви такива истории, които просто са несериозни. Единственото, което за мен е сериозно е това, че колата в началото е имала някакъв проблем, който 100% не е бил от прегънат маркуч, а по-скоро дефектна дюза или нещо подобно, тоест ел. част, а не маркуч. Което разбрахме, че е оправено, макар и след 2 ходения. Дюзите са такива на 90 градуса? Как да ги промени монтажника? Да ги преработи на 180 или? Нямало резервни - имало ли е драма, тоест да изгори дюза, той да отиде при Иван и той да му каже да ходи да се шиба и че дюзи няма? Маркучите се напукали - ми напукали са се - има дефектни партиди, да не ги произвежда Иван?! Отишъл ли е при него, да му каже, че маркучите са такива и онакива и Иван да ги смени? Защото ако съм аз - отивам и искам смяна, като без нови - не си тръгвам.
До момента прочетох 90% небивалици, които мен, лично, не биха ме разубедили да монтирам при Иван или който и да е друг, прочитайки такива "сериозни проблеми" на монтажа?
Не разбрах сега - тая кола, с напуканите маркучи, "разпробитата глава", дюзите с вход/изход 90 градуса и прочее - работи ли на газ или не? Ако има проблем - що чиниш тук, а не си в Перник за отстраняването му? Що се мъчиш ти, а не отидеш при монтажника и не му кажеш:"Пич, искам това и това, да стане така и така?! Това не ми харесва и искам да е така! Може ли?", защото преди да се иска нещо, трябва да се разбера дали може. За едно знам или поне си мисля, че знам отговора - местенето на дюзите.

Спирам да пиша по темата, защото не съм адвокат на Иван Добринов, но с интерес очаквам отговорите на поставените от мен въпроси. Ако колегата е бил при Иван и той е отказал или не е обърнал внимание - абсолютно го подкрепям, но ако колега решава, че нещо не му харесва или вижда проблем, без да отиде в сервиза, където му е монтирана системата, започва да рови сам и да пише някакви неща - не върви.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11951
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4324 times
Been thanked: 5692 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот NVG » пет мар 24, 2017 10:16 pm

Нещо се промени поляритетът в мненията по темата. Ванката крайно време е да вземе адекватно отношение. В противен случай трудно ще разчита на авторитета който гради в този форум. А чета колегите - не пишат съвсем лаици, не пишат негови клиенти негативно настроени само заради "спорта" да търсят маану. Ти си Ване!

П.П. Аз два месеца не карам колата по друга обективна причина, но скоро ще дойде време за смяна на филтри и диагностика. Искам с приятно настроение да пия кафе с Иван.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
liuliu
генерал
генерал
Мнения: 1291
Регистриран на: чет ное 13, 2008 7:10 pm
Град: София
Кара: Ситроен C5-I 3.0 V6 с газова STAG 300, XM Turbo C.T.(в момента не) и Пежо 306 1.9 XND
Has thanked: 59 times
Been thanked: 114 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот liuliu » пон мар 27, 2017 12:24 am

Lucky Luciano написа: Единственото, което за мен е сериозно е това, че колата в началото е имала някакъв проблем, който 100% не е бил от прегънат маркуч, а по-скоро дефектна дюза или нещо подобно, тоест ел. част, а не маркуч.

Колега, проблемът остана и след смяна на дефектиралата дюза, т.е. колата работеше добре на място, но след тръгване, изминаване да речем на 500 м. - километър, гасеше цилиндър и забиваше. След "незначителните" корекции/намествания на маркучите от моя страна, нямам такъв проблем. На Ванката съм му го казал това и правехме сметки още миналата пролет да направи някаква преработка. Повече не съм му напомнял, както не ми е отказвал да прослуша системата и по втория проблем - с претрисането. Уредбата все пак е в гаранция.
За другите чисто механически дефекти - живея в София и всяко ходене до там ще ми е финансово необосновано - да се смени маркуч за 10 лв., при положение, че трябва да сипя газ за 20 лв.... или да стегне 8 скоби, а аз пак да сипя газ за същите пари... защото тия неща не ги забелязвам наведнъж... или да му представя бележки за закупените и подменени консумативи. Ти к`во ще кажеш?
Когато смешник забавлява хората, това е комедия.
Когато смешник води хората, това е трагедия.
240 смешника.

123MITKO
наборник
Мнения: 5
Регистриран на: ср фев 08, 2017 10:59 pm
Град: София
Кара: ситроен C8 20i 16v 2007 автомат

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот 123MITKO » пон мар 27, 2017 11:48 pm

БЛАГОДАРНОСТИ и от мене за Иван Добринов.

Монтира ми ГИ TOMASETTO STAG300 PREMIUM след изминати 350км. колата се държи добре.

Потребителски аватар
Danda69
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2783
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 477 times
Been thanked: 876 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Danda69 » вт мар 28, 2017 8:44 am

NVG написа:....... Ванката крайно време е да вземе адекватно отношение.

Да отговори Нилс , ама чакай да помисля на кого/какво . Като прочетох първото мнение на Люси си викам "бре Ванката почнал да работи с части 2ра употреба" , защото описаното говори за СТАРЕЕНЕ и УМОРА НА МАТЕРИАЛА . После се сетих , че същото нещо съм го чел и другаде , но тогава се споменаваше период от 2г. Гумата се свива под скобите , след време иска маалко донатягане на скобите , а не смяната им . Колите ни са изпълнени с пластмаса - тя е в пъти по-лесна за обработка (от там и по-ниската цена) и същевременно е много по-устойчива на химическо разграждане от металите . Във всяка галерия от снимки на фирма за монтаж на ГИ ще видиш пльоснати рейки на първо място под капака - за мен най-дразнещото нещо . По рейката нямаш работа , а не можеш и свещите да си смениш от нея . Като човек променил вече 5 такива монтажа спокойно мога да кажа каква е разликата във времето за направата на едното и другото - 15мин срещу 2-3 часа , в зависимост от мотора . На желаещите мога да го обясня нагледно . Опитно Люси е стигнал и до още нещо - МИНИМАЛНА НЕОБХОДИМА ДЪЛЖИНА . Напълно съм съгласен с Лъки Лучано , че това е единственото адекватно мнение (на Люси) .
Светльо е дал 50-60 лв за винеткИ и диагностика - това какво ще рече - 2 винетки х11лв (тогава бяха по толкова) + една диагностика . След второто ходене меко казано не са се разбрали и от "и от мен "ЗА" за Иван" (не си спомням къде съм го чел) стигаме до "УУУУУ" . И аз знам за прословутото Романо , ама както се вика в снукъра " това вече не е негов проблем" - имаме нова кола .
На колегата с изтритата бензинова карта какво да отговори - там нещата са били горе долу така - Иван му е казал , че има проблем с бензиновия компютър и , едва когато го оправи ще има работа на газ . Той отива в СФА , ама и те не могат да помогнат . Някак е решил проблема с бензина и за всеки друг е било лесно да се справи и с газта ..................
Доколко съм прав - не знам , но всяка история има 3 страни - МОЯТА ; ТВОЯТА И ИСТИНАТА .
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1693
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 815 times
Been thanked: 402 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Svetlio » вт мар 28, 2017 8:58 am

Колега, каквото и да съм прочел от теб е било авторитетно, но не ти ли е обидно да си адвокат на Иван? Той е голям мъж и може да опровергае всеки от нас и е далеч по- достойно той да сподели мнение отколкото ти да му адвокатстваш.
Платил съм му две диагностики + две винетки на АПИ за да стигна до Перник, пък той понеже работа не свърши почна да ми дава акъл, как да карам без винетка- СЪВЕТ МИ ДАВА КАК ДА СПЕСТЯ РАЗХОДИ, АКО НЕ МЕ ЗАШИЯТ КУКИТЕ... НАЛИ! Работа не ми е свършил и аз повече няма да се обяснявам в тази тема просто, защото няма за какво да му благодаря. По отношение на двигателя на Люси, авно не знаеш, каква температура се развива под кората на 3.0 V6 и трябва да си луд да завреш всичко под фабричната кора! Фабричните букси са му в течно състояние на тоя мотор а си представям всичко допълнително поставено, на какво ще заприлича за отрицателно време!
Моля те не изземай възможността на Иван да ни опровергае!

П.П.
".... но всяка история има 3 страни - МОЯТА ; ТВОЯТА И ИСТИНАТА ...."
Може би в Перник е така....
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
technomix2
редник
редник
Мнения: 114
Регистриран на: ср май 23, 2012 12:25 pm
Град: София
Кара: Peugeot 106 XN, Peugeot 308 SW 1.6 VTI
Has thanked: 8 times
Been thanked: 19 times
Контакти:

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот technomix2 » вт мар 28, 2017 12:52 pm

Имам един от най-трудните за газифициране двигатели 1.6 на BMW . Монтирах при Иван STAG 300 Premium преди 2 години.
И сега внимание!!!!!!!
Изминал съм почти 20 000 км от тогава, колата харчи около 9 л/100 км газ. Супер доволен съм от монтажа на Иван.
Имал съм някои дребни проблемчета, които подчертавам нямаха нищо общо с Иван. Например сондата която монтирахме с уредбата имаше фабричен дефект и изпускаше по малко газ, и я сменихме с италианска.
Никой не е безгрешен но малко преекспонирате нещата.
изКустВеният инТЕЛЕкт е нищо на фона на естесТВената глупоСТ

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7451
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1356 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот ra40 » вт мар 28, 2017 10:01 pm

Така е винаги има доволни и недовлни. Както се казва, работим бързо,качествено и евтино ,но само по двойки се комбинират.
Изображение

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11951
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4324 times
Been thanked: 5692 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот NVG » вт мар 28, 2017 10:09 pm

Качествено и евтино нема как да се комбинират. Освен, ако си умеятен да си го направиш сам.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7451
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1356 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот ra40 » вт мар 28, 2017 10:11 pm

Ако ми я оставиш за два месеца да си човъркам, когато няма работа. Говорим за услугата, а не за вложените части :)
Като при самолетните билети, за след 3 месеца цената една, а за днес е друга.
Изображение

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1693
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 815 times
Been thanked: 402 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Svetlio » ср мар 29, 2017 9:23 am

Газаджия, на който му обяснявам, че автомобила на бензин проблем няма а той ме убеждава, че на газ става по- чувствителен и едва ли не е за основен ремонт на мотора...- НЕ МИ ГО ХВАЛИ!!!
Ма това е типично БГ черта, да виждаме треската в окото на отсрещния, но в нашето не!
Това го пиша по принцип, нека да е ясно все пак.
:kodapraish:
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
FaKeR
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1643
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ Fiat Punto 00г. 1.9DS
Has thanked: 41 times
Been thanked: 194 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот FaKeR » ср мар 29, 2017 5:33 pm

И все пак колегата Duorkin свърза ли се с някого от вас колеги? Нормално е да има доволни и недоволни, като още по-нормално е като има рекламации да се чуят и двете гледни точки. Не е задължително това да става тук в темата - затова са личните съобщения, телефони, мейли, вайбъри и прочие.
След като човека се саморекламира във форума по един или друг начин, както и факта, че е част от общността тук, това предполага, че трябва да бъде подготвен И за такива ситуации.

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1693
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 815 times
Been thanked: 402 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Svetlio » ср мар 29, 2017 7:37 pm

С мен никой не се е свързал на лични, както и в темата няма отговори.
Аз и не държа на личния контакт...
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
Араламби
лейтенант
лейтенант
Мнения: 647
Регистриран на: чет фев 16, 2012 5:14 pm
Град: GDPR
Has thanked: 168 times
Been thanked: 131 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Араламби » чет мар 30, 2017 9:38 am

Аз пък не виждам от какъв зор човека трябва да се свързва с някого. На който му е предоставил 1-2 годишна гаранция, да си решава проблема по нея. И редно е на място да се казват нещата, а не във форум.
Не съм никакъв на коментирания човек, а газ съм виждал само на газов котлон.

Потребителски аватар
Оги
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6535
Регистриран на: чет дек 02, 2004 6:24 pm
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 360 times
Been thanked: 470 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Оги » чет мар 30, 2017 11:00 am

Svetlio написа:Газаджия, на който му обяснявам, че автомобила на бензин проблем няма а той ме убеждава, че на газ става по- чувствителен и едва ли не е за основен ремонт на мотора...- НЕ МИ ГО ХВАЛИ!!!
Ма това е типично БГ черта, да виждаме треската в окото на отсрещния, но в нашето не!
Това го пиша по принцип, нека да е ясно все пак.
:kodapraish:

Аз не съм адвокат на колегата, но даже не от опит а от ядове с газови съм стигнал до убеждение, че има много случаи, при които газаджията е безсилен.
С тез фалшиви електроники, изложени на атмосферни условия може да се влиза във филми заради много причини. Съхнене на електролитен кондензатор примерно, промяна в стойностите вследствие температури, разни подобни. Газаджията внедрява една "черна кутийка", която да симулира сигналите на сондата примерно, в която може да има и 5 такива. И това е само една вероятност. Който се занимава с електроника може да пише по темата без край.
Друго е, че никой бензинов мотор не е пригоден за работа на газ ако това не е сторено още в завода. Влагат се универсални устройства уж за всякакви мотори. В много случаи колкото и добре да се настрои уредбата може да остане някакъв преодолим в движение недостатък, с който ще трябва да се свикне. Или се появи някъкъв бъг след време- било рано или късно.
По тази тема може да се пише много.
При монтирана газова- горивната уредба и управлението стават много сложни и слабо място си остават работата на празния ход, поведението на студен мотор, преходни ярежим при превключване на двете горивни системи. На преден план се настройва да гори малко и да има адекватна мощност, което е ясно, че е по-важно.
Едва ли някоя уредба е произведена така, че мотора да може да работи във всички режими така, както работи на бензин. Може да се случи, но може и да остане в кръга на желанията.
Затова да се вини човек е малко пресилено и бих казал неколегиално. Редно е колата да се закара там, където е пипана.
А за всеки майстор според мен мнението няма как да бъде само добро или само лошо. То може да представлява някаква степен на възможности и компромиси. Естествено по-добре е колкото са повече първите.
В крайна сметка "икономията е майка на мизерията". Това е действащ закон.
"Нашето драгоценно отечество ще се нуждае от достойни хора, които да го водят по пътя на благоденствието, така щото да бъдем равни на другите европейски народи." Васил Левски

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1693
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 815 times
Been thanked: 402 times

Re: Благодарности към колегата Duorkin

Мнениеот Svetlio » чет мар 30, 2017 11:47 am

Оги, в голяма степен си прав, но...
Не приемам нежеланието на БГ гаражния майстор да носи отговорност за своите предположения и съвет за ремонти подмяна и т.н на части и Иван- Duorkin не прави изключение от гилдията! Съжалявам, но моя опит показва това.
А аз мисля, че като клиенти имаме право на това, защото: 1. Нямам спомен майстор да ми е дал пари! 2. Когато си напишеш тук какъв проблем имаш и всичките се бият в гърдите, колко са големи и всичко е фасулска работа за нула време, "само ела да я видя" и съм ти решил проблема. И като отидеш се почва ходенето по мъките.
И не смятам, че форума е място само да похвалиш някого, съжалявам...
Пак ще напиша:
Когато караш някой да направи разход за 700- 800лв. му намери частите да пробва, защото нищо от предположенията на Duorkin не беше вярно в моя случай! В приблизителната сума, която съм посочил е включен ванос, който ми местел центровката в някакъв момент и комп Антонио на Романо, който беше изгорял според Duorkin, не съм включил, ламбда сонда 120лв, която не съм сменил и 120лв. 4 свещи, които съм сменил. Нали е ясно, че сумата отива към 1 000лв. за неуспешни опити!!!
Не виждам причина, която да ме спира да го напиша!!!
Проблема бе решен с една диагностика от човек разбиращ от Романо и много други а не само от Стаг който каза, сменяме дюзите и колата заспива. Две години проблем нямам след това!!!
Нямам, какво да добавя повече, това са фактите, и ако някой иска да не го обсъждат във форум си пуска обява в ОLX.
Тука може и да те похвалят, но може и да те наплюят, когато си се изложил!
:kodapraish:
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...


Върни се в “Алтернативни горива и системи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта