Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Потребителски аватар
tosho_d81
редник
редник
Мнения: 103
Регистриран на: нед ное 02, 2008 9:31 am
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 406 1,8 16V <PB 9937 AH>
Has thanked: 4 times

Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот tosho_d81 » пон мар 03, 2014 4:02 pm

Публикувам тази тема заради всички, които имат проблеми с ГИ на своите пежа.
След 3 години ходене по мъките с ГИ Фобос, който ми монтира прехваления капацитет инж. Слави Шишков, след многократно връщане за безрезултатни донастройки и мотане от негова страна най-накрая намерих човека, който за по-малко от 30 минути разбра какъв е проблема с колата ми и предложи решение. Това решение ми струваше още 250 лева за бързоработещи инжектори, които се оказаха наистина страхотни. Слави Шишков ми беше сложил най-евтините възможни инжектори, които се разтракаха на първата седмица. Не знам дали от незнание или от алчност беше сложил такива въпреки, че платих за най-скъпия вариант на ГИ Фобос - 1150 лева. Колата ми е много претенциозна, с компютър Саджем СЛ-96, който се оказа самоадаптивен и колата ми в последствие се скапа и на бензин и на газ. Оборотите играеха на празен ход, гаснеше ми в студено време при превключване на скорости, давеше се, прекъсваше. Направо си намразих колата и стигнах до там, че мислех да я продавам или направо подарявам за скромна сума. Друг вариант беше да махна газта изобщо. Реших да проявя инат обаче и разпитах за добри газаджии. След няколко неуспешни опита при хора, които не успяха да ми помогнат намерих човека, който според мен няма равен в нашия град. Става въпрос за MG Motor Gas в ляво от кръстовището на околовръстното на изхода Коматево - Първенец. Въпреки, че там не слагат Фобос, а други марки ГИ имат софтуер за повечето уредби и хората разбират, а не се хвалят излишно сами по форумите като въпросния инженер Шишков. Съжалявам искрено, че се ползвах от услугите му, които ми струваха много нерви и пари. Препоръчвам горещо на всички да избягват този самозванец. Може би е направил много коли, които са безпроблемни за работа на газ, но такива с по-лигави компютри не може да ги направи... Трябваше да го накарам да я свали още в момента в който видях, че не работи както трябва. Аз обаче нямах времето и желанието за разправии, пък и колата ми вече беше надупчена отвсякъде. "Колата ти нещо прекъсва на бензин" ми каза той като сложи ГИ. А допреди това лъвчето работеше като швейцарски часовник. Започнах да търся под вола теле като не вярвах, че най-прехваления майстор в Пловдив може да е допуснал грешка. Почнах да търся проблема в свещи, ланда сонда, стъпков мотор, ЕКУ, кабели на свещите, термо датчици. Тръгнах по елконаджии почти сигурен, че колата ми има проблем на бензин, който се отразява на работата и на газ. Бях и при газаджии които ми предложиха слагане на някаква ОБД връзка с нов ГИ. Да ама не. Хората от MG gas ми казаха веднага, че компютърът на моята кола не поддържа такава опция защото е по-старо поколение. С две думи спасиха ме да дам още 300 - 400 лева за тоя дето духа. Оправиха ми пежото за по-малко от 2 часа като ми смениха инжекторите и направиха настройки на място и в движение по графика. Много съм доволен от тях и повече няма да ида при друг... :ibree:

Потребителски аватар
steich
Търговец
Търговец
Мнения: 1595
Регистриран на: нед сеп 04, 2005 11:40 pm
Град: София
Кара: Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 200hp / 308 1.6 VTi 130hp LPG Romano Antonio OBD
Has thanked: 2 times
Been thanked: 75 times
Контакти:

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот steich » пон мар 03, 2014 9:19 pm

Мисля че е всеизвестно, че Пежата са капризни и с адаптивни компютри и там бързите инжектори са задължителни. Може би е станала някаква грешка и колегата не се е усетил ... не знам, не го защитавам. Нищо че колата е стара, има ГИ по ОБД и по К-линия ( не само по CAN ) така че е можело да се монтира и такава по ОБД но пък е по-скъпа, но ... въпреки това и там си има тънкости. Важното е че си си решил проблема, остава и разхода да е идеален ... карай и си свиркай.
Програмиране на TPMS сензори.
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
!!! Качеството преди всичко !!! 5 години гаранция на извършените софтуерни ремонти / услуги !!!

Потребителски аватар
АЗАЗЕЛ
сержант
сержант
Мнения: 345
Регистриран на: пет юни 27, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 306 1.6 XS, Peugeot 406 3,0 V6 Coupé, BMW 540i touring
Has thanked: 224 times
Been thanked: 154 times

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот АЗАЗЕЛ » пон мар 03, 2014 10:04 pm

Бързите инжектори (1,5 ома) не са ли за японските коли?! :?
Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
download/file.php?id=58649

Потребителски аватар
tosho_d81
редник
редник
Мнения: 103
Регистриран на: нед ное 02, 2008 9:31 am
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 406 1,8 16V <PB 9937 AH>
Has thanked: 4 times

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот tosho_d81 » вт мар 04, 2014 11:28 pm

Има два варианта за Слави - или не му дреме за клиентите и гледа да им вземе парите и да ги разкара, или е просто един голям некадърник! Аз мисля, обаче, че за него двата варианта в комбинация са най-точното определение...

traqn_savov
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: съб окт 04, 2008 7:34 pm

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот traqn_savov » нед авг 10, 2014 9:43 pm

аз съм със ситроен 14 със същият комп....
Ако тоя комп е с адаптивна памет, аз съм извънземен от планетата ензюперикс :lol: :lol: :lol:
А право са ти казали че не поддържа обд 2, там не са те излъгали..

А тези газаджии от незнание говорят пълни щуротии....

Компютъра не е с пълно последователно впръскване на 360 градуса да пръска една дюза, като на нормалните коли, а е с полупоследователно 180 градуса тоет половин оборот пръскат..

тоет дюзите му пръскат два пъти по бързо от на другите, за един оборот на коленчатият вал пръскат два пъти, при бавни дюзи не сварят да се затворят и да отворят....

решението на проблема е е доста по бързи дюзи, и с по малък диаметър, понеже работят по бързо...

и трябва наистина сериозни дюзи нещо около 3 мс отваряне и 2 мс затваряне 5 мс общо основен впръск +- 8 мс адаптация..
Някой да изчисли при 3000 оборота какво става с дюзите, почти не затварят...


а че се адаптира, всеки компютър го прави...
Ама новите префлашват вградената мап карта в компа и става едно мазано, което само с флашване на фирмуера се оправя...

traqn_savov
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: съб окт 04, 2008 7:34 pm

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот traqn_savov » нед авг 10, 2014 11:01 pm

за това само качествени дюзи...

По качество:

4 - апис

3 - баракуда

2 - хана

1 - кейхин :bushon: , само като чуете цената на кейхина "250 на дюза" да не припаднете... :lol: :? :( :shock:

валтекоподобните лайна не знам въобще защо се продават, и се слагат от разни "специалисти"... Въобще някой като ми се похвали при какви специалисти си е слагал газовото, като му кажа къв е тоя турски изпарител за 50 лева и тея валтек-шит дюзи и твърдиш че някой специалист ти ги е сложил, това не е инжекцион това е пълен смях... :udri: :neutral:

Потребителски аватар
steich
Търговец
Търговец
Мнения: 1595
Регистриран на: нед сеп 04, 2005 11:40 pm
Град: София
Кара: Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 200hp / 308 1.6 VTi 130hp LPG Romano Antonio OBD
Has thanked: 2 times
Been thanked: 75 times
Контакти:

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот steich » пон авг 11, 2014 12:21 am

Адаптивните компютри не си префлашват основните горивни карти а имат памет именно за тези адаптации било то в + или в -. Съответно и диагностичните уреди имат опция при тези модели за нулиране на адаптациите или както някои казват " карай 100-200 км на бензин и нещата ще се оправят".
Програмиране на TPMS сензори.
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
!!! Качеството преди всичко !!! 5 години гаранция на извършените софтуерни ремонти / услуги !!!

traqn_savov
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: съб окт 04, 2008 7:34 pm

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот traqn_savov » ср авг 13, 2014 6:59 am

сложи газ за да стане на гъз.

Потребителски аватар
Danda69
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2798
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 477 times
Been thanked: 878 times

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот Danda69 » чет авг 14, 2014 12:35 am

Евала колега , това е играта . Махаме всички газта , да се кара само на бензин , в най-лошия случай - дизел ! За тебе сигурно само най-доброто е достатъчно добро - мога само да кажа "дай боже всеки му" . От теб научавам , че колите биват "нормални" и Пежо" - нещо май ти убягва , че нито една горивна или запалителна система не носи марка "Пежо" , а Бош , Марели , Вебер , Солекс и т.н. . В едни и същи години всички марки коли са оборудвани по сходен начин , защото такива са били достиженията на техниката - до еди коя си година инжекционите са впръсквали горивото "по двойки" , след това е дошло поединичното . Цитираш някакви числа , караш ни да смятаме и някой ще вземе да ти повярва . Имам коли с ГИ от 8години , но никога не ми се е налагало да научавам какви са настройките на колата ми - работеха отлично . В момента поддържам 4 почти еднакви Пежа , всичките с ГИ - 306 1.6 8V '98 ГИ "Бардолини" рейка "Валтек" (турски , ако не я бях прецакал сам и до днес нямаше да го знам това) дюзи 1,5мм 3 ома - 40 000км безпроблемна работа , не съм ходил и за донастройки , новата рейка е пак "Валтек" , но вече "истински" (на турската надписа е лепенка и бубинките са зелени , а на "оригинала" надписа е в/у метала със златисти букви и бубинките са червени , сечението и омовете са еднакви) . Колата е с бензинов компютър Бош mp 7.2 . При смяната на рейката постоях на главата на майстора (колега от форума , казва се Иван Добринов , ника му е Duorkin) и ми обясни кои цифри какво значат при настройката - време на бензиновите дюзи 4.15милисекунди , време на газовите 6.15 . По негови думи 2милисекунди е идеална разлика . Колата "мърка" на празен ход , а заглъхва , т.е. спира да ускорява при 5500об/мин (тогава вече дюзите не смогват да се затворят), с други думи над 160км/ч . Втората интересна кола е 205 с мотор 1.4 от 306 '98 , компютър Саджем , ГИ "Бардолини" рейката е пластмасова , бубинките са сиви 3ома - това е всичко , което знам . Интересното е , че газовата уредба свалих от Саксо с комп. Марели , различни бензинови дюзи , различна бубина . Монтажа в 205 извърших сам , колата до ден днешен не е била на диагностика (нито за бензин , нито за газ) - по-добра работа на мотор само може да се мечтае - много колеги са виждали колата "на живо" на последните 2 събора , документирано е как върви - ускорява на газ до граничните и за бензин 6500об/мин . Другите 2 Пежа са 306 1.4 фаза2 (едната е от съфорумник -Андреан , това е и ника му) с ГИ Фобос2 - и двете работят като часовник . Във форума има още един колега , за който няма тайни в газовите инжекциони - види ли тема с проблем , веднага пише "ако колата е след 2001 проблема е ясен , колко пъти да обяснявам , че Пежата изискват .............. " - бързите дюзи , адаптивните компютри , бензиновия взимал настройките на газовия и колата се скапвала , блаблабла . А истината е много по-проста - повечето от монтиращите (не само газови уредби , същото важи и за щори , дограма и пр.) са само МОНТАЖНИЦИ - върши нещо с ръцете , без да участва главата . В повечето случаи успява да се справи задоволително , но обърка ли нещо , както при колегата пуснал темата , се оплита , като пате в калчища и не може да намери решение (защото не е в състояние да си обясни кое до какво води) . Неутрален човек , с аналитичен ум и познания в дадената област оглежда нещата , открива грешката , знае решението - потвърждението е в тази тема .
Работата на газ не уврежда мотора , а напротив съхранява го - има книжки на тази тема , на който му е интересно - да чете .
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
Duorkin
полковник
полковник
Мнения: 897
Регистриран на: чет апр 14, 2005 7:51 pm
Град: Перник
Кара: Peugeot 605 SRdt,Peugeot 205
Has thanked: 121 times
Been thanked: 110 times

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот Duorkin » чет авг 14, 2014 2:28 pm

:lol: :lol: :lol: Дани, как не те домързя да пишеш толкова много :mehehe:
Диагностика и монтаж на ГИ.Перник 0877261666

traqn_savov
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: съб окт 04, 2008 7:34 pm

Re: Най-накрая колата ми заработи добре на газ!

Мнениеот traqn_savov » пет авг 15, 2014 8:43 pm

:ibree:


Върни се в “Пловдив”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост