Заден мост ІІ ръка или рециклиране

Общи проблеми за всички Пежа -
масла, гуми, разход и т.н.

Заден мост 2 ръка или рециклиране

Рециклиране на гредата
234
52%
Заден мост 2-ра ръка
65
14%
Не знам, каквото решат в сервиза...
40
9%
Зависи от парите...
111
25%
 
Общо гласове: 450
Потребителски аватар
Eva*
Кака
Мнения: 4476
Регистриран на: чет дек 02, 2004 12:35 pm
Град: София
Кара: Peugeot 306 1.6i, 02.98 г.
Has thanked: 258 times
Been thanked: 138 times

Заден мост ІІ ръка или рециклиране

Мнениеот Eva* » вт авг 30, 2005 11:18 pm

Днес, много се впечатлих от един ремонт на задно окачване. Колата е Ситроен АХ 1.0 93 г.

Резонно за колите ни, износена от дясно задна греда, наварена греда... липса на какъвто и да било лагер от дясно, позната картинка...

... и в сервиза ...вместо да се потрудят да свалят моста, да разцепят торсиона и да дадат гредата за рециклиране и отстраняване на проблема + набиване на нови иглени лагери, монтьорите предпочетоха да купят втора ръка цял мост за 270 лв. без оглед на това в какво състояние е... и да отвият (в случая 4 болта) и да го сменят. "КОТКА В ЧУВАЛ" :twisted:

Тъй като това е детската болест на много от автомобилите, в това число Пежо, Рено и Ситроен много би ми се искало да вземем да го обсъдим насериозно тоз проблем и това да стане показателно за решенията на мнозина от нас...

Какво бихте направили Вие на мястото на собственика?

Апелирам към всички собственици на Пежо, Рено и Ситроен да дадат своя глас в анкетата...
Последна промяна от Eva* на вт авг 30, 2005 11:28 pm, променено общо 1 път.
Да караш Peugeot е страст! Важно е, да сбъдваш мечтите си!

Продавам: Резервни Части от Peugeot 205, 1.4, общо мазане. Нямам части от купето, освен 2 бр. странични задни стъкла.

Потребителски аватар
Eva*
Кака
Мнения: 4476
Регистриран на: чет дек 02, 2004 12:35 pm
Град: София
Кара: Peugeot 306 1.6i, 02.98 г.
Has thanked: 258 times
Been thanked: 138 times

Мнениеот Eva* » вт авг 30, 2005 11:27 pm

Един коз...

При рециклирането на гредата гаранцията е 60 000 км. изминати километра. За мен това са 6 календарни години!

Самото рециклиране на гредата е 250 до 350 лв. в зависимост от модела на автомобила + иглени лагери за 66 до 75 лв. комплекта.

Нова задна греда от СФА за 205 е 650,00 лв., (не го бъркайте със заден мост).

Труда се движи от 75 до 85 лв. за монтаж и демонтаж на заден мост + спирачна течност и обезвъздушаване, като това включва евентуална смяна на задни амортисьори, накладки и спирачни цилиндърчета.

И все пак, не винаги, зависи от самия сервиз, въпрос на договаряне!
Да караш Peugeot е страст! Важно е, да сбъдваш мечтите си!

Продавам: Резервни Части от Peugeot 205, 1.4, общо мазане. Нямам части от купето, освен 2 бр. странични задни стъкла.

Потребителски аватар
Indy
редник
редник
Мнения: 152
Регистриран на: вт юни 28, 2005 1:44 pm
Кара: Peugeot 306 xt / C

Мнениеот Indy » ср авг 31, 2005 8:43 am

При всички положения се отваря стария мост и се преценява на място дали ще се ходи при братята стругари или ще се купува греда на старо.
Иначе определено за нови оси ако има нужда и за нови лагери на 100%... :idea:
За 306 гредата нова е о/о 500 парцала :twisted:

Blake
генерал
генерал
Мнения: 1404
Регистриран на: пон дек 06, 2004 12:19 pm
Град: София
Кара: Renault Scenic 1.9 dTi
Контакти:

Re: Заден мост ІІ ръка или рециклиране

Мнениеот Blake » ср авг 31, 2005 8:56 am

Eva* написа:"КОТКА В ЧУВАЛ"


Много точен термин... не бих дал и една стотинка за нещо втора ръка, без да съм сигурен, че е абсолютно изправно, което за цял заден мост няма как да стане, щото в нито една морга няма да разрешат да го разглобиш, и ако не става, да им го върнеш...
Изображение

У нас обаче КАТ служи, за да те преебе, не за да оправи движението.
М. Карбовски

Потребителски аватар
4ikita
редник
редник
Мнения: 98
Регистриран на: чет юни 30, 2005 8:52 pm
Кара: Peugeot 306 XT 1,4 / C

Мнениеот 4ikita » ср авг 31, 2005 4:38 pm

Цялата тая игра със задния мост е много гнусна история. Да речем , че се спреш на рециклиране на тръбата, сваляш си лагерите, отваряш и гледаш, че така е изядена, че няма начин или може да стане ама само отвън, а отвътре не...И тогава ко праим....Взимаме се и хайде обиколки по морги за заден мост.... и като намерим се мятаме в тигана с уговорката,че мостът е от по-новичка кола и е ок....Поне моя случай е такъв...А сега стискаме палци всичко наистина да е ок.. :neutral:

Потребителски аватар
VencyARA
сержант
сержант
Мнения: 427
Регистриран на: ср юли 20, 2005 1:33 pm
Кара: 406 2.0HDI 110 08/99г. С----XT
Been thanked: 2 times

Мнениеот VencyARA » ср авг 31, 2005 6:08 pm

Или рециклиране или нова греда. Никога втора ръка. Това означава първо и тя да се рециклира, а после да се монтира....
Така стоят нещата. Иначе може да се наложи пак да си я прави някой и то скоро....
Повече по темата ТУК
Последна промяна от VencyARA на пон яну 30, 2006 2:12 pm, променено общо 1 път.
Грижи се за БУ-то и то да се грижи за теб!
Изображение

Потребителски аватар
waleto
Професор GTI
Мнения: 3002
Регистриран на: съб дек 04, 2004 11:45 am
Град: София
Кара: Peugeot 205 1.9 16V Turbo
Has thanked: 148 times
Been thanked: 154 times

Мнениеот waleto » чет сеп 01, 2005 9:44 am

Гласувах за рециклиране,щото просто няма друг по-добър вариант за нашите стари коли.
Обаче под рециклиране разбирам сам да си го правя за да съм си сигурен,а и излиза без пари.Е вярно че някой хора не са фенове на втулките,но аз съм доволен.
Пък и в края на крайщата всичко е въпрос на вкус и на възможности,разбира се :kodapraish:
Приемам всякакви забележки.Може и на лични!
svo написа:...Само аз съм идеален, но това е друг въпрос...

Потребителски аватар
stami
редник
редник
Мнения: 54
Регистриран на: чет мар 31, 2005 9:56 pm
Кара: peugeot 605 2.5TD

Мнениеот stami » пет сеп 02, 2005 11:59 am

Твърдо за рециклиране....Е най-добре е нов ама (мъни,мъни) :plach:

Потребителски аватар
405GRI
генерал
генерал
Мнения: 2198
Регистриран на: пон апр 11, 2005 12:28 am
Град: Стара Загора и Русе
Кара: Peugeot 406Break 2.0HDi 110HP
Has thanked: 69 times
Been thanked: 121 times

Мнениеот 405GRI » нед сеп 11, 2005 5:07 pm

Вече минах по тоя път.Аз спецялно го рециклирах въпреки ,че бе толкова изяден торсиона от иглените лагери ,че от тях бе останало само пръстените около него.Закалиха го допълнително,сложих нови лагери и пласмосови втулки и вече така си карам над 30000км без проблем.Цялата работа излезе 300лв за рециклиране , 66лв лагери и 3лв втулки.За нов ако питате по добре седнете предварително :lol:

Потребителски аватар
klenbuterol
лейтенант
лейтенант
Мнения: 566
Регистриран на: вт апр 05, 2005 8:47 pm
Кара: MAY THE TORQUE BE WITH YOU
Been thanked: 1 time

Мнениеот klenbuterol » нед сеп 11, 2005 7:59 pm

Имам въпрос кой е основният признак по който да позная че тросиона е трагнал да заминава,като чета мненията разбирам че е хубаво превантивно да се вземат мерки иначе ситуацията се влушава.знам за разкрачването на гумите и за скърцането.Обаче мойто обаркване идва от факта че на едно приателче гумите не са му се разкрачили обаче като се качват хора от зад скърца и при минаването през легнали полицай.Вече почва да ме хваща параноя гледам и гледам тоя заден мост и ми се струва че нещо не е наред.Яд ме е че се видях с гогича и забравих да го накарам да го види.И задалжително ли е гумите да са / \ .Толкова ме е страх това да не го изпусна и накрая да се окаже целия мост за смяна.Толкова ли лесно се скапват тези греди.

Потребителски аватар
Eva*
Кака
Мнения: 4476
Регистриран на: чет дек 02, 2004 12:35 pm
Град: София
Кара: Peugeot 306 1.6i, 02.98 г.
Has thanked: 258 times
Been thanked: 138 times

Мнениеот Eva* » нед сеп 11, 2005 9:01 pm

гредите се скапват от ненавременна смяна на иглени лагери. Иглените лагери се износват и от там идва основния проблем. Най-добре се вижда проблема като се качи колата на подемник и увиснат гумите, после, ако си във вещи ръце майстора ще забележи, "тръгнал ли е и при теб моста" или не. Съвета на майстори е на всеки 60 000 изминати километра да се сменят иглените лагери.
Да караш Peugeot е страст! Важно е, да сбъдваш мечтите си!

Продавам: Резервни Части от Peugeot 205, 1.4, общо мазане. Нямам части от купето, освен 2 бр. странични задни стъкла.

Потребителски аватар
Indy
редник
редник
Мнения: 152
Регистриран на: вт юни 28, 2005 1:44 pm
Кара: Peugeot 306 xt / C

Мнениеот Indy » пон сеп 12, 2005 8:03 am

Разкрачването на моста и скърцането не е задължително,
тоест ако го има положението вече е в гъ*а !
ПС: много е възможно ако колата е с товар да не се чува скърцането

Потребителски аватар
tonio
редник
редник
Мнения: 91
Регистриран на: пет юни 17, 2005 2:11 pm
Кара: 406 HDI / C
Been thanked: 1 time
Контакти:

Мнениеот tonio » пон сеп 12, 2005 4:56 pm

В какво се изразява това "скърцане" ??? :udri: При мен при понякога като натисна по-здраво спирачките при неравен и с дупки път се чува едно особено дрън отзад :shock: , та се чудя дали е от това или нещо друго...

Потребителски аватар
Eva*
Кака
Мнения: 4476
Регистриран на: чет дек 02, 2004 12:35 pm
Град: София
Кара: Peugeot 306 1.6i, 02.98 г.
Has thanked: 258 times
Been thanked: 138 times

Мнениеот Eva* » пон сеп 12, 2005 11:49 pm

под моста има едни тампони, може и от това да идва скърцането, в същност, най-добре ще се види в сервиз.
Да караш Peugeot е страст! Важно е, да сбъдваш мечтите си!

Продавам: Резервни Части от Peugeot 205, 1.4, общо мазане. Нямам части от купето, освен 2 бр. странични задни стъкла.

Потребителски аватар
Indy
редник
редник
Мнения: 152
Регистриран на: вт юни 28, 2005 1:44 pm
Кара: Peugeot 306 xt / C

Мнениеот Indy » вт сеп 13, 2005 7:56 am

Ами търкането най-общо се изразява като триене на метал в метал.
Дано да не го чуваш :lol:

Потребителски аватар
gecata
полковник
полковник
Мнения: 893
Регистриран на: пет авг 19, 2005 4:11 pm
Кара: peugeot 306 XR 1,4/C
Been thanked: 1 time

Мнениеот gecata » вт сеп 13, 2005 8:35 am

ми ако си чувал стара детска люлка как скърца ..
Yoda: Truly wonderful, the mind of a child is.

Потребителски аватар
405GRI
генерал
генерал
Мнения: 2198
Регистриран на: пон апр 11, 2005 12:28 am
Град: Стара Загора и Русе
Кара: Peugeot 406Break 2.0HDi 110HP
Has thanked: 69 times
Been thanked: 121 times

Мнениеот 405GRI » вт сеп 13, 2005 11:08 pm

klenbuterol написа:Имам въпрос кой е основният признак по който да позная че тросиона е трагнал да заминава,като чета мненията разбирам че е хубаво превантивно да се вземат мерки иначе ситуацията се влушава.знам за разкрачването на гумите и за скърцането.Обаче мойто обаркване идва от факта че на едно приателче гумите не са му се разкрачили обаче като се качват хора от зад скърца и при минаването през легнали полицай.Вече почва да ме хваща параноя гледам и гледам тоя заден мост и ми се струва че нещо не е наред.Яд ме е че се видях с гогича и забравих да го накарам да го види.И задалжително ли е гумите да са / \ .Толкова ме е страх това да не го изпусна и накрая да се окаже целия мост за смяна.Толкова ли лесно се скапват тези греди.


В сервиз най - добре ще да се консултираш.Само ще ти кажа ,че преди да го рециклирам си личеше ,че е прецакан торсиона като натисна задницата ,а тя не помръдва ,щото нема ги лагерите да се движат около гредата и затяга метал в метал .Като я оправих сичто си стана ОК.Но моята греда беше мн.зян така ,че иди да я погледне специялист и да минеш само със смяна на лагерите ,ако се налага .

Потребителски аватар
kiak
лейтенант
лейтенант
Мнения: 686
Регистриран на: вт дек 07, 2004 11:34 am
Град: Бърно
Кара: Sorrento Green 205 Gentry, Cherry Red 205 coupe, Green 205 cabriolet
Has thanked: 21 times
Been thanked: 13 times

Мнениеот kiak » пет сеп 16, 2005 11:39 am

При мен положението беше близко до трагичното :). В крайна сметка ми рециклираха моста - струговаха гредата и сложиха носи оси и лагери. от старите не беше останало нищо. сега единствения проблем е, че като се повдигна задницата фаровете ми свтят ниски :lol:
205GTI - Вълк във вълча кожа!

Потребителски аватар
Marto_106
редник
редник
Мнения: 201
Регистриран на: пет дек 03, 2004 12:45 pm
Кара: Peugeot 106 1,4XR, Citroen AX 1,4D/София

Мнениеот Marto_106 » пет сеп 16, 2005 1:17 pm

сега единствения проблем е, че като се повдигна задницата фаровете ми свтят ниски


Ами или си отрегулирай фаровете или ако много са ти я дигнали я презацепи с 1-2 зъба да си дойде в по нормално положение.

Аз снощи разцепих моста на АХ-а. Положението беше следното: Беше разкрочено доста от дясната страна - лагерите бяха почти на прах там за шастие не беше стигнало до гредата и тя е читава, но оста е много малко надрана във външния край и ще сменя и оста от тази страна. От лявата страна нямаше никакъв проблем и лагерите бяха здрави и оста.
Проблема според мен е дошъл от това, че от дясно (и на 106 беше така) има една дупка фабрична от където е влязло вода и е дошъл проблема. Най-вероятно затова всички се прецакват винаги първо от дясно. Незнам за какво е дупката но със сигурност ще я запуша :)


Имам и един въпрос някой ако го е правил - дали да сложа гресиорки като сменя лагерите? Шото от здравата страна нямаше никакъв проблем т.е. имаше си грес и не беше влязла вода.

Май се поувлякох с писането :udri:

prodan
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: пет сеп 16, 2005 11:07 pm
Кара: Peugeot 106 1.0 Inj kid 1995

Мнениеот prodan » пет сеп 16, 2005 11:43 pm

Здравейте,Патиланци! Аз сам новак във Вашият форум и много сам доволен от споделената информация.Не сам сигурен дали ще уцеля темата за "задните мостове", но моля да съобщите къде в София има кадърен майстор запроверка на моста, пък ако трябва да поправя. Колата ми стана на 83000 и незнам как да разбера дали са за смяна лагерите. Миналата година ходих до Пежо-Люлин за тест /имам много особено мнение за него, но може и да има разбиращ от нещо майстор/ , та извади човека 1 щанга напъна тук -там моста и заключи: карай. То аз карам, но тя колата като гледам май е правена от върба и ми омръзна от ремонти. Един съвет ако приемате:
Гледайте какво Ви продават от магазина в Пежо- Люлин, защото при мен грешката се движи 60-65%.
PS Ще се радвам , ако помогнете, и дано мина само с лагери.


Върни се в “Общ Технически”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост