Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Общи проблеми за всички Пежа -
масла, гуми, разход и т.н.
fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » пет фев 08, 2019 10:07 am

Здравейте, колеги! Нов съм във форума и отскоро притежавам Гранд Витара с мотора на Пежо 2.0ХДИ. Проблемите ми започнаха със светещ чек и забиване до 3000об. Много често изгасва сама когато си пожелае. При рестартиране се оправя не се знае за колко дълго. Случи ми се за 6км да загасне 5 пъти. Също и когато е ограничена до 3000об. , трака и работи неравномерно и тресе на празен ход. Когато е в авариен режим си върви и има мощност, но на 2500 започва да спира. Прочетохме я и УЖ показа дебитомер + турбо. :? Което за мен не е категоричен отговор на проблема, защото когато видяхме маркуча от въздушният филтър към турбината се беше извадил от турбото и е възможно записаните грешки да са от това. Стегнах го добре, смених всички филтри , но проблема си остана и отново забива постоянно. Колата не пуши отзад. Моля за съвети, какво да правя. Да сложа друг дебитомер и да пробвам мисля също да извадя вакуума на ЕГР-а, но се съмнявам да се оправи. Когато не е в авария върви страхотно и има голяма мощност.
Благодаря предварително! :evalata:

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 1640
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 206 СС Пежо 307 СС
Has thanked: 117 times
Been thanked: 217 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » пет фев 08, 2019 4:58 pm

Провери вакуумните тръбички на клапаните за управлението на турбината.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC 3броя, Peugeot 206 пет броя, Peugeot 206SW три броя, Peugeot 206CC пет броя, Peugeot 307SW три броя, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И др.

fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » пет фев 08, 2019 11:33 pm

kosmopoliten написа:Провери вакуумните тръбички на клапаните за управлението на турбината.

Всичко е здраво и на пръв поглед са нормално изглеждащи. Под възд. филтър са 3бр. вакуум машинки- за спирачките, за турбото и за ЕГР.
Някъде има ли схема точно как трябва да са маркучетата на тези вакууми, защото е възможно да са свързани неправилно.

16. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Има бутон "Нов отговор"!
NVG

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 1640
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 206 СС Пежо 307 СС
Has thanked: 117 times
Been thanked: 217 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » съб фев 09, 2019 10:29 am

Схемата е проста - Вакуумът се създава от вакуум помпата и подналягатето се подава към първия клапан в щуцер, който нормално е запушен. Другият щуцер е свързан към атмосферата. При подаване на напреженвие към вентила двата щуц се свърват и подналягането се подава по маркуче към другия клапан и т.н. Щателно трябва да се провери изправносттта на клапаните и работата им като се смуче с уста и помощно маркуче. Намираш подходящ куплунг за клапана от някоя морга, пускаш кабели до акку и почваш да проверяваш работата на клапаните без и с подадено напрежение.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC 3броя, Peugeot 206 пет броя, Peugeot 206SW три броя, Peugeot 206CC пет броя, Peugeot 307SW три броя, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И др.

fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » нед фев 10, 2019 11:58 pm

Благодаря!
От тези вакууми ще гасне ли сама колата ако не са наред? Защото се случва, а и понякога вадя ключа, а тя работи още секунда две. Според мен проблема е в регулатора за високо налягане на ГНП или дебитомер и ще се насоча натам. Интуицията ме води към горивен проблем.

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 1640
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 206 СС Пежо 307 СС
Has thanked: 117 times
Been thanked: 217 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » пон фев 11, 2019 8:47 am

От вакуумите мотора не гасне, управлява се турбината. В сависимост от изпълненитето и егр и други неща.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC 3броя, Peugeot 206 пет броя, Peugeot 206SW три броя, Peugeot 206CC пет броя, Peugeot 307SW три броя, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И др.


Върни се в “Общ Технически”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта