Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Общи проблеми за всички Пежа -
масла, гуми, разход и т.н.
fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » пет фев 08, 2019 10:07 am

Здравейте, колеги! Нов съм във форума и отскоро притежавам Гранд Витара с мотора на Пежо 2.0ХДИ. Проблемите ми започнаха със светещ чек и забиване до 3000об. Много често изгасва сама когато си пожелае. При рестартиране се оправя не се знае за колко дълго. Случи ми се за 6км да загасне 5 пъти. Също и когато е ограничена до 3000об. , трака и работи неравномерно и тресе на празен ход. Когато е в авариен режим си върви и има мощност, но на 2500 започва да спира. Прочетохме я и УЖ показа дебитомер + турбо. :? Което за мен не е категоричен отговор на проблема, защото когато видяхме маркуча от въздушният филтър към турбината се беше извадил от турбото и е възможно записаните грешки да са от това. Стегнах го добре, смених всички филтри , но проблема си остана и отново забива постоянно. Колата не пуши отзад. Моля за съвети, какво да правя. Да сложа друг дебитомер и да пробвам мисля също да извадя вакуума на ЕГР-а, но се съмнявам да се оправи. Когато не е в авария върви страхотно и има голяма мощност.
Благодаря предварително! :evalata:

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2098
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 211 times
Been thanked: 313 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » пет фев 08, 2019 4:58 pm

Провери вакуумните тръбички на клапаните за управлението на турбината.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.

fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » пет фев 08, 2019 11:33 pm

kosmopoliten написа:Провери вакуумните тръбички на клапаните за управлението на турбината.

Всичко е здраво и на пръв поглед са нормално изглеждащи. Под възд. филтър са 3бр. вакуум машинки- за спирачките, за турбото и за ЕГР.
Някъде има ли схема точно как трябва да са маркучетата на тези вакууми, защото е възможно да са свързани неправилно.

16. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Има бутон "Нов отговор"!
NVG

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2098
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 211 times
Been thanked: 313 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » съб фев 09, 2019 10:29 am

Схемата е проста - Вакуумът се създава от вакуум помпата и подналягатето се подава към първия клапан в щуцер, който нормално е запушен. Другият щуцер е свързан към атмосферата. При подаване на напреженвие към вентила двата щуц се свърват и подналягането се подава по маркуче към другия клапан и т.н. Щателно трябва да се провери изправносттта на клапаните и работата им като се смуче с уста и помощно маркуче. Намираш подходящ куплунг за клапана от някоя морга, пускаш кабели до акку и почваш да проверяваш работата на клапаните без и с подадено напрежение.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.

fanfan
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: пет фев 08, 2019 9:49 am
Град: Пловдив
Кара: 2.0HDI

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот fanfan » нед фев 10, 2019 11:58 pm

Благодаря!
От тези вакууми ще гасне ли сама колата ако не са наред? Защото се случва, а и понякога вадя ключа, а тя работи още секунда две. Според мен проблема е в регулатора за високо налягане на ГНП или дебитомер и ще се насоча натам. Интуицията ме води към горивен проблем.

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2098
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 211 times
Been thanked: 313 times

Re: Проблем с 2.0HDI 109к.с. на Сузуки Витара 2002г. - авариен режим

Мнениеот kosmopoliten » пон фев 11, 2019 8:47 am

От вакуумите мотора не гасне, управлява се турбината. В сависимост от изпълненитето и егр и други неща.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.


Върни се в “Общ Технически”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта