Преди покупка на Пежо 407

Модератор: Lucy_Peneva

vlad0
наборник
Мнения: 2
Регистриран на: вт мар 14, 2006 4:46 pm

Преди покупка на Пежо 407

Мнениеот vlad0 » вт мар 14, 2006 5:04 pm

Здравейте!

Потърсих във форума някаква тема с коментари относно Пежо 407, но не открих някакво описание относно проблеми и предимства/плюсове и минуси/.
Бих се радвал, ако получа информация от някой притежател на такова.

Насочил съм се за покупка към SV Executive 2.2Е sedan варианта, който предлагат на сайта си http://www.peugeot.bg.
От друга страна се колебая относно Toyota Avensis.
Знам, че сте пристрастни, но найстина ще ми е от голяма полза, някаква информация от първа ръка относно мотора, поддръжка, гаранция/на какво ниво е обслужването/,

Предварително Ви Благодаря за обърнатото внимание!
Поздрави,
Владо

Потребителски аватар
Yan4o
генерал
генерал
Мнения: 1465
Регистриран на: ср дек 08, 2004 12:03 pm
Град: Варна
Кара: Citroen С5 2.0hdi '03, ex - Peugeot 405Mi16 '89
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times

Мнениеот Yan4o » вт мар 14, 2006 6:15 pm

Поздравления за добрия избор :evalata:
Относно коментарите за 407 - засега май не се срещат минуси :mrgreen: , а само плюсове , все пак е доста отскоро на пазара. Има няколко притежатели, които са регистрирани и пишат във форума (засега само хубави работи) и те най-добре биха споделили за колата, но мойто мнение като страничен наблюдател е следното:
Тойота Авенсис е една мноооого хубава кола...., НО ... 407 е още по-хубава :fun: :ibree: . И като визия и като вътрешен и външен дизайн не мога да кажа че Авенсиса в нещо превъзхожда Пежото. 407 е достатъчно нов модел със съвременни двигатели (за дизела няма смисъл да говорим :ibree: ), а и при нови коли от този клас едва ли може да се говори за някакви серизони проблеми, поне в първите няколко години от експлоатацията. Като сервизно обслужване мисля че Пежо имат по-добре развита сервизна мрежа, верно че някой път доста се чака, но така е - който продава много коли :mrgreen: . Но си мисля, че доста време ще ги посещаваш основно за смяна на консумативи само.
А относно избраният от теб двигател и ниво на оборудване - предполагат много и приятни километри по пътищата :bravo: .
Та мнението е ми е - ако искаш добра кола - вземи си Авенсис , ако искаш кола с невероятно излъване и характер - скачай на Пежото.
Късмет :evalata:
Минута смях прибавя година живот. Условно. :)

vlad0
наборник
Мнения: 2
Регистриран на: вт мар 14, 2006 4:46 pm

Мнениеот vlad0 » вт мар 14, 2006 6:58 pm

Мерси за мнението да видим и собствениците дали ще се включат.

За toyota avensis намерих това -> http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=51028
/Текста е на английски/

та ми беше интересно за някакви такива минуси при пежо-то, които са установени :mrgreen: ако въобще има, но разбира се бих се радвал да прочета и за плюсове ;)

Потребителски аватар
100YO
редник
редник
Мнения: 81
Регистриран на: вт окт 11, 2005 6:56 pm
Кара: Peugeot 407 2.0E/C, Toyota Avensis 2.0TD/C
Been thanked: 2 times

Мнениеот 100YO » вт мар 14, 2006 8:28 pm

Значи аз карам 407 от година и половина и е вече на почти 50к и досега мога да кажа само плюсове. Аз също се чудих между 407 и Авенсис, но в момента когато ги видях и двете от вътре веднага изключих Тойотата и то при положение, че беше луксозна изпълнение. За двигателя (моят е 2.0 Е) мога да кажа, че е супер и колата е много бърза. 2.2 сигурно е по-бърз, особено във високите скорости, но и разхода ще е по-сериозен.
Разход на гпадско - 11.5 - 12 л
Извънградско над 150 - 8.5 - 9 л
Извънградско 120 - 7 л
Разходи до сега - 2 смени на масло, филтри и т.н. - общо към 200 лв.
Единствен проблен - смяна на шарнир след влизане в дупка, но гаранцията го пое. Като цяло съм доволен от гаранционното обслужване.
Единствената ми забележка към колата е, че видимостта при ляв завой е малко лоша от колоната на стъклото, но трябва да има жертви, за да се постигне тази уникална външност.
Някои казват, че багажника е малък, но според мен е достатъчен. Задните седалки също са достатъчно широки.
Комфортът е супер, колата е супер стабилна, доста бърза и най-вече много красива. Спомням си като я взех беше една от първите в БГ и всички се обръщаха да я оглеждат :)
Горещо я препоръчвам. Спрях се на нея след като гледах Мондео, Мазда 6, Авенсис, Пасат, Лагуна и до сега нито за момент не съм съжалил.
За да бъде автомобилът винаги удоволствие.

Потребителски аватар
kolio89
редник
редник
Мнения: 207
Регистриран на: ср окт 12, 2005 11:12 am

Мнениеот kolio89 » вт мар 14, 2006 9:43 pm

единствената екстра която много не препорачвам е комплект задни щори.
не мога да ги разбера хората искат винаги да са свалени.
и тогава се получава един малък проблем
щипката им каквото и да я направиш ако караш през павета издава един гаден звук който не е болка за умиране но е много неприятно като се качиш на такава хубава кола да чуеш шум
иначе окачването е разкошно.
основният плюс на 407 е то, много по добро от на всяка една кола от този че и дори по-голям клас с предно предаване.
не му мисли ами направо я вземай ;-)
да поговорим отново за автомобили

Потребителски аватар
Zaphod
сержант
сержант
Мнения: 418
Регистриран на: пон яну 10, 2005 7:02 pm
Кара: Аvensis 2008 2.2D4D 150; Citroen C2 VTR 1.6 110 SensoD; (бивш) 307 1.6 hdi 110; Citreon AX 11E
Been thanked: 1 time

Мнениеот Zaphod » вт мар 14, 2006 11:36 pm

Аз нямам наблЮдения за 407 и за Авенсис като потребител на тези автомобили. Но искам няколко други неща да отбележа, за които ми е известно:

1) Тойота Авенсис е добра кола, има само един проблем в твоето чудене - Авенсис и 407 не са един клас коли на са "мач" ако искаш. Авенсис е доста хитра маркетингова стратегия на Тойота (поздрави за което - много добре),
Та така какъв е случая: Авенсин е автомобил който се прави седан, комби и Версо. Добре преценени моделите когато попаднат в кръгозора на потенциален купувач той започва да пресмята - Авенсис-а е по-малко пари от 407, по малко от Пасат, по Малко от Вектра - егати кефа - а е и Тойота - надежност.
Проблема е че Пасат и 407 са в еднин клас а авенсис не е при тях - авенсис има вънвните и вътречните (дори вторите са по-малки) на 307 с багажник отзад :shock: нали :) и аз така казах като влезнах да разгледам размерите и показателите на авенсис - това че е по-нисък го прави да изглежда по-голям от другите коли в компакния клас - но не е (особено сравнено с 307) - замо залепения багажник отзад го удължава почти колкото кола от средния клас - но не чак...

Сега разбираш ли разликата? Докато не седнеш да покараш кола от средния клас и авенсис няма да усетиш разликата визулано... Далеч съм от мисълта да те убеждавам че 407 е по-добре. Просто е друг клас кола, ако не искаш 407 пробвай друга среден клас кола - Хонда акорд!!!! :bravo: :ibree: , Мазда 6, Пасат, Лагуна, С5, Шкода супърб, Опел Сигнум/Вектра, Форд модео.... коли бол в този клас - както забелязваш всички са повече пари от Авенсис-а ...

Упсех в начинанието ;-)
И важното е колата да те кефи - а не после да се заглеждаш на пътя по тази която "за малко не си взел" и да те обвзема съжаление...

Потребителски аватар
kolio89
редник
редник
Мнения: 207
Регистриран на: ср окт 12, 2005 11:12 am

Мнениеот kolio89 » ср мар 15, 2006 12:28 am

леле зейфод много досетлив човек си ти ше знаеш, въобще не се бях сетил но има логика и то голяма в думите ти.
пример: по къса е от всички конкуренти
пък с най-голям багажник
с най-късо междуосие
по тясна е особено от 407 с над 5см което си е доста
и е с над 200кг по лека от 407ците това обяснява явно от къде основно са спестили.
да поговорим отново за автомобили

Потребителски аватар
dds
редник
редник
Мнения: 110
Регистриран на: чет дек 22, 2005 1:03 am
Град: Ботевград
Кара: 4007 ;Partner 2;

Мнениеот dds » пон мар 20, 2006 9:19 pm

Аз съм с 407 SW ST SPORT -2.0HDI 16 за по точно ;-)
Какво да ти кажа-като всяка кола си има + и -, зависи ти кое как го възприемаш.На мен много не ми харесва че отпред колата е малко нсичка и е желателно да имаш метална кора вместо пластмасовата.Св-то отзад като се качиш за пръв път изглежда някак си прехлупено, НО само в началото.Чудехме се много дали седан или "комби" модела да изберем.Като се има в предвид че някой път се налага да се превозят доста неща sw-to натежа.До сега аз съм виждал само едно такова .Разхода е приличен за дизел-най интересното е че средния разход е точно толкова колкото го дават по каталог.
Относно дизайна-предполагам всички ще се съгласят че 407 е доста по-наточено от авенсиса.Пежото изглежда като звяр който всеки момент ще ти скочи.То е от тия за които казват че се движат дори и като са спрели.
Иди и разгледай и двете коли-и тогава избирай.Все пак и гаранцията гледай.За мен лично тия от сервизното на СФА са малко некадърници и се помотват.Веднъж на партнера след смяна на масло бяха забравили да завият капакчта отгоре.Имам и подозрения че май не са ми сменяли и масления филтър.
За смяната на семеринга на 407 ми казаха че ще стане до края на работния ден.Оставих го сутринта и отидох към 14 ч. Седя си аз горе в кафето и ги гледам-иде един пипне нещо и замине.За 2 часа дето бях там 30мин. не им се събраха да работят по нея, а беше там от "сабалян".Трябваше да ходя да се разправям и да им давам зор.Едва ли така е в европата :(

Потребителски аватар
nikilokumcho
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: нед окт 16, 2005 12:48 am
Кара: Peugeot 407 2.0/Renault Megane 1.6 16V/Fiesta/Варна

Мнениеот nikilokumcho » чет юни 15, 2006 12:23 am

Знам че ще излиза по мощен дизел.Но още няма обявени цени.Ще бъде акцизен,така че цената ще е поне с 5000 Евро повече.Динамичните характеристики ще са предполагам като на 2.2 бензин.Така че едва ли ще си струва,защото в тази ценова зона са вече коли като БМВ 320дизел, а той си е доста икономичен,дори в сравнение с 2.0 л дизел на Пежо.В момента караме Рено Меган 2001г,110 коня е,но върви чудесно.Ускорява за 9,9сек,а спокойно си върви с 200 км/ч,при разход 6 литра смесен.Така че откъм разход ни пасва дизела.А и според мен лошата нафта ще окаже повече влияние на мощния мотор.Всички знаят какви са ни пътищата.Има къде да се кара с висока скорост,но няма смисъл.Скоро четох в едно списание какъв е разхода на колите при мксимална скорост.За 407 при бензина разхода при 180 км/ч е към 21л.,а дизела харчи 14,5л.Това е кола да си возиш хората удобно, с добри динамични характеристики.Ако искаш само спорт си вземи БМВ 330 дизел с 231 коня.Но БМВ искат някакви измислени пари за поддръжка.Четох в английския сайт на Пежо,че там се продава 407 седан с двигател 2,7 дизел,броните да изцяло в цвета на купето, а джантите с един размер по-големи.Ето това вече е кола.Тук обаче нещата са други.Примерно поръчваш си едикакъв си салон,а ти доставят каквато си искат.Дори да имаш пари,не може да си вземеш това,което искаш.На мен примерно ме кепи 407 с бели циферблати,спортния волан,само че това е версия спорт,но там няма ксенон,паркроник,материята е текстил.Поръчваш си версия екзекютив,а там волана си е като на базовата версия.Също една от готините екстри си е активното окачване,а то е само за 3.0 Е.Там не разбирам защо искат толкова пари,има 79 коня повече от 2.0Е а ускорява само с 0,5 сек.А разхода е като на S класа.Така че ние потребителите сме винаги измамени от големите производители.Купуваш си лаптоп,след известно време излиза съвсем нов, а този който си купил за измислени пари се обезценил.Както един познат разказва,че в Япония през 91 година имало такива камери,каквито сега пускат тук.Всичко това са маркетингови стратегии,целящи да вземат парите на хората по няколко пъти.Не може една навигация с екран да струва 5000 лв,при условие че за 1000 лв си купих портативен GPS PC, а един лаптоп от ново поколение е към 3000 лв.Изумява ме обаче повече от всичко некомпетенцията на служителите както навсякъде така и в Пежо.В предствавителство Врана,сложили отговорник продажби жена,която понятие си няма от коли.Това както и да е.Обаче като попитах няма ли Пежо 407 с биксенон,въпреки че знаех отговора,един от дилърите ми каза,че то няма разлика,светели само леко повече.Леле,това ми бил продавач на коли.Тук не че сме тъпи,но мързеливи.На мен колите са ми най-голяма страст,ако работя в такъв шоурум с кеф ще презентирам всичко.А те така се пинкат че ако не харесваш марката ти идва да си тръгнеш.Всички фенове на Пежо радваите се на колите,не се дразнете на хората от представителството.
NIKI

Потребителски аватар
pafka
генерал
генерал
Мнения: 1275
Регистриран на: чет дек 02, 2004 5:57 pm
Град: София
Кара: Subaru Forester STI
Been thanked: 1 time

Мнениеот pafka » чет юни 15, 2006 1:30 pm

nikilokumcho,
И аз споделям мнението ти.
Ето и моите впечатления по въпроса двигатели/цени/динамика.

Бензиновите двигатели 1.8 и 2.0, чиито характеристики са дадени в каталога, са за старите такива. Информацията за разход и динамични характеристики не е актуална. Новият 1.8 е 125 к.с., 0-100 за 10 сек, а 2.0 е 142/3к.с. и с 200 НМ въртящ момент, като 90 % се постига на 2 000 оборота. За 2.0 136к.с./190 НМ го даваха 9.1 до 100, предполагам, че новият ще е по-бърз поне с 0.1 сек. Повече информация има на сайта на Ситроен. Основната разлика е, че новият 2.0 е доста по-икономичен, по спомен 11/100 градско ...
2.2 го дават 0-100 за 9 сек ... предполагам че разликата ще е само в еластичността.
Напълно подкрепям мнението ти, че 3.0 е много скъп и като се предлага само автоматик не е страшно по-бърз. А 216 к.с. са респектиращи. Разходът също е доста голям.

2.2 хди ще е точно с 4,5 000 евро по-скъп, но динамичните му показатели ще са много подобни на 2.7 хди !

0 - 100 за 8.7, а 1 км за точно 30 сек. Разходът е подобен на 2.0 хди.

Но 5 000 евро са около 1/4 от цената на 407 ... трябва ни 163 к.с. дизел. Някъде четох, че ще има 2.2 163 турбо и 2.0 150 битурбо, но не се знае кога.

Според мен:
- като цена/динамика 2.0 бензин няма никаква конкуренция. По-бърз е от 90% от 2.0 конкуренцията, въпреки че 40 % са с повече коне.
- като цена/икономичност*динамика изборът е 2.0 хди
- 2.2 бензин си е най мощния неакцизен двигател, но трябва да се сравни с новия 2.0. Аз досега не съм намерил сравнения, дори тестедрайв на 2.0 143
Абонатът е небарлив

Потребителски аватар
100YO
редник
редник
Мнения: 81
Регистриран на: вт окт 11, 2005 6:56 pm
Кара: Peugeot 407 2.0E/C, Toyota Avensis 2.0TD/C
Been thanked: 2 times

Мнениеот 100YO » чет юни 15, 2006 3:23 pm

pafka, много добро сравнение

аз избрах 2.0 бензин точно заради много доброто съотношение цена/качество/динамични характеристики

Почти няма кола 2.0 от този клас, която да е по-бърза. Дори БМВ 520 е 177 к.с. и е за 9 сек. Избирах между 2.0 и 2.2, но се спрях на 2.0, защото не е по-бавна, а пък и харчи малко по-малко. Само еластичността на 2.2 е по-добра, но не мисля, че разликата е съществена.

Не си взех дизел, въпреки че карам над 30к на година и ще ми е повече на сметка първо, защото предпочитам бензин и второ, защото имам познат, който работи в СФА Горубляне и ми каза, че има коли, които започват да правят проблеми още на 5-10к.

Моята е вече на 2 години и 60к и досега разходите са ми само за 3 смени на масло и един път свещи - общо към 300-400 лв.

На марката се спрях най-вече заради уникалния дизайн на 407 и комфорта вътре. Тойота Авенсис е значитено по-малка и много недодялана вътре, Мазда 6 е страхотана но динамичните характеристики са по-зле, за Вектра няма да говоря, Ц5 не ми допада много, а пък и преди 2 години не беше излезнал фейслифта, Мондеото не е лошо, но е по-скъпо от 407 без да има причина, Лагуна - не, Сеат Толедо - не, Шкода - не. Много мислих за Хонда Акорд, но се спрях на 407, най-вече заради дизайна.
За да бъде автомобилът винаги удоволствие.

Потребителски аватар
ExGANDI
генерал
генерал
Мнения: 1971
Регистриран на: чет мар 03, 2005 3:44 am
Кара: Peugeot 605 SV 3.0 / СА 4209 АВ, Fiat Ulysse 2.0 TE
Been thanked: 5 times

Мнениеот ExGANDI » чет юни 15, 2006 8:43 pm

Ей хора... К'ви са тия разходи за 407 бе? 21л. при 180км/ч.? За 2 или 2.2 мотор? С 6 скорости? :eheee:
Ако това е така значи карам супер икономичен автомобил. :lol:
Щото при 180 моментиния разход е около 13-16 (т-ва при равно и умерен баир) иначе по надолнище пада доста.
Това е при 4 скоростен автоматик и двигател 3.0 с праисторическа конструкция. Е, ако съм още на 3-та разхода е доста по-голям (подминава 25л.), но предполагам, че говорим за максималната предавка.
ASUS P535: GXmark 1.1g VSbenchmark2007 BMQ TCPMP
Good decisions come from experience, but experience comes from bad decisions.
Точността ти гарантира единствено, че ще направиш грешките си навреме. Рубенщайн

Потребителски аватар
nikilokumcho
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: нед окт 16, 2005 12:48 am
Кара: Peugeot 407 2.0/Renault Megane 1.6 16V/Fiesta/Варна

Мнениеот nikilokumcho » чет юни 15, 2006 11:25 pm

За 407 с новия дизелов мотор не съм намерил хараткристики,но съм сигурен,че ще бъдат напълно идентични с тези на бензиновия двигател.За 4500 евро повече не си заслужава 10 км/ч повече максимална скорост,въртящия момент също ще е добър,но не оправдано за тези пари.Сигурен съм,че нашата нафта ще си окаже влиянието на този двигател.За 2.0 Е мисля,че е добър дивгател,но няма 6 скорости,което за магистралата не е приятно.В сравнение с този двигател както написах,разхода при максимална скорост е почти 23 литра на 100,при 14,5 за дизела.Едва ли всеки ще го кара с тази скорост.За бензина разхода става неизгодел след 130 км/',а при дизела след 150 км/ч.Все пак въртящия момент и 6 скоростната кутия си казват думата в избора ми на двигател.Тези псевдо специалисти продавачи не ходят на работа със служебни 407.На нас ни препоръчаха бензин,защото се оказа че имат налична.Не съм убеден,че дизелите се повреждат.Не съм такъв фен на дизела,само бензинови коли караме.Преди време карах сеат кордоба 1.9 дизел.Тогава си промених мнението за дизелите.Много ми хареса,че при много приятен разход,върви сравнително добре.Засичах,че ускорява за 14 сек,на прав участък си подържа 170,че дори 180 км/ч.От старт ме задмина Вектра 115 коня.Но с такава в града от 60 до 120 км/ч се движихме еднакво.Един приятел имат в Германия А4 1.9 131 коня дизел 2001 година,показа ми видео как кара с 220 км/ч,които иска мога да му го пратя.Всичко това при 4300 оборота.Друг приятел с мерцедес Е 290ТД 130 коня 96 година,ме разходи по Аспарухов мост във Варна.Колата не се чува като работи,навръщане кара с 200 км/ч.Кат осе има предвид разрерите на колата,също че тогава е на 307000 км мисля,че дизелите са супер.Колкото да ми хвалите 2.0 Е разликата до 320,че дори 340 нм си е в полза на дизела.А именно това е от значение удоволствие от шофиране.
NIKI

Потребителски аватар
pafka
генерал
генерал
Мнения: 1275
Регистриран на: чет дек 02, 2004 5:57 pm
Град: София
Кара: Subaru Forester STI
Been thanked: 1 time

Мнениеот pafka » пет юни 16, 2006 1:03 pm

Ето информация за новия 2.2 хди.

http://www.forum-peugeot.com/Forum/peug ... 575-0.html

А този овърбууст на 2.0 хди (на Ситроен сайта има графика на Р и М), усеща ли се ? С него става 340 НМ и на доускорение трябва да мине всички конкурентни дизели, вкл. 2.2 и 2.5.
Последна промяна от pafka на чет юни 22, 2006 4:03 pm, променено общо 2 пъти.
Абонатът е небарлив

Herbaliser
редник
редник
Мнения: 71
Регистриран на: пон фев 20, 2006 12:59 pm
Кара: 407 2.2E Sport 160hp /C

Мнениеот Herbaliser » чет юни 22, 2006 5:09 pm

На мен примерно ме кепи 407 с бели циферблати,спортния волан,само че това е версия спорт,но там няма ксенон,паркроник,материята е текстил.


Ами моята е спорт и аз си имам и ксенон и парктроник - така я бяха поръчали от СФА. Тези неща, както и кожата не вървят в пакета, а се поръчват. Аз имах късмета, че колата беше на склад с точните екстри и цвят, които искам. Само ми липсва блутут връзката за телефон. Относно вървежа и разхода май наистина на висока скорост доста го пие бензина, но не се лъжете за динамиката. Първо над 140 - 160 всяка конска сила е ценна и се усеща много повече, второ дизела умира на високите обороти. Дизела е доста по-сложен агрегат и при лошите горива шанса за проблеми е много по-голям. Като добавим, че е и по-скъп...От друга страна бензина до морето и обратно на мен май ще ми излезе към 180 лв :)

21л. при 180км/ч.? За 2 или 2.2 мотор? С 6 скорости?

Няма такова нещо. Мога да го докажа.
Последна промяна от Herbaliser на чет юни 22, 2006 5:16 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ifcho
BADMIN
BADMIN
Мнения: 8010
Регистриран на: съб апр 09, 2005 11:59 pm
Град: София
Кара: Outback H6
Has thanked: 135 times
Been thanked: 374 times
Контакти:

Мнениеот ifcho » чет юни 22, 2006 5:13 pm

всъщност няколко конски сили разлика оказват никакво влияние върху максималната скорост на един автомобил.

Най общо казано, 10% увеличение на мощноста води до 3% увеличение на макс скорос. Примерно, кола 150 коня, увеличаваме мощноста с 10% = 165 коня
макс скорост ще стане ако е била 200 - 207
а ако някой го интересува, защо това е така:
http://pumaracing.co.uk/topspeed.htm

Herbaliser
редник
редник
Мнения: 71
Регистриран на: пон фев 20, 2006 12:59 pm
Кара: 407 2.2E Sport 160hp /C

Мнениеот Herbaliser » чет юни 22, 2006 5:21 pm

ifcho написа:всъщност няколко конски сили разлика оказват никакво влияние върху максималната скорост на един автомобил.
а ако някой го интересува, защо това е така:
http://pumaracing.co.uk/topspeed.htm


Всъщност не си прочел внимателно поста ми. Мен максималната скорост не ме интересува. Мен ме интересува, че като си 20 коня под мен със същия модел автомобил и двамата караме на една предавка и натиснем газта до край при 150 ще почна да се отдалечавам доста бързо.

Потребителски аватар
ifcho
BADMIN
BADMIN
Мнения: 8010
Регистриран на: съб апр 09, 2005 11:59 pm
Град: София
Кара: Outback H6
Has thanked: 135 times
Been thanked: 374 times
Контакти:

Мнениеот ifcho » чет юни 22, 2006 5:59 pm

може, сори

Потребителски аватар
nikilokumcho
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: нед окт 16, 2005 12:48 am
Кара: Peugeot 407 2.0/Renault Megane 1.6 16V/Fiesta/Варна

Мнениеот nikilokumcho » чет юни 22, 2006 7:02 pm

Ами моята е спорт и аз си имам и ксенон и парктроник - така я бяха поръчали от СФА. Тези неща, както и кожата не вървят в пакета, а се поръчват. Аз имах късмета, че колата беше на склад с точните екстри и цвят, които искам. Само ми липсва блутут връзката за телефон. Относно вървежа и разхода май наистина на висока скорост доста го пие бензина, но не се лъжете за динамиката. Първо над 140 - 160 всяка конска сила е ценна и се усеща много повече, второ дизела умира на високите обороти. Дизела е доста по-сложен агрегат и при лошите горива шанса за проблеми е много по-голям. Като добавим, че е и по-скъп...От друга страна бензина до морето и обратно на мен май ще ми излезе към 180 лв :)

Версията Спорт обаче няма велур,а текстил,огледалото не е електрохромно,също джантите са различни.Като си поръчаш спорт и си допълниш другите екстри мисля,че излиза малко по-скъпо.Но като седнах във версията с волан с 4 рамена също ми хареса.Удобен е за хващане,даже повече от спортния.Освен това махагона в купето повече върви на такъв вид кола поне според мен.Поръчахме бензин 2.0 кубика, с този нов мотор които го дават 142 коня в СФА, а във френския сайт 141.В динамичните характеристики предполагам е като предишния,само са намалени вредните емисии за да покрие Евро 4 стандарта,така че може би ще е малко по-икономичен.Колата ще пристигне август,така че още впечатления не мога да дам.Завода им почива целия август,така че ще я произведат предния месец.Иначе от СФА ме издразниха,че 4 дена им трябваше да ми пратят договора,при условие че сме платили миналата седмица.
Заразхода ще кажа пак,че ставаше дума в този тест колко харчи колата ако караш непрекъснато с максималната скорост.За Пежо 2.0 бензин даваха при скорост 203 разход 21,9 литра,за порше Кайен при 270 68 литра,А мерцедес С 180 при 210 10 литра.Така,че това е разход при голямо съпротивление.
Динамиката не е чак така зависима от конските сили.Защото дизела си ускорява без проблеми до максимална скорост.Само,че благодарение на въртящия си момент от 320 нм ускорява на 5 скорост от 80 до 120 за 5,9 сек,което е идеално при изпреварвания.Бензиновите двигатели с 200-220 нм ще ускорят на 5 от 80 до 120 за поне 9 или 10 сек.Затова с бензинов двигател даваш на 4та за да ускориш за същото време като дизела.само,че тогава оборотите са с 2000 или 3000 повече откъдето идва повечето разход.
Мисля че двата бензинови двигателя имат основна разлика в цената от 2500 лв.2.0 бензин 137 коня 191 нм 9,1 сек до 100 км/ч,212 км/ч
2.0 бензин 141 коня 200 нм 9,1 ? максимална скорост 212 км/ч
2.2 бензин 160 коня 220 нм, 9.0 сек до 100 км/ч,220 км/ч
Другата разлика е 6 скоростната кутия.Тя предполага къса 1ва,икономична 6 та.Обаче,това си е по-често преминаване на различни предавки.
Затова избрах новия бензинов 2.0 литра двигател.С почти 2 литра по-икономичен на градско.А и дали караш с 215 или 225 все същата.За тази кола е важна стабилноста,комфорта и лукса.Така,че като пристигне моето бу ще Ви пиша повече.
NIKI

Herbaliser
редник
редник
Мнения: 71
Регистриран на: пон фев 20, 2006 12:59 pm
Кара: 407 2.2E Sport 160hp /C

Мнениеот Herbaliser » чет юни 22, 2006 7:55 pm

nikilokumcho написа:Динамиката не е чак така зависима от конските сили.

Не е така. Конските сили са по формула обвързваща въртящ момент, обороти и константа. При ползване на ниски и средни обороти на двигателя те сякаш нямат значение. Но какво става когато "изцеждаш" двигателя? Тогава са важни конските сили. Прочети сравнения на перформанса на E55 AMG Kompressor и M5 и ще усетиш че не са за подценяване конете. Иначе по твоите сметки излиза че бенца трябва да отвее BMW-то всякък, но не е баш така. Да, съгласен съм, че конете които ти идват допълнително в диапазона 6 - 8000 оборота не те греят докато си караш по улиците, но като изпреварваш някои с висока скорост добре ще ги усетиш.

За 6-та предавка на 407 мога ти кажа, че на мен не ми се струва да е особено икономична (дълга). Мотора 2.2 постига мощността си при по-ниски обороти от 2.0. Мисля, че при мен бяха към 5600. Същото е за вътрящния момент, така че въпреки 6-те предавки се налага по-рядко да сменяш.


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 2 госта