Колата придръпва

Модератор: Lucy_Peneva

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » ср дек 07, 2011 8:51 pm

При мен част от проблема продължава да е налице. Колебанието на оборотите при освобождаване от скорост преди спиране си е пак същото. Придърпване няма, но оборотите "танцуват". Като загрее мотора изчезва проблема или поне не се усеща.
Вече нямам идея какво да правя и къде да я карам... Отделно и пуши повече от Икарус на 40години. Преди доста време махнах ФАП-а, оказа се, че и катализатора го няма. /аз съм първи собственик в БГ и като ми я докара мой приятел от Франция всичко си имаше/.
Пушенето последните няколко месеца просто е невероятно много, дори на празен ход се вижда как леко пушляви, а дадеш ли гас - димна завеса. :udri:
Надявам се някой да може да даде някаква идея от какво може да играят така оборотите, сещам се за дюзи , но силно се надявам да греша, че ... :cry:
Изображение

knev
генерал
генерал
Мнения: 1744
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 292 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот knev » ср дек 07, 2011 10:00 pm

Играта на оборотите- виж датчиците по входящите тръби... но за пушенето?....
При мен пушеше от лукойлската нафта. Минах твърдо на Ромпетрол и като че ли проблема с пушенето намаля. Бях минал на вариянта с дюза и за сега си трая....
Но ако някой може да даде адекватно решение за достоверна проверка на дюзите-пробите в дом. условия с броенето на капките, ми се вижда ....
Колкото до дюзите има и запазени оказионни, а цената за рециклирани е доста приемлива (имам бегъл спомен за цени около 200лв). За нови- май от 500лв., а за 2,0 дори бяха на цени около 700лв.

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » пет яну 06, 2012 3:12 pm

И така, да продължим по темата. Преди няколко седмици ходих отново в СФА , прегледаха автомобила и се оказа, че е заминал датчика на турбото. Смениха го и сега колата върви добре и не пуши, изпушва само при рязко "мачкане" на газта , което приемам за нормално.
Но, пустите обороти продължават да ме дразнят. Днес по обяд излизах с колата, карам си и при спиране на светофар пак играят между 700-1000, един вид се форсира сама. Вече нямам грам идея какво да правя, вярно проблема е само докато постопли двг-то, но мен адски много ме дразни... направо откачам , само в таблото гледам... :psuwaj:
Възможно ли е да има нещо общо със свещите? Те нали подгряват там няколко минути като е доста студено времето, предполагам са голям консуматор и от там нещо да влизаме във "филма". Отделно на ГНП-то нали смених регулатора за високо налягане, добре де ама има още 1, да не е от него нещо? В СФА ми споделиха , че другият регулатор рядко сдава багажа. Другото не знам какво да мисля, там дебитомер да не е ? едва ли е температурен датчик.... абе с 2 думи дразни ме и искам да се оправи този проблем.
Интересното е , че като е по-топло времето не си спомням изобщо да го прави това, май само зимата става..
Изображение

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9437
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1004 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот different » пет яну 06, 2012 6:40 pm

Датчиците на ГНП са два,в СФА имат комплект който може да лъже датчиците и да се разбере дали е от тях,тука нямам но на компютъра в нас ще ти пусна на л.с. какво преставляват тези датчици
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » пет яну 06, 2012 9:18 pm

Ми и аз мисля, че са 2 - 1 на входа и 1 на изхода. Но когато смениха този за високо налягане от СФА ми се обадиха и казаха, че трябва да се смени за да се види дали е от него, и ако се окаже, че не е пак ще си остане за мен след като вече е монтиран.
Разбирам ,че могат да ги лъжат (и друг път си го споменавал), но тогава нямам идея защо не го правят, а директно смяна.
Изображение

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9437
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1004 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот different » пет яну 06, 2012 10:58 pm

Понякога на някого в случая диагностика или механик не му е дошло,затова съм аз тук за да ти кажа както се вика под прикритие съм :mehehe:
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

Vankata 1152
наборник
Мнения: 3
Регистриран на: ср авг 17, 2011 9:51 pm
Град: Бургас

Re: Колата придръпва

Мнениеот Vankata 1152 » пон яну 09, 2012 10:52 am

nablaskal si falshiva nafta ili benzin ili karash na niski oboroti primer karash na 3-ta s 1500oborota s 65 s trqbva da si na 2-ra s 2500oborota ili q karai na po visoki oboroti

Кирилицата е задължителна!!!(Правила на форума).
Pepino

knev
генерал
генерал
Мнения: 1744
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 292 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот knev » пон яну 09, 2012 12:29 pm

Ама нали се сещаш, че това го има при студен двигател и карайки на 2500 оборота- ще си създаде нови ядове.
А тук не става въпрос за игнориране на проблема, а за решаване.

Жоро да ти споделя малко опит с нафтовата печка на баща ми. Зимата на студен двигател е голямо ритане и като даде на свободна оборотите са доста колебливи. Гледаха го и се оказа, че има за смяна някакви уплътнения от нафтовата помпа към някакви тръби. Имало омазняване на мястото, но било трудно за виждане. Тук говорим за 124-ка със същите признаци. Въпросните тръби били под колекторните и трудно забележими.

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » вт яну 10, 2012 6:52 pm

Да не отварям нова тема, пиша в тази:
При работа на мотора на място и подаване на газ, при пускане на педала се чува едно леко свистене, като завихряне на въздушен поток. В купето се чува откъм пасажерската страна по-силно, отколкото на шофьорската. Като се слуша откъм двигателя, се чува някъде от задната страна на мотора, от страната на ангренажа.
Този шум го има от много време, но мен лично ме дразни(както и всичко останало по автомобила, което не е на 6), и се позачудих откъде идва. Прегледана е генерацията - не е от там. Има една идея за въздуховода който отива от кулера към турбото, да е насъбрало мизерии вътре и да завихря струята по различен начин от предвидения. Дали пък не дърпа въздух от нейде? Всъщност шума не е много силен, но не знам дали е естествен, нямам идея може и при другите 407ци да го има. Просто аз май напоследък тотално изплясках... :lol:
Изображение

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » ср яну 11, 2012 9:25 am

Всъщност свистенето го има и на празен ход. Все едно има гълъб под капака или някаква гугрулица, така се чува. :)
Сега сутринта специално обърнах внимание, има го и при по-високи обороти, форсирам до към 1800 примерно, аха да пусна педала и почва да свисти, докато подържам оборотите няма проблем. Замислих се дали не идва от лопатките на турбото, нали като отнемеш газ се завъртат. Но, на празен ход турбото би следвало едва да се върти и не ми се вярва много от там да е проблема. Турбото е гледано, надува добре, колата не "пипа" грам масло...
Изображение

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9437
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1004 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот different » ср яну 11, 2012 9:27 am

Как е тръбата на турбото тая която се вижда през подкалника на колата и е захваната с болт 6 мм.
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

Потребителски аватар
g_nenchev
сержант
сержант
Мнения: 353
Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
Град: Sofia
Кара: 508GT
Been thanked: 22 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот g_nenchev » ср яну 11, 2012 10:22 am

Нямам идея честно казано. Това само на канал ли може да се види или? Струва ми се, че проблема ще е някъде около тези тръби, може би някаква дупчица, протрит маркуч или изпуснала скоба по връзките..
Изображение

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9437
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1004 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот different » ср яну 11, 2012 11:35 am

На канал е добре :evalata:
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

JohnSnow
наборник
Мнения: 13
Регистриран на: пон мар 04, 2013 11:31 am
Град: Sofia

Re: Колата придръпва

Мнениеот JohnSnow » съб апр 13, 2013 11:06 pm

Здравейте колеги, имам абсолютно същия проблем като в първия пост- колата придърпва само на първа, особено когато подавам леко газ на 1400, 1600 и 1800 оборота просто за секунда оборотите падат с около 100 и така до 2000. Не знам дали имам ФАП и ако някой може да ми провери по ВИН ще съм много благодарен. Двигателят е 2.0 ХДИ автомат 4- имам колата от около месец и половина и я обслужих напълно и мина 2 диагностики преди 1300 км. Нафта зареждам само от ЕКО и досега не съм усещал подобно придърпване- започна след последното зареждане преди 2-3 дни- възможно ли е нафтата в ЕКОто на Малинов и това на кръовото на 4км да е различна? Благодаря предварително за вниманието! Поздрави!

Потребителски аватар
lubeto_407
сержант
сержант
Мнения: 482
Регистриран на: съб окт 22, 2011 9:21 pm
Град: В.Търново
Кара: 407 1.8 I 116кс.04г.SR CONFORT
Has thanked: 169 times
Been thanked: 106 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот lubeto_407 » нед апр 14, 2013 10:42 am

Можем да проверим по ВИН-а дали имаш ФАП но първо трябва да ни го дадеш/ако желаеш естествено/. :)

JohnSnow
наборник
Мнения: 13
Регистриран на: пон мар 04, 2013 11:31 am
Град: Sofia

Re: Колата придръпва

Мнениеот JohnSnow » нед апр 14, 2013 4:31 pm

ВИН: VF36DRHRE21294769
Благодаря!

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10420
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5703 times
Been thanked: 5144 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот Pepino » нед апр 14, 2013 4:43 pm

Заводски под този VIN, конкретният автомобил е с FAP-филтър.
Поздрави.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Потребителски аватар
mnoooodiv
редник
редник
Мнения: 154
Регистриран на: съб мар 19, 2011 4:05 pm
Град: Tuscania (VT) Italia, ама родом от Пловдив
Кара: 407 SW 2.0 HDI 100 kw 2007
Has thanked: 93 times
Been thanked: 49 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот mnoooodiv » нед апр 14, 2013 4:49 pm

Тоест може и от ФАП-а да му следват проблемите ?
Густо майна Филибето !!!!!

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10420
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5703 times
Been thanked: 5144 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот Pepino » нед апр 14, 2013 5:57 pm

Причините могат да бъдат много - една качествена диагностика може да даде отговор.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Jovani
наборник
Мнения: 17
Регистриран на: чет май 28, 2009 10:10 am
Град: Sofia
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Колата придръпва

Мнениеот Jovani » пет май 03, 2013 12:54 pm

Здравейте колеги, пиша от ситроенския форум. С С5-2 2.0HDi16 без ФАП съм на 190к км реални :) . Понеже при нас не открих инфо рекох да питам тука, че сте повече с този двигател. Проблема ми е сходен със придърпването на студено (ако може да се каже че сега е студено) - все едно новобранец се учи да кара кола и не не може да работи със педала на съединителя още. Като загрее няма и помен обаче. Няма и грешки на Лексията всички таргети-копи параметри на налягания на гориво и въздух се достигат без замисляне (графиките са 1:1). Споменаха ми че може да е проблем със геометрията на турбината ама какво точно - задвижка или мерене на позицията? Другия проблем, който забелязах от няколко дена е че при палене (студено) има около минута лека игра на оборотите на празен ход - усеща се на слух и леееко играе стрелката на оборотомера, но най-вече на слух. Зареждам само на Лукоил последните над 100к км., масло, филтри са на 10000 км. Ангренаж и съединител все още не съм сменял, но са в плановете (ремъка си е вече в прозореца за смяна, съединителя от време не време буксува на 5 и 6-та). Приемам идеи всякакви и благодаря предварително. Весели празници на всички :biri:


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост