407 съединител

Модератор: Lucy_Peneva

Потребителски аватар
PEUGEOT POWER
редник
редник
Мнения: 138
Регистриран на: вт юли 18, 2006 10:20 pm
Град: Варна
Кара: PEUGEOT 407 2.0 16V /Renault Megane 1.6 16V
Been thanked: 11 times

407 съединител

Мнениеот PEUGEOT POWER » пон сеп 17, 2007 12:44 pm

Колеги имате ли проблеми със съединителя, защото моя се прецака. 26000 км съм минал, вече съм сменил радиатор, а сега явно съединител. От лего ли ги правят вече новите коли. Колко трябва да струва една кола, за да се държи на ниво.
NIKI

Потребителски аватар
velinski
генерал
генерал
Мнения: 1550
Регистриран на: нед юли 31, 2005 8:21 am
Град: София
Кара: Skoda Octavia 2 Combi 1.9TDI DSG, Hyundai i30SW 1.6CRDi
Been thanked: 4 times

Мнениеот velinski » пон сеп 17, 2007 1:05 pm

Виж да не ти е блокирало жилото на съединителя първо

Няма как да го съсипеш за 26к км, дори и да си Колин Макрий (RIP :cry: )

Потребителски аватар
Lacho
редник
редник
Мнения: 239
Регистриран на: съб май 06, 2006 3:55 pm
Кара: PEUGEOT 407 SV Executive 2.0 HDI / ЕН
Has thanked: 50 times
Been thanked: 32 times

Мнениеот Lacho » вт сеп 18, 2007 9:15 am

Съединителя е хидравличен. Няма жило. Но наистина е странно на 26000 км. да се скапе. Какво по-точно се случва? Опиши по подробно.

Потребителски аватар
PEUGEOT POWER
редник
редник
Мнения: 138
Регистриран на: вт юли 18, 2006 10:20 pm
Град: Варна
Кара: PEUGEOT 407 2.0 16V /Renault Megane 1.6 16V
Been thanked: 11 times

Мнениеот PEUGEOT POWER » вт сеп 18, 2007 12:40 pm

Lacho написа:Съединителя е хидравличен. Няма жило. Но наистина е странно на 26000 км. да се скапе. Какво по-точно се случва? Опиши по подробно.


Преди известно време на баир нагоре колата потреперваше все едно не правиш кантара добре. Така почти всеки път приплъзва като тръгвам на първа на байр. Вчера обаче направо изтрещя нещо. Утре ще ходя до сервиза и ще пиша. Може да е нещо елементарно, но определено има нещо нередно в съединителя. Съвсем нормално е карана колата, нито я форсирам нищо.
NIKI

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Мнениеот Pepino » пет сеп 21, 2007 7:43 pm

Колата определено не се изработва като лего,но ако под нормално карана Ники имаш предвид това, което правят малките деца с едно LEGO ,то нищо чудно и да не издържи. :lol: Сериозно:няма как само на 26000км пробег на автомобила, този хидравличен съединител да дефектира,по-скоро причината е другаде и най-вероятно е тормозен дълго на полусъединител или пък пишман майстор е пипал не където трябва.Провери си нивото на хидравличната течност,огледай за течове,защото разбирам, че е сменян радиатор,покрай това кой знае колко неща са разкачани и как т.е. е имало интервенции в сервиз,а проблемите нерядко започват от некомпетентна и груба работа.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Herbaliser
редник
редник
Мнения: 71
Регистриран на: пон фев 20, 2006 12:59 pm
Кара: 407 2.2E Sport 160hp /C

Мнениеот Herbaliser » пон сеп 24, 2007 6:01 pm

PEUGEOT POWER, егати и случайността. Аз съм на 29000 и от известно време и аз мисля, че заминава съединителя. След по-продължително каране из града почва да потреперва при тръгвания. Абе усещам, че със сигурност не е наред. Моля те пиши като я видят, че и аз ще мина по тоя път.

Потребителски аватар
PEUGEOT POWER
редник
редник
Мнения: 138
Регистриран на: вт юли 18, 2006 10:20 pm
Град: Варна
Кара: PEUGEOT 407 2.0 16V /Renault Megane 1.6 16V
Been thanked: 11 times

Мнениеот PEUGEOT POWER » съб окт 06, 2007 1:47 pm

Herbaliser написа:PEUGEOT POWER, егати и случайността. Аз съм на 29000 и от известно време и аз мисля, че заминава съединителя. След по-продължително каране из града почва да потреперва при тръгвания. Абе усещам, че със сигурност не е наред. Моля те пиши като я видят, че и аз ще мина по тоя път.



Никаква случайност не е! Съвсем нормално е карана колата, без никакви ефелъци. Хербалайзър как се казваш, може да се чуем. Предлагам да се съберем и да напишем някакво писмо до Франция. Знаеш ли, че радиатора ми е отново за смяна! Не съм минал и 5000 км от като го смениха веднъж. Не искам да коментирам мненията на Пепино, човека само се дразни и никаква помощ не дава. По същия начин колата потреперва и явно съединителя заминава. Обезвъздушаваха го и пак. Чакат да мине гаранцията. Не случайно се продават десетки 407 ци от 2004 г. Разочарован съм, защото колата много ми харесва. Обаче да се скапе радиатор два пъти за 27000 км е вече кофти. А за съединителя какво да говорим. Смятам, че проблема по-рядко се появява, защото повечето 407 ци са дизел. А нашите са бензин. Да не говорим че предавките доста трудно влизат. Никога ен карам на полусъединител, нито го натискам донякъде само. Много коли съм карал, но такива работи няма. Хербалайзър ако искаш пиши на лична.
NIKI

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Мнениеот Pepino » съб окт 06, 2007 3:27 pm

А по какво съдиш,че освен съединителът не е наред,радиаторът е отново за смяна-за втори път?Нещо гнило има или в маниера на каране или има нещо недоизказано.Да ,случва се да хвръкне камък и да удари радиатора,но това са изключително редки случаи и не са типични за 407-ците,въпреки голямата радиаторна решетка отпред.Много от съвременните нови модели автомобили са също толкова ''отворени'' отпред.Така ,че подлагам на съмнение истинността на твърденията откъм техническата им страна.Ако са налице посочените проблеми,причините са начина на експлоатация или лошо извършен ремонт в сервиза,или и двете заедно,или недоизказана истина.В такъв случай няма как да се дават съвети,освен да продължаваме с вайканията - по-подходящи за в ''изповедалнята'',сори.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
PEUGEOT POWER
редник
редник
Мнения: 138
Регистриран на: вт юли 18, 2006 10:20 pm
Град: Варна
Кара: PEUGEOT 407 2.0 16V /Renault Megane 1.6 16V
Been thanked: 11 times

Мнениеот PEUGEOT POWER » съб окт 06, 2007 4:23 pm

pepino написа:А по какво съдиш,че освен съединителът не е наред,радиаторът е отново за смяна-за втори път?Нещо гнило има или в маниера на каране или има нещо недоизказано.Да ,случва се да хвръкне камък и да удари радиатора,но това са изключително редки случаи и не са типични за 407-ците,въпреки голямата радиаторна решетка отпред.Много от съвременните нови модели автомобили са също толкова ''отворени'' отпред.Така ,че подлагам на съмнение истинността на твърденията откъм техническата им страна.Ако са налице посочените проблеми,причините са начина на експлоатация или лошо извършен ремонт в сервиза,или и двете заедно,или недоизказана истина.В такъв случай няма как да се дават съвети,освен да продължаваме с вайканията - по-подходящи за в ''изповедалнята'',сори.


Радиатора е пак за смяна според компетентно мнение на сервиз в София. Не е от камък, просто самата материя на радиатора се скапва и започва да тече. Начина на експлоатация-едва ли има по-пазена кола от тази! Супер внимателно карана е, на пръсти се броят случайте да се мине 190 км/ч, иначе се кара супер внимателно. В града 3500 оборота не ги минавам. За дупки да не говорим, въобще супер пазена е.
NIKI

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Мнениеот Pepino » съб окт 06, 2007 4:50 pm

''Материята'' на радиатора е странно за няколко хиляди да се разпадне,имайки предвид наложените от години изисквания към антифриза (циркулиращ в него) с всичките си инхибитори в състава срещу корозия,отлагания и ''стареене'' на полимера, от който са изработени еластичните свързващи тръбопроводи,както и фактът ,че радиаторната пита е от елоксиран алуминий,който е изключително устойчив на корозия,а за саморазпад на затварящите(херметично капсуловани) страни на радиатора -изработени от температуро- , ударо- и химически устойчив полимер и дума не може да става.
Така ,че причината е другаде.Може ,чисто механично да се товари радиатора-например при монтирането му да има усукващо напрежение,вследствие неточност в монтажните опори,или детайл(кора или друго)в даден момент да удря или трие по него,или при първия гаранционен преглед да е станал фал ,за който да си нямаш понятие,защото никой не ти е казал.

А що се отнася до усещането за ''пробуксуване'' на съединителя особено при рязко ускоряване или при движение нагоре по баир и подаване на повече газ е всъщност работата на демпферния диск и това въобще не е повреда,а съвсем нормално поведение,иначе моментните натоварвания на трансмисията,съединителя и двигателя щяха да са много големи ,най-вече при дизеловите версии на 407 ,чиито HDI-двигатели са и с ''Overboost''-функция за свръхпълнене и в резултат-временен свръхвъртящ момент(аналогично на VTC/Variable Timing Control - при по-мощните бензинови двигатели,като 2,2 I 16V 160p.s. и 3,0 I 24V 216p.s.).
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
cheater_blg
редник
редник
Мнения: 66
Регистриран на: пон мар 24, 2008 8:28 pm
Град: Благоевград
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI
Been thanked: 1 time

Re: 407 съединител

Мнениеот cheater_blg » ср фев 18, 2009 4:55 pm

Колеги не сте сами!!!Имам две Пежа 407-нови на година и 3 месеца(2.0ХДИ) и на двете им пробуксиваха съединителите на 32000 и на 33000км,при положение че колите са гледани като писани яйца не са вдигали повече от 3000оборота,нито е боксувано,нито са държани на полусъединител много време :? Пробуксуването се усеща на 5-та и най-вече на 6-та предавка при даване на газ-та до край-колата почва да бучи повече и да не върви а оборотомера се вдига и сваля и пак се вдига. :udri: Колкото до гаранциите щото нали са такива все още такива в Пежо казват съединителя е гаранционен до 1година или 20000км,в зависимост кое настъпи първо.
Така ок до тука обаче отиваме да го правиме едното и познайте съединителя е като нов,т.е. това е ДЕФЕКТ не е от използването и най-тъпото е че все едно е сметнато като ти мине гаранцията да се случи.След като е сменен феродовия диск и всичко е на 6.ОБАЧЕ ремонта си го плащаш като поп(495лв-части+още толкова за труд).
По принцип съм голям фен на марката щото съм имал и 405 и 307 обаче с тези съединители на 407 направо много ми паднаха в очите.
И ми близко до ъкъла да им нашара ама едно много готино писмо на тъпите Французойки! :psuwaj:

asenvidenov
наборник
Мнения: 30
Регистриран на: вт мар 11, 2008 1:20 am
Кара: 205, 306, 407
Been thanked: 1 time

Re: 407 съединител

Мнениеот asenvidenov » пет фев 20, 2009 4:31 pm

Късметлии!!!
на 96000 км - замръзнали жилата на скоростите и ги поскъсах... :banan:
След като я откарах за ремонт - съединител вчера, днес демпферен диск (който се сменява с маховика)
2400 лв...

tpntod
редник
редник
Мнения: 62
Регистриран на: пет яну 09, 2009 9:25 pm
Град: Стара Загора
Кара: Honda Accord 2.0 i-vtec gen.8

Re: 407 съединител

Мнениеот tpntod » ср мар 04, 2009 1:31 am

да колеги съединителите на 407 hdi са много проблемни

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Re: 407 съединител

Мнениеот Pepino » чет мар 05, 2009 11:28 am

tpntod написа:да колеги съединителите на 407 hdi са много проблемни

:spam: Нищо лично, но не приемам твърдения неподкрепани с факти. Не сме ''лафче.com'', а технически форум все пак. Изобщо не мога да се съглася ,че 407-ците са с проблемни съединители. Условията на експлоатация са ненормални у нас , а тези коли не са никак леки. Нима си мислите ,че преобладаващият режим на каране ''тръгни-спри'' не влияе на съдинителя и не само. Отделно от всичко друго, огромно значение има и маниерът на шофиране.
При всички по-нови модели не само на PSA се срещат подобни ''оплаквания''. По-важното е тук да знаем , какво да очакваме , кога и как да си решим проблема максимално ефективно. :spam:
Основните оплаквания по сервизите са заради демпферния диск, познати още от 406 (с HDI-двигателите), а не заради съединителите и по принцип се заменят в комплект.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

tpntod
редник
редник
Мнения: 62
Регистриран на: пет яну 09, 2009 9:25 pm
Град: Стара Загора
Кара: Honda Accord 2.0 i-vtec gen.8

Re: 407 съединител

Мнениеот tpntod » чет мар 05, 2009 12:28 pm

прочети тогава фрeнския форум на пежо и ще видиш че и там много се оплакват от същия проблем.forum-peugeot.com

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Re: 407 съединител

Мнениеот Pepino » чет мар 05, 2009 12:47 pm

tpntod написа:прочети тогава фрeнския форум на пежо и ще видиш че и там много се оплакват от същия проблем.forum-peugeot.com

Да, в тази тема ( http://www.forum-peugeot.com/Forum/foru ... 3216_1.htm) има доста стряскащи твърдения , но ако се попрочете в аналогичния немски форум,там пък мненията се различават. Кардинални изводи не могат да се правят,защото просто няма статистика. Има 407-ци с голям пробег без проблеми със съединителя, а има и такива с излязъл от строя твърде рано. Но това е валидно за всички коли.
В крайна сметка при наложителен ремонт е желателна подмяната на комплект- съединител, демпферен диск, маховик, а ,че не е евтино,както спомена asenvidenov , нищо не можем да направим.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
cheater_blg
редник
редник
Мнения: 66
Регистриран на: пон мар 24, 2008 8:28 pm
Град: Благоевград
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI
Been thanked: 1 time

Re: 407 съединител

Мнениеот cheater_blg » чет мар 05, 2009 2:47 pm

Добре колега съгласен съм,ама защо пък точно на мене? :shock:

tpntod
редник
редник
Мнения: 62
Регистриран на: пет яну 09, 2009 9:25 pm
Град: Стара Загора
Кара: Honda Accord 2.0 i-vtec gen.8

Re: 407 съединител

Мнениеот tpntod » чет мар 05, 2009 4:42 pm

Да така е, всичко е много относително,зависи също и от задкормилното у-во,като например хора,които чакат на светофар с натиснат съединител,държат си крака на съединителя постоянно и износват аксиалния лагер, без да знаят и т.н.Мисля също, че е и въпрос на късмет,може една кола постоянно да прави проблеми и през ден да си в сервиз а друга същата като нея да няма никакви проблеми и само да си минава обслужването.Така че какво да ти кажа колега,някои ще кажат че е нормално,защото е френска кола,но да си гледат работата с техните "немски",които струват страшно скъпо и не дай си боже нещо се развали.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10742
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6124 times
Been thanked: 5365 times

Re: 407 съединител

Мнениеот Pepino » чет мар 05, 2009 8:56 pm

:spam: Всичко , което и при предишното ми пежо и при сегашното, ми е създавало ядове е било немско производство. Може да звучи сектантско, но е факт, а особено на днешно време разлики в качеството почти няма (в материалите и възлите на поддоставчиците), не зависимо от ширещите се мнения, особено като уж компетентните например в ''AutoBild'' :spam:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

knev
генерал
генерал
Мнения: 1735
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 289 times

Re: 407 съединител

Мнениеот knev » пет мар 06, 2009 7:25 pm

Как да си купя 407
по-добре 406 2.2 хди купе
С тия проблеми 407 кви пари да давам
а Пепино стига на всяко ка4е капа4е
Кат има недоволни Клиенти, и то с факт - явен , реално същесвуващ проблем, ква реклама кви 5 лв
Да не се окаже че има партида от Другаде

стартова цена във франция 22000 евро
при нас 18 000
само да не ми излизате с ниво на оборудване


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта