Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Модератор: Lucy_Peneva

vilione76
наборник
Мнения: 34
Регистриран на: чет юли 06, 2017 10:42 am
Град: София
Кара: 407 2.0HDI 2004
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот vilione76 » пон май 20, 2019 9:44 am

Колеги, отварям темата, тъй като не видях проблем подобен на моя във форума.
От няколко дена в движение ми падат всички стрелки на таблото, без да изгасва мотора. Върви си нормално, всички стрелки са на нула, след 10на секунди компютъра се "завръща" и понякога изписва грешки като проблем с еърбега, DPF faulty, или светва Chek-a. Като паднат стрелките, се изключва и климатроника, не показва външната температура също. Климатроникът се включва при завръщането на компютъра.
Наясно съм че без диагностика не мога да искам колегите да гдаят, но ако някой е имал подобен проблем, може да сподели.
Ще ви държа в течение какво ще кажат от София-Франс, че диагностиката там е неизбежна.

Потребителски аватар
ST-SPORT
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: вт окт 09, 2018 8:41 pm
Град: Мадрид
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI 136hp
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Re: Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот ST-SPORT » вт май 21, 2019 12:50 am

Здравей, колега!

Преди няколко месеца имах същият проблем. Няма да изреждам симптомите, ти вече си го направил. Ходих в сервиз и от там ми казаха, че трябва да се сменя ключалката за запалването. Тук е около 50-55 евро втора ръка, плюс пари и за работата, стори ми се множко. Затова се зарових из интернет и си реших проблема по следният начин.

Проблема го създава един пластмасов контактор, който го върти ключа на автомобила. Намира се в алуминиевото тяло на ключалката и от него излиза една букса с три пина (по спомен). От автоморга можеш да си набавиш частта, като я извадиш от ключалката (не ти трябва цялата ключалка). Самата ключалка се състои от две алуминиеви тела, които са свързани помежду си чрез два малки кухи щифта. Щифтовете се вадят навън, след което е лесно да си извади контактора.
По спомен при при свалянето на ключалката от твоят автомобил волана трябва да е напълно хоризонтален. Разкачаш акумулатора и започваш работа. Корите се държат на два болта под волана. Самата ключалка е захваната с болт с диаметър 5 мм. Повтаряш процедурата описана по-горе и сменяш частта. При сглобяването има една особеност. Има едно езиче, което трябва да излезе навън за да можеш да го вкараш в един канал на втората половина от ключалката като в същото време трябва да натискаш и една ос на пружина да си влезе на мястото. Това което не помня е дали не трябваше да се вкара ключа в ключалката (без да се върти) за да може въпросното езиче да се покаже малко повече. На челото на контактора има нарези в които влиза ключа и формират буквата Y. Обърни внимание положението им да съвпада с това от твоята част.

След като смених въпросната част не се е повторил никой от споменатите от автора проблеми.



Поздрави и успех! :)

stefan_ge
редник
редник
Мнения: 189
Регистриран на: нед яну 04, 2009 7:40 pm
Град: Burgas
Кара: PEUGEOT 407 sw
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот stefan_ge » чет юни 20, 2019 1:37 pm

Здравей колега.как изкара щифтовете

vilione76
наборник
Мнения: 34
Регистриран на: чет юли 06, 2017 10:42 am
Град: София
Кара: 407 2.0HDI 2004
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот vilione76 » пет юни 28, 2019 10:09 am

Здравейте колеги, не съм забравил да ви държа в течение на развитието на проблема, но малко се забавиха нещата, че малкия ми беше болен и нямах много време да пиша. Накратко, повече проблема описан от мен по-рано, не се е проявявал. Спря да изписва грешки без да съм предприемал нищо. Иначе влизах в София Франс за обслужване на масла, филтри и т.н, но не съм сменял ключалката, с уговорката че ако пак се появят същите проблеми, тогава ще сменям охлюва на ключалката. Повечето колеги са на мнение, че когато едно нещо работи, не трябва да се пипа :mehehe: . Ще ви държа в течение на развитието на проблема. Хубаво лято от мен и дано не се налага да ви пиша пак.

Потребителски аватар
ST-SPORT
наборник
Мнения: 19
Регистриран на: вт окт 09, 2018 8:41 pm
Град: Мадрид
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI 136hp
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Re: Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот ST-SPORT » чет юли 04, 2019 7:05 pm

Здравейте, колеги!

Valione_76, радвам се че при теб проблема се е оправил от самосебе си, надявам се никога повече да не се появи! А иначе и аз споделям напълно мнението, че ако нещо работи добре, не трябва да се пипа. :)

stefan_ge, наистина отвора на щифта е доста малък (0.5мм или 0.7 мм беше, не помня). Аз имам комплект часовникарски отверки, така че имам такива с доста фин връх. Взех една звезда, малко по-голяма от отвора на щифта и с един чук почуках леко, колкото слабо да се заклини (трябва да спомена, че ми трябваха по няколко опита на щифт, докато стане).



Поздрави!

stefan_ge
редник
редник
Мнения: 189
Регистриран на: нед яну 04, 2009 7:40 pm
Град: Burgas
Кара: PEUGEOT 407 sw
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Проблем с електрониката на 407ца 2,0 HDI 136 коня 2005

Мнениеот stefan_ge » пет юли 05, 2019 12:18 pm

Ок.благодаря.


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост