На по колко КМ сте и как е окачването?

Модератор: Lucy_Peneva

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » ср сеп 20, 2017 9:17 am

Пепи, кое точно визираш, че спомена и предни и задни амортисьори и не успях да разбера на кой елемент точно да наблегна......
Изображение

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10739
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6117 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » чет сеп 21, 2017 3:10 am

Втулка - позиция 8 и също болт - позиция 20. С течение на времето може да се появи луфт, който да се хване, най-вече при болта, само в разглобено положение.
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » чет сеп 21, 2017 8:59 am

Болт №20 и втулката, която е долу на шенкела са подменени с нови още в началото на годината, но уви не се оказа там проблема..... Също съм подменил тампони на стабилизираща щанга, защото единия беше аут.... За Втулка № 8 изглежда в добро здраве без напуквания при демонтирана гума, но кой го знае.... Другата Събота ще се опитам да отида на оглед и ще пиша, ако има резултати :) :biri: :biri: :biri:

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10739
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6117 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » чет сеп 21, 2017 1:03 pm

В такъв случай остава да потропва самия амортисьор, което с годините си е доказана болежка на много автомобили.
Успех с ремонта :)
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » нед окт 15, 2017 4:25 pm

Днес успях да разбера, че на 100% проблема е или в тампона или в самия амортисьор, а не някъде другаде. Чистачката не успях да я сваля зада стигна изцяло до амортисьора, но успях да провра под декоративния капак една широка отвертка, която да стъпи на стержинга. С леко разклащане на купето се усеща и чува доста ясно почукване. Но дали е заминал тампона или целия амортисьор нямам идея. При 307 едно време ми се скъса тампона и стержинга упря в чистачката.... След много чакане в идната сряда ще отида да огледат положението в СФА Пловдив. :biri:

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » ср окт 18, 2017 2:34 pm

Диагнозата е ясна - десен амортисьор омаслен.
Цени:
Амортисьор 9812314880 2бр. = 240лв
Труд - 120лв.
И нещо интересно записано в сервизната поръчка....
Преработени шарнири, различни от оригиналните (с гресьорка). Жена реф.N: 364069 - 180лв за брой цена за смяна 50лв, но не са за смяна :lol: :lol:
Предстои смяна до края на месеца :)

Потребителски аватар
mikagd
редник
редник
Мнения: 182
Регистриран на: пет яну 24, 2014 11:14 am
Град: Варна
Кара: 407,2.0 HDI 136hp
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот mikagd » ср окт 25, 2017 8:50 am

Мисля, че и аз имам същия проблем с тропането на амортисьорите отдясно / преден и заден/. Започна тропане отпред, а сега вече се чува и отзад!!! И то само при тръгване на ляв завой!
"Само в празната глава има пълна яснота..." ;-)

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » ср окт 25, 2017 9:18 am

Според мен виж долните шарнири за предния мост :)

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот filo » ср окт 25, 2017 1:40 pm

Този шарнир вероятно е златен щом струва 180 лв.

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » ср окт 25, 2017 1:45 pm

Вероятно да, но има и евтини варианти по 60лв. Съответно те са компромис с оригиналните, но са алтернатива :)

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10739
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6117 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » ср окт 25, 2017 2:06 pm

filo написа:Този шарнир вероятно е златен щом струва 180 лв.

Колега, ако си направиш труда да прочетеш темата, няма да изказваш подобни мнения.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот filo » ср окт 25, 2017 3:57 pm

Чел съм темата и знам, че долните шарнирите за този модел са слабо място. Също така знам, че шарнири SKF се продават за 80 лв., а освен това мисля, че т.нар оригинални са също SKF. Има и по-евтини около 50 лв., но според мен те са вече наистина голям компромис и не си заслужава да се купуват. Би трябвало колкото повече остарява модела частите да стават по-евтини. Все пак това е пежо, а не БМВ, за да струва един шарнир 180 лв. Пежото по принцип е кола за хора с по-скромни финансови възможност и би следвало и поддръжката и да бъде по-евтина.

Потребителски аватар
FaKeR
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1860
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ 2012г. Peugeot 208 1.4 HDI
Has thanked: 57 times
Been thanked: 233 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот FaKeR » ср окт 25, 2017 4:44 pm

Ако говориш за 206 или 307 си прав, но 407 определено не е малка кола. Това, че покупателната й стойност е по-малка не прави поддръжката евтина.
Майка ми има 23 годишна Омега Б и продължава да плаща осезаемо по-високи цени за резервни части от останалите модели от същото поколение поради факта, че колата е по-висок модел.
Дупе знае 2 и 200 - като искаш Пежо с по-евтина поддръжка вземаш модел, който да съответства на джоба ти. Повечето българи се изхвърлят да купуват коли и като се счупят ги оставят да стоят по паркингките като паметници.

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот filo » ср окт 25, 2017 5:03 pm

Все ми се струва, че разликата в поддръжката между 307 и не е много голяма. Може би не си ме разбрал правилно. Исках да кажа, че 407 може да се поддържа и със сравнително неголеми вложения съответстващи на разходите за поддръжка на други марки ширпотреба.

Потребителски аватар
FaKeR
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1860
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ 2012г. Peugeot 208 1.4 HDI
Has thanked: 57 times
Been thanked: 233 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот FaKeR » ср окт 25, 2017 5:08 pm

Да, това го разбрах и си прав. Частите съответстват на цените на други марки, НО спрямо коли от същият сегмент. Повярвай ми поне в окачването 307 е на светлинни години разлика от 407 що се касае до инженерна мисъл - много по-просто е измислено. Оригиналният шарнир на 307 е 40-50лв, сам си прави изводите :kodapraish:

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот filo » ср окт 25, 2017 7:15 pm

Така е прав си, но пък при правилна експлоатация, окачване не се прави често.

Потребителски аватар
KoLeTo101
редник
редник
Мнения: 56
Регистриран на: нед юли 26, 2015 9:57 am
Град: София, Пазарджик
Кара: 407 sedan 2.2i
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот KoLeTo101 » пет ное 03, 2017 2:01 am

Здравейте, От както съм взел колата преди около месец (може би й малко след това) имам постоянно скърцане при ниска скорост отпред в ляво, след 40-50км/ч изчезва. Сменявах спирачки предни (дискове и накладки, в СФА), вече около 2000км изминах с тях. Мислех си, че е от тях, но ги проверявах вече 2 пъти в СФА на цариградско. Последно от там ми казаха, че 2-те втулки на горен и долен носач са за смяна. На прикачената снимка съм отбелязал кой точно. Според вас възможно ли е да е от тях, предвид че при по-висока скорост скърцането директно изчезва, а при ниска е ясно отчетливо. Не се влияе от това дали завивам или пък дали натискам спирачката или не. Моля за някакви насоки. Другата седмица мисля при Alex devil да водя колата да я погледнат там и да се търси някакво решение.

Изображение

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот filo » пет ное 03, 2017 9:00 am

Според мен е напълно възможно.

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1727
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 873 times
Been thanked: 427 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Svetlio » пет ное 03, 2017 9:08 am

Не мисля, че са втулки, но пиши след посещението при Алекс, много ми е интересно, какво може да е.
Влияе ли се от вибрации, променя ли звука при вибрации? Скърцане ли е или свирене при въртящ момент? Нещо не е много ясно... :?
Да не се укаже накрая, че е хлабав преден капак? :lol: :lol: :lol:
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
KoLeTo101
редник
редник
Мнения: 56
Регистриран на: нед юли 26, 2015 9:57 am
Град: София, Пазарджик
Кара: 407 sedan 2.2i
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот KoLeTo101 » пет ное 03, 2017 10:05 am

Здравей, не се влияе от вибрации. Свиренето е точно все едно от люлка, променя се само от скоростта на движение. Като тръгна и първите 100-200 метра започва, вдигна ли над 40-50км/ч изчезва веднага. Хлабав преден капак едва ли, защото си играх с тампоните му, да го дооплътня, че преди беше малко хлабав и играеше много леко.


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта