На по колко КМ сте и как е окачването?

Модератор: Lucy_Peneva

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2050
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 197 times
Been thanked: 303 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kosmopoliten » нед юли 23, 2017 8:23 am

Повредената част може да се оправи на място с тече метал, без да се демонтира. Нанася се на изядените места, след втърдяване се обработва механично и после се набива лагера.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.

Потребителски аватар
kkninov
генерал
генерал
Мнения: 2178
Регистриран на: вт юли 18, 2006 9:02 pm
Град: София
Кара: 407SW 2.2i 16V/СВ метанов инжекцион, Xsara 2 1.4 8V/EH & 406 LX 1.8i 16V/A
Has thanked: 72 times
Been thanked: 80 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kkninov » нед юли 23, 2017 2:54 pm

По принцип лесен вариант, но незнам колко е приложим.
Има ли някой да го е правил и да има поглед за резултата?
Там има натоварвания при спиране и потегляне МИНИМУМ равни на теглото на колата... сиреч 2 тона.
Това лепило няма ли да се "излюспи" от натоварванията?

Водих стругар да го гледа на място за втулка, и той не се наема да отнема от материала и да прави втулка. Ако направи втулка със стена 3 мм - значи основата да стане 20-21мм и ако има натоварвания - да не се счупи основата като е намалена от 27мм на 20мм. Това му бяха съображенията.

Някой знае ли контакта между лагера на шарнира и шенкела как трябва да е:
- хлабав с луфт.
- на "нула"
- на "лагер" (сиреч - затегнат)
Продавам фърмуер ъпдейтнати ЕВОЛЮШЪН Лексия 3 диагностични комплекти, ревизия С / 4.3.3. Чете всички PSA автомобили (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ) до началото на 2016, при инсталиран DiagBox 7.83. Когато/и ако DiagBox 9 бъде пачнат, ще чете и моделите до 2018, 2019 и така нататък. Гаранция - 24 мес. Поправка чрез мен от фабриката производител.

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2050
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 197 times
Been thanked: 303 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kosmopoliten » нед юли 23, 2017 8:26 pm

Високоякостните течни метали са създадени точно за такива проблеми. Вж Loctite. Много пъти сам използувал техните продукти. Проблемът е само в:
1. Добра подготовка
2. Добро нанасяне
3. Най-трудната част - добра обработка !!!

Сглобката е принципно със стегнатост ок 3-4 микрона.
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7484
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 288 times
Been thanked: 1380 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот ra40 » нед юли 23, 2017 9:13 pm

Аз ще си търся шенкели след фейса,че оня ден сметката ми в СФА .... ми напука петите преди морето. Писна ми с тия шарнири, година и 10-12 000 км по Софийските улици.Утре ще ходя и за тампон на мотор,че не се решиха всички проблеми. :udri:

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7484
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 288 times
Been thanked: 1380 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот ra40 » нед юли 23, 2017 9:18 pm

kkninov написа:Някой знае ли контакта между лагера на шарнира и шенкела как трябва да е:
- хлабав с луфт.
- на "нула"
- на "лагер" (сиреч - затегнат)


- на бой с големио чук.

Старата втулка я вадя със скоба за лагери, като се разпадне шарнира.
Изображение

Потребителски аватар
kkninov
генерал
генерал
Мнения: 2178
Регистриран на: вт юли 18, 2006 9:02 pm
Град: София
Кара: 407SW 2.2i 16V/СВ метанов инжекцион, Xsara 2 1.4 8V/EH & 406 LX 1.8i 16V/A
Has thanked: 72 times
Been thanked: 80 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kkninov » нед юли 23, 2017 9:34 pm

Май не съм само аз с проблемни шенкели...
Чудя се кой вариант - нов, морга...
Втулка може да не издържи...

... а за лепило при тези натоварвания там... ако някой го е правил и изминал достатъчно по този експериментален начин да каже.
Продавам фърмуер ъпдейтнати ЕВОЛЮШЪН Лексия 3 диагностични комплекти, ревизия С / 4.3.3. Чете всички PSA автомобили (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ) до началото на 2016, при инсталиран DiagBox 7.83. Когато/и ако DiagBox 9 бъде пачнат, ще чете и моделите до 2018, 2019 и така нататък. Гаранция - 24 мес. Поправка чрез мен от фабриката производител.

Потребителски аватар
liuliu
генерал
генерал
Мнения: 1340
Регистриран на: чет ное 13, 2008 7:10 pm
Град: София
Кара: Ситроен C5-I 3.0 V6 с газова STAG 300, XM Turbo C.T.(в момента не) и Пежо 306 1.9 XND
Has thanked: 89 times
Been thanked: 125 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот liuliu » вт юли 25, 2017 9:46 am

ra40 написа:Утре ще ходя и за тампон на мотор,че не се решиха всички проблеми.

На задните тампони на носачите (същите са като на C5 - ицата) са монтирани едни шайби. Каква им е идеята?... Защото аз бих с чука по тях за да извадя здравите си тампони. След това пак ги сложих, но им мушнах по една ламаринка, че от боя се разшлякаха.
Когато смешник забавлява хората, това е комедия.
Когато смешник води хората, това е трагедия.
240 смешника.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » вт юли 25, 2017 11:10 am

В вастоящата тема Фаерман беше качвал файл с изображение на процедурата по възстановяването на опората.
Всякаква друга интервенция е рискова в якостно отношение.
А новият модел опори вървят и със смяна на кормилния накрайник.
Възелът е принцапно доста качествен откъм вложени матераяли дори при лоши пътни условия, с изключение на защитното уплътнение дори пазено по добре при новите опори, така че не пренебрегвайте влагането на литиева смазка -заводската такава се отмива с вода (пробвано).
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7484
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 288 times
Been thanked: 1380 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот ra40 » вт юли 25, 2017 4:14 pm

И колко литиева им набих и пак е гняз.Следващият път направо новите шенкели с все шарнирите,дано е по-добре.
Изображение

Потребителски аватар
kkninov
генерал
генерал
Мнения: 2178
Регистриран на: вт юли 18, 2006 9:02 pm
Град: София
Кара: 407SW 2.2i 16V/СВ метанов инжекцион, Xsara 2 1.4 8V/EH & 406 LX 1.8i 16V/A
Has thanked: 72 times
Been thanked: 80 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kkninov » ср авг 02, 2017 5:33 pm

Здравейте,

Откога започва 407 фейслифт.
Ако на някой колата му е фейслифт - може ли да даде ВИН за да сравня лагер главините по номер и при двете модификации.

Поздрави
Продавам фърмуер ъпдейтнати ЕВОЛЮШЪН Лексия 3 диагностични комплекти, ревизия С / 4.3.3. Чете всички PSA автомобили (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ) до началото на 2016, при инсталиран DiagBox 7.83. Когато/и ако DiagBox 9 бъде пачнат, ще чете и моделите до 2018, 2019 и така нататък. Гаранция - 24 мес. Поправка чрез мен от фабриката производител.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » нед авг 06, 2017 10:42 am

ra40 написа:
kkninov написа:Някой знае ли контакта между лагера на шарнира и шенкела как трябва да е:
- хлабав с луфт.
- на "нула"
- на "лагер" (сиреч - затегнат)


- на бой с големио чук.

Старата втулка я вадя със скоба за лагери, като се разпадне шарнира.


''На бой с големио чук'' лагерът е ''довиждане'' още преди да започне да работи! Трябва да влиза стегнато - без луфт, но без удари! Може любителски да се ползва крик за ''набиване'' на шарнира на мястото му.
А за ваденето на вътрешната гривна от разпадналия се лагер - по-удачен според мен вариант е с цепене на същата с малко дискче за мини-шлайф от рода: Изображение

:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
ivoyan
генерал
генерал
Мнения: 1015
Регистриран на: вт май 11, 2010 8:59 am
Град: София
Кара: 407 ST CONFORT 2.0HDI/136 FAP BV6
Has thanked: 577 times
Been thanked: 419 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот ivoyan » ср сеп 13, 2017 11:19 am

ivoyan написа:Забравих да спомена - поредният шарнир е за смяна. :) Този изтрая 2 години. :lol:


Мнението е от юли 2013-та. А днес имам шарнир за смяна. :) Дано пак сложат някакво уплътнение, че да му удължи живота.

Потребителски аватар
SEV
лейтенант
лейтенант
Мнения: 547
Регистриран на: нед фев 28, 2010 2:54 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 407 SW 2.0 HDI, WV Passat ,Mitsubishi Pajero 3.2-2011, Honda CBR 1000 RR 2012 HRC,Aprilia
Has thanked: 10 times
Been thanked: 74 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот SEV » ср сеп 13, 2017 1:59 pm

Моята скърца от заде,та се не трае.Уж всичко здраво,......Проблема е,че не мога да установя кой точно тампон скърца.

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3809
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 825 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот maxxymilian » ср сеп 13, 2017 2:02 pm

Тампоните на стабилизиращата щанга. Щом скърца здраво те ще да са... външно изглеждат здрави но се изяждат в зоната на контакт със щангата. Хубаво е след смяната им да почистиш щангата там дето контактува с тампона.

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1727
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 873 times
Been thanked: 427 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Svetlio » ср сеп 13, 2017 2:07 pm

SEV написа:Моята скърца от заде,та се не трае.Уж всичко здраво,......Проблема е,че не мога да установя кой точно тампон скърца.

Е като е мокро не спира ли да скърца?
Намокри от едната страна, ако спре значи там, ако продължи мокри и от другата и така разбираш, къде е проблема. ;-)
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
faerman70
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
Мнения: 3356
Регистриран на: ср яну 21, 2009 12:11 pm
Град: Pripyat & Limansk
Кара: Peugeot § Citroen § DS
Has thanked: 2266 times
Been thanked: 1396 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот faerman70 » ср сеп 13, 2017 3:03 pm

:roll: Не мокри! Бре просто профилактика със силиконов спрей сторете.
Изображение
Первой марш Т34-76, Харков- Москва 743 км.
Русской армии много национальностей, но для врага все Русские!

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1727
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 873 times
Been thanked: 427 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Svetlio » ср сеп 13, 2017 3:15 pm

Да. Това е решение ако няма да се сменя а просто да се елиминира дразнещото скърцане.
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3809
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 825 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот maxxymilian » ср сеп 13, 2017 3:35 pm

При мен като се разскърца тампоните вече бяха доста износени. Никаква профилактика не помогна. Само смяна с новички

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » ср сеп 13, 2017 4:43 pm

Аз най-вероятно или този или другия месец ще сменя предни амортисьори, проверих в СФА 293лв. с труда ще ми излезе. Но преди това искам да отида да потвърдят, че са те, защото имам потропване, което не може да се хване в цялата ходова, а се чува. Обиколих знайни и незнайни сервизи. От подемници до стендове, като тези в Rapid зоната на СФА и нищо, всичко е бетон ама на равно тропка :lol: Нито усилва, нито намаля..... едно и също. Десния амортисьори се вижда омазнен и ще отида до СФА Пловдив да огледат положението. Иначе след 6-7 сервиза сам си установих, че почти на 100% проблема е там. Заставайки до гумата при отворен преден капак, пълна тишина и натискайки бомбето се чува почукване. Помолих един френд с тез модерни слушалки за двигатели да слуша какво става в хАмортисьора и според него, а и според мен чукането е точно от него - вътре :) :lud:

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » ср сеп 20, 2017 1:56 am

Успех. Това принципно е стара болежка не само на Пежата, най-вече касаещо задните амортисьори. Погледни и втулките (при разглобяването) на носачите долу.Там чак при разглобяване се устаноявява износване, а ако има е източник на шум.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта