На по колко КМ сте и как е окачването?

Модератор: Lucy_Peneva

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10744
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивши: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още Пежа.
Has thanked: 6126 times
Been thanked: 5365 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » пет юни 16, 2017 11:30 am

При ''SKF'', натоварването в лагера е разпределено по бъчвообразните ролки, за разлика от лагера на ''Металкаучо''- в точка в зоните на контакт на съчмите (дробинките). Това е основната разлика между двата лагера и чисто якостно ролковият следва да е по-издържлив. Разбира се зависи и от качеството на използвания материал, повърхностната циментация и т.н.( по процеса на производството им). Така или иначе - това са фирми с доказано качество, проблемът е в уплътнението на шарнира, коментиран безброй пъти в тази тема (''Металкаучо'' са доставчик за производството на Ситроен в Испания). Промените от един момент нататък, извършени от Пежо допринасят за удължената експлоатация на този възел, но не е панацея, особено в наши условия. Смазването периодично на този лагер, основно пречи на проникналата вода, гряз и т.н. да го съсият за броени часове, нищо повече.
За статистиката при мен - вече 140000км без проблемно ползване на комплект шарнири ''SKF''.
:)
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3810
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 826 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот maxxymilian » пет юни 16, 2017 1:46 pm

Е те лагерите са с пластмасова предпазителна капачка (говоря за тези на Металкаучо). При съчмите грес няма как да влезе без да се махне тая капачка. Аз затова не съм слагал гресьорки.

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » пет юни 16, 2017 2:09 pm

А тази грес подходяща ли е?
http://www.masla-roto.com/shell-gadus-s2-v220-ac-2-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B8-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Иначе това е цената на шарнирите,просто магазина от който пазарувам ми правят хубава отстъпка.Не знам колко е редовната им цена.Да се надяваме,че са оригинални.

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » пет юни 16, 2017 2:15 pm


Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » пет юни 16, 2017 2:54 pm

За бардала ясно.Питането ми е за тази шелската,дали ще свърши работа,че имам на разположение доста от нея.

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » пет юни 16, 2017 6:37 pm

Ето ги и въпросните шарнири:
Изображение
Изображение
Изображение

Остана сега утре да им направя отвори и резби,после гресьорките и да ги подменим.След това гресирането и дано да забравя за тях за дългоо време. :tancii:
EDIT:Някой нещо за греста на шел,за която бях попитал?

kosmopoliten
генерал
генерал
Мнения: 2054
Регистриран на: съб май 07, 2016 7:29 am
Град: София
Кара: Пежо 307 СС
Has thanked: 197 times
Been thanked: 303 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kosmopoliten » пет юни 16, 2017 6:44 pm

Шелската грес би трябвало да е супер за тези шарнири
Първо мисли, после размисли дали правилно мислиш-ако нямаш познания, нямаш основа за мислене !!!! :udri:
Мини F65, BMW Z3, Nissan Murano, Peugeot 307CC, 307SW, 307хеч автомат, 207SW, 207 хеч автомат, 206, 206СС, 206SW, Audi 100 Avant 2.5TDI, Talbot Express 1.9d, Ford Transit 3 броя, Пежо J5, Пежо Партнер и Сироен Берлинго доста, Фиат Дукато три броя, BMW E34 купе, BMW E30 два броя, Рено 11, Рено 5 три броя, Фиат 126Р, ЗАЗ 968А, ЗАЗ 965, мотори и мотопеди няколко. И много други.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10744
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивши: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още Пежа.
Has thanked: 6126 times
Been thanked: 5365 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » съб юни 17, 2017 9:37 am

''Шелската'' грес е на литиева основа, така че спокойно може да се използва. :)
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » съб юни 17, 2017 10:36 am

:biri: Благодаря за инфото!Значи ще ползвам нея. :biri:

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » съб юни 17, 2017 11:31 pm

Ето и процеса на работата:
1.Разпробиване на отворите:
Изображение
2.Нарязване на резбите:
Изображение
3.Навиване на гресьорката:
Изображение
4.Завършен вид:
Изображение
Изображение

Остана само да се сменят и :brrr:

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » вт юни 20, 2017 9:47 am

Покрай решаването на проблемите с паразитните шумове в купето осъзнавам, че се заражда проблем характерен при 307, където тампоните на задния мост играят лоша роля при преминаване на неравни участъци и се чува един отсечен удар на метал в метал. Дори имаше тема за това из форума..... Сега при мен си мисля, че започва същия филм. На оглед в СФА Пловдив не бе установен проблем. Някой да имал подобен казус?

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6095
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 692 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот 207RCup » вт юни 20, 2017 3:32 pm

При теб има биалети и амортисьори, които биха били проблемни.

Впрочем аз на 247 000 -2 шарнира и биалета. Бяха оригиналните до този момент.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Martin_Varbanov » вт юни 20, 2017 4:02 pm

Колата беше вкарана в Рапида и уж провериха всичко ама знам ли, като преминавам през леки гърбички поне тука в Батак има 4-5 места от паваж минаваш на асвалт и точно там се чува най-добре. Мен ме притесняват носачите които са вързани към купето, там има тампони, но изглеждат здрави, може да са омекнали тампоните вече.

ogipleven
сержант
сержант
Мнения: 399
Регистриран на: ср ное 07, 2012 11:06 am
Град: Плевен
Кара: ше 407SW 2.0hdi 100kw 2007г. BVA6
Has thanked: 213 times
Been thanked: 99 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот ogipleven » вт юни 20, 2017 11:22 pm

Nicko_8 написа:Остана само да се сменят и :brrr:


Би ли споделил след смяната дали има подобрение при вложеното усилие за въртене на волана.

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » вт юни 20, 2017 11:41 pm

Все още не съм го сменил, колега.Малко времето ми е кът тия дни,но по план график ще е тия дни.Ще пиша веднага резултата.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10744
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивши: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още Пежа.
Has thanked: 6126 times
Been thanked: 5365 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Pepino » ср юни 21, 2017 8:17 am

Не би трябвало да има никаква разлика във въртенето нa волана (като усилие) - преди и след замяната на шарнирите.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
Nicko_8
сержант
сержант
Мнения: 317
Регистриран на: съб апр 23, 2016 11:09 pm
Град: Хасково
Кара: PEUGEOT 407SW 2.0HDI
Has thanked: 39 times
Been thanked: 43 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Nicko_8 » чет юни 22, 2017 9:33 pm

Днес сменихме шарнирите.
Ето в какво състояние беше десния,който беше повече разбит:
Изображение
Ето и левия:
Изображение

Разлика в управлението и въртенето на волана не намирам,но сега автомобила се движи доста по-стегнато.Бая похлопваше предницата преди ремонта. :tancii:

Потребителски аватар
mikagd
редник
редник
Мнения: 182
Регистриран на: пет яну 24, 2014 11:14 am
Град: Варна
Кара: 407,2.0 HDI 136hp
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот mikagd » ср юли 19, 2017 11:58 am

Здравейте.
Моето пежо е на 135 000 км. Наскоро ми се появи странно тропане от дясно. Чува се само при тръгване с ляв завой. Волана навит леко наляво, не докрай. Понякога е по-силно, понякога по-леко . При движение не се чува, нито при преминаване през неравности.
Всички разговори с приятели и майстори водят към някакви "чашки" към предните амортисьори. Алуминиеви,кухи, които се сменяли много трудно или по-скоро трудоемко. Някой сменял ли е тези неща? Как със сигурност да ги дефектовам? И колко е излязъл ремонта?
"Само в празната глава има пълна яснота..." ;-)

Потребителски аватар
kkninov
генерал
генерал
Мнения: 2178
Регистриран на: вт юли 18, 2006 9:02 pm
Град: София
Кара: 407SW 2.2i 16V/СВ метанов инжекцион, Xsara 2 1.4 8V/EH & 406 LX 1.8i 16V/A
Has thanked: 72 times
Been thanked: 80 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот kkninov » съб юли 22, 2017 3:08 pm

Nicko_8 написа:Днес сменихме шарнирите.
Ето в какво състояние беше десния,който беше повече разбит:
Изображение
Ето и левия:
Изображение

Разлика в управлението и въртенето на волана не намирам,но сега автомобила се движи доста по-стегнато.Бая похлопваше предницата преди ремонта. :tancii:


Относно смяната на тези шарнири които са хванати за шенкела имам един проблем.
На нов лагер вътрешния диаметър му е 27мм. Като свалих моите 2 - бяха блокирали лагерите и "болта"на шенкела се е износил несъразмерно 26,5мм към 25,5мм.
Като сложим лагера - има голям луфт. Най-вероятно се е износил защото лагера е блокирал.

Какво да правя - втора ръка или нов?
1. Ако е от морга, всички ли са еднакви или има разлика между 407-ците? На мен ми трябва за бензин 2.2 16V
2. Ако е нов, трябва ми номер на Пежо за VIN: VF36E3FZH21326720:
- шенкел, ляв и десен.
- лагер към него, тук сигурно е един вариант аз ляв и десен.
- датчик на ABS, лев и десен.
Лагера и ABS-а може ли да се запазят, или не може да се извадят от стария шенкел.

Поздрави
Продавам фърмуер ъпдейтнати ЕВОЛЮШЪН Лексия 3 диагностични комплекти, ревизия С / 4.3.3. Чете всички PSA автомобили (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ) до началото на 2016, при инсталиран DiagBox 7.83. Когато/и ако DiagBox 9 бъде пачнат, ще чете и моделите до 2018, 2019 и така нататък. Гаранция - 24 мес. Поправка чрез мен от фабриката производител.

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3810
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 680 times
Been thanked: 826 times

Re: На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот maxxymilian » нед юли 23, 2017 1:40 am

Цената на новите части няма хич да ти хареса... преди фейслифта всичко е еднакво при всички 407.


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост