На по колко КМ сте и как е окачването?

Модератор: Lucy_Peneva

Herbaliser
редник
редник
Мнения: 71
Регистриран на: пон фев 20, 2006 12:59 pm
Кара: 407 2.2E Sport 160hp /C

На по колко КМ сте и как е окачването?

Мнениеот Herbaliser » нед мар 25, 2007 5:23 pm

Интересно ми е на колко километра най-много има 407-ци във форума и имали ли сте някакви проблеми с ходовата част. Питам, защото това е ненормално натоварена част от нашите коли предвид улиците в БГ. Дали изцяло новото окачване на 407 е по-здраво от предишните? Защото имам впечатления, че това беше слабата част на по-старите Пежа.

Сетих се и друго да ви питам. Има ли разлика в твърдостта на окачването на различните версии на седана? Моята (sport) доста прилично твърдо си вози, което ми харесва...но ми се струва нетипично за Пежо. Дали Executive не е настроена по-меко?

Потребителски аватар
kolio89
редник
редник
Мнения: 207
Регистриран на: ср окт 12, 2005 11:12 am

Мнениеот kolio89 » нед мар 25, 2007 7:53 pm

На 79 000км и 2,5 години. Стабилността е като в деня когато е купена, според майсторите от СФА окачването е много добре.
Има смяна и на двата шарнира но гаранционно на около 10 000 и 15 000км и то като изключим филтрите на климатика масла и т.н. и едни накладки на 75000 отпред само проблема с кормилната рейка се е появи но в друга тема бях описал какво и има.
да поговорим отново за автомобили

kefo
наборник
Мнения: 10
Регистриран на: ср юни 14, 2006 11:45 pm
Кара: PEUGEOT 407 2.2 16V/C

Мнениеот kefo » нед мар 25, 2007 8:32 pm

на 15000км на 10 месеца.На 7000км имах шум при около 70км.Сега преди около десетина дни смениха скоростната кутия и се оказа,че този звук не изчезна.Заедно с кутията смениха и шарнир. :? Сега ще размишляват къде е проблема. :udri:

Потребителски аватар
keko
редник
редник
Мнения: 54
Регистриран на: вт авг 23, 2005 3:47 pm
Град: София
Кара: Peugeot 407 SW/ Peugeot 307 / Suzuki Gsx-R 1000 / Honda Cbr 954RR
Контакти:

Мнениеот keko » нед мар 25, 2007 9:12 pm

при мен ужким е стабилно въпреки че при голяма дупка или неравност отзад трака/тропа (незнам как да го определя) нещо ...ще ходя тея дни да го гледат ...имам и друг проблем аз ---> колата пищи за накладки но единствено при навъртян пълен ляв а колата е на няма 20 000км ...мисля да я водя утре други ден на гаранционен да видим какво ще кажат ... а за окачването да попитам има ли разлика между седановата и комбито ? от скоро имам под наблюдение и едно 407 седна 2.2 ст спорт и спрямо комбито като че ли вози по твърдо но може и да си внушавам ....

lord
наборник
Мнения: 1
Регистриран на: пон юли 30, 2007 1:30 pm
Кара: Peugeot 407 HDI Executive

Мнениеот lord » пон юли 30, 2007 1:45 pm

kolio89 написа:На 79 000км и 2,5 години. Стабилността е като в деня когато е купена, според майсторите от СФА окачването е много добре.
Има смяна и на двата шарнира но гаранционно на около 10 000 и 15 000км и то като изключим филтрите на климатика масла и т.н. и едни накладки на 75000 отпред само проблема с кормилната рейка се е появи но в друга тема бях описал какво и има.


Абе и при мене се разтропаха тея шарнири на 20 000, казаха че ще ми ги сменят гаранционно (колата беше в гаранция), но така и не го направиха, нищо не бяха пипали, сега пак си трака. Още едно доказателство че хората от тази фирма са мошенници. Да не говорим че колата влиза за боя и ми източиха около 10-15 литра гориво :(

Потребителски аватар
kolio89
редник
редник
Мнения: 207
Регистриран на: ср окт 12, 2005 11:12 am

Мнениеот kolio89 » пон юли 30, 2007 2:09 pm

Вече колата стана на 90000 и бих казал, че все още окачването е в доста добро състояние, имам едно чувство че ако седнат 3-ма отзад или двама с багаж доста повече ляга на фона на нивото отпреди.
Някой знае ли кога Autobild ще пуснат 100 000км продължителен тест на 407(ако въобще пуснат). Интересно ми е какво ще кажат след като Пежо били най-лошите по здравина коли дори след Фиат. :mrgreen:
да поговорим отново за автомобили

Потребителски аватар
CWW
редник
редник
Мнения: 207
Регистриран на: нед ное 13, 2005 11:38 am
Кара: Peugeot 307 XSI 2.0 HDI /Citroen C2 VTR

Мнениеот CWW » пон юли 30, 2007 6:58 pm

Имайки предвид, че последно време хората от Хамбург са се превърнали в придворен драскач на VAG, не очаквай нищо добро ;-)
Последна промяна от CWW на пон юли 30, 2007 11:19 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tonkataneg
генерал
генерал
Мнения: 1109
Регистриран на: чет юли 13, 2006 5:40 pm
Кара: 306 HDI Xs '00; 406 HDI '99/C
Has thanked: 36 times
Been thanked: 57 times

Мнениеот tonkataneg » пон юли 30, 2007 7:25 pm

Що бре, тва е може би единствената им рубрика, която не изглежда адски нагласена :lol:
Продавам 306цата: viewtopic.php?f=23&t=77407

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Мнениеот Pepino » чет авг 02, 2007 10:55 pm

До сега имаха тест на един Форд с HDI-двигател на PSA,като конкретно за двигателя отзивите бяха доста ласкави.В друга статия(пак в Auto Bild),ставаше дума за ''копринения дизел''от PSA,вграден в Ягуар,пак с добри отзиви.Но въпреки ,че французите от години дават и добра гаранция срещу корозия-12 години,въпреки ,че окачването на повечето пежа издържа безпроблемно и нашите пътища(мисля че много хора от нас могат да го потвърдят)в Auto Bild надали ще се изкажат ласкаво за нашите лъфчета.най-вече защото са пряки конкуренти и на техните немски автомобили.Все пак разликите в качеството доста са намалени и заради доста от общите поддоставчици-произвеждащи много от възлите за първоначално вграждане.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
racing_1
генерал
генерал
Мнения: 5704
Регистриран на: чет апр 20, 2006 6:39 pm
Град: Стара Загора
Кара: W204 3.5 V6/Х5 Е70 3.0si и бивши: Peugeot 306 XS, 306 S16, 406 HDi
Has thanked: 1816 times
Been thanked: 827 times

Мнениеот racing_1 » съб авг 04, 2007 3:38 pm

Но също имаше едно 307 ХДИ и имаха много проблеми с него.Сменена скоростна кутия и турбина за тия 100к.км :(

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Мнениеот Pepino » нед авг 05, 2007 9:24 pm

Всичко е много относително и зависи много и от''задкормилното устройство''.Тук все пак нека се върнем към темата и ограничим с нея!
Аз ,макар и с много малък пробег мога да кажа ,че поведението на окачването е на много добро ниво и при висока скорост , и по път с много завои.Ако се окаже и доста издържливо-просто цена няма да има!
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
iavd
наборник
Мнения: 46
Регистриран на: ср яну 10, 2007 2:23 am
Кара: 407 купе
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Мнениеот iavd » съб дек 01, 2007 5:18 pm

почти 50хил км за година и половина, още не съм сменял накладки дори, да не ми е уруки но освен консумативи нищо друго не е сменяно, пътното поведение е същото от деня, в който се качих за първи път... :ibree:
Изображение

PriSun
наборник
Мнения: 16
Регистриран на: вт ное 06, 2007 4:29 pm

Мнениеот PriSun » пон дек 03, 2007 5:36 pm

Вчера направих 110 000, нещо си тропа ама то си тропаше и като ново :)
Отдолу е страшна картина...цялата е на дупки от камъни и на 2 места е със счупена кора, но се държи мъжки. Ако трябва да коментирам с едно изречение...Отдолу изглежда като кранта ама реално всичко друго е перфектно още, макар и навършила повече от 3 години по родните пътища.

Edit:
Един месец по късно я вкарах да проверят всичко и да сменят ремъка (нали се сменя на 120 000)
Какво излезе
2 Тампона
2 Шарнира
+ 2та ремъка + ролките и т.н
=1500 левчета за ЧНГ

Потребителски аватар
bobesko
сержант
сержант
Мнения: 372
Регистриран на: нед яну 15, 2006 3:57 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406/18/16V
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Мнениеот bobesko » съб мар 08, 2008 11:54 am

PriSun написа:Edit:
Един месец по късно я вкарах да проверят всичко и да сменят ремъка (нали се сменя на 120 000)
Какво излезе
2 Тампона
2 Шарнира
+ 2та ремъка + ролките и т.н
=1500 левчета за ЧНГ


привет колега , ремъците не се ли сменят на 60-80 000 км.?

yavoraki
редник
редник
Мнения: 164
Регистриран на: вт яну 15, 2008 1:16 pm
Кара: 407 HDI SW
Been thanked: 4 times

Мнениеот yavoraki » съб мар 08, 2008 12:14 pm

Ремъците се сменяват на 120000 км.Това важи за България и други страни с ненормална пътна обстановка.За страните с нормална пътна обстановка мисля се сменяват на над 200 хил. км,220000 май беше.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Мнениеот Pepino » съб мар 08, 2008 1:53 pm

Не сън убеден ,че 200000 или 220000км без смяна на ангренажен ремък е реално,ако ще колата да се експлоатира в идеални условия! Все пак вечни неща не съществиват,а и при най-качествените полимери факторът стареене и умора на материала са неизбежни.Дори да беше метална верига,а не ремък,пак горепосоченото число е химера.

Всъщност този въпрос е разискван много пъти,а и тук в този подфорум има тема, а тази е за окачването!
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

yavoraki
редник
редник
Мнения: 164
Регистриран на: вт яну 15, 2008 1:16 pm
Кара: 407 HDI SW
Been thanked: 4 times

Мнениеот yavoraki » нед мар 09, 2008 11:26 am

Не сън убеден ,че 200000 или 220000км без смяна на ангренажен ремък е реално,ако ще колата да се експлоатира в идеални условия! Все пак вечни неща не съществиват,а и при най-качествените полимери факторът стареене и умора на материала са неизбежни.Дори да беше метална верига,а не ремък,пак горепосоченото число е химера.

Всъщност този въпрос е разискван много пъти,а и тук в този подфорум има тема, а тази е за окачването!


И на мен ми се вижда малко преувеличено,но така е казал на баща ми шефа на сервиза на Цариградско в София :oops:

Относно по темата за окачването.Колата ми е от Германия на 121000 е вкарана в БГ.Тук е карана до 138000 и след това аз я купувам.Наложи се смяна на долни шарнири.Всичко друго и е на 6.Вече е на 146000 и няма излишни шумове от окачването.

JRoss
наборник
Мнения: 8
Регистриран на: ср мар 12, 2008 3:40 am
Кара: Пежо 407 2.0HDi, Типтроник

Мнениеот JRoss » ср мар 12, 2008 4:18 am

Моята е на 60000км и всичко е здраво все едно е нова :) Обаче като мина през някоя дупка по бързо и се чува един гаден звук от много силен удар и направо сърцето ме заболява, може би защото е с 17 цолови джанти.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10740
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6120 times
Been thanked: 5362 times

Мнениеот Pepino » чет мар 13, 2008 10:08 pm

JRoss написа:Моята е на 60000км и всичко е здраво все едно е нова :) Обаче като мина през някоя дупка по бързо и се чува един гаден звук от много силен удар и направо сърцето ме заболява, може би защото е с 17 цолови джанти.


Провери си долните шарнири отпред за луфт ,но при вдигнато колело на крик,като по този начин след като е разтоварено окачването от теглото на колата,хващаш с две ръце колелото и започваш да го клатиш хоризонтално,а след това и вертикално.Ако усетиш и най-малкото похлопване, почти 100% е от долните шарнири ,които са лагерни ,а не сферични и се разбиват не от пробег или от дупките ,а от водата и лугата ,които попадат вътре-в лагера,което е конструктивен недостатък на уплътнението.Без да се хваля аз в момента съм стигнал до решение на този проблем,но ще пиша подробно,чак когато се убедя ,че технически това решение е трайно и най-удачно.
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

yavoraki
редник
редник
Мнения: 164
Регистриран на: вт яну 15, 2008 1:16 pm
Кара: 407 HDI SW
Been thanked: 4 times

Мнениеот yavoraki » пет мар 14, 2008 12:08 am

pepino сподели интересно ми е какво решение си измислил на проблема с шарнирите.Моя личен майстор(баща ми)им сложи гресьорки както е при някои камиони.
Последна промяна от yavoraki на пет мар 14, 2008 4:39 pm, променено общо 1 път.


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост