Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Модератор: Lucy_Peneva

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот filo » пон яну 08, 2018 12:42 pm

Според мен Пежо 407 не скъп за поддръжка в сравнение с други коли от т.нар. народни марки. Казвам това с една условност, а тя е, че цената на поддръжката зависи от мотора и оборудването все пак.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10739
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6117 times
Been thanked: 5362 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот Pepino » пон яну 08, 2018 12:47 pm

ALFONSO 72 написа:Приказки шанаджииски много.Не сте били собственици на 405,406 за да спорите.Кола с компоненти от рециклирана пластмаса не ми хвалете.

Били сме доста от нас собственици и на по-предишни модели Пежо и не само на марката. Аз например съм експлоатирал произведено юни месец 1993г Пежо 309 (лимитирана серия с окомплектовка от 306) от нова до май.2005г. и въпреки че я наричаха по сервизите танк, тази кола получи на два пъти от-до ново окачване, имаше ремонти и по бензиновия й двигател и какво ли не още... Да не говорим за таблото, което беше 100% от рециклирана пластмаса (1993г !!!)и с триста мъки успях да го накарам да не трака по неравностите. От Август 2005г. тормозя от нов 407 от профила ми и до тук (вече 12 години) освен двата долни предни шарнира, сменени още на 20000км пробег, до сега това са смените по окачването на автомобила и все още всичко е напълно здраво (на 167000км. пробег). Другите ремонти за тези 12 години са : сменен съединител комплект с маховика на 125000км пробег(заради маховика), подгревни свещи преди 3 седмици (на 167000км, заради една изгоряла свещ), вакуумен клапан преди 3 години, сменен семеринг на колянов вал преди 6 месеца(покрай смяна на ангренажен ремък с ролки и водна помпа, защото беше започнал да сълзи) и с това се изчерпват ремонтите по този екзпмпляр. Оставям настрана промените които съм правил по колата с дадена цел (споделял съм във форума, колегите знаят), както и периодичното редовно обслужване с консумативи, като масла, филтри, ремъци, накладки, спирачни дискове, гуми..., но така или иначе до момента нито веднъж 407-цата не е изневерила на пътя и смея да твърдя, че се оказа далеч по-здраво лъвче, сравнено с предишни модели на PSA, които притежавахме в семейството през годините, а се експлоатира основно в бг-условия. Във всеки един момент колата все още може да покаже, че няма тропания, луфтове, не пуши, показва много ниски нива на вредни газове, не лапа масло, няма течове, няма ръжди и продължава да доставя удоволствие.

За автора на темата - 2.2HDI е по-добрия вариант според мен като двигател, а и като пътно поведение е по-адекватна за тежкото купе. Откъм поддръжка не би се различавала почти и ценово, спрямо нужната за 2,0HDI. А ако се разгледа подфорума е видно, че оплакванията са основно от досадните типични болежки, характерни за повечето Пежа (вече и при много други марки), но нищо по-сериозно, освен може би при 2,7HDI, при който двигател проблемите след един пробег от около 150000км максимум започват със страшна сила, а части за него дори и през СФА са ..., ако изобщо ги има (този двигател ''тръгне ли'', май оправия няма освен с нов... :? ).
За времето си 407 беше доста иновативен и технологично съвсем модерен автомобил, който още е актуален, макар и поостарял с все още съвсем адекватни качества и откъм пасивна и активна безопасност по сегашните норми. Като материали - качествени, доколкото позволява използването и на рециклирани такива. Няма нацепени табла или рушащи се решетки и т.н., дори сега сред първите екземпляри, освен при прословутите въздушни клапи на климатроника и толкова. На Алфонсо само ще отговоря, че не е виждал новата S-класа със свалено арматурно табло, за да забележи, че от обратната страна е виден супер-евтин материал, сглобки със ''свински'' опашки и ред още, които категорично не подхождат на такъв премиум автомобил и цената му!
Така че 407 2.2HDI e по моему добър избор и ако се попадне на запазен екземпляр си заслужава закупуването, като семеен автомобил. Петьо може да потвърди, покрай избора на лъвчето на Виктор :)
Извинявайте, че стана дълго, ама съм прост и не мога кратко ;-)
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6095
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 692 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот 207RCup » пон яну 08, 2018 2:02 pm

Ауспух на Пежо честно казано до сега не съм сменял, еле на ХДИ.

Иначе, афтър маркет е малко под 100лв. със завидно качество. Все пак окачването е доста по особено и реално шарнира няма особена връзка с шарнир, а по скоро с иглен лагер.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

Потребителски аватар
lubeto_407
сержант
сержант
Мнения: 490
Регистриран на: съб окт 22, 2011 9:21 pm
Град: В.Търново
Кара: 407 1.8 I 116кс.04г.SR CONFORT
Has thanked: 171 times
Been thanked: 114 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот lubeto_407 » пон яну 08, 2018 5:36 pm

Колегата визира крайното гърне на 2.2 бензин което в СФА струвало 2 бона+

Потребителски аватар
Svetlio
генерал
генерал
Мнения: 1727
Регистриран на: съб яну 16, 2010 9:40 pm
Град: Sofia
Кара: Велосипед DRAG ZX 3 PRO
Has thanked: 873 times
Been thanked: 427 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот Svetlio » пон яну 08, 2018 5:45 pm

Стига с тия легенди де:
Не че цената е приятна, но чак пък "2 бона +"...
Крайно гърне за оригинално вграждане за мотор 2,2 163 коня в СФА струва 1400лв.- САМО ЗАДНОТО с референтен номер 9800526880
:biri:
Велосипед DRAG ZX 3 PRO :shock:
Upsurt - "Kolega" - YouTube
Не ме занимавай с глупости бе...

Потребителски аватар
207RCup
КМЕТ
КМЕТ
Мнения: 6095
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 207 SW 1.6 HDI 110к.с. FAP
Has thanked: 364 times
Been thanked: 692 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот 207RCup » пон яну 08, 2018 6:51 pm

Все ми се струва, че колегата пише за ХДИ, а не за бензин. Отделно, че това "гърне" не изгаря и не изгнива, когато автомобила се експлоатира на бензин. Искате еФтина газ- плащате скъпи части. Няма безплатен обяд.

Та нека се придържаме към темата за ХДИ със съответния мотор.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

daniel_prodanov
наборник
Мнения: 1
Регистриран на: чет юни 20, 2019 2:44 pm
Град: Стара Загора
Кара: 407 SW 2.2 HDI

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот daniel_prodanov » чет юни 20, 2019 3:17 pm

Здравейте. Скоро се сдобих с карано от немска баба 2.2 HDI и се присъединявам към форума.
Първоначалните впечатления са, че двигателят е класа над по-слабите дизели за това купе. Първоначалното обслужване (ремъци, ролки, масло, филтри) леко ме изненада със своите близо 900лв (250лв труд).
Колата е уникално запазаена и единственото нещо, което не работи е пасажерската зона на климатроника. Предполагам става дума за температурен датчик или някоя клапа.
Уникален автомобил за ценовия си клас, проверете турбини и дюзи и купувайте смело!

Потребителски аватар
maxxymilian
генерал
генерал
Мнения: 3807
Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
Град: Монтана/Козлодуй
Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 206SW 2.0 HDI 90 бивши:407 2.0 HDI, 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
Has thanked: 679 times
Been thanked: 825 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот maxxymilian » чет юни 20, 2019 6:55 pm

някоя клапа
:evalata:

filo
редник
редник
Мнения: 156
Регистриран на: вт юли 26, 2016 10:42 am
Град: София
Кара: Пежо 407
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот filo » пет юни 21, 2019 10:20 am

При мен се каза малко фреон. След зареждане се оправи.

Потребителски аватар
Martin_Varbanov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2376
Регистриран на: съб окт 25, 2008 10:19 pm
Град: Кула, Батак
Кара: >>>407, 2.0HDi, 136hp<<< Бивши > Peugeot 307, 1.6 HDi, Peugeot 206 2.0 HDi
Has thanked: 390 times
Been thanked: 286 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот Martin_Varbanov » пет юни 21, 2019 10:52 am

През лятото на 2016г. и при мен се оказа малко фреон. Тази година първо пак се оказа малко фреон при първо зареждане, а след три месеца нов радиатор и пак фреон. Има ли липса на фреон се допълва и в рамките на седмица се търси проблема. Защото системата при 2.0 HDI, 136hp събира 625гр. +- 25гр. При цени между 10-15лв. за 100гр. не е рентабилно да се губи фреона.

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10739
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 3008 GT 2.0BlueHDI 180 EAT, бивш 407 2.0HDI,136+,16V, BV6 и ред още.
Has thanked: 6117 times
Been thanked: 5362 times

Re: Мнение за 407 с 2.2 хди 170

Мнениеот Pepino » пет юни 21, 2019 11:09 am

При мен по-миналата година (при условие, че през година съм обслужвал с допълване климатроника) беше намалял фреона в повече от обикновено и точно от дясната половина не духаше студен въздух. Помислих си : Честито - клапа. Но не - оказа се, че една от иглите за зареждане е започнала да пропуска. Сменихме ги (което всъщност е редно кажи речи на всяко зареждане да се прави) , заредихме, направи се проверка с контрастно вещество (нямаше пропуски) и от тогава никакъв проблем - двете зони на климатроника работят коректно и до ... новия собственик :).
При започнала да се чупи клапа, при команди за промяна на посоките на ''духане'' почти винаги може да се долови лек шум на потракваща пластмаса - това е първият индикатор, че нещо започва да се случва с някоя от клапите.
Малко се отклонихме от темата :roll: Успех на колегата - 2,2 hdi е много адеватен и добър двигател :)
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта