Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Модератор: Lucy_Peneva
-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Здравейте колеги от днес съм собственик на 407 SW 2.0 Hdi 2006 год. -до сега съм карал само бензинови коли като последната е 605 3.0 -нея като и дам 5 и я изключвам само при потегляне от знак СТОП а новата газта натискам и повече от 90 не вдига -едно е че не работи и оборотомера та не знам и оборотите а и на дисплея този на километража ми излезе удивителен знак със един километраж отдолу-а и на леко изкачвани след остър завой ми се наложи да мина на трета -със старата 605 вървеше на 5 в завоите и искаше още-та това нормално ли е или да я карам на диагностика а и ми изписва разход 5.2
- maxxymilian
- генерал
- Мнения: 3726
- Регистриран на: съб апр 19, 2008 12:30 am
- Град: Монтана/Козлодуй
- Кара: 4007 2.2HDI DCS Lion Edition, 407 2.0 HDI бивши: 406 1.8 16v, 405 GL 1.6 90
- Has thanked: 675 times
- Been thanked: 803 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Не очаквай чудеса от този мотор. Динамиката определено не е на нивото на което трябва да бъде а турбо дупката е огромна. Ако си под две хиляди оборота натискаш и чакаш, чакаш нещо да се случи и така докато минеш двете хилки... Виж вече да не вдигаш над 90 значи е влязла в авариен режим и си за диагностика.
-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Прав си колега за динамиката ,защото съм карал бензинов мотор 6 цилиндъра и ми е трудно явно да свикна -за 90 -те километра - било му е зададена тази скорост от собственика на автокъщата щото той я докара до КАТ -а някакви идеи за неработещия оборотомер а и като загрее и малкия дисплей изчезва само че за него ми е ясно от форума
- vv2
- лейтенант
- Мнения: 517
- Регистриран на: съб окт 10, 2009 12:10 am
- Град: София
- Кара: 407 ST SPORT 2.0 HDI/FAP BV6
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 204 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
maxxymilian написа:Не очаквай чудеса от този мотор. Динамиката определено не е на нивото на което трябва да бъде а турбо дупката е огромна. Ако си под две хиляди оборота натискаш и чакаш, чакаш нещо да се случи и така докато минеш двете хилки... Виж вече да не вдигаш над 90 значи е влязла в авариен режим и си за диагностика.
Турбо-дупката до голяма степен се лекува с разпробиване на тройника веднага след вакум помпата, има писано някъде по темите. Колата просто откача при Кик Даун на подходящата предавка / обороти.
Свободата си заслужава този, който всеки ден се бори за нея !
-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Ще има смяна на ремъци и масло и филтри-стария Ситроен беше със Тотал после 605 беше със YACCO масло а на тази има отпред лепенка но Тотал -това ли да сипя или ми предлагат Мотул и ако е Тотал от кой да е-а колата си върви доста добре да чукна на дърво -от ограничителя за скоростта е било а и може ли да ми кажете как се проверява разхода и от кой дисплей-Благодаря
- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
vv2 написа:...
Турбо-дупката до голяма степен се лекува с разпробиване на тройника веднага след вакум помпата, има писано някъде по темите. Колата просто откача при Кик Даун на подходящата предавка / обороти.
+1 : Разпробива се на 2мм вътрешен диаметър (точно!!! - ни повече, ни по-малко) и всички стойности на вакуума се изравняват навсякъде (вкл. към управлението на турбото, EGR-клапана), вследствие на което реакцията на двигателя става доста по-различна - спонтанно реагира без никакво замисляне и има осезаема тяга още на ниски обороти. При настъпване и ''овърбуст'' наистина вече изригва


А към преждепишещия: Разходът се засича по бордкомпа на централния дисплей (нулира се чрез лоста отдясо със задържане и после следиш по желана дистанция).


-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Колеги един съвет-трябва да сменям-(е знае ли човек за по- сигурно) масло ремък ,и какво още, щото пишете че трябва да се смени и водна помпа -защо трябва и тя колеги и на колко се сменят тези неща .Другият въпрос ми е -трябва да си взема джанти за зимни гуми но виждам и опции със сензор за налягане та как да знам имат ли сензор или нямат джантите в смисъл това нещо личи ли ако се купува джантата -извинявайте ако задавам глупави въпроси 

- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Макар да не е тук по темата, на въпроса ти колега:
- с ангренажен ремък се сменя задължително водната помпа - ресурсът й е разчетен сходно на този на ангренажа. Това не оскъпява много обслужването - с около 70лв грубо. С превантивната й смяна се гарантира, че няма риск да протече скоро след смяна на ангернажния ремък и освен рисковете за мотора свързани със загуба на охладителна течност, да се отвори двойна работа, респ. нови разходи за труд, загубено време и т.н. .
- при закупуване на джанти за зимния период - само ако са оригинални за модела и ляти (алуминиеви), а не железни(!!!) , може да са с вентили-датчици на налягане, които изглеждат така:
.
407 позволява обучение до 8бр такива датчици и така на практика при два комплекта алуминиеви оригинални джанти да работи опцията за следене на налягането в гумите. Разбира се тази опция може софтуерно да бъде изключена и да не се ползва - въпрос на избор.
Писано е в подфорума по всички тези въпроси, поразрови малко
.

- с ангренажен ремък се сменя задължително водната помпа - ресурсът й е разчетен сходно на този на ангренажа. Това не оскъпява много обслужването - с около 70лв грубо. С превантивната й смяна се гарантира, че няма риск да протече скоро след смяна на ангернажния ремък и освен рисковете за мотора свързани със загуба на охладителна течност, да се отвори двойна работа, респ. нови разходи за труд, загубено време и т.н. .
- при закупуване на джанти за зимния период - само ако са оригинални за модела и ляти (алуминиеви), а не железни(!!!) , може да са с вентили-датчици на налягане, които изглеждат така:
407 позволява обучение до 8бр такива датчици и така на практика при два комплекта алуминиеви оригинални джанти да работи опцията за следене на налягането в гумите. Разбира се тази опция може софтуерно да бъде изключена и да не се ползва - въпрос на избор.
Писано е в подфорума по всички тези въпроси, поразрови малко


- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
vv2 написа:...
Турбо-дупката до голяма степен се лекува с разпробиване на тройника веднага след вакум помпата, има писано някъде по темите. Колата просто откача при Кик Даун на подходящата предавка / обороти.
Pepino написа:...
+1 : Разпробива се на 2мм вътрешен диаметър (точно!!! - ни повече, ни по-малко) и всички стойности на вакуума се изравняват навсякъде (вкл. към управлението на турбото, EGR-клапана), вследствие на което реакцията на двигателя става доста по-различна...
И малко снимки на нужното място за тази интервенция:



Може и компромисно да се разпробие на 1,6мм, но не по-малко, а при 2мм задължително трябва да се спазва точността!

- milenvb
- редник
- Мнения: 153
- Регистриран на: чет апр 16, 2009 12:25 pm
- Град: Габрово
- Кара: Peugeot 407SW, 2.0 HDI, 100 KW
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Пепино една стрелкичка да сложиш на някоя от снимките къде точно разпробиваш и нещо неразбрах дупката ли да е с отвор 2 мм или на 2 мм от тройника. Мерси.
- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
milenvb написа:...
Сечението вътре в тройника (третата снимка от предишния ми пост) следва да бъде еднакво навсякъде - до 2мм. Вътре, а не на 2мм някъде - говорим за вакуумна магистрала. Ако се свали и погледне тройника - най-вероятно вътре в участъка му по средата ще се види стесняване по сечението- горе долу на 0,5-0,6мм, заради което се получава дроселиране и от там забавяне в реакцията на турбото, на ЕГР-а. След внимателното разпробиване се наблюдава това за което и vv2 спомена по-горе, нещо в което и аз се убеждавам вече повече от половин година. (Първите две снимки от предишния ми пост е за ориентация къде се намира при 2,0hdi 136p.s.)
Strepsils написа:...
При 90-коньовия двигател не е така и това упражнение не става.

-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Колеги а защо когато ползвах автопилота при зададена 110 километра след 90 километра–при 90 на километража показваше 80-та при 110 даде удивителна и един километраж на дисплея като изписка и след това въобще не се включи -само аларми даваше 

- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Много голяма разлика е имало между зададената и реалната скорост, поради което електрониката изключва автопилота. Опитно съм достигнал до това, че разликата не бива да бъде по-голяма от 10 - макс 15км/ч. А защо впоследствие изписва удивителна и отказва да сработи - може би по същите причини. 

-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Колеги на таблото където е километража има два малки бутона -на единия има +/- а на другия нещо нулира-за какво са и как се нулира малкия километраж а и ако сменя дисплея -защото като загрее изчезва всичко-новия ще работи ли нормално?
-
- редник
- Мнения: 87
- Регистриран на: вт окт 30, 2007 8:25 pm
- Град: Панагюрище
- Кара: Peugeot 605 SV 3.0 Peugeot 407 SW 2.0 HDI
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Много ти благодаря колега а какво означава символа -гаечен ключ и 20 000 -защото ще я вкарам в сервиз за смяна на масла ремъци помпа и т.н. та след тази процедура от бутона 10 ли се нулира а ако искам да нулирам след време километража ще ми се нулира ли и другия брояч-този с гаечния ключ и друг въпрос-говорих със един приятел каращ Ауди -след смяна на масла ремъци и т.н. се е наложило чистене на грешки защото започнали да светят разни лампи след като я подкарал-та когато и аз сменя тези неща трябва ли да искам да видят от сервиза дали не се получават и при мен такива неща
- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
След смяна на консумативите - грешки няма как да има и да - от бутона 10 се нулира сервизния брояч, по процедура - за това и за другите въпроси е писано
, пък и ръководства тия коли нямат ли, щото ако нямат, има си тема и за това.
И темата е за ''ЛИПСА НА МОЩНОСТ ПРИ 2,0 HDI 136к.с.'' все пак.



И темата е за ''ЛИПСА НА МОЩНОСТ ПРИ 2,0 HDI 136к.с.'' все пак.

- g_nenchev
- сержант
- Мнения: 359
- Регистриран на: вт апр 21, 2009 1:33 pm
- Град: Sofia
- Кара: 508GT
- Been thanked: 21 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Здравейте,
Искам малко уточнение по разпробиването на този тройник. И двата изхода ли имат фабричен дефект в диаметъра - променливо сечение? И двата ли трябва да се разпробият на 2мм. и с какво ги разпробивате?
Искам малко уточнение по разпробиването на този тройник. И двата изхода ли имат фабричен дефект в диаметъра - променливо сечение? И двата ли трябва да се разпробият на 2мм. и с какво ги разпробивате?

- Pepino
- ЧЛЕН НА КЛУБА
- Мнения: 10525
- Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
- Град: София
- Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
- Has thanked: 5853 times
- Been thanked: 5220 times
Re: Липса на мощност при 2.0 hdi 136 к.с.
Разпробиването трябва да бъде извършено внимателно - със свредло (бургия) максимум 2мм !!! по диаметър - от , 1,6мм до 2мм макс е напълно достатъчно - прокарва се през всички вътрешни отвори на щуцера - като разбира се внимавате на не ''излезете'' от другата страна - вътре в самото разклонение е дроселирането (стеснения участък), което трябва да бъде премахнато - тоест навсякъде да бъде еднакъв вътрешния диаметър - така вече стойностите на вакуума към управлението на турбото, ЕГР-а ще бъдат напълно изравнени и тези устройства ще работят в пълен синхрон, без изоставане едно спрямо друго, вследствие на което реакцията на двигателя най-вече в ниските обороти (1100-1800об/мин) ще бъде много по спонтанна и т.нар ''лаг'' или ''турбодупка'' ще са сведени до минимум.
Ако Вие е страх или нямате опит с бургиите, или как да прецените докъде да навлезете със свредлото, не го правете, че да не ''извадите очи'', вместо да ''изпишете вежди''
g_nenchev, нали си в София
, иди направо при Алекс - ще ти го направи за секунди и си готов!

Ако Вие е страх или нямате опит с бургиите, или как да прецените докъде да навлезете със свредлото, не го правете, че да не ''извадите очи'', вместо да ''изпишете вежди''

g_nenchev, нали си в София


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 3 госта