Тест драйв 208

Let your body drive
knev
генерал
генерал
Мнения: 1744
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 292 times

Тест драйв 208

Мнениеот knev » съб юни 16, 2012 5:18 pm

Тази седмица в Зара Ауто пуснаха 3 екземпляра на 208 за тест. Да си призная останах очарован от визията на модела- първото ми впечатление от рекламата (снимката на 208) изгледаше много зле! Широк отвътре автомобил, с лоша видимост към уредите (оборотомер и скоростомер)-трябва да си изправен, за да виждаш. Липса на ел. управление на седалките- дори и при най-високото ниво(иначе си имат подгряване). Добре обезшумен автомобил!
208 1,6 еHDI BVM6- Пълен с екстри екземпляр- най-високото оборудване, но и цената е като за лимузина! Перфектното ускорение, но в оборотите над 2000. Лесен за управление, мека возия..., а бе перфектната градска кола за дамите! Старт-стоп системата е толкова гладка и незабележима при експлоатация на колата... с кеф да да караш 208!
208 1,4 Е BVM5- честно да си призная: бях като новобранец шофьор- много трудно се свиква със съединителя... Доста слаб мотор за близо 1 тон купе. Тих двигател до момента в който настъпиш газта и се разтрака мотора.
208 1,6 еHDI BVА5- лесно управление- мързелива работа е това автоматика. Бих го препоръчал с две ръце, но установих недостатък- при преминаването на автомата по предавките във възходящ ред се получава едно задържане, последвано от забиване на муцуната (все едно иска да угасне)! Надявам се е някакъв дефект на автомобила, а не серийно производствена екстра!
Ако СФА четат това: Обърнете внимание на автомобила- това задържане и забиване на муцуната не е нормално! Разбрах, че има доста отрицателни отзиви от този автомобил(екземпляр), а -не е добра реклама!

Потребителски аватар
kiko 2008
генерал
генерал
Мнения: 1816
Регистриран на: нед дек 04, 2011 7:07 pm
Град: Пловдив
Кара: Пежо 307 hdi 110 2003
Has thanked: 18 times
Been thanked: 371 times

Re: Тест драйв 208

Мнениеот kiko 2008 » съб юни 16, 2012 11:03 pm

Доколкото си спомням този двигател е с пилотирана кутия не автомат и там това придърпване при превключване на скорстите не искат даго го оправят софтуерно,и при рязко ускорение се получава този ефект,защото двигателя получава инфо за натиснат педал и дава газ а пък в същото време кутията решава да смяня скорост и се получава една какафония.
(А основното на което те учат при шофьорските курсове е че при превключване на предавка трябва да пуснеш газта и да натиснеш съединетеля за да превключиш на скорост,да не говорим че при камионите се дава и междинна газ за да стане по добре превключването).
Единствено това се случва при рязко ускорение ако караш нормално няма да го усетиш това,за да се избегне това трябва в момента когато кутията ще превключи скорост да пуснеш газта и всичко става много плавно а този момент се усеща по режима намотора и като дръпнеш крака от педала на газта колата си влиза в правилните показатели.
"Не е важно да знаеш всичко, важното е да знаеш къде да го намериш" -Алберт Айнщайн (1879-1955)
"Опит е името, с което много хора наричат грешките си" - Оскар Уайлд (1854 - 1900 г.)

knev
генерал
генерал
Мнения: 1744
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 292 times

Re: Тест драйв 208

Мнениеот knev » нед юни 17, 2012 9:00 am

За жалост го усетих и при много плавно ускорение. Пак се получава въпросното задържане... а да угасне и пак носа залита към таблото.
Жалко ако наистина това е производствен проблем! Дано поне го оправят щом е софтуерен! Иначе двигателчето си е бая еластично... и с мързеливата АСК си е голям кеф да го караш!


Върни се в “208”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост