Ръководства, документация и полезна информация за 208

Let your body drive
Потребителски аватар
FaKeR
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 1809
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ 2012г. Peugeot 208 1.4 HDI
Has thanked: 54 times
Been thanked: 220 times

Ръководства, документация и полезна информация за 208

Мнениеот FaKeR » пон май 13, 2019 11:57 am

Привет колеги,

Ще се опитам с течение на времето да изградя темата по подобие на тази, която създадох в 307 подфорума.
Ще качвам най-интересното и полезното, което успея да намеря. По възможност ще е в първото ми мнение, за да се намира всичко по-лесно.
Та, по същество:


1. Демонтаж на кора на предна врата
2. Демонтаж на централна конзола
3. Демонтаж на пластмаса около тъчскрийн и климатроник
4. Демонтаж на тъчскрийн + тяло мултимедия
5. Документ с аксесоари за 208, предлагани от София Франс Ауто
6. Ръководства за експлоатация на Пежо - намерете вашата модификация на 208 и свалете ръководството. Важно е да се съобрази дали автомобила е с ляв/десен волан, затова внимавайте в избора на модификация.
7. Ъпдейт на SMEG тъчскрийн мултимедия. Mожете да проверите с каква мултимедия е оборудван вашият автомобил от тук. Имайте предвид, че ъпдейт НЕ отключва екстри. Стъпките са :
I. Сваляте последната версия за системата от тук.
II. Подготвяте флашка с обем между 4 и 16 гигабайта (така пише по повечето сайтове, подозирам и с по-малки ще стане, аз лично ползвах 4-ка) и я форматирате под FAT32 файлова система.
III. Разархивирате файловете от стъпка I във флашката - необходимо е само да стартирате .ехе файла (Part I) и за дестинация посочвате вече форматираната флашка.
IV. Отивате при колата, стартирате двигателя, махате всякакви други флашки и слагате флашката с firmware-a в левият USB порт (някои версии са с по -две гнезда, затова и уточнявам).
V. Ще ви попита дали искате да ъпдейтнете версията - казвате му да и системата започва процеса. Ще се рестартира няколко пъти и целият процес отнема около 15 минути ако няма проблеми. НЕ нулира каквато и да било информация или настройки, които имате въведени преди момента на ъпгрейд.
При мен целият ефект от ъпдейта беше много по-бързо разпознаване на сдвоен телефон, както и малко по-бърза навигация между менютата. За съжаление остана проблема с изоставане на звука през Bluetooth връзка (например клипчета).


Малко мои открития из Интернета, както и от личен опит, които биха били полезни на някого. Не се ангажирам, че всичко е 100% вярно, но за да си позволя да го напиша тук съм преценил, че шанса да подведа някого е много малък :
1. На колите преди 2015-та фаровете са взаимозаменяеми - на кола с обикновен фар може да се постави фар с LED дневни светлини и лупа на късите.
2. На колите преди 2015-та стоповете са вазимозаменяеми - на кола с "обикновен" стоп може да се постави такъв, който е с диодни стопове.
3. На колите преди 2015-та обикновената пластмасова топка може да се замени с хромираната с кожа версия от по-скъпите модификациите (аз го направих).
4. На колите преди 2015-та броните са взаимозаменяеми. Това не знам дали важи за халогените.
5. Версиите, които нямат датчици на предното стъкло нямат изкарани букси за съотвените датчици, както и за монохромно огледало.
6. Капаците на страничните огледала са заменяеми и мога да се сменят с хромирани такива (предлагат се отделно и цената им е около 200лв. в СФА в момента).
7. Версиите, които заводски не са оборудвани с халогени имат изкарано окабеляване, което позволява поставянето на такива. За да монтирате пълен комплект са ви необходими осветителните тела, основите, чрез които се закрепват за бронята, както и хромираната лайстна, която стои от външната страна на бронята. Необходима е и софтуерна активация.
8. Щипките на корите на вратите НЕ са като на 206, 207, 307, 407. Основата им е кръгла, служеща да обира вибрации. Ако ще разглабяте която и да е врата силно препоръчвам да се оборудвате с щипки. На предните врати са по 6 броя на врата и са по 60-на стотики по спомен в СФА, задните не съм ги разглабял и не мога да кажа колко точно са. Единствено щипките, които са монтирани на пластмасата под страничното огледало (от вътрешната страна) са гумени като на 407 и са по два броя на врата.
9. Казанчето за течност на чистачките е с капацитет 3 литра. Приятно е да се спомене, че ако дюзите не са манипулирани (вадени/затлачени) при пръскане с течност няма стечки по капака дори и автомобила да не се движи.
10. KN въздушният филтър за 1.4 HDI е с каталожен номер 33-2975 (това е каталожен номер на производителя, не на Пежо). След смяната с такъв колата стана осезаемо по-пъргава в ниските обороти (предимно около 2000) и разхода падна леко. Като цяло е смислен ъпгрейд, поне според мен.
11. При версиите Active и Access липсват допълнителни уплътнения, монтирани на предните врати, които са налични при Allure и Feline. Предлагат се в СФА, цените им са солени, и са с доставка от Франция. Става дума за вертикално уплътнение в предната част на вратата (което така и не разбрах дали е гумено или пластмасово), както и хоризонтално гумено уплътнение в долната част на вратата. На врата излизат по над 100лв. Споменавам го, защото не ги видях описани в горният файл с аксесоари в началото на темата.
12. Само версиите Allure и Feline имат заводски осветеление на краката и допълнително диоднo осветление около бордното табло.

1. Цветова гама на Пежо 208. Google Chrome превежда сравнително смислено на Български тази статия, на Английски е напълно разбираемо.
2. Нива на оборудване на 208. Google Chrome превежда сравнително смислено на Български тази статия, на Английски е напълно разбираемо.
3. Идентификация на дата на производство на 208. Google Chrome превежда сравнително смислено на Български тази статия, на Английски е напълно разбираемо.
4.Идентификация на място на производство на 208. Google Chrome превежда сравнително смислено на Български тази статия, на Английски е напълно разбираемо.

Върни се в “208”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост