Страница 1 от 5

Оборотомер!

Публикувано: вт сеп 18, 2007 9:37 am
от legally blonde
Сега имам друг проблем за отсраняване :oops:

Оборотомера не ми работи. Така е купена колата. Седи си на нула докато карам. От време на време при тръгване на 1-ва се отмества малко.

Как да го оправя ? Някакви идеи ?

Публикувано: вт сеп 18, 2007 10:46 am
от bbenito
Нещо и с таблата не са много добре тия коли. Една приятелка го има тоя проблем. От СФА искаха да и сменят цялото табло. За тва още си го кара неработещо. За съжаление още не съм чул някой как си го е оправил тоя проблем и не мога да ти дам никакви идеи.

П.П. Между другото коя година ти е колата?

Публикувано: вт сеп 18, 2007 11:39 am
от legally blonde
колата ми е 2000г. що ?

Публикувано: вт сеп 18, 2007 11:49 am
от bbenito
Щото до ся само на малко по-старите 206-ци съм го виждал тоя проблем.

Публикувано: пет сеп 21, 2007 12:45 am
от svetli
Виж някоя обява за 206-ца на части, и си смени целия километраж. Не е толкова сложно. Дори може да накараш този който продава 206-цата да ти го смени. :idea:

Публикувано: пет сеп 21, 2007 10:02 am
от legally blonde
след опит за оправяне , се брицна и скоростомера

утре отивам да ми го оправят да видим дали ще стане и ще пиша пак :)

Публикувано: пет сеп 21, 2007 11:15 am
от saxo
Може да са изкочили жилата не знам кажи какво е станалоо след ремонта :) !

Публикувано: съб сеп 22, 2007 10:02 pm
от legally blonde
вече всичко работи! О чудо :)

ами смениха някакви моторчета и сега вече работи :)

Публикувано: чет сеп 27, 2007 11:28 am
от steich
legally blonde написа:вече всичко работи! О чудо :)

ами смениха някакви моторчета и сега вече работи :)


Ако можеш да дадеш информация къде ти смениха моторчетата и колко пари излизат, че този проблем май доста се среща при 206-тиците.

Публикувано: съб сеп 29, 2007 7:28 pm
от hedron
Моля, кажи къде ти смениха моторчето на оборотомера.

оборотомер

Публикувано: пон окт 01, 2007 10:20 am
от legally blonde
за 35 - 40 лв ремонтират едно моторче на оборотомера, ако е то естествено. Става за 20-30 мин.
ето линк къде се намира

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=f9ed39fbe5fe5485e5e196d7b0c07040&city=sofia&str=&num=&grid=m5k&nType=57&oName=&oType=57&Map28_31.x=110&Map28_31.y=28

сервиза е до AVITEL там продават китайски ATV-та
та там

Re: оборотомер

Публикувано: чет окт 04, 2007 8:29 pm
от steich
legally blonde написа:за 35 - 40 лв ремонтират едно моторче на оборотомера, ако е то естествено. Става за 20-30 мин.
ето линк къде се намира

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=f9ed39fbe5fe5485e5e196d7b0c07040&city=sofia&str=&num=&grid=m5k&nType=57&oName=&oType=57&Map28_31.x=110&Map28_31.y=28

сервиза е до AVITEL там продават китайски ATV-та
та там


За този AVITEL ли става дума
http://www.avitel-bg.com/index.php

п.п. линка по-горе не работи за това ако може дай адрес тук или на ЛС. И самият реонт ли струва 40 лв. ( с труда ) или само частта която се сменя, предполагам цялото моторче.

Публикувано: чет окт 04, 2007 10:14 pm
от hedron
В София има 3 обекта на фирма AVITEL. До кой от тях се намира този сервиз ?

Публикувано: пет окт 05, 2007 5:19 pm
от legally blonde
в Павлово
на ул.Юнашки проход

Публикувано: пет окт 26, 2007 7:08 pm
от petar petrov
аз имам същия проблем.моя оборотомер пак се мести както си иска и имам чувството че стрелката е отка4ена.дали е сложно за поправка да се пробвам и аз да си го оправя

Публикувано: пет окт 26, 2007 10:57 pm
от steich
Скоро попрявях едно такова табло. И двата уреда (скоростомер и оборотомер ) се бяха прецакали. След интервенцията всичко заспа и се надявам да е за по-дълго. Разглобява се цялото табло и се свалят моторчетата на уредите. След което се пристъпва към побългаряването ( който както си реши ) понеже се оказа че не се предлагат само моторчета в СФА а цели табла на цена от скромните 740 лв. Другият вариант е да се вземат моторчета от друго табло втора употреба, макар и не същото, и да се надяваш да искара по-дълго. А какво им се чупи ? Има една зъпчатчица която предава движенията от роторчето на мотора към стрелката. Та тази зъпчатчица оста и е реално корпуса ( пластмасов ) на моторчето и с течение на времето тази ос се чупи ( или от прекомерно нягряване или сътресение ... не знам ) и тогава започва това трептене на стрелката или работа от време на време. Лошото е че оста е много тънка ( малко по дебела от игла ), зъбчатчицата също е малка и дума не може да става за лепене.

Публикувано: нед окт 28, 2007 6:35 pm
от kalata_n
На мен от време на време ми зависват всички стрелки на таблото. Ако изключа акумолатора се оправят. Обаче след време стрелката за температурата на водата съвсем се скапа (показва кавото й скимне). Дали със смяна на моторчета и моя проблем ще се реши? 750 лв. за таблои ми се струват множко.

Публикувано: нед окт 28, 2007 9:50 pm
от steich
Не съм сигурен, но доколкото знам уредите на таблото ( и доста други неща още ) се управляват от BSI- то. Предполагам че и там се трупа някаква грешка и с течение на времето се прецакват показанията. Затова може би като разкачиш акумулатора се оправя за известно време. До там още не съм стигал и се надявам да не стигам. Предполагам трябва да го е отчело като грешка и че може да се прочете. Не съм много компетентен затова ако си от София се обърни към Alex_Devil.

Публикувано: вт окт 30, 2007 3:12 pm
от legally blonde
При мен стана случайно.
бях на гореспоменатото място за да ми изичистят грешка на въздушната възглавница. Човека забеляза че не работи оборотомера и каза че ги оправят .
Явно са развили цял бизнес :)

Публикувано: съб дек 01, 2007 2:05 pm
от ogi28b
Здравейте колеги, намирането на тази тема означава че проблемът не е рядко срещан, за съжаление. Колата на която се яви проблемът е пежо 206, 2000 г. , двг: 2.0 HDI 90 к.с. Още откакто е купена, оборотомерът не работи, за което не знаех. Колата е на снахата , забравих да кажа. Откакто ми каза, обаче, поех ангажимент да изследвам проблема. Веднага отхвърлих повреда в датчика за оборотите на двг, защото предположих че той, и датчик за ГМТ са 2 в 1, както е на моя двг. , което значи че ако проблемът е в датчика, целия двг изобщо няма да работи. Така ли е, колеги, или устройството на HDI в тази му част e по-различнo от това на JTD?

Следващото което ми дойде наум е лош или никакъв контакт м/у жицата от ЕКУ и таблото. Възможно ли е ? Повреда в процесорчето на таблото отхвърлям като вариант.

И разбира се, повреда във въпросните моторчета, за които пишете. Какво бих могъл да проверя и да отхвърля като варианти, освен изброените неща, на пръв поглед? Предварително благодаря, сега се заемам с търсене за другите проблеми, и ако не намеря нищо ще драсна една тема ;) поздрави !