Проблем след неутрализиране на имобилайзера

georgi amg
наборник
Мнения: 21
Регистриран на: пон яну 18, 2016 2:42 pm
Град: София
Кара: 206 1,9Д

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот georgi amg » нед юни 10, 2018 8:43 pm

Пробвах да кача снимки ама били големи и жената нещо ги обработва намали ги като обем ама пак не ще да ги качи.Прозрачни маркучи към помпата за гориво има ,има и помпичка за ръчно подкачване на гориво встрани от ГНП-то , и мисля че е Лукас защото на някаква електроника която е най-отгоре на помпата и е пласмасова куруба пише Лукас.В тази куруба влизат три сега оголени кабела които ми казаха ,че не хубаво да са така и не трябва да се докосват един друг и ми ги запечатаха с силикон високо температурен.Мъката найстина е голяма направо не ми се вярва ,закачиха го на комп. ама нищо не показва като проблем и от там почват ала-бал и яко боб.Викам им пичове това е елементарен агрегат /винаги избирам по-простите неща ако е възможно та да имам по-малко главоболия евентуално/ та с това берем гъби а следващите поколения автомобили ще ги гледате като НЛО .Не е за говорене................ а колицата ми трябва буквално всеки ден и това е най-лошото че без нея е супер сложно.

Потребителски аватар
KOZL
генерал
генерал
Мнения: 2749
Регистриран на: пон яну 05, 2009 2:40 pm
Град: София
Кара: Peugeot partner tepee 1,6HDI - 306 1,9D София
Has thanked: 13 times
Been thanked: 267 times

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот KOZL » пон юни 11, 2018 7:04 am

Неприятното е, че като те чета освен да :psuwaj: по майсторите друго сам не можеш да свършиш.
Поне забърши маркучите и гледай в тях за мехурчета. Знаеш ли как се обезвъздушава горивната система?
Като помпаш с ръчната помпа за подкачване, става ли по-твърда за натискане след десетина напомпвания?
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, много по-важно е да можеш, съвсем друго е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечето проблеми са свързани с парите

Потребителски аватар
KOZL
генерал
генерал
Мнения: 2749
Регистриран на: пон яну 05, 2009 2:40 pm
Град: София
Кара: Peugeot partner tepee 1,6HDI - 306 1,9D София
Has thanked: 13 times
Been thanked: 267 times

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот KOZL » пон юни 11, 2018 11:12 am

Те снимки от тая тема за ГНП на 306-ци. Тая кутийка на снимките не е никаква електроника, а обикновено ключе.

Изображение
http://media.snimka.bg/7951/022158051.jpg?r=0[/img]
Изображение
Изображение
Изображение
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, много по-важно е да можеш, съвсем друго е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечето проблеми са свързани с парите

georgi amg
наборник
Мнения: 21
Регистриран на: пон яну 18, 2016 2:42 pm
Град: София
Кара: 206 1,9Д

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот georgi amg » вт юни 12, 2018 12:17 pm

Това с ръчното подкачане на нафтата го пробвах още в началото на проблема.Мехурчета по прозрачните мъркучи не видях и напомпих няколко пъти ръчната помпа да раздвижа нафтата ,но мехурчета пак не видях- само дето не съм помпил докато се втвърди помпичката.Тези ГНП от снимките не са като моята в случая.

Потребителски аватар
KOZL
генерал
генерал
Мнения: 2749
Регистриран на: пон яну 05, 2009 2:40 pm
Град: София
Кара: Peugeot partner tepee 1,6HDI - 306 1,9D София
Has thanked: 13 times
Been thanked: 267 times

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот KOZL » вт юни 12, 2018 12:59 pm

На първите три снимки ГНП са БОШ, а на последната е Лукас. И все пак това са от 306-ци. Освен, че Боша и лукаса се различават, то и м-у моделите на Бош също има разлики. А има ГНП с допълнителна електроника за управлението им - дано твоята не е от тях.
И принципно се проверява дали помпата създава налягане в тръбите до дюзите, но се изисква апаратура за това. А също може да се разкачи тръба и да се провери дали ще даде дебит през тази тръба, когато не ще да пали двигателя.
А и когато проблема ту го има, ту го няма още по-трудно за откриване. Майстора премахнал защитата на имобилайзера, двигателят запалил и всичко е наред, ала явно проблема не е бил в имобилайзера.
А възможно е и ГНП да прави мизерии.
Но проверките започват от захранване на помпата с гориво, наличие на въздух. Работоспособност на свещите и захранването им с ток. Захранване на горивния клапан. И когато проверките не помагат, се търси специализиран сервиз.
Аз два пъти съм ползвал сервиз за дизелови двигатели на околовръстен път, за ремонт на ГНП, но цените там са високи.
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, много по-важно е да можеш, съвсем друго е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечето проблеми са свързани с парите

georgi amg
наборник
Мнения: 21
Регистриран на: пон яну 18, 2016 2:42 pm
Град: София
Кара: 206 1,9Д

Re: Проблем след неутрализиране на имобилайзера

Мнениеот georgi amg » пет юни 15, 2018 9:49 pm

[/quote]:tancii:
реших да сваля акумулатора барабар с кутията му и да погледна масите под него.Свалих го и под него имаше модул някакъв или нещо такова незнам точно как се казва - на него има една голяма букса и други два кабела с кабелни обувки хванати с гайки на по един винт.Та тези гайки специално едната двойка беше доста клеясала и я пръсках с WD -40 след което ги развих позачистих винтовете смених въпросните гайки с нови и позиционирах и затегнах по-старо му.
Оказа се точно тази джиджавка проблема -управление за релето на свещите ми казаха че му е заглавието.Сложиха друго /втора ръка /и колата си пали и топла и студена става 2 дни се кара и си е как трябва /да не чуе дявола/ не мени обороти.Искрени благодарности на KOZL за насоките и съветите :sbirka: .
Работоспособност на свещите и захранването им с ток-
накарах ги майсторите /така наречените /да замерят свещите -защото колата толкова време я карам и свещи не съм сменял та явно от там са поналучкали проблема.

Така като се замисля явно проблема изначало е бил там и имобилайзера е премахнат залудо и просто проблема е прогресирал.


Върни се в “206”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост