Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Сря Окт 01, 2014 8:56 am

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Яну 21, 2012 3:25 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Напоследък съм забелязал,че хората имат странно мнение за колата ми. Не зтава въпрос за постоянно стърчащите кабели и наполовина липсващи пластмаси,а за модела като цяло. Когато търся части често ми се констатира- "Тяя вече е рядка кола... нямало много такива... карбуратор била..." :lol: все едно е 40-50 годишна ретро антика. Не знам до колко са прави,но отношението ми към колата се промени. С повече желание си губя времето под капака (често и под цялата кола ),въпреки че в началото не предполагах, че ще има толкова игра с тая кола. А именно...

...Началото.
Човек като мен, чакал 18 години да седне зад волана (казват, че на прощапулника веднага съм се ориентирал към ключовете за Жигулито на дядя ), какво може да направи, освен да купи първата срещната кола за продан? Е, първата беше Голф 3, и не знам как не се сдържах :lol: . Купих втората
Не знам какво и харесах, оглеждах я в най-тъмната декемврийска нощ на 2007г., на улично осветление . Помисих че е сива, а тя беше само мръсна. Едва я подкарах,вътре беше.... от всички лампички по цялото табло светеха 1 на километража и 1 копче- за аварийните (то какво друго трябва,най-важното е това :roll: ), не можах да вкарам задна скорост, вратата се затваряше със засилка... Кошница.... Ама мойта кошница! :banan:


Прикачени файлове:
SP_A1160.jpg
SP_A1160.jpg [ 38.26 KiB | Прегледано 1552 пъти ]
SP_A1159.jpg
SP_A1159.jpg [ 36.58 KiB | Прегледано 1552 пъти ]
Коментар на файл: лепенка BG..красота.. отдолу имаше същата лепенка CH,a за махането на двете шкурих до ламарина
SP_A1157.jpg
SP_A1157.jpg [ 42.6 KiB | Прегледано 1552 пъти ]
Коментар на файл: тасовете са нещото,което съм мразил най-много в колата...отвратителни са, обаче още ги пазя в работилницата , за да плаша злите очи
SP_A1156.jpg
SP_A1156.jpg [ 50.02 KiB | Прегледано 1552 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Яну 21, 2012 5:01 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
1.1 карбуратор/агу.. Доволна работа. Прибрах си я аз следващата сутрин,учуден защо има сМуКачЧЧ, и чудейки се как да сменя на газ- давам на неутрално,а тя пак върви :lol: ееех,колко време мина.. Достави ми голямо удоволствие да и дам газ,струваше ми се че е бърза, и който се е возил с мен признава,че съвсем не вървеше зле.

Имаше промени по колата-веднага едно хубаво dvd(което ми натрошиха в опит да откраднат пред Технически Университет точно година по-късно), постарах се да изчистя проблемите. По скоро беше занемарена колата отколкото в много лошо състояние. Сложих и гърне(права тръба) и му се радвах,но с времето ми писна(до Бургас започнах да не чувам,ама не знам от кое повече-от музиката или от кюнчето), харесва ми обаче как стои на колата,а не фабричнта виснала тръбичка,като.. :mehehe: С топлото време дойде желание за повече промени: боядисване на някои пластмаси от таблото че бяха поучупени и избелели; най-много съм доволен от волана(доста време търсих точно такъв,не съм виждал друг на кола или в магазин) . 2008 година изхарчих доста левове за дреболии по магазините за аксесоари-топка за скотростния лост,трети стоп,перде, фолио за затъмняване, затъмняване на стопове, боядисване на брони,джанти, тръби към възд. филтър, чистачки...много неща, изпозабравил съм вече.
Откъм техническо състояние се искаше ремонт на ходовата част (задният мост си е серийно прецакан,не съм го пипал обаче ), семеринги и масло за скоростите ,ремъци, свещи, кабели,масло ,филтри..консумативи.
Нарастваше проблем с идване на лятото- колата започна да загрява повечко,да светва понякога замалко лампата за прегрял ДВГ.Скоро не можех да се кача до кв.Драгалевци без да прегрее и да се наложи да спра..Много дълго я карах така, пробвах доста неща-да обезваздушавам, с датчик за перката с по-ниска работна температура и пак..много пъти светеше червено пред мен, един път бях бесен,покрих лампите неогасващи с 1 парцал и натиснах нагоре по пътя с яд :psuwaj: и псувня на ум.
Оказа се че освен мен някой друг майстор се е учил на тая кола, и беше вързал захранването на перката на охлаждането наобратно. Тя духаше навън,и аз като гледам че изстудява мислех че така трябва. Ама не. Реших проблема за 10 минути,обаче той еволюира и продължи да ме следва още 3 години.
Колата спря да пали, малкия двигател изхабяваше акумулатори за дизели като батериики от въртене- 3 години-3 акумулатора смених, и НИКОЙ МОНТЬОР не можа да ми оправи колата,само им напуних джобчетата.
Започнаха да ми горят елементите от запалителната система- комутатор, бобина, пак комутатор, какво ли не смених.. делко..кабели, свещи.. карбуратора също не работеше както трябва-сместа е лоша(карбураторджията и той си свърши работата),клапаните не бяха добре регулирани.. много нерви,много блъскане(напука ми се кита,който бях мазал)не ще и не ще.. На много пъти се каних да махам колата от главата си,не съм я карал в студените месеци. Писна им на хората да ме дърпат за да запаля.
В крайна сметка намерих делко от BOJO-работещо както трябва и започна да пали по някакъв начин,но пак трудно.. Според мен се започна от прекалено високата температура,за всяка повреда имам обяснение,но става доста за четене :)


Прикачени файлове:
2.JPG
2.JPG [ 87.86 KiB | Прегледано 1549 пъти ]
Коментар на файл: много харесвам тия джанти,дълго време исках да си купя такива
1.jpg
1.jpg [ 20.19 KiB | Прегледано 1549 пъти ]
DSC00400.JPG
DSC00400.JPG [ 40.23 KiB | Прегледано 1549 пъти ]
DSC00339.JPG
DSC00339.JPG [ 74.95 KiB | Прегледано 1549 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Яну 21, 2012 6:18 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Не съм споменавал,но през 2008г. понаправих малко нарушения вповечко, и няколко пъти... 10тина някъде.. малко.. претърпях произшествия,едното от който дори снимах.. всяко произшествие от невнимание, лоши условия на пътя..така не се научих да внимавам с хлъзгавото,205цата е малко своенравна,що се отнася до лош/мокър/ЛЕДЕН асфалт.. може и от щафера да е,то на крива ракета космоса и пречи :rally: :lud: Няколко сменени брони, няколко нови все десни фара.. сакън,нова броня на мойта кола не може да стои,трябва да е чупена поне един път. работя по въпроса да променим тази практика,но един подобен случаи преди 2 седмици пак ми напомня каква е тръпката от загубата на контрол над автомобила(ще разправам нататък).

Отпреди 1 година се заех с по-интересни неща-най-накрая да сложа нормално табло-оригиналното е тъпа работа..аз искам да гледам какво става отдолу,на колко градуса се вари ракията,с ква скорост летят буталата. Не може без :kodapraish: Таблото с уредите стана готино,макар че.. малко ме е срам,ама със моя авер Сашо Раденков, отне ни около 2 месеца да заработи-то не беше проектиране на фотошоп как е готино,имаше проблеми с мащаба..после УЖАС,буксите са същите,а инсталацията не пасва :lol: а за момент си помислих че може и да стане да го щракна и аидее.. играчка,ейтва е,не пуша,не пия, не крада,не лъжа почти.. тва ме кефи,колела да има,да му чувам гласа и да ме рита в гърба(колко рита само аз си знам де :bushon: ) Стана обаче добре, винаги съм харесвал арматурни табла с 2 големи кръга заосновни показатели ,класика! И като добавим синя подсветка на всичко,врътките на парното, отпред на двете места в краката, ЦД-то. Румен Крокозъбела каза че мязало на гоУф,ама на.. още жаля за 3ката отпреди няколко години :cry: :lol: :lol: :lol:

Преди таблото и други неща(малко кофти се преплитат кое кога беше,ама толкова снимки и какво ли не съм правил по колата, забравя се) колата мина през импровизираната бояджииница ,ноо.. 4есно казано оригиналната боя беше зле,изхабена..но сега не е много по-добре- Първата ми боядисана кола претърпя провал- пистолета не работеше както трябва,разтече се, много гъста беше боята..кво ли не- Резултата е,че сега не я мия колата,за да не личи колко е зле :tancii: за 2 години-3 пъти е мита. опитвам аз от нищо нещо да правя,ама си иска база..да да се надяваме че следващия път като я напръскам както трябва с добри условия, няма да ме е срам.

Стига глупости,от 5 часа ровя из снимки и пиша,на 2 пъти си губя текста и ми се надуха очите. УТРЕ ще продължа,като интересното предстои


Прикачени файлове:
KILOMETRAJ +10%.jpg
KILOMETRAJ +10%.jpg [ 66.77 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
26062010052.jpg
26062010052.jpg [ 39.88 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
Коментар на файл: За момент колата ми беше с читави брони, и предна и задна. Само за момент обаче,излязах на гости и така не стигнах,а дъжда ме застигна, и ме направиха сандвич-от двете страни, Фиеста и Астра отзад,разбира се на тях нищо им няма,а на мен..не съвсем :D
DSC01194.JPG
DSC01194.JPG [ 51.19 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
Коментар на файл: А тук,както има един виц-само в Перник може като караш в насрещното платно да те блъснат отзад.. Ми не е така, е, и в София го направих, НА пък!
DSC01513.JPG
DSC01513.JPG [ 84.08 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC01718.JPG
DSC01718.JPG [ 59.28 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
09042011163.jpg
09042011163.jpg [ 56.99 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
Коментар на файл: Мухоловка, ама за крушчицицицици
10042011164.jpg
10042011164.jpg [ 53.04 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
10042011165.jpg
10042011165.jpg [ 65.34 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC02248.JPG
DSC02248.JPG [ 47.39 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
09042011162.jpg
09042011162.jpg [ 66.99 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
09042011158.jpg
09042011158.jpg [ 58.95 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC01931.JPG
DSC01931.JPG [ 62.26 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC01918.JPG
DSC01918.JPG [ 63.62 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC01917.JPG
DSC01917.JPG [ 78.74 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
DSC01916.JPG
DSC01916.JPG [ 73.55 KiB | Прегледано 1548 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Яну 21, 2012 2:51 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Нед Юли 31, 2005 7:34 pm
Мнения: 284
Кара: 205D,306 1.6i
Has thanked: 4 times
Been thanked: 22 times
Град: София
на мен ако някой в магазина ми каже,че ми е стара колата(1.8Д 86г) ще го изведа за врата от вън да видиме на кой е по-добра - неговата или мойта.
Онзи ден си купих воден радиатор и не ми казаха,че е стара и нямат.То като се замислих досега каквото съм потърсил винаги съм намирал ,не че много ми се е налагало.

_________________
Лек път и гумени дървета.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Вто Яну 24, 2012 5:26 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
След 3 и половина години използване,радване, чупене, проблеми и натискане беше ясно, че колата има нужда от обстоен ремонт. Стигнах до момент,в който не се сещах дали поне едно нещо работи както трябва без да е повредено, и с изключение на лампата за празен резервоар,почти нищо друго не се сетих.
През тия няколко години събирах идеи и информация за вариантите които са пред мен и Пежака, тъй като той и без това ми малееше откъм мощност(предимно). Мислих за няколко различни варианти и интервенции,и се оглеждах за най-добрия вариант за мен. Трябаваше да се кара на Газ, да не ми бърка толкова много в джоба, и да работи нормално и безпроблемно(колкото е възможно). Твърде много части бяха за смяна и ако бях седнал да купувам едно по едно..не беше добър вариант. Имах и идея да взема двигател 1.9 от GTI-намерих точния, със скорости и инсталация,НО :plach: бюджета щеше да е OVER още с купуването,и дотам..
Междувремено имах късмет и случих на един комплект оригинални италиански Speedline '14, oт GTI (на снимките). За известно време бяха на колата,но с отвратителни пластмасови гуми и скоро ги махнах (една гума на повече от 5 години вече не е гума, и хората, който продават "запазени" гуми с огромен грайфер,но на 5-7-10 години... не искам да обвинявам никого, но от това зависят човешки животи) .
Преди да купя джантите се двоумих, не са ми любим модел,но колата доби друг вид и сега мисля ,че дизайнерите на Пининфарина са си свършили работата, като са сметнали, че на тая кола тия джанти и отиват. Сега колелата чакат за песъкоструйка, изправяне на 2 от тях, пребоядисване в бяло, 4 хубави гуми с нисък профил, и Hello Sunshine. Е, кофти че нямат централен отвор и за баланс ми искат като на 17 цолови ,ноо струва си (някой вметна да направя аз централни отвори,така правили другите, та и аз ... ейтака,с дрелка и флекс :lol: НИКОГА)
Втори път имах късмет за още нещо,което търсих много време- чифт пружини. Не че аз си нямам, но стойката на колата е кофти и за гледане и за каране, високо вирната отпред- отзад клекнала ,висок център на тежестта и ниска стабилност(не пряко с пружините,но частично и това). За съжаление един от амортисьорите беше изтекъл,но пружините, свалени от наточена 106ца се оказаха Eibach- адски твърди с дебел тел,по-ниски поне с 6 см от оригиналните на 205 XL. Поразрових из интернет-доста скъпи и редки са,100% добра инвестиция. (сравнението на снимката е направено със усилени пружини за 205,мойте са още по-високи и мекички)


Прикачени файлове:
1.JPG
1.JPG [ 134.35 KiB | Прегледано 1474 пъти ]
Коментар на файл: Чичо ФОТЮ ШОПов е пипнал цвета на предната броня(синя е на яве), поиграл е със чистачката,огледалото и дръжката. Това беше план как ще изглеждаме,но сега имам други планове.
2.jpg
2.jpg [ 178.01 KiB | Прегледано 1474 пъти ]
Коментар на файл: Джантите на Т16 струва ми се не са абсолютно същите, но ще изглеждат по същия начин
3.jpg
3.jpg [ 89.47 KiB | Прегледано 1474 пъти ]
2.JPG
2.JPG [ 153.59 KiB | Прегледано 1474 пъти ]
1.JPG
1.JPG [ 353.76 KiB | Прегледано 1474 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Вто Яну 24, 2012 7:30 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
:) Скоро след гумички и пружинки намерих и нещо интересно- една кола,за която знаех и преди,но не бях обръщал особено внимание. Замислих се какво мога да използвам от нея и излезе че има дооста полесни части- супер екстри за модела като ел. стъкла, ЦЗА, шибедах, стопове за мъгла, затваряща се жабка на таблото и дори осветление на багажника :tancii: мойто базово 205 нямаше нииищо,коланите ми спряха да работят даже :D
Като добавим това,че оглежданото 4врато Пежо било ? GT ? 1400 кубика, двоен солекс 32/34 Z2, 84кс., нова къса 5 степенна скоростна кутия, карано само на бензин, и то провървяло едва около 100 000км от 91г., нещата звучаха към купуване :kodapraish: :dikimenti: :banan: имах мхого съмнения, за кола стояла 4 години на 1 място,преди това карана 1-2 години и стояла в автокъща ,май.. Но с времето се убедих в думите на Коста,че наистина са реални километри- беше блъсната ,но нищо не и беше изхабено като кола на тия години. Дори по педалите и килима на пода нямаше следи от търкане на обувки. Никъква ръжда , освен едната врата заради някви растения,изникнали до нея.

Взех я ,и наистина се оказа полезно- почти всички части,които търсех тя ги имаше здрави. Човъркаше ме обаче отвътре, не съм я чул, не съм я карал.
Нямах търпение и доколкото помня веднага следващия ден се заех да опъвам калници, да чистя кал от филтри и тн и тн. Не отне много време,но маслото беше ЧЕЕЕРНО, рядко, не съм виждал по-лошо , и се притеснявах да не задерат буталата в ризите, толкова стоял .. сух.. пръсках със ВД40 яко,поне нещо... Сипахме бензинче, пуснахме ток, лампите светнаха и аз си викам- въртя ключа,и или нещата тръгват към добро, или идват оооще главоболия.
Запали на секундата от 1/4 оборот :shock: тиха работа,стабилно, без вибрации или луфтове (с 2 гърнета,не с 1 тръба) стана работата, тръгнах да я карам даже без номера, калник, броня, капак и фар - нищо..хората ги хвана страх от мен,такъв разчленен... гориво в шише от минерална вода.. готов за някоя патрулка,и вече и книжка да нямам


Прикачени файлове:
10.JPG
10.JPG [ 101.5 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
9.JPG
9.JPG [ 186.14 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
8.JPG
8.JPG [ 101.85 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
7.JPG
7.JPG [ 88.08 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
Коментар на файл: Има даже и барче! Е, барплот няма, ама.. ама пак има синджир- бонус. дебел, стоманен
6.JPG
6.JPG [ 228.01 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
Коментар на файл: яйца,локва и кал?
5.JPG
5.JPG [ 75.96 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
4.JPG
4.JPG [ 75.02 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
3.JPG
3.JPG [ 58.75 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
2.JPG
2.JPG [ 86.34 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
Коментар на файл: Запълнихме още едно място в иначе големият гараЖЖ :Р
1.JPG
1.JPG [ 96.25 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
Коментар на файл: На пробното каране нямаше охлаждане даже,някой маркучи бяха скъсани и прозрачното тиксо не свърши работа :D
1.jpg
1.jpg [ 64.62 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
2.jpg
2.jpg [ 61.1 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
3.jpg
3.jpg [ 70.57 KiB | Прегледано 1473 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Нед Яну 29, 2012 2:02 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Тестдрайвът мина добре, изгорих 2л. бензин за 10 мин. и останах доволен. Нямаше как обаче да използвам черното 4-вратото купе поради ред причини, и въпреки по-лошото състояние на бялата 205ца реших да използвам точно нея. Един ден разкачване на кабели и маркучи, един ден за размяна на двигателите и времето се развали(валежи..). Така че останах без нито 1 вървяща кола за известно време.
Като си дойдоха алуминиевите кубчета по местата вече имах фронт за сваляне и ремонт на останалите елементи от ходовата част, като използвах от черната:
-магаре с усилена стабилизираща щанга
-щеки без луфт в шарнирчетата (от скоростния лост към скоростната кутия)
-амортисьори-не съм и чувал за тая марка ,но са по-добри от старите ми
-спирачни дискове- малко използвани (мойте бяха станали тънички като компактдискове :love: )
-перка за охлаждането на радиатора(с 2 степени и енергоспестяващ мотор)
-кормилна рейка и шарнири-в перфектно състояние,мойта беше..веднага на скрап отиде
-лява полуоска и десен носач-така стана,че и в двете коли бяха износени различни части и не купих почти нищо повече.
Имаше проблем със сглобяването,появи се напрежение между носачите и вероятно торциона е бил леко изкривен при катастрофата.Сглоби се всичко ,даже поосвежих някои елементи със черен мат.
Сложих и нов тампон на стойката под двигателя,но така и не разбрах как точно е най-добре да се набие (който е сменял знае,че е устроен да убира вибрации в една равнина,но хоризонтално ли.. вертикално ли... сложих го според мои изчисления за равнината на трептене)Струва ми се че тресе купето и ако някой знае как е най-добре да се монтира може да сподели.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: При махането на килима за пране се разбра,че имам да се занимавам и с язви по пода
18.JPG
18.JPG [ 291.82 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
17.JPG
17.JPG [ 276.37 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: 1.1,любимото двигателче.. доста пъти се позамислих дали да го разколачвам,но кой знае.. някой ден пак може да се използва. може да си направя някой картинг от водопроводни тръби-за там ще е мощен! :D :D :D
16.JPG
16.JPG [ 310.85 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
15.JPG
15.JPG [ 310.81 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
14.JPG
14.JPG [ 305.96 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
13.JPG
13.JPG [ 346.14 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
12.JPG
12.JPG [ 319.76 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
11.JPG
11.JPG [ 324.79 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: 1/4 от колата-долу и вирна муцунката. Старите пружини са мноого високи
10.JPG
10.JPG [ 301.4 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
9.5.JPG
9.5.JPG [ 344.31 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
8.JPG
8.JPG [ 338.77 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Дядо вади 200кг ряпа с помощта на 8 ръце и импровизиран полиспаст
7.JPG
7.JPG [ 340.31 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: След свалянето на иначе не толкова тежките малолитражки имаше нужда от нови сили за качване по местата им
6.JPG
6.JPG [ 291.6 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
5.JPG
5.JPG [ 320.25 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
4.JPG
4.JPG [ 307.68 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Всичко по местата си,само за няколко часа
3.JPG
3.JPG [ 218.63 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
10.JPG
10.JPG [ 255.48 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
9.JPG
9.JPG [ 271.12 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
8.JPG
8.JPG [ 236.63 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
7.JPG
7.JPG [ 300.01 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
6.JPG
6.JPG [ 274.5 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
5.JPG
5.JPG [ 266.23 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: разликата между двете щанги е 4мм, като по-яката е 20мм. Магаретата са еднакви,но и без това трябваше да се свалят за да падне торциона. Стабилността и наклона в завой зависи именно от тази стабилизираща щанга (и от профила на гумите) и при мен имаше огромна разлика
4.JPG
4.JPG [ 296.79 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Предното окачване на 205ците (не ГТИ) е много по-слабо, откъм здравина и поведение. В моят случай трите опорни точки на носача са: магарето,шенкела,и торциона-много неустойчив вариант..не е за спортно каране
3.JPG
3.JPG [ 219.08 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
12.JPG
12.JPG [ 63.15 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: I believe I can flyyy
11.JPG
11.JPG [ 86.79 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
10.JPG
10.JPG [ 92.14 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
9.JPG
9.JPG [ 82.17 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
8.JPG
8.JPG [ 73.55 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
7.JPG
7.JPG [ 81.84 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
6.JPG
6.JPG [ 84.31 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Поизчистен. Външно няма разлика,но само на пръв поглед. Блокът на 1.4 е по-издължен нагоре
5.JPG
5.JPG [ 103.36 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Вечерта,в която запалихме 1.4ката за първи път на мястото си- в бялата лагерна количка. Сашко даже покара малко :Р
3.JPG
3.JPG [ 98.25 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Коментар на файл: Предния капак падна,за да седнем на него-много е удобен
2.JPG
2.JPG [ 88.76 KiB | Прегледано 1420 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Нед Яну 29, 2012 3:14 am 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Карам колата от октомври някъде. 2 пъти на бензин и после само на ГАЗЗ :kodapraish: едва правя курса Надежда-Студентски град-Надежда с 10 лева бензин. Сега я карам със малък карбуратор,колектор и плочка (от 1.1чката),че двукамерния Солекс имаше нужда от основно почистване и продухване,а и нещо не мога да си намеря газова плочка за тоз Solex 32/34 Z2.

Направих аз обаче една тъпа работа.. Хубаво си сложих двигателя, хубаво му купих качествено масълце Тотал Кварц, ама на скоростите кой да сложи масло?.. И дъъълго се чудя аз,бе супер скорости, лесно влизат,що така шумят... е,сетих се,след като една вечер върнах за двигателна спирачка от 80км/ч на 2ра и се чу остър режещ звук,по-силен от силната музика и високите обороти, и силно наподобяващ звук на търкане на две пили за дърво една в друга. От там нататък всяко влизане на скорост е съпроводено с този звук.1,2 и 3та. Вероятно счупени синхронизатори,още не съм отварял тия скорости,но нямаше никакво масло(сега има,ама файда- йок) . На снимките е скоростната кутия от малкия двиг, които са същите, само че имат малко по-различни проблеми,и дано да може да нагодя от двете кутии-една.
Доста ме е яд от тая повреда,която си причиних сам,но не е единствената- точно на 1ви януару си излизам аз с кеф,и си карам нормално като за сухо.. и на един готин хлъзгав завой пред ЖП гарата,вместо да завия си продължих направо без да искам, и се спрях във 2 педи бордюр. :) ;-) преди се чудех дали е крива тая торционна щанга, сега вече знам със сигурност е крива, и магаренцето,и носача май също.. а джантата желязна става само за стйка вече,за под колата.
Независимо колко ремонти се правят,край не се вижда скоро, ама пък поне не съм чупил пак броня,щото тя си е счупена отпреди това, и си карам без :mehehe:

Дотук това,чакам лятото горещо, и се започва по същество :biri:


Прикачени файлове:
Коментар на файл: с коресилин,четка и повечко търкане стана като чиисто нов! сложил съм го да го гледам на бюрото като статуетка
1 (1).JPG
1 (1).JPG [ 78.98 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
1 (2).JPG
1 (2).JPG [ 60.37 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
1 (3).JPG
1 (3).JPG [ 70.97 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
1.JPG
1.JPG [ 54.5 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
2 (4).JPG
2 (4).JPG [ 73.74 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
2 (3).JPG
2 (3).JPG [ 85.19 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
2 (2).JPG
2 (2).JPG [ 96.18 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
2 (1).JPG
2 (1).JPG [ 90.18 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
2.JPG
2.JPG [ 81.43 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
Коментар на файл: Криво
S5028355.JPG
S5028355.JPG [ 171.24 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
Коментар на файл: Право
S5028354.JPG
S5028354.JPG [ 158.37 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
Коментар на файл: В някоя от темите намерих тази снимка на човек със същия мотор,карб и вероятно и такива скорости. Съвсем по различен начин изглеждат шарени :D
8504530001_large.jpg
8504530001_large.jpg [ 60.31 KiB | Прегледано 1413 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Пет Фев 03, 2012 8:12 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 17, 2006 9:46 pm
Мнения: 3181
Кара: Peugeot 205 GTI16 & Peugeot 405 1.9 GRi / CO
Has thanked: 59 times
Been thanked: 168 times
Град: Елин Пелин
Хах... на теб това ли ти е бил ника във форума бре, сега за първи път разбирам :lol:
Иначе си прави че вече са доста рядко 205-ците като цяло и всеки казва кога ще я сменяваш тая кола, да не говорим за GTI-ките... например около нас в околието е само моята и всички ме знаят като онзи с червената 205-ца :lol: ... а не да карам голф или бмв Е46 както всеки 2-ри :) ... тъй че ходи обяснявай защо не я сменяваш... че е стара, стара е... ама все още оставя много по-нови зад себе си, в което е тръпката :mehehe:

_________________
Изображение Изображение
Цитат:
Днешните хечбеци приличат на група послушни ученици, седящи мирно на първия ред, докато 205 GTI е някъде отзад и гамнески маха с ръка към учителя...
Сравнена с модерните коли, 205 GTI е трудна за каране, но веднъж овладяна доставя голямо удоволствие при шофиране


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Пет Фев 03, 2012 10:23 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 11, 2006 11:52 pm
Мнения: 2359
Кара: Peugeot 205 1,6 GTI
Has thanked: 48 times
Been thanked: 86 times
Град: София
Говорят така защото не са карали 205 и не са усетили гъдела :) , а когато отделяш време и средства за да направиш автомобила си по твой вкус смяната е много трудна . Манията 205 е голяма


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Фев 04, 2012 6:42 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 29, 2009 9:35 pm
Мнения: 1012
Кара: BMW 318i
Has thanked: 301 times
Been thanked: 284 times
Град: София
Най - после бялата кутийка ще стане истинско 205 .. Браво момчета :)) :ibree: :biri: Пък после ще я полеем по надежденски ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Чет Фев 23, 2012 12:02 am 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 18, 2011 11:21 pm
Мнения: 95
Кара: 106 8v
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Град: БУРГАС
Страхотна тема, много се кефя като видя нещо подоно във пежо форума :biri:

_________________
Пускаш съединителя и следващите 10сек. не помниш нищо.
106 :evalata:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Сря Мар 14, 2012 2:14 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Впрочем търся някои части за колата, ако някой може да помогне- 6!
-Стабилизираща щанга от купе с ТУ двиг., дебела обаче(слабичка имам)
-185/55/14 гуми, или близък размер
-амортесьори с къс ход, за ниска пружина(мисля височина 300мм),от 106 рали става

:) не че няма хора да продават тия неща из форума, но досега не съм намерил каквото ми трябва


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Сря Мар 14, 2012 3:11 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
ОУУ предна броня също ми трябва, цяла, с престилка на ГТИ


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Вто Май 22, 2012 8:17 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Животът на 205цата продължава,независимо че отвътре ме човърка да започна да се занимавам с по-сериозни неща :) Напоследък не бях влизал по форума,но като гледам не съм изпуснал много,продължават да са актуални теми като- "ко да сложа на колата за 20 лева, зада стане от 50 коня-100" или "к'ви джанти отиват на колата ми".. заболя ме глава да търся кой може да ми помогне с някоя друга дреболия и си купих от магазина каквото ми трябва..
Както и да е,има промени по колата и то осезаеми- сменен заден мост и нови амортесьори(изкарах късмет,че на донора мостът е здрав и не предполагах колко ще се промени поведението от преди),сменени спирачни маркучи и бензинопровод (безмалко да се пребия.Както става по филмите- тооочно същото става наистина - от 140 останах без спирачки заради изгнили тръби. Не на магистрала. :neutral: ), отремонтирана предница и др.. И ден след големите ремонти си помислих че съм я постегнал, ама не. Друснах в дупка и стана интересно управлението, като на рикша от южен парк, от ония дето заваряват 2 балканчета едно за друго. Гайката на предния ляв амортисйьор разбила резбата и изхвърчала. Още работа, нарязване на резба, по-малка гайка,и сега е бетон.И все пак пита за други демфери,щото с тия ниски пружини не се работи в оптимален режим в момента.

:lol: Имаше и бъзици разбира се, то какво е ремонт без простотия- пробвахме 16ки и сатана джип, направихме и картинг за 2 минути,ама така и не стана за каране :brrr:

Бай да уей, намерих си гуми със 500 зора, но си струваше търсенето.. :mehehe: ако ми станат ще бъде добре- 195/45/14-дано да не опират никъде, че производотел не препоръчва такъв размер,съвсем скоро ги щляпам на бялото и ще се види..

Бай да уей 2- все още си търся предна ГТИ цяла броня.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: като надуваемо легло е резервоарът
IMG-20120509-00365.jpg
IMG-20120509-00365.jpg [ 72.21 KiB | Прегледано 973 пъти ]
Коментар на файл: КОООлко нерви имаше заради снадките между гъвквата връзка и медната ръбичка..колко кръв,колко бой. Отворих си ооще работа,като побеснях и ударих 1 тупаница в кухината зад предната врата,и тя разбира се се вдлъбна. да 'ге
IMG-20120509-00364.jpg
IMG-20120509-00364.jpg [ 41.75 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120426-00077.jpg
IMG-20120426-00077.jpg [ 58.85 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120510-00372.jpg
IMG-20120510-00372.jpg [ 52.09 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120510-00373.jpg
IMG-20120510-00373.jpg [ 48.07 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120511-00381.jpg
IMG-20120511-00381.jpg [ 43.17 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120511-00385.jpg
IMG-20120511-00385.jpg [ 48.44 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120511-00384.jpg
IMG-20120511-00384.jpg [ 38.3 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120515-00432.jpg
IMG-20120515-00432.jpg [ 59.17 KiB | Прегледано 973 пъти ]
IMG-20120426-00062.jpg
IMG-20120426-00062.jpg [ 81.11 KiB | Прегледано 973 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 2:24 pm 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 07, 2004 11:34 am
Мнения: 683
Кара: Sorrento Green 205 Gentry, Cherry Red 205 coupe, Green 205 cabriolet
Has thanked: 22 times
Been thanked: 17 times
Град: Бобов дол/София
С гумите няма да имаш никакъв проблем - аз на кабриото карам 195/45/15 и не опират никъде.

_________________
205GTI - Вълк във вълча кожа!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2012 9:57 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
Шляпам вече с валяците и наистина не опира нито при навиване на волана докрай, нито при натоварване отзад. Сега обаче се усети колко са ми разбити носачите :). Малко кофти се получава ,щото хем е ниска(веднага ужулих картеру), хем не пълни предния калник,а ако сваля още предницата..интересно :?


Прикачени файлове:
333333333333.jpg
333333333333.jpg [ 37.77 KiB | Прегледано 883 пъти ]
222222222222.jpg
222222222222.jpg [ 56.34 KiB | Прегледано 884 пъти ]
111111111.jpg
111111111.jpg [ 46.52 KiB | Прегледано 884 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Чет Юли 05, 2012 11:02 pm 
Online
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 21, 2011 7:43 pm
Мнения: 1385
Кара: 205 GT 1.4 MPI; 306 1.6 XT комби
Has thanked: 270 times
Been thanked: 374 times
Град: Радомир
Евала братле - аз си мислех , че съм единствения , който за 18 г. е правил всичко , което и ти , но х3 ! Браво момче ! И аз , като теб , сложих една кутийка пред лампите , че червените светеха силно (чайника , стоп и температура) и газ с140 , но като изключих от скорост мотора блокира........Е , научих се как се правят ремонти и вече толкоз години са ми от полза . Надявам се скоро да се похваля с нова 205 , че 106 не е мойта кола :biri:

_________________
Мойто Пежо , най-хубавото


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Съб Авг 04, 2012 7:21 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Съб Май 10, 2008 10:26 pm
Мнения: 44
Кара: 205
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Град: София
На въпроса "Кога ще е напълно готова" отговарям "НИКОГА", но така или иначе трябваше да я посъбера в някакъв по-нормален вид и за няколко дни заприлича на нормална кола( неотдавна, на чуждо местопроизшествие спрях да погледна как са нещата, без да съм участвал в сблъсъка. Първото изречение на катаджиите беше -Това Пежо кой го удари така от всички страни?? ) Вече не приличам на токущо блъснал се джигит.Или поне по-малко. :?
интериор, драсканици, боя отпред, гърнета, предно окачване, и още един лист неща, който останаха за правене,но нека.. за после . Най ми е криво, че не можах да сложа панорамният покрив, но това следва.. има още лято докрай

Добре мина пътуването,приятно изненадан как върви на дълъг път, но разбира се не мина без повреда- на 200 км от СФ заби нос, и сам се надявах да е свършила газта, иначе лошо. Така и стана, зареждам пълня, въртя ключа- нЕма никоЙ.. :shock: :shock: :shock: Егаси Костов, не върти, ремонтиран стартер със нови кабели към него.. Бъркам под капака- бендикс-а ми изкочил и виси кат.. такоа... :bushon: . Даай, бутаиии!@


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Много пластмаси, много нещо. Утешава ме факта обаче, че 206 и още повече и 207 имат тооолкова повече пластмаса, та 205 изглежда "гола". Както и да е, сега са като нови- черни и лъскави
9.jpg
9.jpg [ 34.38 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: оригинална предна броня и допълнение- престилка, като не можах да си намеря свястна GTI. Така взе да ми харесва все повече
8.jpg
8.jpg [ 19.55 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: айде да дойде края на тропането, хлопането, дърпането.
7.jpg
7.jpg [ 26.48 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: Силно препоръчвам оригинални скъпи елементи в окачването, евтините заминават за броени дни
6.jpg
6.jpg [ 32.65 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: отне ми към 2 часа да я настроя да се движи по права линия.Голяма кривотия
5.jpg
5.jpg [ 28 KiB | Прегледано 726 пъти ]
4.jpg
4.jpg [ 75.01 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: в сравнително сглобен вид за път
3.jpg
3.jpg [ 41.25 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: за 200км. извънградско?добре ли е ;)
2.jpg
2.jpg [ 9.43 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Коментар на файл: с тая височина трябва да правя и рампа.. като за бебешка количка,ама маалко по-широка
1.jpg
1.jpg [ 36.43 KiB | Прегледано 726 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Амбицията на едно 205
МнениеПубликувано на: Пет Авг 10, 2012 12:14 pm 
Offline
редник
редник

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 11:14 am
Мнения: 62
Кара: peugeot 205 1.1 look дзверо
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Град: София
Колега браво че така се грижиш за количката много е хубава имам един въпрос към теб понеже и моето пежо е с мотор 1.1 а мисля да слагам 1.4 някой ден какъв разход ти дава на теб.Освен това едно предложение мисля че ще изглежда по-добре с черни брони :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи