Страница 1 от 2

Haynes Peugeot 205 Service And Repair Manual

Публикувано: пет яну 14, 2005 4:44 pm
от Eva*

Публикувано: съб яну 15, 2005 2:01 pm
от maxx
На какъв език е ?

Публикувано: съб яну 15, 2005 2:58 pm
от nPaCe™
maxx написа:На какъв език е ?

:mrgreen: На английски Dummy !

Публикувано: съб яну 15, 2005 5:02 pm
от maxx
nPaCe™ написа:На английски Dummy !


Може да е на френски или немски, пич, затова питам....
Ти полиглот ли се изкара?

Публикувано: пон яну 17, 2005 6:04 pm
от Eva*
Един кратък обзор на модела, на руски...

Peugeot 205


Несмотря на освоение новых моделей в малолитражном и среднем классе, таких, как Пежо 305 и 505, фирма «Пежо» (как, впрочем, и «Тальбо») в конце 1970-х — начале 1980-х гг. была на грани финансового краха, и только появление в 1983 г. модели 205 спасло фирму.

Что представляет собой эта модель, пришедшая на смену 104? Это компактная переднеприводная машина с поперечно расположенным мотором, 2-мя или 4-мя дверями и, разумеется, 5-й багажной дверью класса Фольксвагена Гольф, Остина Метро, Опеля Кадет, Форда Эскорт и т. п.

Дизайн кузова можно назвать удачным, а салон, для столь компактных размеров, просторным (дизайн Пежо 205 помог сделать Пининфарина).

В конструкции 205 модели применены решения и узлы как предшествующей 104 модели, так и следующей по размеру 305. Так, передняя подвеска типа «Мак-Ферсон» концептуально соответствует подвеске Пежо 305. Задняя подвеска — на поперечных торсионах. Подвеска колес в целом характеризуется как комфортабельная.

Рулевое управление реечного типа — легкое и точное.

Моторы, устанавливаемые на Пежо 205, конструктивно однотипны и представляют собой давно известные двигатели, применявшиеся на Пежо 104 и применяющиеся на разных моделях фирм «Пежо», «Тальбо», «Ситроен», а также «Рено», кооперирующихся между собой в моторном производстве.


Это моторы объемом:
— 1,0 л (954 см3, 45 л. с., расход бензина АИ-98 7,5 л на 100 км);
— 1,1 л (1124 см3, 50 л. с., 7 л АИ-98 на 100 км);
— 1,4 л (1360 см3, 60 л. с., 8 л АИ-98 на 100 км);
— 1,4 л модификация GT (80 л. с., 10 л АИ-98 на 100 км); эти моторы имеют общую масляную ванну с коробкой передач и главной передачей;
— 1,6 л модификация GT1 (105 л. с., впрыск бензина, 9 л АИ-98 на 100 км);
— дизель 1,8 л (60 л. с., 6,5—7 л дизтоплива на 100 км).

Все моторы имеют «верхний» распредвал с приводом цепью (1,0 и 1,4 л) или зубчатым ремнем (1,6 и дизель 1,8 л).

Максимальная скорость Пежо 205 составляет от 134 км/ч (мотор 1,0 л) до 190 км/ч (мотор 1,6 л с впрыском бензина).

Кузов Пежо 205 частично имеет оцинкованный лист (применяется в нижней части кузова), и фирма дает гарантию 6 лет от сквозной коррозии, после чего при покупке нужно осмотреть нижнмю часть кузова.


Моторы, применяемые на Пежо 205, выдерживают без ремонта (замена цепи или зубчатого ремня — не в счет) более 100 тыс. км при регулярном обслуживании. Особых слабых мест у них нет, если не считать склонности к подтеканию масла.

При необходимости ремонта к моторам 1,0 и 1,1 л можно использовать поршневые кольца от мотора Запорожца 965А («тридцатка») или двигателя УД-1 либо УД-2. Для мотора 1,4 л можно (после подгонки) использовать поршневые кольца от Москвича 408, а к мотору 1,6 л — от мотора Москвича 412 (размера +1,0).

Для дизельного мотора можно использовать поршневые кольца от ГАЗ 52.

На всех моторах используются вкладыши коленвала фирмы «Гласиер», вместо них можно подогнать вкладыши от ЗАЗ 1102.

Карбюратор (Солекс) мотора 1,4 л имеет две особенности — при «сбрасывании» газа он не сразу переходит на обороты холостого хода, а на несколько секунд задерживается на оборотах около 1800 об/мин и затем переходит на собственно холостые обороты (900 об/мин). Это не неисправность, и не надо пытаться ее устранить. Сделано это для уменьшения выброса токсичных веществ в атмосферу. Другая особенность — это бесконтактная транзисторная система зажигания с изменяющейся длительностью искры. Ухода она не требует.

Из описания бензиновых моторов видно, что они требуют применения бензина АИ-98, поэтому лучше выбрать дизельную модель.

Публикувано: ср яну 26, 2005 11:56 am
от abs205
А някой да зне къде мога да намеря глави 6,7,8 на същото ръководство, че ми трябва информация за съединителя а тя е точно в 6та глава?

Публикувано: чет яну 27, 2005 5:27 pm
от Eva*
Ми... не помня, трябва да видя дали я имам на хартиен носител в къщи цялата. Разпечатах я навремето от някакъв сайт. Интересно е, че и за 405 липсваха няколко глави от цялата книга.

Публикувано: чет мар 03, 2005 8:09 pm
от sandomania
abs205 написа:А някой да зне къде мога да намеря глави 6,7,8 на същото ръководство, че ми трябва информация за съединителя а тя е точно в 6та глава?



Napravo moje6 da si poru4a6 cqlata kniga za peugeot 205 ot tozi adres: http://www.books.bg/book.php?ISBN=9549922049
i da ne lujesh che pejoto ti e injection:)))))....a i mn pozdravi na eva cheta i mneniata ot dosta vreme i mn mi dopada misleneto i:) :oops:

Няма лошо, но пиши занапред на Кирилица!

Публикувано: пет май 20, 2005 6:56 pm
от ifcho
да говориш с боокс.бг да ти направят една affiliate програма :mrgreen: :mrgreen:
туко що си поръчах книжката през твоя линк :lol:

Публикувано: вт авг 08, 2006 7:22 pm
от Stoyko
Чета всички коментари тука и се питам, няма ли поне един човек, който да кара дизел?????? Аз съм с 1.9Д и не мога никъде да намеря сервизната книжка за дизела. Ако някой знае в нета откъде да си я изтегля ще съм много благодарен..........

Публикувано: чет сеп 07, 2006 10:42 pm
от kill_u
Абе хора тоя линк дето сте го дали в началото е добре ама вътре липсва Chapter 6-8. А в момента точно той ми трябва че се скъса жилото на педала на съединителя.

Публикувано: чет сеп 07, 2006 10:51 pm
от Eva*
липсва си по принцип. Оригинала се продава на Славейков за 15 лева. Нищо лошо, просто е факт. :? И аз късах жило съединител.

Публикувано: чет сеп 07, 2006 10:53 pm
от kill_u
Ще мога ли сам да го сменя технически съм грамотен

Публикувано: пет сеп 08, 2006 3:13 pm
от ifcho
ще можеш ще можеш. Много малко са нещата по 205, които човек с елементарни технически познания не може да смени :)

Публикувано: нед сеп 10, 2006 10:50 am
от kill_u
Ехей оправих се много лесно стана, само дето трябваше да свалям и педала на съединителя но стана вижте снимка на счупената част на жилото, което струва 15.30 лева. Не знам колко щяха да ми вземат на сервиз за смяната.

http://img218.imageshack.us/my.php?image=1sv6.jpg

Публикувано: нед окт 22, 2006 4:48 am
от stillwater
От тук може да си купите българския "вариант" на Хайнеса. Не е превод, авторът е Петър Попов. На вестникарска хартия е, но има интересни неща. Има малко и за дизелите(XUD7). Не е точно като Хайнеса "стъпка по стъпка", а е малко по нашенски. :)
http://www.helikon.bg/book.php?book_id=42154
:)

Публикувано: нед окт 22, 2006 8:50 pm
от LSForce
Ами добра е книжката :) но не е толкоз подробна като хаиенса :)

Публикувано: ср ное 22, 2006 4:31 pm
от mecho puh
Книгата на П.П. си е гола вода ! След като хакера в нашта фирма ми копна оригиналния разбрах че той е 363 стр. а нашата книжка е наполовина ! Качил съм го на CD така ,че ще ви го донеса на някоя среща да си го пействате...Разликата в качеството на илюстрациите е осезаема !А - да не забравя - копието еу на английски..!

Публикувано: ср ное 22, 2006 5:18 pm
от gmivanko
Ми екстра :bravo: ... ако можеш го качи напримерно в датата на торенти :idea: .

Публикувано: вт ное 28, 2006 10:51 am
от mecho puh
Всичко хубаво , но тази неделя нещо се разминахме и ви изпуснах ( а уж имало хора до 18:00 !) ! Нищо - аз съм упорит - другата неделя съм там в 15 : 45 !!! Но за качване в нета - забравете ! Размножавайте си го , колкото ви душа иска , но не го качвайте щото е вредно за форума ...Нали знаете авторски прова и т.н. !?!?! А сме такъв народ , че винаги ще се намери някой капут...