Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7432
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1352 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот ra40 » пон фев 20, 2017 9:57 pm

Любо е с шенкели от 306
Изображение

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пон фев 20, 2017 11:56 pm

За съжаление нищо не ми говори. Има ли тема, или някакъв линк към мнение някъде?
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7432
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1352 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот ra40 » вт фев 21, 2017 1:01 am

Изображение

Потребителски аватар
DYNACORD
лейтенант
лейтенант
Мнения: 759
Регистриран на: пон дек 19, 2005 5:06 pm
Град: София
Кара: 205 GTi Mi16 / 306 GTI-6 / Type S / Trek Fuel
Has thanked: 31 times
Been thanked: 83 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот DYNACORD » ср фев 22, 2017 11:10 pm

ако искаш колата да завива, не слагай шенкели от 306, дори и с носачи от 309
и тази цялата история с АБС.. :) излишни са

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет фев 24, 2017 2:03 am

ABS-ът не мисля, че е излишен, но това е според вкуса на човека в крайна сметка. Определено ще има копче ВКЛ/ИЗКЛ, така че не е проблем при "сериозно" каране.

Благодаря за съвета за шенкелите, ще се придържам към заводското изпълнение в такъв случай! Харесва ми как гумите са точно до калника, т.е. следата е доста широка.

В последните дни оглозгах и последните пластмаси от купето, вкл. облицовката на тавана - много ме е яд, защото 33-годишен таван даже не се беше разлепил, а докато го сваля му се видя сметката... -_- Не знам защо от Пежо са решили да залепят картона за ламарината, при положение, че е достатъчно дебел и си седи сам. Сега трябва да махна плата от картона и да го лепя наново - голяма глупост.

Днес свалих и броните, куката за теглене отпред - държи се на 4 болта, и си събрах абсолютно всички болтове в една кофичка, че ще трябват все пак. :D

Задните седалки са за претапициране, предните също. Препоръки за добър тапицер в Пловдив или откъде да си купя качествени материали, за да дам на моята шивачка да ми ушие нови калъфи по старите?


R.I.P. 1984-2017
Изображение

Изображение

Изображение

Апропо, подарявам разни нещица, които няма да ми трябват, но не искам да хвърлям.
Например - една оригинална джанта от 205 GTI, май има и една приличаща на Gutmann, но трябва да погледна пак, че ми звучи нереално.
Има и други неща, трябва да взема да ги снимам, защото предпочитам да отидат при някого, отколкото на боклука.

Fortsetzung folgt.

Утре ще пера мокета, ще мия и разглобявам броните. Трябват ми идеи с какво да заменя изолацията под мокета, тъй като и на двете коли се е скапала тотално. Прилича ми точно на пълнеж от старовремски матрак.
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2434
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Alexander Bakov » пет фев 24, 2017 7:45 am

Ако не се оправиш с тавана ми пусни едно лс. Имам един тъмно сив който горе долу е свален като хората. На едно две места има сгънато , но ако ти се занимава може да ти свърши работа щом твоя е зле

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет фев 24, 2017 11:24 pm

Таванът беше безупречен - без петна, без огънато, без провиснало... и докато го сваля му е**х мамата...

Някой знае ли как се свалят калниците на тая кола?! Левият го свалих за 1 минута, нищо работа, 6 болта... обаче видях, че е бил залепен към купето, за да не пръска вода нагоре и напред. На десният лепилото му държи още и не мога да го помръдна изобщо...
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
waleto
Професор GTI
Мнения: 2998
Регистриран на: съб дек 04, 2004 11:45 am
Град: София
Кара: Peugeot 205 1.9 16V Turbo
Has thanked: 146 times
Been thanked: 148 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот waleto » съб фев 25, 2017 12:09 am

За купето използвах битумна изолация за покриви.Леко я нагрявам с горелката и лепя!
Компютър с номер 359 на края имам,ако ти трябва,твой е!
ABS ти е напълно излишен!Първо ще имаш доста проблеми докато го накараш да работи!
След това няма да работи дълго време!
И без това задните спирачки са ти захранени от една тръба,сложи си едно кранче и си регулирай налягането назад,както искаш!
Ако разредиш колата на 8:1 ще я убиеш!
Не я разреждай по-надолу от 8,6:1
Приемам всякакви забележки.Може и на лични!
svo написа:...Само аз съм идеален, но това е друг въпрос...

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » съб фев 25, 2017 12:53 am

На 1.0 е с 4 тръбички, не е като на GTI спирачната система с тройник, а и спирачната помпа ми е от 406 3.0 V6. ABS-ът го пробвах успешно - захранва си клапаните правилно и сработва добре. Не ми е проблем да го сложа и махна, ако не ми хареса, но съм имал много неприятни преживявани на мокро с големите спирачки и предпочитам да го има, алгоритъмът на работа на Бендикс ми харесва, не виждам причина да не е успешна трансплантацията.

Компютърът го взимам веднага, стига да не ти е нужен наистина.
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » съб апр 01, 2017 10:08 pm

Айде малко снимки за тези, които нямат фейсбук:

Изображение Блокът на АБС-а разглобен и изчистен.

Изображение Клапаните - промити.

Изображение Нови уплътнения за АБС-а.

Изображение Рециклиран, изсушен и сглобен - готов за монтаж.

Изображение Донорът.

Изображение Вече е оглозган изцяло, тук съм още в процес на разглобяване.

Изображение 1.6 GTI.

Изображение Като си вземеш ел. стъклоповдигачите и няма как да задържиш стъклото, се обажда българският гений.

Изображение Очевидно целият интериор на една 205-ца се събира в багажника на Санта Фе-то, седалките са на задната седалка.

Изображение Вентилаторът на парното се сдоби с нови четки и ревизирани "лагери".

Изображение Панелът на парното беше изчистен и снабден с диодно осветление (диодна лента, 20W/метър, топло бяла).

Изображение Донорът е вече по голо купе.

Ииии нещо по-актуално:

Изображение След известно затишие, днес най-после реших да свърша малко работа - този път в багажника на здравото купе. Първо махнах отвратителната газова бутилка (60л прасе), чиито скоби бяха ръждясали зверски и се наложи да ги режа с ъглошлайфа и да ги избивам с чук. След това реших да се заиграя с телената четка на ъглошлайфа и къде що имаше надрано, обелено или с каквито и да е форми на повърхностна ръжда - беше минато до чист метал. За жалост явно е влизала вода, защото в ниските места на багажника, но само от горната страна, тук-там имаше начални огнища на ръжда, разбира се и там където купето беше дупчено заради АГУ-то.

Изображение След старателно почистване на шлайфаните места с прахосмукачка, последва грундиране на 3 ръце с пауза за изсъхване между отделни стъпки. След няколко дни ще мина и с битумен спрей на няколко ръце, за да има твърдо гумено покритие отгоре, а после ще се боядиса и в цвета на купето.

Изображение Иии ето крайният резултат. По ръба на багажника имаше доста надрани места, затова също беше минат с телената четка и грундиран. Навярно другата или по-другата седмица цялото купе отива за основно пребоядисване. Нещо, което забравих да снимам бе изчукването на ръбчетата на задните калници с гумен чук, както и как седят 15 цоловите джанти от GTI на 205 с ниските калници. Ще се поправя по-нататък!
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » пет юни 09, 2017 6:31 pm

Взех си 1.9GTI мотор... сега обаче съм пред дилема, а именно: с LE-Jetronic-а или с Motronic 1.3 да монтирам мотора. При втория вариант имам ламбда сонда, но пък ще трябва да преправям немалко инсталацията, при първия директно монтирам всичко, но ще имам играчка с настройките на компютъра, ако не намеря такъв от 1.6/115 или 1.9/130к.с.
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1091
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 111 times
Been thanked: 72 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот Dino Kirov » нед юни 11, 2017 1:17 pm

Да добавя още някоя друга снимка.

1.9 DKZ
Изображение

Да предпазим малко поне семейното повдигнато комби.
Изображение

Довиждане TU9, благодаря ти за 2-те години вярна служба и че устоя на бруталния тормоз (за пример - качване на целия път Чепеларе - Пампорово и Смолян - Пампорово - на първа предавка на прекъсвач, защото втората умря, на трета не достигаше мощност, а зад мен имаше колона коли).
Изображение

Иии сега се търси лапа за DKZ-то, а дотогава ще си полежи на земята. Дано не се наводняват гаражите от дъждове в близкото бъдеще.
Изображение


Апропо, приемам всякакви предложения за силни обезмаслители, за да си изчистя и подготвя за боядисване мотора, кутията, моста и коша.
Peugeot 406 2.0HDi, DW10ATED, 1999год.
Peugeot 405 SRx4, 1994год.
Peugeot 205 LOOK, 1991год.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Взех си второ 205- 1.6 GTI.

Мнениеот NVG » нед юни 11, 2017 3:00 pm

Dino Kirov написа:...Апропо, приемам всякакви предложения за силни обезмаслители, за да си изчистя и подготвя за боядисване мотора, кутията, моста и коша.

За да не купуваш скъпи готови препарати може да ползваш коресилин в празна опаковка от примерно битов/кухненски обезмаслител. Пръскаш всички метални части и миеш с вода. Става и с фосфат на прах примесен с вода и после пак обилно с вода. Ползват го в някои сервизи със същата цел. В коресилин съм топил и мил разглобени карбуратори (без гумените и пластмасови детайли) и часовников механизъм на 100г. Стават като нови! Ти прецени кое ще ти е по-удобно.
Поздрави и успех!
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение


Върни се в “205 / 309”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост