проблем с 607 2.2HDI

Хищникът
Потребителски аватар
velin_velichkov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 124
Регистриран на: чет юли 28, 2011 8:35 am
Град: софия
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

проблем с 607 2.2HDI

Мнениеот velin_velichkov » съб яну 26, 2013 5:03 pm

Здравейте
Днес за втори път ми направи този номер -запалвам колата при което тя директно угасна! Тръгнах втори път да запалвам при което запали след доста въртене и светна чека на мотора и изписва грешка Engine Anti Pollution System Faulty или нещо такова защото дисплея не се чете много добре.Преди две седмици ми направи същия този номер и тогава имаше натрупала 9 грешки на веднъж като номерата на грешките са съответно: P0235, Р0121,Р0606,Р0606,Р0606,Р0221,Р0190,P0604.Ако някой от вас се е сблъсквал с този проблем,нека драсне един ред ще съм много благодарен!!!
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
206RCup
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 4913
Регистриран на: нед юли 04, 2010 9:10 am
Град: Сливен
Кара: Peugeot 206 SW 1.4 HDI
Has thanked: 349 times
Been thanked: 513 times

Re: проблем с 607 2.2HDI

Мнениеот 206RCup » съб яну 26, 2013 5:15 pm

Едната е за ниско налягане в рейла. Не върти, като за последни когато изгасне. Дай- 2-3 пъти на контакт и завърташ по 3-4 сек на стартер, след което спираш и изчакваш малко.

Може датчика за високото налягане да прави беля от замърсяване или да ти е позамръзнала нафтата.
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон
the_animal33 написа:Спрете земята искам да сляза.

[Ръчно плетени хамаци

Потребителски аватар
velin_velichkov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 124
Регистриран на: чет юли 28, 2011 8:35 am
Град: софия
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: проблем с 607 2.2HDI

Мнениеот velin_velichkov » съб яну 26, 2013 7:05 pm

да-разбира се че не въртя по много.Все си мисля възможно ли е да е от акумулатор или куплунзи, защото по-голямата част от грешките за датчиците са че има късо съединение, и наведнъж набутва по 9 грешки-възможно ли е да е нещо от токовете?
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
velin_velichkov
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 124
Регистриран на: чет юли 28, 2011 8:35 am
Град: софия
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: проблем с 607 2.2HDI

Мнениеот velin_velichkov » ср яну 30, 2013 9:05 pm

След смяна на акумулатора с чисто нов, защото мислех че е от него, понеже беше тръгнал да си отива, днес стигнах до заключението че колкото и странно да звучи-проблемите идват от допълнително сложения ксенон.......Разбира се той е китайче, 55W за да не ми свети грешката за изгоряла крушка.
След щателно наблюдаване на поведението на колата ми направи впечатление че проблема с паленето ми го прави когато се включат фаровете!!!Понеже е активирана системата за автоматично палене, затова и колата гасне малко след като се запали двигателя.Оттам колата гасне, след това трудно пали защото вече е натрупала един куп грешки и свети чека на мотора и изписва грешката - Engine Antidepolution System Defected! След четене и търсене по българските и чуждестранни форуми, се оказа че проблема не е само при мен, например, колегите в БМВ-форум са имали идентичен случай и при тях изписва грешка с Инжекторите. Проблема идва че когато се запали ксенона, той ползва много голямо количество ток и ECU-то отчита рязък и силен спад на напрежението и поради това колата гасне. Другия вид проблеми с ксеноновите системи, тип Китайче са, че когато са в близост до компютъра на колата, те го смущават и го побъркват. Това което направих днес е че купих и монтирах Warning Cenceled, устройство което би трябвало да не позволява на баластрите да връщат ток към ECU-то и направих екранизация от кухненски станиол на баластрите за да неутрализирам смущението което създават.Освен това изолирах самите баластри да не се опират до метала по колата, защото понякога имало детайли вътре в тях който избивали и окъсявали при контакт с метала....По-голямата част от инфото го прочетох по чуждестранни форуми и реших и аз да го пробвам и след няколко дни ще пиша за резултатите.... :idea:
Един форум - Един клуб - Една цел


Върни се в “607”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост