Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Съб Юли 26, 2014 2:09 pm

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: проблем с 607 2.2HDI
МнениеПубликувано на: Съб Яну 26, 2013 5:03 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 28, 2011 8:35 am
Мнения: 122
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times
Град: софия
Здравейте
Днес за втори път ми направи този номер -запалвам колата при което тя директно угасна! Тръгнах втори път да запалвам при което запали след доста въртене и светна чека на мотора и изписва грешка Engine Anti Pollution System Faulty или нещо такова защото дисплея не се чете много добре.Преди две седмици ми направи същия този номер и тогава имаше натрупала 9 грешки на веднъж като номерата на грешките са съответно: P0235, Р0121,Р0606,Р0606,Р0606,Р0221,Р0190,P0604.Ако някой от вас се е сблъсквал с този проблем,нека драсне един ред ще съм много благодарен!!!

_________________
Един форум - Един клуб - Една цел


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с 607 2.2HDI
МнениеПубликувано на: Съб Яну 26, 2013 5:15 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 9:10 am
Мнения: 4405
Кара: Peugeot 206 SW 1.4 HDI
Has thanked: 470 times
Been thanked: 533 times
Град: Сливен
Едната е за ниско налягане в рейла. Не върти, като за последни когато изгасне. Дай- 2-3 пъти на контакт и завърташ по 3-4 сек на стартер, след което спираш и изчакваш малко.

Може датчика за високото налягане да прави беля от замърсяване или да ти е позамръзнала нафтата.

_________________
ВАЖНО: ЛС от "доброжелатели" се трият без да се четат!
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон

[Ръчно плетени хамаци


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с 607 2.2HDI
МнениеПубликувано на: Съб Яну 26, 2013 7:05 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 28, 2011 8:35 am
Мнения: 122
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times
Град: софия
да-разбира се че не въртя по много.Все си мисля възможно ли е да е от акумулатор или куплунзи, защото по-голямата част от грешките за датчиците са че има късо съединение, и наведнъж набутва по 9 грешки-възможно ли е да е нещо от токовете?

_________________
Един форум - Един клуб - Една цел


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: проблем с 607 2.2HDI
МнениеПубликувано на: Сря Яну 30, 2013 9:05 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 28, 2011 8:35 am
Мнения: 122
Кара: Пежо 607 и Пежо 206+
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times
Град: софия
След смяна на акумулатора с чисто нов, защото мислех че е от него, понеже беше тръгнал да си отива, днес стигнах до заключението че колкото и странно да звучи-проблемите идват от допълнително сложения ксенон.......Разбира се той е китайче, 55W за да не ми свети грешката за изгоряла крушка.
След щателно наблюдаване на поведението на колата ми направи впечатление че проблема с паленето ми го прави когато се включат фаровете!!!Понеже е активирана системата за автоматично палене, затова и колата гасне малко след като се запали двигателя.Оттам колата гасне, след това трудно пали защото вече е натрупала един куп грешки и свети чека на мотора и изписва грешката - Engine Antidepolution System Defected! След четене и търсене по българските и чуждестранни форуми, се оказа че проблема не е само при мен, например, колегите в БМВ-форум са имали идентичен случай и при тях изписва грешка с Инжекторите. Проблема идва че когато се запали ксенона, той ползва много голямо количество ток и ECU-то отчита рязък и силен спад на напрежението и поради това колата гасне. Другия вид проблеми с ксеноновите системи, тип Китайче са, че когато са в близост до компютъра на колата, те го смущават и го побъркват. Това което направих днес е че купих и монтирах Warning Cenceled, устройство което би трябвало да не позволява на баластрите да връщат ток към ECU-то и направих екранизация от кухненски станиол на баластрите за да неутрализирам смущението което създават.Освен това изолирах самите баластри да не се опират до метала по колата, защото понякога имало детайли вътре в тях който избивали и окъсявали при контакт с метала....По-голямата част от инфото го прочетох по чуждестранни форуми и реших и аз да го пробвам и след няколко дни ще пиша за резултатите.... :idea:

_________________
Един форум - Един клуб - Една цел


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи