Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

всички въпроси за двигатели тук, масла, скорости, датчици и т.н.
Потребителски аватар
hindi
наборник
Мнения: 20
Регистриран на: чет дек 18, 2014 7:06 pm
Град: София
Кара: 307 2.0HDI , 406 2.0 16V , 306 2.0 16V turbo
Been thanked: 2 times

Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот hindi » ср сеп 23, 2015 7:11 pm

Здравейте колеги, въпроса ми е следния: На въпросния мотор дали фабрично са ковани буталата ( за биелите знам, че не са)? Имам спомени, че 1.8 турбо от Ауди са с ковани, което ме навежда на мисълта, че всички турбо мотори би трябвало да са с ковани.Може и да греша, та за това да си питам. Другия въпрос е с колко кубикови дюзи са тези мотори и дали са ниско или високоомни?Третия въпрос е следния: Каква е степента на сгъстяване на този мотор и на какво налягане се надуват фабрично? Мотора е с вдлъбнатите бутала ако има някакво значение. Благодаря предварително на отзовалите се
Кола без турбо е като жена без ц*ц*,върши работа ама я няма тръпката

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7432
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1352 times

Re: Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот ra40 » ср сеп 23, 2015 10:38 pm

8.5:1 инжекторите май бяха 240 кубика някъде,надува е със сигурност по 1 бар.
Изображение

Потребителски аватар
djony
полковник
полковник
Мнения: 835
Регистриран на: пон яну 19, 2009 5:24 pm
Град: София-Ихтиман
Кара: 205 GTI16, 406 2.0 Turbo, Partner, Trekker 50cc, E30 320is
Has thanked: 111 times
Been thanked: 136 times

Re: Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот djony » чет сеп 24, 2015 12:35 am

0,5 е фабричното налягане. Не съм чул да има нещо ковано в тоя мотор.
309 GTI16 на части
405 Ми16 на части

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7432
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1352 times

Re: Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот ra40 » чет сеп 24, 2015 1:14 am

Буталата са бая по-корави от тези на GTI6 и значително по-тежки.
Изображение

Потребителски аватар
hindi
наборник
Мнения: 20
Регистриран на: чет дек 18, 2014 7:06 pm
Град: София
Кара: 307 2.0HDI , 406 2.0 16V , 306 2.0 16V turbo
Been thanked: 2 times

Re: Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот hindi » чет сеп 24, 2015 7:21 pm

Благодаря за бързите отговори. Идеята е да му се сложи TD05H-12B Мицубиши турбо и да се надуе на 1.2 бара.Според вас дали ще устиска на това налягане със стоковата карантия? Дали ще е необходимо да се разрежда още?
Кола без турбо е като жена без ц*ц*,върши работа ама я няма тръпката

Потребителски аватар
djony
полковник
полковник
Мнения: 835
Регистриран на: пон яну 19, 2009 5:24 pm
Град: София-Ихтиман
Кара: 205 GTI16, 406 2.0 Turbo, Partner, Trekker 50cc, E30 320is
Has thanked: 111 times
Been thanked: 136 times

Re: Относно 2.0 8 V Turbo от Ксантия

Мнениеот djony » чет сеп 24, 2015 9:54 pm

То и 8,5:1 ми се струва доста разредено. Ще стане много умряла в атмосферните режими. Аз дори обмислям варианта да вдигна степента до към 9-9,5:1
1,2 бара не би трябвало да са проблем. При мен на 1бар вече 20000 върви без проблеми.
309 GTI16 на части
405 Ми16 на части

“If everything seems under control, you're just not going fast enough.” Mario Andretti


Върни се в “Бензинките”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта