Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Чет Окт 23, 2014 2:42 pm

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Датчик на оборотомера при дизел
МнениеПубликувано на: Пет Ное 03, 2006 10:54 am 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 11:20 am
Мнения: 101
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Колеги, извинявам се, че отново ще повдигна този въпрос, но изчетох всички теми, в които се споменава и разчепква въпроса за оборотомерите, но никъде не е отговорено конкретно на въпроса къде точно се намира въпросния датчик. Всички пишат, че е около маховика, ама отпред ли, отзад ли къде точно не е ясно. И аз имам проблем с въпросния оборотомер - когато запаля колата, докато е студен двигателя (т.е. до около 85 градуса) - оборотомера работи и след това пада на нула и отвреме на време се включва когато си иска. Въпросната букса до гърловината на маслото е почистена и ме навежда на мисълта, че проблема е в или при датчика, но не мога да го открия къде е. Ще бъда благодарен на всякаква помощ. Ако има и снимки още по-добре :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Ное 03, 2006 11:17 am 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 11:17 am
Мнения: 820
Кара: Peugeot 306 1.9 D Turbo / C
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Зад двигателя е! Тръгваш по кабела който излиза от въпросната букса и стигаш да датчика. Стегнат е в корпуса на маховика с 6мм болтче(до колкото си спомням).


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Ное 04, 2006 2:49 pm 
Точно там е,колегата е прав.Аз го имах същия проблем и след смяната на въпросния датчик се оправи.


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Ное 10, 2006 8:39 am 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 11:20 am
Мнения: 101
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Вчера бях на канал и го намерих датчика - благодаря на всички, които се отзоваха!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 29, 2006 2:07 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 06, 2006 10:42 am
Мнения: 39
Кара: peugeot 306 XTdt / ВТ
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Имах същия проблем,извадих датчика и го почистих с финна пила отпред да се изравни,явно е опирал в маховика,след това го сложих и заспа,работи без проблем,не трябва да опира в маховика,трябва да е на 1-2 мм.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 30, 2006 8:43 am 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 11:20 am
Мнения: 101
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Благодаря ще пробвам когато имам време и достъп до канал.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 25, 2006 6:39 pm 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 08, 2004 8:41 pm
Мнения: 85
Кара: PEUGEOT 205 1.8d Renault Scenic 1.9DTI
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Град: ВАРНА
Това за датчика за оборотомера ми беше харесало като идея която да разработя (нямам нито датчик нито оборотомер) но или сигнала не отива директно от датчика към оборотомера или и трите датчика с които правих пробите са развалени.
Ако можете да разберете при вас като схема как е ще ми е от полза(дали сигнала не минава през реле или др. джаджа за обработка на сигнала)
Meрси.

_________________
PEUGEOT 205 не е автомобил,
той е цяла ера в автомобилостроенето


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Яну 11, 2007 10:26 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 11:57 pm
Мнения: 7
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
хай пи4 - на БГ триабвало да е.
ми това е дат4ик на Хол - в изхода му , като се мери с осцилоскоп се вижда графиката, като сигнала после минава през усилвател и тригер на Шмит и става ТТЛ сигнал. В зависмост от скоростта, импулсите са пове4е и стрелката на оборотомера показва по голямо 4исло - това е, другото е принципна схема, вероятно има специализирани 4ипове и за това.


успех.

..ужасно ми е трудно да пи6а на цирилиц.


Освен да е на кирилица трябва и да е на български. Ако не можеш, недей да пишеш!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 14, 2007 5:28 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 4:46 pm
Мнения: 315
Кара: Пежо 205 92г 1905 diesel, Peugeot 307 2.0 HDI 110hp FAP, 2002г. Пежо 308 2.0 ХДИ 140 к.с.
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Град: Варна
valj0 написа:
Това за датчика за оборотомера ми беше харесало като идея която да разработя (нямам нито датчик нито оборотомер) но или сигнала не отива директно от датчика към оборотомера или и трите датчика с които правих пробите са развалени.
Ако можете да разберете при вас като схема как е ще ми е от полза(дали сигнала не минава през реле или др. джаджа за обработка на сигнала)
Meрси.


Платката (електронния блок) за оборотомера е в жабката.От 2-3 години се канч да монтирам датчика ама мерака ми взе да минава от 9г я карам тази кола... фурия е но...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 18, 2007 2:07 pm 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 20, 2007 2:52 pm
Мнения: 501
Кара: peugeot 306 xtdt 7B
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Град: Варна
здравейте, имам проблем с оборотомера :) показва около 3000 без да мърда само ако дам на контакт... и като запаля пак толкова си стои... независимо давам ли газ или не...
та отидох на един канал и отдолу до маховика дето излиза вала на дясната полуоска имаше едно пластмасово нещо (като скоба с прорез и винт който стяга прореза - много прилича на клема за акумулатор) с отвор в който влиза друго като пластмасов цилиндър със кабел отстрани. а тая част която влиза в отвора на пластмасото има нещо като челни зъби - другия край на кабела е със клема с 3 извода... http://img127.imageshack.us/img127/5466/imgp1979cy0.jpg (132 кб) - на картинката откачения куплунг на картинката...
та дали тва е датчика... щото малко по-нагоре от посоченото място излиза още един такъв кабел със пак такава букса... и тя е закачена, но като я откача и закача кабела (който мисля че е за оборотомера) към другата нищо не се променя... даже и при откачени букси оборотомера си показва все едно... но като откача кабела му от таблото тогава спира да отчита аквото и да било...
та ако може по точно да обясните дали горното или долното е датчика... просто не знам какво вече да измисля...
странното е че преди няколко години оборотомера работеше но по едно време взе да отчита когато му кефне и ся спря съвсем...
п.с. ще сум много благодарен ако някой ми напише когато оборотомера му показва 2500 или 3000 оборота колко му показва скоростомера на 1,2,3,4 и 5 скорост...
10х


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Апр 15, 2007 1:44 pm 
Offline
наборник
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 05, 2007 3:32 pm
Мнения: 3
Кара: Peugeot 306 xrdt
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Колеги имам подобен проблем. Моят оборотомер пък ми дава грешна информация. Стрелката сочи някъде на половина от реалните обороти на колата. :udri: Какъв може да е проблема, и колко ли струва нов датчик ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 18, 2007 11:01 pm 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 20, 2007 2:52 pm
Мнения: 501
Кара: peugeot 306 xtdt 7B
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Град: Варна
ми то някъде беше описано - вероятно има слаби спойки вътре в таблото за тва така може да е или някой изтекъл/надут електролитен кондензатор...
п.с. като изкараш буксата на датчика какво показва ако не показва около 0 инаш студени спойки в таблото...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 16, 2007 7:52 pm 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 20, 2007 2:52 pm
Мнения: 501
Кара: peugeot 306 xtdt 7B
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Град: Варна
въпросче за датчика... ся последно с датчик на хол ли е или с бобинка? щото на моя меря едни 180 ома между червеното и зеленото... дали трябва да е толкова? и друго колко волта трябва да измеря във буксата при положение че датчика е закачен щото без датчик меря 9 волта а със закачен пада на 8... и що струва толкова много не ми е ясно :shock: 50-60 лв и бобинка и полупроводник да е пак не трябва да е толкова скъп


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Датчик на оборотомера при дизел
МнениеПубликувано на: Чет Мар 03, 2011 5:47 pm 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2006 7:59 pm
Мнения: 639
Кара: Peugeot 306 SW TDI/CА 0507 ВК; 306 1,6 xt СА0367МА
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
добре де,защо некой не го снима този скапан датчик къде точно стой.

_________________
Der Peugeot 306 Der briengt Sie weiter
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Датчик на оборотомера при дизел
МнениеПубликувано на: Пет Мар 11, 2011 4:40 pm 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 28, 2011 8:57 pm
Мнения: 236
Кара: Ford Sierra, Peugeot 306 Dturbo
Has thanked: 67 times
Been thanked: 14 times
Град: Бургас
Скоро имах проблем с датчика. Чесно казано бях на канал и бая време оглявах докато го намеря. Одолу имаше бая мазгочи и трудно се сваля, на кофти място е наврян. Нямам канал ползвах един, ако имах бих ти направил снимки!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи