Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Нед Ное 23, 2014 5:06 pm

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Съб Юни 04, 2011 9:38 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
Колеги,ако някой е сменял ангренажен ремък на 2,2 HDI мотор ,кажете има ли някаква специфика.На някои от двигателите има отвори ,в които се законтря маховика или просто бележа съответните зъбци при стария ремък и...напред:).


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Нед Юни 19, 2011 11:30 am 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Сря Май 20, 2009 11:32 am
Мнения: 407
Кара: Peugeot 106 1,4 benzin родено 2001 Peugeot 807 2,2 HDI FAP роден 2004 Peugeot 206 1,9D родено 2000
Has thanked: 0 time
Been thanked: 4 times
Град: СТАРА ЗАГОРА
На мойта има отвори в ангренажното колело и помпата, а на долната шайба е отвора.Така че като махнеш ремака слагаш шайбата за да провериш дали е на отвора.

_________________
FAP 2,2HDI-106 sport
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Нед Юни 19, 2011 11:32 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 8:22 pm
Мнения: 9438
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 390 times
Been thanked: 1135 times
Град: Сливен
След като свалиш пистовият ремък,махаш предпазните капаци и си в ангренажа,след това зачопваш и маховик непосредтсвенно над стартера има отвор 4 мм, след това зачопваш и горе разпределителният вал,и вече можеш да охлабиш обтяжната ролка и да замениш старият с нов ремък

_________________
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Нед Юни 19, 2011 8:55 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Сря Май 20, 2009 11:32 am
Мнения: 407
Кара: Peugeot 106 1,4 benzin родено 2001 Peugeot 807 2,2 HDI FAP роден 2004 Peugeot 206 1,9D родено 2000
Has thanked: 0 time
Been thanked: 4 times
Град: СТАРА ЗАГОРА
Точно така само че аз него обясних толкова подробно. :bravo:

_________________
FAP 2,2HDI-106 sport
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 6:52 am 
Offline
редник
редник

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 7:40 pm
Мнения: 117
Кара: PEUGEOT 407 sw
Has thanked: 0 time
Been thanked: 7 times
Град: Burgas
different написа:
След като свалиш пистовият ремък,махаш предпазните капаци и си в ангренажа,след това зачопваш и маховик непосредтсвенно над стартера има отвор 4 мм, след това зачопваш и горе разпределителният вал,и вече можеш да охлабиш обтяжната ролка и да замениш старият с нов ремък

А при 2-хди 136кс. същото ли е? :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 8:34 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 8:22 pm
Мнения: 9438
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 390 times
Been thanked: 1135 times
Град: Сливен
Да почти при всички френски двигатели е така,свалят се капаците зачопват се вал и маховик,просто на някои по трудно се търсят чоповете

_________________
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 9:23 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
Благодаря за отговорите колеги.Смених ремъците успешно.На практика,с болтче 8 мм се законтря шайбата на разпределителния вал,а на маховика отзад на двигателя,над дясната полуоска има също отвор(има издатък,за който е хваната скоростната кутия за двигателя)8мм,който също се законтря.Не видях да има такива отвори за фиксиране на горивната помпа и внимавах да не я размествам,но...След смяната на ремъците двигателя стана по тих,без да се променя паленето,въпреки че старите ролки си бяха добри.Съответно питането ми е:Възможно ли е да съм променил центровката на нафтовата помпа нъм закъснение?
Тъй като отскоро имам Пежото и най-вече се занимавах с препипването и потягането му,нямам и точна представа какъв му е вървежа.Взех го нов внос и след "антиполюшън фаулити:)"от фап и нерегулирано турбо,едва скоро ги оправих.
Благодаря на всички колеги изразили мнения във форума за подобни проблеми.След изчитане на теми свързани с тромавостта и "фаулитите" смених и пристегнах всички маркучета свързани с вакуума на турбото(даваше по големи стойности от задаваните компютърно),измих втори път фапа,долях дизел в елоиста и...колата се оправи на вървеж.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 9:27 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 8:22 pm
Мнения: 9438
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 390 times
Been thanked: 1135 times
Град: Сливен
ХДИ-то няма проблем с ГНП,дори като колелото на късмета да го завъртиш то си прави цикъл и няма да имаш проблем с паленето

_________________
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 9:36 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
При натягането на ексцентрика на ангренажа,местоположението на четвъртограма го промених малко спрямо стария,без да се отрази на натягането на ремъка(проверих го по стария метод с усукване на 90 градуса),може и от това да е дошла по тихата работа на двигателя.Постарах се да натегна новия ремък колкото бе натегнат и стария,въпреки че много лесно развих стария ексцентрик.
Тоест,да разбирам че няма проблеми за работата на двигателя зависещи от колелото но нафтовата помпа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 9:42 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
Остана ми само за оправяне проблем с чистачките,но това няма да пречи на вървежа:)Там май опирам до компютъра,след като всичко друго проверих.Ако не се лъжа ,това е вече за друга тема от форума,ще ме прощавате ,но съм нов във форума...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 11:06 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 8:22 pm
Мнения: 9438
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 390 times
Been thanked: 1135 times
Град: Сливен
Какъв е проблема с чистачките,ангренажната ролка-обтяжната е с часовник,тоест се обтяга до едно положение в което влиза самата стрелка,и да няма значение колелото на ГНП-то

_________________
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 11:44 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
Проблема с чистачките...Като ги включа работят известно време (без значение на кое положение)и спират където си искат.Ходих при електричар,оказа се че им се губи някакво напрежение,свърза 2 проводника през крушка 5 вата и те започнаха да работят нормално(тая процедура направи и за задната,щот и тя имаше същия проблем),но сега се оказа ,че като ги пусна предни и задна да работят,чува се 1 цъкане откъм релетата и спират и двете чистачки,гасне вентилатора на купето изчезва и дисплея на температурите...Гася двигателя,вадя контактния ключ и всичко работи нормално при следващото палене,докато не пусна 2 те чистачки едновременно.Реших частично проблема,като разкачих допълнителната лампичка на задната чистачка.Сега предните работят нормално,а задната спира където си иска...Сензора за дъжд не работи (чистих го по снимките от форума:),нямам и интервалното положение на чистачките.На режим "авто"чистачките си работят както нормалното почистване-непрекъснато.Тоест,сега си имам 2 еднакви режима и на положение"авто "и на следващото положение,независимо че опитах описаната от теб последователност на включване през сензора за дъжд...Затова смятам ,че проблема иде от компютъра.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 12:04 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 19, 2007 11:28 am
Мнения: 21422
Кара: Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi
Has thanked: 490 times
Been thanked: 1772 times
Град: Бургас / Стара Загора
Ако имаш проблем със сензора, няма да ти работи интервала, а при еднократното задействане / лостчето надолу / чистачките ще ти остават в произволно положение. Първо пробвай друг сензор, преди да започнеш с по-трудното. :)

_________________
"Сбогом и благодаря за рибата!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 12:15 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 7:27 am
Мнения: 37
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Град: Стамболийски
Засега мисля да си остана на това положение,че почти месец само потягане и ръчкане,взе да ми иде в повече като ми писне,ще търся друг сензор,щот не ми се дават 200 лв само ,за да ми тръгват сами чистачките и да определят скоростта си.Нали и аз съм там,фо ще правя ,ако не да ги изкомандвам:))А и ми се струва,че прекалено много неща остават в ръцете на вещите,де отиде човешкия фактор тогаз:)...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 12:34 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 8:22 pm
Мнения: 9438
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 390 times
Been thanked: 1135 times
Град: Сливен
Всичко вече е ел. за защита на пътник както казват Американците Safe to Fyrst

_________________
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?
МнениеПубликувано на: Вто Юни 21, 2011 6:02 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА

Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 10:01 am
Мнения: 2680
Кара: Pug 407SW/CA9867PX
Has thanked: 507 times
Been thanked: 354 times
Град: Варна
:spam: Safety First! :spam:

_________________
Ако се наведеш и видиш още един чифт, не бързай да се радваш-врагът те е яхнал!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи