Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

печки мечки, всичко що пуши черно тука да се събира
ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » съб юни 04, 2011 9:38 am

Колеги,ако някой е сменял ангренажен ремък на 2,2 HDI мотор ,кажете има ли някаква специфика.На някои от двигателите има отвори ,в които се законтря маховика или просто бележа съответните зъбци при стария ремък и...напред:).

Потребителски аватар
plam+
сержант
сержант
Мнения: 397
Регистриран на: ср май 20, 2009 11:32 am
Град: СТАРА ЗАГОРА
Кара: Peugeot 106 1,4 benzin родено 2001 Peugeot 807 2,2 HDI FAP роден 2004 Peugeot 206 1,9D родено 2000
Been thanked: 4 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот plam+ » нед юни 19, 2011 11:30 am

На мойта има отвори в ангренажното колело и помпата, а на долната шайба е отвора.Така че като махнеш ремака слагаш шайбата за да провериш дали е на отвора.
FAP 2,2HDI-106 sport
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9438
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1001 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот different » нед юни 19, 2011 11:32 am

След като свалиш пистовият ремък,махаш предпазните капаци и си в ангренажа,след това зачопваш и маховик непосредтсвенно над стартера има отвор 4 мм, след това зачопваш и горе разпределителният вал,и вече можеш да охлабиш обтяжната ролка и да замениш старият с нов ремък
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

Потребителски аватар
plam+
сержант
сержант
Мнения: 397
Регистриран на: ср май 20, 2009 11:32 am
Град: СТАРА ЗАГОРА
Кара: Peugeot 106 1,4 benzin родено 2001 Peugeot 807 2,2 HDI FAP роден 2004 Peugeot 206 1,9D родено 2000
Been thanked: 4 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот plam+ » нед юни 19, 2011 8:55 pm

Точно така само че аз него обясних толкова подробно. :bravo:
FAP 2,2HDI-106 sport
ИзображениеИзображение

stefan_ge
редник
редник
Мнения: 130
Регистриран на: нед яну 04, 2009 7:40 pm
Град: Burgas
Кара: PEUGEOT 407 sw
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот stefan_ge » вт юни 21, 2011 6:52 am

different написа:След като свалиш пистовият ремък,махаш предпазните капаци и си в ангренажа,след това зачопваш и маховик непосредтсвенно над стартера има отвор 4 мм, след това зачопваш и горе разпределителният вал,и вече можеш да охлабиш обтяжната ролка и да замениш старият с нов ремък

А при 2-хди 136кс. същото ли е? :)

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9438
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1001 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот different » вт юни 21, 2011 8:34 am

Да почти при всички френски двигатели е така,свалят се капаците зачопват се вал и маховик,просто на някои по трудно се търсят чоповете
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » вт юни 21, 2011 9:23 am

Благодаря за отговорите колеги.Смених ремъците успешно.На практика,с болтче 8 мм се законтря шайбата на разпределителния вал,а на маховика отзад на двигателя,над дясната полуоска има също отвор(има издатък,за който е хваната скоростната кутия за двигателя)8мм,който също се законтря.Не видях да има такива отвори за фиксиране на горивната помпа и внимавах да не я размествам,но...След смяната на ремъците двигателя стана по тих,без да се променя паленето,въпреки че старите ролки си бяха добри.Съответно питането ми е:Възможно ли е да съм променил центровката на нафтовата помпа нъм закъснение?
Тъй като отскоро имам Пежото и най-вече се занимавах с препипването и потягането му,нямам и точна представа какъв му е вървежа.Взех го нов внос и след "антиполюшън фаулити:)"от фап и нерегулирано турбо,едва скоро ги оправих.
Благодаря на всички колеги изразили мнения във форума за подобни проблеми.След изчитане на теми свързани с тромавостта и "фаулитите" смених и пристегнах всички маркучета свързани с вакуума на турбото(даваше по големи стойности от задаваните компютърно),измих втори път фапа,долях дизел в елоиста и...колата се оправи на вървеж.

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9438
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1001 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот different » вт юни 21, 2011 9:27 am

ХДИ-то няма проблем с ГНП,дори като колелото на късмета да го завъртиш то си прави цикъл и няма да имаш проблем с паленето
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » вт юни 21, 2011 9:36 am

При натягането на ексцентрика на ангренажа,местоположението на четвъртограма го промених малко спрямо стария,без да се отрази на натягането на ремъка(проверих го по стария метод с усукване на 90 градуса),може и от това да е дошла по тихата работа на двигателя.Постарах се да натегна новия ремък колкото бе натегнат и стария,въпреки че много лесно развих стария ексцентрик.
Тоест,да разбирам че няма проблеми за работата на двигателя зависещи от колелото но нафтовата помпа.

ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » вт юни 21, 2011 9:42 am

Остана ми само за оправяне проблем с чистачките,но това няма да пречи на вървежа:)Там май опирам до компютъра,след като всичко друго проверих.Ако не се лъжа ,това е вече за друга тема от форума,ще ме прощавате ,но съм нов във форума...

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9438
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1001 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот different » вт юни 21, 2011 11:06 am

Какъв е проблема с чистачките,ангренажната ролка-обтяжната е с часовник,тоест се обтяга до едно положение в което влиза самата стрелка,и да няма значение колелото на ГНП-то
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » вт юни 21, 2011 11:44 am

Проблема с чистачките...Като ги включа работят известно време (без значение на кое положение)и спират където си искат.Ходих при електричар,оказа се че им се губи някакво напрежение,свърза 2 проводника през крушка 5 вата и те започнаха да работят нормално(тая процедура направи и за задната,щот и тя имаше същия проблем),но сега се оказа ,че като ги пусна предни и задна да работят,чува се 1 цъкане откъм релетата и спират и двете чистачки,гасне вентилатора на купето изчезва и дисплея на температурите...Гася двигателя,вадя контактния ключ и всичко работи нормално при следващото палене,докато не пусна 2 те чистачки едновременно.Реших частично проблема,като разкачих допълнителната лампичка на задната чистачка.Сега предните работят нормално,а задната спира където си иска...Сензора за дъжд не работи (чистих го по снимките от форума:),нямам и интервалното положение на чистачките.На режим "авто"чистачките си работят както нормалното почистване-непрекъснато.Тоест,сега си имам 2 еднакви режима и на положение"авто "и на следващото положение,независимо че опитах описаната от теб последователност на включване през сензора за дъжд...Затова смятам ,че проблема иде от компютъра.

Потребителски аватар
So
генерал
генерал
Мнения: 21421
Регистриран на: нед авг 19, 2007 11:28 am
Град: Бургас / Стара Загора
Кара: Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi
Has thanked: 416 times
Been thanked: 1552 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот So » вт юни 21, 2011 12:04 pm

Ако имаш проблем със сензора, няма да ти работи интервала, а при еднократното задействане / лостчето надолу / чистачките ще ти остават в произволно положение. Първо пробвай друг сензор, преди да започнеш с по-трудното. :)

ерменко
наборник
Мнения: 37
Регистриран на: нед май 29, 2011 7:27 am
Град: Стамболийски
Кара: Пежо 406 2,2 HDI,ФАП (побългарен вече):)
Been thanked: 2 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот ерменко » вт юни 21, 2011 12:15 pm

Засега мисля да си остана на това положение,че почти месец само потягане и ръчкане,взе да ми иде в повече като ми писне,ще търся друг сензор,щот не ми се дават 200 лв само ,за да ми тръгват сами чистачките и да определят скоростта си.Нали и аз съм там,фо ще правя ,ако не да ги изкомандвам:))А и ми се струва,че прекалено много неща остават в ръцете на вещите,де отиде човешкия фактор тогаз:)...

Потребителски аватар
different
генерал
генерал
Мнения: 9438
Регистриран на: ср мар 26, 2008 8:22 pm
Град: Сливен
Кара: peugeot 306 X 4645
Has thanked: 308 times
Been thanked: 1001 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот different » вт юни 21, 2011 12:34 pm

Всичко вече е ел. за защита на пътник както казват Американците Safe to Fyrst
Нормалните не оцеляват, а лудите сме на привършване ! ! ! -Think different

406hdi
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2686
Регистриран на: съб дек 11, 2004 10:01 am
Град: Варна
Кара: Pug 407SW/CA9867PX
Has thanked: 507 times
Been thanked: 332 times

Re: Как да сменя ангренажния ремък на 2,2 HDI?

Мнениеот 406hdi » вт юни 21, 2011 6:02 pm

:spam: Safety First! :spam:
Ако се наведеш и видиш още един чифт, не бързай да се радваш-врагът те е яхнал!


Върни се в “Дизели, ТД, HDI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост