Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Сря Ное 26, 2014 10:28 am

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гасне и не се форсира двигателя
МнениеПубликувано на: Нед Дек 17, 2006 1:19 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 7:26 pm
Мнения: 27
Кара: Peugeot 406 HDI/PP
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Преди седмица ми се повреди горивната помпа в резервоара по неизвестни причини след като я смених колата запали, но когато тръгнах да я тествам след 10-ина километра двигателя изгасна.Опитах се да запаля, но без резултат.След като се ослушах установих ,че нечувам вупросната помпа да работи.След няколко превключвания от контактния ключ тя се чу и двигатела стартира това се случи още няколко пъти докато се прибера, а след това измерих дали се подава напрежение към самата помпа.Установих че напрежението периодично отпада и се чудя каква е причината за това.За сега си мисля че причината е в регулатора за високо налягане,който вече сменях преди 3-4 месеца.Ако е пак в него причината мнението ми за шибаните коман-рейли силно схте се промени! В частност може би и за Peugeot .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Дек 17, 2006 2:48 pm 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пон Май 22, 2006 6:02 pm
Мнения: 198
Кара: Peugeot 406 BreakHDI 2002г. /Стз
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Първото за което се сещам при описанието на проблема е ,че може би и старата ти помпа е здрава при положение че го имаш проблема и след смяната.Много важно е да беше уточнил точно коя година ти е колата-преди или след 09.2001г.Защото има различия в управлението на въпросната помпа.Мисля ,че при теб проблема е в лош контакт на някой от куплунзите но тук във форума можем само да гадаем.
При варианта до 09.2001г се управлява от реле което се намира в кутията на Блока за управление на инжекциона (до казанчетоза антифриза)и има последователно свъран бутон за изключване на помпата в случай на авария, който се намира на левия макферсон с червено отгоре.Някъде според мен на тези места имаш лоша верига и помпата работи когато си иска.Така не подава нужното към другата помпа налягане и се шашка цялата система.
И пак казвам трябва да я видят в сервиз в който си разбират от работата,защото иначе ще смениш всички датчици и проблема ще остане.А диагностиката какво говори??Или ти смениха помпата изчистиха грешките и казаха --Готов си :)
Дано съм бил полезен!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Дек 17, 2006 5:59 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА

Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 10:01 am
Мнения: 2680
Кара: Pug 407SW/CA9867PX
Has thanked: 507 times
Been thanked: 357 times
Град: Варна
Комън рейлите не са лоши, просто за мнозина "майсторию' са като голям камък. И Пежата не са лоши, обаче за съжаление диагноза от разстояние не може да се постави. На първо четене си изясни къде се намират всички връзки до помпата и като спре, без да изключваш от контакт почни да ги разбутваш може да се обади отнякъде.

_________________
Ако се наведеш и видиш още един чифт, не бързай да се радваш-врагът те е яхнал!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 18, 2006 9:29 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 10:15 am
Мнения: 1206
Кара: Peugeot 306 TD Break/C.РВ
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Най-добре виж къде започва да ти се губи напрежението :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Резултат
МнениеПубликувано на: Съб Дек 23, 2006 9:38 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 7:26 pm
Мнения: 27
Кара: Peugeot 406 HDI/PP
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Колата е произведена около 06.2000г.А когато извадих регулатора на помпата за високо налягане и го почистих след монтажа му колата вървеше добре (вдигаше си оборотитте както преди , имаше мощност) но след като я оставих и след 3-4 часа я запалих наново и проблема се беше "върнал" обратно.Явно цедката на регулатора се е запушила отново. Днес пак свалих същия регулатор и пак почистих цедката след монтажа отново всичко си беше наред -обороти, мощности, но незнам до кога. Утре ще я проверя и ще видя резултата.Ако пак е същия ефекта ще взема да я махна тази наноцедка ,той и без това стария регулатор нямаше такава фабрично.Този регулатор е на 5 месеца и съм изминал 5000 к.м.съответно и горивния филтър е на тези километри.Незнам защо ги пропуска тези наночастици които запушват цедката. Според мен немойе да существува гориво без такива частици , което означава че филтрите трябва да са проектирани да ги пречистват до такава степен че да не се повреждат тези части .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: П.П.
МнениеПубликувано на: Съб Дек 23, 2006 9:49 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 7:26 pm
Мнения: 27
Кара: Peugeot 406 HDI/PP
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Мисля че проблема не е електрически защото когато налягането на подаваното от резервоара гориво достигне налягана от порядъка на 3-3.3 бара,компа изключва тази помпа . Това пък от своя страна означава , че спира консумацията на гориво и затова нараства налягането на горивото от първата помпа .Така че отпадането на напрежението към помпата е явно малко заблуждаваща информация.И аз в първия момент бях тръгнал да търся ел. проблем .но след като извърших по-горе описаните манипулации по въпросния регулатор и се убедих че съм бил на грешен път.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Резултат
МнениеПубликувано на: Пет Яну 05, 2007 9:25 am 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 09, 2004 5:18 pm
Мнения: 584
Кара: Toyota Carina 2.0 GLI
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Град: Ботевград
fan406 написа:
Ако пак е същия ефекта ще взема да я махна тази наноцедка ,той и без това стария регулатор нямаше такава фабрично.Този регулатор е на 5 месеца и съм изминал 5000 к.м.съответно и горивния филтър е на тези километри.Незнам защо ги пропуска тези наночастици които запушват цедката. Според мен немойе да существува гориво без такива частици , което означава че филтрите трябва да са проектирани да ги пречистват до такава степен че да не се повреждат тези части .

А сигурен ли си дали е бил фабрично без такава цедка или някой преди това не си е блъскал главата като теб и стигайки до извода че тя е причината, я е махнал ?
А откъде зареждаш - да не би задръстването да идва от лоша нафта. Тук колегите пишеха за някаква добавка за ХДИ.
...д*ба вярно е - не са лоши ХДИ-тата, ами майсторите и горивата ни не са като хората :(

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи