Гасне и не се форсира двигателя
Гасне и не се форсира двигателя
Преди седмица ми се повреди горивната помпа в резервоара по неизвестни причини след като я смених колата запали, но когато тръгнах да я тествам след 10-ина километра двигателя изгасна.Опитах се да запаля, но без резултат.След като се ослушах установих ,че нечувам вупросната помпа да работи.След няколко превключвания от контактния ключ тя се чу и двигатела стартира това се случи още няколко пъти докато се прибера, а след това измерих дали се подава напрежение към самата помпа.Установих че напрежението периодично отпада и се чудя каква е причината за това.За сега си мисля че причината е в регулатора за високо налягане,който вече сменях преди 3-4 месеца.Ако е пак в него причината мнението ми за шибаните коман-рейли силно схте се промени! В частност може би и за Peugeot .
- kokovi4
- сержант
- Мнения: 255
- Регистриран на: пон май 22, 2006 6:02 pm
- Град: Стара Загора
- Кара: Peugeot 508 HDI 163 6AT Allure
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Първото за което се сещам при описанието на проблема е ,че може би и старата ти помпа е здрава при положение че го имаш проблема и след смяната.Много важно е да беше уточнил точно коя година ти е колата-преди или след 09.2001г.Защото има различия в управлението на въпросната помпа.Мисля ,че при теб проблема е в лош контакт на някой от куплунзите но тук във форума можем само да гадаем.
При варианта до 09.2001г се управлява от реле което се намира в кутията на Блока за управление на инжекциона (до казанчетоза антифриза)и има последователно свъран бутон за изключване на помпата в случай на авария, който се намира на левия макферсон с червено отгоре.Някъде според мен на тези места имаш лоша верига и помпата работи когато си иска.Така не подава нужното към другата помпа налягане и се шашка цялата система.
И пак казвам трябва да я видят в сервиз в който си разбират от работата,защото иначе ще смениш всички датчици и проблема ще остане.А диагностиката какво говори??Или ти смениха помпата изчистиха грешките и казаха --Готов си
Дано съм бил полезен!
При варианта до 09.2001г се управлява от реле което се намира в кутията на Блока за управление на инжекциона (до казанчетоза антифриза)и има последователно свъран бутон за изключване на помпата в случай на авария, който се намира на левия макферсон с червено отгоре.Някъде според мен на тези места имаш лоша верига и помпата работи когато си иска.Така не подава нужното към другата помпа налягане и се шашка цялата система.
И пак казвам трябва да я видят в сервиз в който си разбират от работата,защото иначе ще смениш всички датчици и проблема ще остане.А диагностиката какво говори??Или ти смениха помпата изчистиха грешките и казаха --Готов си

Дано съм бил полезен!
-
- генерал
- Мнения: 2714
- Регистриран на: съб дек 11, 2004 10:01 am
- Град: Варна
- Кара: DUSTER dci 110 B2163BM
- Has thanked: 518 times
- Been thanked: 341 times
Комън рейлите не са лоши, просто за мнозина "майсторию' са като голям камък. И Пежата не са лоши, обаче за съжаление диагноза от разстояние не може да се постави. На първо четене си изясни къде се намират всички връзки до помпата и като спре, без да изключваш от контакт почни да ги разбутваш може да се обади отнякъде.
Ако се наведеш и видиш още един чифт, не бързай да се радваш-врагът те е яхнал!
Резултат
Колата е произведена около 06.2000г.А когато извадих регулатора на помпата за високо налягане и го почистих след монтажа му колата вървеше добре (вдигаше си оборотитте както преди , имаше мощност) но след като я оставих и след 3-4 часа я запалих наново и проблема се беше "върнал" обратно.Явно цедката на регулатора се е запушила отново. Днес пак свалих същия регулатор и пак почистих цедката след монтажа отново всичко си беше наред -обороти, мощности, но незнам до кога. Утре ще я проверя и ще видя резултата.Ако пак е същия ефекта ще взема да я махна тази наноцедка ,той и без това стария регулатор нямаше такава фабрично.Този регулатор е на 5 месеца и съм изминал 5000 к.м.съответно и горивния филтър е на тези километри.Незнам защо ги пропуска тези наночастици които запушват цедката. Според мен немойе да существува гориво без такива частици , което означава че филтрите трябва да са проектирани да ги пречистват до такава степен че да не се повреждат тези части .
П.П.
Мисля че проблема не е електрически защото когато налягането на подаваното от резервоара гориво достигне налягана от порядъка на 3-3.3 бара,компа изключва тази помпа . Това пък от своя страна означава , че спира консумацията на гориво и затова нараства налягането на горивото от първата помпа .Така че отпадането на напрежението към помпата е явно малко заблуждаваща информация.И аз в първия момент бях тръгнал да търся ел. проблем .но след като извърших по-горе описаните манипулации по въпросния регулатор и се убедих че съм бил на грешен път.
- desotodorov
- лейтенант
- Мнения: 584
- Регистриран на: чет дек 09, 2004 5:18 pm
- Град: Ботевград
- Кара: Toyota Carina 2.0 GLI
Re: Резултат
fan406 написа:Ако пак е същия ефекта ще взема да я махна тази наноцедка ,той и без това стария регулатор нямаше такава фабрично.Този регулатор е на 5 месеца и съм изминал 5000 к.м.съответно и горивния филтър е на тези километри.Незнам защо ги пропуска тези наночастици които запушват цедката. Според мен немойе да существува гориво без такива частици , което означава че филтрите трябва да са проектирани да ги пречистват до такава степен че да не се повреждат тези части .
А сигурен ли си дали е бил фабрично без такава цедка или някой преди това не си е блъскал главата като теб и стигайки до извода че тя е причината, я е махнал ?
А откъде зареждаш - да не би задръстването да идва от лоша нафта. Тук колегите пишеха за някаква добавка за ХДИ.
...д*ба вярно е - не са лоши ХДИ-тата, ами майсторите и горивата ни не са като хората

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта