Сутрешното палене. Пали и гасне.

печки мечки, всичко що пуши черно тука да се събира
Потребителски аватар
Svet
генерал
генерал
Мнения: 3007
Регистриран на: пон дек 13, 2004 2:56 pm
Град: Габрово
Кара: Peugeot ЧОШ 2.0HDi 90к.с., Siemens ("недоразвит трактор") и ЗОТ същия мотор
Has thanked: 421 times
Been thanked: 343 times

Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот Svet » пон окт 09, 2017 11:09 am

2 HDi 90 к.с.
И по-рано ми се е получавало, много рядко, сутрин, първо палене. Последната седмица - почти всяка сутрин.
Как паля сутрин - давам контакт, изчаквам да угасне стопа и въртя до запалване. Пали и след секунда е на 850 об. Сега пали и след секунда гасне. Ако подавам 2-3 секунди газ се стабилизира. Ако не - 2-3 опита и се оправя сама. По-нататък няма никакви грижи с оборотите. Само първото сутрешно палене. Температурите варират от 3° до 9°. Държи се еднакво. Дали нафтата е твърде лятна? Сипвах преди 2 седмици, още беше топло, и това е само половината, другата е още по-лятна. Ще чакам да я изгоря и ще налея пак да видим. Но ако имате идеи, споделете.
Умната!!!

Потребителски аватар
murfito
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 5117
Регистриран на: нед апр 30, 2006 8:39 pm
Град: София
Кара: PEUGEOT 406 Coupe 2.2HDI Platinum; PEUGEOT 807 SV 2.2HDI; PEUGEOT 106 1.5D; PEUGEOT 1007 1.4HDI
Has thanked: 115 times
Been thanked: 364 times

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот murfito » пон окт 09, 2017 1:22 pm

Предполагам нямаш ел. подкачваща помпа. Напомпай на подкачващата помпа преди да запалиш.
Око за око, паста за зъби!

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

Производство и продажба на едро и дребно на вина от собствени лозя.

Потребителски аватар
Svet
генерал
генерал
Мнения: 3007
Регистриран на: пон дек 13, 2004 2:56 pm
Град: Габрово
Кара: Peugeot ЧОШ 2.0HDi 90к.с., Siemens ("недоразвит трактор") и ЗОТ същия мотор
Has thanked: 421 times
Been thanked: 343 times

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот Svet » пон окт 09, 2017 9:22 pm

С мехур е. Засега проблемът е почти никакъв, просто споделям. Не мисля сутрин да махам кората, да помпя и прочее, бързайки за работа. Но съм склонен да мисля, че по-дълго би трябвало да въртя, ако изтърва обратния клапан. Имах преди години и такъв момент и купих нов мехур. Нямаше ефект.
Умната!!!

Потребителски аватар
murfito
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 5117
Регистриран на: нед апр 30, 2006 8:39 pm
Град: София
Кара: PEUGEOT 406 Coupe 2.2HDI Platinum; PEUGEOT 807 SV 2.2HDI; PEUGEOT 106 1.5D; PEUGEOT 1007 1.4HDI
Has thanked: 115 times
Been thanked: 364 times

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот murfito » пет окт 13, 2017 10:28 pm

Напомпай все пак. И тази кора я изхвърли от вечерта, щом е такъв проблем.
Око за око, паста за зъби!

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

Производство и продажба на едро и дребно на вина от собствени лозя.

Потребителски аватар
Svet
генерал
генерал
Мнения: 3007
Регистриран на: пон дек 13, 2004 2:56 pm
Град: Габрово
Кара: Peugeot ЧОШ 2.0HDi 90к.с., Siemens ("недоразвит трактор") и ЗОТ същия мотор
Has thanked: 421 times
Been thanked: 343 times

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот Svet » нед окт 15, 2017 9:59 pm

Проблемът се разреши без промяна в условията. Засега. Явно прословутата промяна в стратегията на палене, заложена в софтуера, се е задействала.
На другата кола вчера се наложи сваляне на тялото на горивния филтър без източване, заради стартера. След монтаж, въпреки помпенето на мехура, мъничкото въздух в маркучето към помпата създаде далеч по-големи проблеми. Припали и дотам. Докато не отхлабихме една от тръбичките на рейла да изкара въздуха, не запали. Това се случва за втори път. А на първата никога не е стоял подобен проблем при идентични случаи.

Както и да е. Според мен от мехура може само да обезвъздушиш филтърното тяло, нищо друго.
Умната!!!

Потребителски аватар
qvor_83
наборник
Мнения: 18
Регистриран на: пон юли 10, 2017 1:28 pm
Град: Разград
Кара: 307 SW 2.0 HDI 110
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот qvor_83 » пет ное 03, 2017 11:49 am

И при мен, след като паднаха темперетурите под 6-7 градуса и започна да пали трудно. Върти малко по-трудно от обичайното и като запали ако пусна ключа гасне, а ако не го пусна завърта още веднъж и пак пали и повече нямам никакви проблеми ! Тази сутрин въртя още по-дълго - около 7-8 секунди и след като запали излезе малко бял дим отзад, след което отново никакъв проблем с палене вървене, обороти всичко си е наред ! Къде да търся евентуален проблем ? Благодаря !

Потребителски аватар
Svet
генерал
генерал
Мнения: 3007
Регистриран на: пон дек 13, 2004 2:56 pm
Град: Габрово
Кара: Peugeot ЧОШ 2.0HDi 90к.с., Siemens ("недоразвит трактор") и ЗОТ същия мотор
Has thanked: 421 times
Been thanked: 343 times

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот Svet » пет ное 03, 2017 7:21 pm

Акумулаторът може да си отива. Провери и свещите, нищо че още не светва реотанчето на таблото, те пак си греят и спомагат по-лесно палене когато са здрави.
Умната!!!

Потребителски аватар
qvor_83
наборник
Мнения: 18
Регистриран на: пон юли 10, 2017 1:28 pm
Град: Разград
Кара: 307 SW 2.0 HDI 110
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Сутрешното палене. Пали и гасне.

Мнениеот qvor_83 » пон ное 13, 2017 7:04 pm

Оказа се, че и четирите свещи са изгорели. Днес ги сменихме и ще чакаме ново захлаждане, за да видя дали ще има промяна ! :ibree:


Върни се в “Дизели, ТД, HDI”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта

cron