Писти около София или къде да си счупим колата
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Писти около София или къде да си счупим колата
Днес от непроверени източници дочух за някакъв автополигон на 3-4 км от Вакарел. Имало асфалтова писта и заграждения с гуми а вместо мантинели добре заравнени тревни площи около краищата на полигона. Срещу вход от 10 лв влизаш и джиткаш на воля.
Вярно ли е това и знае ли някой нещо по този въпрос? Ако наистина е така симисля, че за тези които са от София и района местото е удобно.
Дайте малко инфо.
Вярно ли е това и знае ли някой нещо по този въпрос? Ако наистина е така симисля, че за тези които са от София и района местото е удобно.
Дайте малко инфо.
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- transformer205
- генерал
- Мнения: 2979
- Регистриран на: пет юни 27, 2008 8:48 pm
- Град: София
- Кара: 205 2.0-Т16 205 1.9CTI 205 1.6 CTI ...кога в бокса кога в движение...иначе нема да е интерсно
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 516 times
- Контакти:
- DYNACORD
- лейтенант
- Мнения: 759
- Регистриран на: пон дек 19, 2005 5:06 pm
- Град: София
- Кара: 205 GTi Mi16 / 306 GTI-6 / Type S / Trek Fuel
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 83 times
Re: Автополигон Вакарел
Има писта до град Бухово с почти точното описание, ама Бухово не е по път за Вакарел
и не се плащат никакви пари. влизаш и караш колкото искаш
и не се плащат никакви пари. влизаш и караш колкото искаш
- JORESTI
- El Presidente
- Мнения: 1125
- Регистриран на: чет дек 02, 2004 6:47 pm
- Град: София
- Кара: 308 GT THP 175
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 68 times
Re: Автополигон Вакарел
Пистата на Бухово е готина ама много яде гумите и най-много старничния борд.
Алкохолът в малки дози е полезен във всякакви количества!
- DYNACORD
- лейтенант
- Мнения: 759
- Регистриран на: пон дек 19, 2005 5:06 pm
- Град: София
- Кара: 205 GTi Mi16 / 306 GTI-6 / Type S / Trek Fuel
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 83 times
Re: Автополигон Вакарел
Значи е идеална за хората които карат отпред с Проксес Т1 
Ако има ентусиасти преди събора някой ден да се метнем до Бухово

Ако има ентусиасти преди събора някой ден да се метнем до Бухово

- aztec
- редник
- Мнения: 233
- Регистриран на: пон яну 19, 2009 11:41 pm
- Кара: 306 GTI
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 221 times
Re: Автополигон Вакарел
DYNACORD написа:Значи е идеална за хората които карат отпред с Проксес Т1
Ако има ентусиасти преди събора някой ден да се метнем до Бухово
Подкрепям. Евентуално бих могъл тази събота. Неделя и другия weekend нямам възможност. През седмицата съм ок (имам предвид след 18:00).
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Автополигон Вакарел
Нещо снимчици, карти за местоположение?
Каква е настилката- защото нещо съм чувал за Бухово ама го свързвам с офроуд.
Аз също ще дойда с удоволствие но 205-та има проблеми (предни полуоски, тампони, главини, щанги на скоростния лост) и трябва да ходи при Алекс но той все отлага определената дата защото е зает. Днес вече трябваше да е готова, а тя дори все още не е закарана при него, Не ми се иска да я мъча преди да оправя тези неща, а със шлепа няма смисъл да карам на писта.
Дано да я стегне Алекс за събора, пък и аз да даде господ да намеря време да дойда поне на Калояново.
Колкото до тъй наречения полигон около Вакарел оказа се, че май ставало дума за военното летище в онова село срещу Мусачево, чието име започва с "Л" но сега не се сещам. Плащаш 10 кинта на охраната и джиткаш.
Каква е настилката- защото нещо съм чувал за Бухово ама го свързвам с офроуд.
Аз също ще дойда с удоволствие но 205-та има проблеми (предни полуоски, тампони, главини, щанги на скоростния лост) и трябва да ходи при Алекс но той все отлага определената дата защото е зает. Днес вече трябваше да е готова, а тя дори все още не е закарана при него, Не ми се иска да я мъча преди да оправя тези неща, а със шлепа няма смисъл да карам на писта.
Дано да я стегне Алекс за събора, пък и аз да даде господ да намеря време да дойда поне на Калояново.
Колкото до тъй наречения полигон около Вакарел оказа се, че май ставало дума за военното летище в онова село срещу Мусачево, чието име започва с "Л" но сега не се сещам. Плащаш 10 кинта на охраната и джиткаш.
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- aztec
- редник
- Мнения: 233
- Регистриран на: пон яну 19, 2009 11:41 pm
- Кара: 306 GTI
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 221 times
Re: Автополигон Вакарел
Веселин Драганов написа:Колкото до тъй наречения полигон около Вакарел оказа се, че май ставало дума за военното летище в онова село срещу Мусачево, чието име започва с "Л" но сега не се сещам...
Да не става въпрос за Лесново?
Колкото до Бухово - това е изоставена картинг писта, настилката е асфалт. Грапав е, но поради липса на други писти в района и това пак е нещо. Дупки няма (всъщност има една малка, но не е болка за умиране). Наблизо наистина има трасе за офроуд. Ето малко снимки:
- Прикачени файлове
-
- 3.JPG (79.66 KиБ) Видяна 8836 пъти
-
- 2.JPG (79.26 KиБ) Видяна 8840 пъти
-
- 1.JPG (79.94 KиБ) Видяна 8840 пъти
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Автополигон Вакарел



Благодаря за информацията. Според мен си е добре пистичката. Да не би националната пътна мрежа да е в по-добро състояние?

А онова село е точно Лесново


В понеделник следобяд ще се уговаряме с Алекс за пореден път кога да му закарам 205-та, за да я започва. Засега и е направил само основен преглед и е установил болежките. Частите са купени от СФА, така, че се надявам скоро да е готова. Ей тогава някоя събота или неделя може да пропищи Бухово
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Автополигон Вакарел
Днес се поразходих по местата около София за които знам, че биха могли да се ползуват за тренировъчен полигон.
1. Летище Лесново- всичко е супер подредено и много удобно за каране. Сега е собственост на "Албена Холдинг". Говорих с Изпълнителния директор, който няма нищо против да пуска по 2 коли срещу заплащане от 30-40лв с отчетен документ. Условията обаче са : вечр след 18.00 ч и да не се минава върху бялата маркировка в двата края на пистата. Свободната дължина е 900 м а ширината 25 м. Бетонното покритие е перфектно.
2. Мусачево- За нищо не става вече. Бетонното покритие е разбито, а заради все още кретащото ракетно поделение там не пускат никой да стъпи зад оградата.
3. Бухово- явно само аз не съм знаел до сега за тази писта. Покритието е добро, завоите са доста технични. Терена е общински, достъпа свободен, а живущите са претръпнали и не правят забележки. До тук всичко е добре но се потвърди това, което каза колегата погоре- асфалта е зърнест и ако дрифтиш гумите свършват много бързо. Може да се джитка със стари гуми- гумаджийницата в съседство ги продава по 10-15 лева.
Утре смятам да наобиколя летището в Доброславци- май все още е на МНО, което ще значи, че имам шанс да изкрънкам някакво разрешение. Ако имам време ще отскоча и до Сапарева баня.
Ако някой знае други удобни места нека сподели- не е нужно да е летище или писта, може и стопански двор или площадка на някой от неработещите заводи. Може и да е обширно равно място с трева- ако се утъпче става така наречения "селски асфалт", който е супер за тренировка защото щади гумите.
Заглавието на тази тема е крайно неудачно, тъй като бе предизвикано от неточно сведение.
Струва ми се обаче, че тук бихме могли да обменяме полезна информация, която да работи изцяло в духа на желанието ни да не правим нерегламентирани прояви по обществените пътища.
Затова моля някой от администраторите (ако прочете темата или ако вече има такава, която аз не съм видял) да промени заглавието или да я изтрие- по своя преценка
1. Летище Лесново- всичко е супер подредено и много удобно за каране. Сега е собственост на "Албена Холдинг". Говорих с Изпълнителния директор, който няма нищо против да пуска по 2 коли срещу заплащане от 30-40лв с отчетен документ. Условията обаче са : вечр след 18.00 ч и да не се минава върху бялата маркировка в двата края на пистата. Свободната дължина е 900 м а ширината 25 м. Бетонното покритие е перфектно.
2. Мусачево- За нищо не става вече. Бетонното покритие е разбито, а заради все още кретащото ракетно поделение там не пускат никой да стъпи зад оградата.
3. Бухово- явно само аз не съм знаел до сега за тази писта. Покритието е добро, завоите са доста технични. Терена е общински, достъпа свободен, а живущите са претръпнали и не правят забележки. До тук всичко е добре но се потвърди това, което каза колегата погоре- асфалта е зърнест и ако дрифтиш гумите свършват много бързо. Може да се джитка със стари гуми- гумаджийницата в съседство ги продава по 10-15 лева.
Утре смятам да наобиколя летището в Доброславци- май все още е на МНО, което ще значи, че имам шанс да изкрънкам някакво разрешение. Ако имам време ще отскоча и до Сапарева баня.
Ако някой знае други удобни места нека сподели- не е нужно да е летище или писта, може и стопански двор или площадка на някой от неработещите заводи. Може и да е обширно равно място с трева- ако се утъпче става така наречения "селски асфалт", който е супер за тренировка защото щади гумите.
Заглавието на тази тема е крайно неудачно, тъй като бе предизвикано от неточно сведение.

Струва ми се обаче, че тук бихме могли да обменяме полезна информация, която да работи изцяло в духа на желанието ни да не правим нерегламентирани прояви по обществените пътища.
Затова моля някой от администраторите (ако прочете темата или ако вече има такава, която аз не съм видял) да промени заглавието или да я изтрие- по своя преценка
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- aztec
- редник
- Мнения: 233
- Регистриран на: пон яну 19, 2009 11:41 pm
- Кара: 306 GTI
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 221 times
Re: Автополигон Вакарел
Полигонче + няколко конуса = готино прекарване 
За съжаление нямам идея за подобни места в София. На Лесново май не е много удачно, поради споменатите ограниченията (2 коли и след 18:00).
Мисля, че няма от какво да се плашим. Все пак Пежо не е дрифтачка. Но ако си с нови гуми и колата я ползваш за всеки ден, тогава не е добра идея да караш там. Освен ако не караш със стари гуми, както казваш.

За съжаление нямам идея за подобни места в София. На Лесново май не е много удачно, поради споменатите ограниченията (2 коли и след 18:00).
Веселин Драганов написа:Бухово- ...асфалта е зърнест и ако дрифтиш гумите свършват много бързо.
Мисля, че няма от какво да се плашим. Все пак Пежо не е дрифтачка. Но ако си с нови гуми и колата я ползваш за всеки ден, тогава не е добра идея да караш там. Освен ако не караш със стари гуми, както казваш.
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Автополигон Вакарел
Днес сутринта ходих до Доброславци.
Местото направо се е утепало. Бетонната настилка е перфектна а пистата е бая дълга и широка, има и тревни площи където също може да вдигаш пушилка без да дъвчеш много гумите.
Терена все още е към МНО и не е приватизиран. Мисля, че ще мога да уредя разрешение да се кара там.
Някой да знае подробности за Сапарева баня? Само школата на Митко Илиев ли ползува полигона или може всеки да ходи?
Местото направо се е утепало. Бетонната настилка е перфектна а пистата е бая дълга и широка, има и тревни площи където също може да вдигаш пушилка без да дъвчеш много гумите.
Терена все още е към МНО и не е приватизиран. Мисля, че ще мога да уредя разрешение да се кара там.
Някой да знае подробности за Сапарева баня? Само школата на Митко Илиев ли ползува полигона или може всеки да ходи?
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- kiak
- лейтенант
- Мнения: 686
- Регистриран на: вт дек 07, 2004 11:34 am
- Град: Бърно
- Кара: Sorrento Green 205 Gentry, Cherry Red 205 coupe, Green 205 cabriolet
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 13 times
Re: Автополигон Вакарел
Преди години, когато все още се събирахме на полигона в Студентски град, се знаеше за пистата в Бухово, дори от форума беше организирано импровизирано "рали училище" - Жорести вероятно си спомня, щото Ники (ако правилно съм запомнил името) беше инициатора. Няколко човека активно участваха и до колкото си спомням беше голям кеф, защото наистина можеше да се научи едно друго от човек, който ги разбира тия работи. Ако по някакъв начин тази идея се възобнови, ще бъде супер.
ПП: На Сапарева баня летището е със свободен достъп. Настилката е добра, но често се използва като полигон за обучение на нови шофьори. За мястото където се правят състезания и подобни мероприятния не знам как стови въпроса с организацията.
ПП: На Сапарева баня летището е със свободен достъп. Настилката е добра, но често се използва като полигон за обучение на нови шофьори. За мястото където се правят състезания и подобни мероприятния не знам как стови въпроса с организацията.
205GTI - Вълк във вълча кожа!
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Писти около София или къде да си счупим колата
Днес ходих до пистата в Сапарева баня.
Точно 70 км от Киноцентъра до лтището (през Железница и Ярема) и 1.00 час път (с "Дачията").
Не знам колко е през Перник и Дупница но си спомням че София-Дупница май е 68 км.
Пистата е много готина. Дълга е точно 2,5 км, ширината е около 25-30 м а настилката е гладка и без никакви дупки по цялото трасе.
От другата страна на шосето има също асфалтова настилка между бункерите, където се е утепало за завойчета и други акробатики.
Достъпа е свободен и се събират бая чалга фенове от Кюстендилско и пернишко- днес за разкош имаше и араби с некакви две драг-чудовища (BMW и SIERRA).
Като сложим настрана 140-те км. отиване - връщане, всичко друго е 6.
Точно 70 км от Киноцентъра до лтището (през Железница и Ярема) и 1.00 час път (с "Дачията").
Не знам колко е през Перник и Дупница но си спомням че София-Дупница май е 68 км.
Пистата е много готина. Дълга е точно 2,5 км, ширината е около 25-30 м а настилката е гладка и без никакви дупки по цялото трасе.
От другата страна на шосето има също асфалтова настилка между бункерите, където се е утепало за завойчета и други акробатики.
Достъпа е свободен и се събират бая чалга фенове от Кюстендилско и пернишко- днес за разкош имаше и араби с некакви две драг-чудовища (BMW и SIERRA).
Като сложим настрана 140-те км. отиване - връщане, всичко друго е 6.
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- <Lubo>
- генерал
- Мнения: 3439
- Регистриран на: чет юли 13, 2006 10:46 am
- Град: София
- Кара: Peugeot 406 2.0 HDi
- Has thanked: 303 times
- Been thanked: 151 times
Re: Писти около София или къде да си счупим колата
В петък ходихме на пистата в Бухово. Според мен е доста добра и изискава определени умения за каране. Като недостатък мога да кажа, че на няколко места има стълбове много близо до трасето, а от едната страна на дългата права има гора, иначе е доста приятна за каране.
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Писти около София или къде да си счупим колата
И стълбовете и дърветата в гората са специална селекция- с въздушни възглавници
Супер си е пистата, след 3-4 обиколки и свикваш и започваш да натяаш хронометъра.

Супер си е пистата, след 3-4 обиколки и свикваш и започваш да натяаш хронометъра.
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
- vedra
- полковник
- Мнения: 924
- Регистриран на: съб мар 18, 2006 8:26 pm
- Град: София
- Кара: Peugeot 405 SRi Break / Cофия
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 33 times
- Контакти:
Re: Писти около София или къде да си счупим колата
Абееее,засичах ама не са за пред хора
Когато понатегнем още хронометъра, тогава щр ги направим публично достояние.
Сега колицата е разхлопана и не е добре да се напъва. Само свикваме с нея защото и без това много малко се кара.
На драг няма равна за кола с непипан двигател но когато започнеш да я сучеш на завойчета излизат наяве всичките и болежки.
След 23-25 юни ще тестваме истинските и възможности.

Когато понатегнем още хронометъра, тогава щр ги направим публично достояние.
Сега колицата е разхлопана и не е добре да се напъва. Само свикваме с нея защото и без това много малко се кара.
На драг няма равна за кола с непипан двигател но когато започнеш да я сучеш на завойчета излизат наяве всичките и болежки.
След 23-25 юни ще тестваме истинските и възможности.
Skype: vesodraganov
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване"; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост