Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Чет Юли 31, 2014 4:29 pm

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума


Натиснете за да видите правилата



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 06, 2010 5:28 am 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
Купих си дигиталем волтметър за колата. Някъде четох, че е добре да е вързан директно на акумулатора за да измерва действителното му напрежение. Имам пуснат един излишен кабел от мотора в купето и смятам него да ползвам за плюс, но незнам къде от контактния ключ да взема минус, тосет джаджата да бачка само когато е на контакт.
Мислех да питам във подфорум 605 ама мисля, че тука е по добре, колата е ясно вече каква е.

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 06, 2010 9:40 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 11, 2006 11:52 pm
Мнения: 2357
Кара: Peugeot 205 1,6 GTI
Has thanked: 48 times
Been thanked: 86 times
Град: София
С едно просто 12v реле ще стане работата,маса и да хванеш от ключа ще е постоянна , за целта връзваш + от контакта да управлява релето и при завъртане на ключа , ще ти мери напрежението от кабела който си пуснал

Изображение

85 Маса
86 Плюс от контакт
87 Постоянен плюс
30 Към плюс. клема на волтметъра

Най вероятно ще ти трябва още една маса за волтметъра


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 06, 2010 4:45 pm 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
:neutral: малко сложно става ама ако нямам друг избор така ще го направя.
Понеже искам всичко да си е както трябва мислех да вържа и бушон, ама сега стават 2 вериги и незнам къде да го сложа тоя бушон.
Ааааа и още нещо как да го намеря тоя плюс като са една топка кабели :? :shock: :bushon: :ibaasi:

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 06, 2010 8:18 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 11, 2006 11:52 pm
Мнения: 2357
Кара: Peugeot 205 1,6 GTI
Has thanked: 48 times
Been thanked: 86 times
Град: София
Според мен щом, искаш да работи само на контакт и да мери напрежението при акумулатора, това е начина . За + от контакт с пробна лампа, мултицет или по номерата на кабелите ако си намериш ел.схеми


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 06, 2010 8:52 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 2:40 pm
Мнения: 2144
Кара: Peugeot 305 1,8D 306 1,9D София
Has thanked: 10 times
Been thanked: 205 times
Град: София
sersem написа:
:neutral: малко сложно става ама ако нямам друг избор така ще го направя.
Понеже искам всичко да си е както трябва мислех да вържа и бушон, ама сега стават 2 вериги и незнам къде да го сложа тоя бушон.
Ааааа и още нещо как да го намеря тоя плюс като са една топка кабели :? :shock: :bushon: :ibaasi:

Ми бушона връзваш на акумулатора за + и след бушона жицата в купето и към контактора на релето, а към другия край на контактора още една жица към + на волтмера. Взимаш маса от където и да е и я връзваш към - на волтмера и към бобината на релето, а другия край на бобината на релето връзваш към + идващ от контактния ключ. При мен такъв е изведен за аудиото и на запалката например :kodapraish: .

_________________
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, по-важно е да можеш, а най-добре е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечото проблеми са свързани с парите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Вто Дек 07, 2010 1:13 am 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
KOZL написа:
а другия край на бобината на релето връзваш към + идващ от контактния ключ. При мен такъв е изведен за аудиото и на запалката например :kodapraish: .

И аз за аудиото и запалката се сетих и мисля утре да им търся кабела.
Днес изрових едно старо реле, пробвах го и работи, но ми направи впечатление, там където трябва да дава затворено/отворено при затворено положение пуска 2-2,5 волта, и незнам нормално ли е това или релето е прецакано.

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Вто Дек 07, 2010 1:23 am 
Offline
лейтенант
лейтенант
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 10:15 pm
Мнения: 571
Кара: Трамвай 2ка
Has thanked: 5 times
Been thanked: 20 times
Град: Елин Пелин
може и от мигачите

_________________
Изображение Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Вто Дек 07, 2010 10:21 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 2:40 pm
Мнения: 2144
Кара: Peugeot 305 1,8D 306 1,9D София
Has thanked: 10 times
Been thanked: 205 times
Град: София
може ма преди лоста за упавление :kodapraish:
KOZL написа:
там където трябва да дава затворено/отворено при затворено положение пуска 2-2,5 волта, и незнам нормално ли е това или релето е прецакано.

или не е у ред релето или си е у ред ама е неподходходящо. То сега много от релетата са тъпкани с разни елементи.

_________________
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, по-важно е да можеш, а най-добре е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечото проблеми са свързани с парите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Вто Дек 07, 2010 7:25 pm 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
Ами голямо е 30 ампера и предполагам заради това, но ще купя едно маломощно.
Остана само намиране на кабелите ама днес нямах време.

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 4:12 pm 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
Днеска разглобих конзолата около волана и извадих всички букси, на лоста за мигачите и лоста за чистачките.
Обаче мерих, мерих и букса номер 3 (59) от лоста на чистачките ми дава + когато е на контакт сега се чудя минус от къде да взема, букса номер 6 (31) ми дава постоянна маса въпреки, че е дебел червен кабел.
Нека някой който разбира да ми каже правилно ли съм измерил.
Изображение

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 5:45 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 02, 2004 8:59 pm
Мнения: 1992
Кара: Peugeot 605 SVti 2.0 Turbo
Has thanked: 16 times
Been thanked: 74 times
Маса взимаш от купето. Зад таблото с уредите има половин дузина места. Всяка друга точка може да ти доведе до отклонение на уреда поради протичане на ток през въпросния проводник.

Плюс за уреда можеш да си вземеш или от 2-пиновата кафява букса до бомбе на левия амортисьор (краче 1).

Плюс може да теглиш директно от клемата на акумулатора.

Трети вариант за + е да си пуснеш кабела директно до разпределителния блок до акумулатора, от който тръгват две захранвания към контактния ключ (те не минават през бушони изобщо), и още 8 обезопасени с бушони към фаровете, към АБС и т.н.

_________________
CD Player: Clarion HX-D2
CD Changer: Clarion DCZ628
Front stage speakers: Hybrid Audio Technologies, 3-was system Legatia L8, L4 & L1 Pro
Front stage amplifiers: Nakamichi 2 x PA-301, 2 x PA-302
Subwoofers: 2 х Morel Ultimo SC122
Subwoofers' amplifier: U.S.Amps USA-2000


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 6:28 pm 
Offline
Малък брат
Малък брат
Аватар

Регистриран на: Чет Май 12, 2005 4:17 pm
Мнения: 336
Кара: Xsara Picasso/hdi/ B;(Citroen ZX/ D)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 11 times
Внимавайте с тия плюсове да не се запалите :idea:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 7:58 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 2:40 pm
Мнения: 2144
Кара: Peugeot 305 1,8D 306 1,9D София
Has thanked: 10 times
Been thanked: 205 times
Град: София
За по-сигурно масата вземи от общ куплунг маса, който контактува към купето и събира кабелите с "маси" на уредите. Например проследи къде отива масата на запалката.

_________________
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, по-важно е да можеш, а най-добре е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечото проблеми са свързани с парите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 12:49 am 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
KOZL написа:
За по-сигурно масата вземи от общ куплунг маса, който контактува към купето и събира кабелите с "маси" на уредите. Например проследи къде отива масата на запалката.

Много са трудни тия проследявания :( вервай ми

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 7:30 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 2:40 pm
Мнения: 2144
Кара: Peugeot 305 1,8D 306 1,9D София
Has thanked: 10 times
Been thanked: 205 times
Град: София
Вервам колко по-модерна и по-нова е колата, по-трудно се бърника в нея. :roll: Ми хващай за маса на запалката.

_________________
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, по-важно е да можеш, а най-добре е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечото проблеми са свързани с парите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 7:46 pm 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
И така, какво стана днес, 3 часа връзвам и накрая релето на чистачките се побърка :udri: :udri: :udri:
излиза, че тоя плюс дето го вземам от лоста на чистачките идва от релето на чистачките и като дам другата клема на релето което добавям за волтмера се създава верига и от там релето на чистачките се омота кво да прави, а именно като дам на контакт чистачките тръгват :udri:
Варианта + през контакт от лоста на чистачките отпада.
Като се замисля единствения начин е да проследя кабелите от контактния ключ и оттам дето влизат в блока с релетата да взема + за управление на релето.
Нека ако някой има някакви идей да пише, просто съм бесен :udri: :udri: :udri:

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Съб Дек 11, 2010 1:16 am 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 20, 2005 1:43 am
Мнения: 828
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: Враца
След днешните 3 часа работа съм доволен, взех управляващ + директно от контактния ключ а измервания директно от акумулатора през едно 5 амперово бушонче.
Специални благодарности на Misho 605 SVti и boristo за старанието им да ми помогнат.
А ето го и творението, утре ще пусна дневни снимки, вижда се, че свети леко жълтеникаво но всъщност е наситено червено. :banan: :banan: :banan:
Изображение

_________________
http://markov-security.free.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Съб Дек 11, 2010 9:46 am 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 2:40 pm
Мнения: 2144
Кара: Peugeot 305 1,8D 306 1,9D София
Has thanked: 10 times
Been thanked: 205 times
Град: София
Свети добре ама кво показва :? Ако е при работещ двигател напрежението не е добре.

_________________
Колкото повече научавам, много повече откривам, че не знам.
Много лесно е да искаш, по-важно е да можеш, а най-добре е да го направиш.
Парите не решават всички проблеми, но повечото проблеми са свързани с парите


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Нед Дек 12, 2010 10:58 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 02, 2004 8:59 pm
Мнения: 1992
Кара: Peugeot 605 SVti 2.0 Turbo
Has thanked: 16 times
Been thanked: 74 times
13.8 е съвсем напрежение в/у клемите на акумулатора при работещ двигател. Не го шашкай.

_________________
CD Player: Clarion HX-D2
CD Changer: Clarion DCZ628
Front stage speakers: Hybrid Audio Technologies, 3-was system Legatia L8, L4 & L1 Pro
Front stage amplifiers: Nakamichi 2 x PA-301, 2 x PA-302
Subwoofers: 2 х Morel Ultimo SC122
Subwoofers' amplifier: U.S.Amps USA-2000


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Минус от контактния ключ
МнениеПубликувано на: Пон Дек 13, 2010 12:28 am 
Offline
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 3:39 pm
Мнения: 8177
Кара: 407 2.0HDI,16V-BV6
Has thanked: 4089 times
Been thanked: 4135 times
Град: София
Да , за 605 е добре, само при новите Пежа на клемите на акумулатора при работещ двигател дават 14,3 до 14,7V., затова при тях (207, 307, 308, 407)например крушките горят често.

_________________
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи