Затягане на кормилото

Общи проблеми за всички Пежа -
масла, гуми, разход и т.н.
Потребителски аватар
mitku
генерал
генерал
Мнения: 1663
Регистриран на: чет авг 10, 2006 3:37 pm
Град: София
Кара: Peugeot 406 Break 2.0 HDI 110hp 2000г.
Been thanked: 10 times

Мнениеот mitku » пет сеп 15, 2006 4:18 pm

Абе, това дето разни майстори разправят, че не било карето е доста неприятно защото само те набутват с излишни разходи (или просто ги мързи да свършат малко работа за малко пари). На мен на предната кола (Ситроен Виза 17Д - няма серво на волана) на два пъти имах такъв проблем със затягане... и двата пъти беше каре... въпреки, че всеки път ме убеждаваха, че не е от карето ;-)

Потребителски аватар
lmitov
редник
редник
Мнения: 101
Регистриран на: пет мар 10, 2006 11:20 am
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер

Мнениеот lmitov » пет окт 06, 2006 12:03 pm

Някой знае ли точният размер на карето, че не мога да го намеря никъде(размера де), а в М Комплект 33 предлагат 2 вида? Колата е 405 1.9 ТД с хидравлична рейка (не знам има ли някакво значение или са едни и същи каретата).

Потребителски аватар
ifcho
BADMIN
BADMIN
Мнения: 8003
Регистриран на: съб апр 09, 2005 11:59 pm
Град: София
Кара: Outback H6
Has thanked: 134 times
Been thanked: 374 times
Контакти:

Мнениеот ifcho » пет окт 06, 2006 12:28 pm

Мисля че без да свалиш старото каре и да премериш няма как да разбереш.
Поне при мен (205) не можаш да намеря някаква закономерност за размерите.

За карето - тези ефтините не ти ги препоръчвам, тъй като се преебават сравнително бързо. Най-добре я закарай а автолъч, там купуват некви френски (не знам откъде) които са екстра :)
Вие що за хора сте вообще. Как ще ми забраните да слагам снимката на моето пежо вие направо ма очаровахте

Потребителски аватар
lmitov
редник
редник
Мнения: 101
Регистриран на: пет мар 10, 2006 11:20 am
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер

Мнениеот lmitov » съб окт 07, 2006 9:31 am

Много благодаря за съвета, ама съм от Плевен и по разбираеми причини не мога да отида до София за смяна на каре :). Обаче ми се щеше да разбера размера за да мога да си го сменя сам. Имам достъп до машини и техника и мисля, че ще успея.

Потребителски аватар
desotodorov
лейтенант
лейтенант
Мнения: 584
Регистриран на: чет дек 09, 2004 5:18 pm
Град: Ботевград
Кара: Toyota Carina 2.0 GLI

xxx

Мнениеот desotodorov » вт окт 10, 2006 4:12 pm

Уф аз пък не помня моето колко ми казаха че е (гледа се диаметъра, който влиза в отворите на кръстачката), нещо ми се върти за 16мм, ама не съм сигурен...преди мен на една 605 бяха сменяли и моето беше по малко по диаметър...ама пусто като не съм си го сменявал сам - не помня. Пък и няма никаква гаранция, че е като моето - така доколкото им познавам стила на френските инженери. Свали старото и го мерни, пък тогава вземай ново. Как се сваля обаче - не искаха да ми кажат...на мен ми се струва, че трябва да се свали цялата кръстачка и да се извади на преса карето - само предполагам обаче...
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ifcho
BADMIN
BADMIN
Мнения: 8003
Регистриран на: съб апр 09, 2005 11:59 pm
Град: София
Кара: Outback H6
Has thanked: 134 times
Been thanked: 374 times
Контакти:

Мнениеот ifcho » вт окт 10, 2006 4:18 pm

Така така, сваля се и на преса. Аз съм го свалял и с чук, обаче става много варварско.
А каретата бяха 15х16мм и 16х17мм (две по две чашките са с различни диаметри...по некви спомени)
Вие що за хора сте вообще. Как ще ми забраните да слагам снимката на моето пежо вие направо ма очаровахте

Потребителски аватар
keysi
наборник
Мнения: 33
Регистриран на: ср май 30, 2007 2:32 pm
Кара: Citroen Xantia 1.8 8V Estate 1996г.

Мнениеот keysi » чет май 31, 2007 3:32 pm

Точните размери са 15/16 и 16/16. Няма начин да се хване без да се свали. Освен ако някой може на място до го премери.

Потребителски аватар
lmitov
редник
редник
Мнения: 101
Регистриран на: пет мар 10, 2006 11:20 am
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер

Мнениеот lmitov » пет юни 01, 2007 8:04 am

Благодаря за отговорите - свалихме го с майстора и се оказа 16/16 - обаче в един магазин като ми дадоха 16/16 се оказа, че не е то, а едно друго 16/16 - голям майтап - разликата беше във външния размер на кръстачката. Това, което ми бяха дали и продавача се кълнеше, че е за моята кола се оказа с по-голям размер и не можеше да влезе. Сменихме го и пасна без проблем. Сега съм с ново каренце и всичко е ОК.

Потребителски аватар
sersem
полковник
полковник
Мнения: 828
Регистриран на: съб авг 20, 2005 1:43 am
Град: Враца
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Been thanked: 6 times
Контакти:

Мнениеот sersem » пон юни 04, 2007 1:57 pm

Един приятел в сервиза погледнал вътрешното щото му се сторил голям луфта и ми каза, че каренцето,мойто е с накраиници с шлици май и от двете страни, тоест взимаш комплекта, изхлузваш старото буташ новото новото и за 5 мин си готов.

Потребителски аватар
lmitov
редник
редник
Мнения: 101
Регистриран на: пет мар 10, 2006 11:20 am
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер

Мнениеот lmitov » вт юни 05, 2007 7:54 am

Да така е само че разликата в цената е поразителна :) - комплекта е 90 лв, а самото каре е 28 и 15 лв за поставянето излиза 43 лв - сметката показва, че е наполовина.

Потребителски аватар
sersem
полковник
полковник
Мнения: 828
Регистриран на: съб авг 20, 2005 1:43 am
Град: Враца
Кара: Peugeot 605 2.0i 92г. много бега
Been thanked: 6 times
Контакти:

Мнениеот sersem » вт юни 05, 2007 8:54 am

Простете ми големите страхове, но мисля, че щом хората са го сметнали за комплект, значи се слага комплект.
Аз по кормилната си уредба не ми се ще да правя българщини, но разбира се всеки сам си решава.
:P :P :P

Потребителски аватар
lmitov
редник
редник
Мнения: 101
Регистриран на: пет мар 10, 2006 11:20 am
Кара: Пежо 405 1,8 Турбодизел интеркулер

Мнениеот lmitov » чет юни 07, 2007 8:01 am

Щом и карето го има като резервна част значи не е невъзможно и забранено да се смени само то, но както казваш всеки сам си решава.

Потребителски аватар
martin24
сержант
сержант
Мнения: 494
Регистриран на: чет сеп 13, 2007 1:55 pm
Град: София
Кара: Peugeot 508 GT 2.2HDI не знам дали е BiTurbo BVA 204hp
Has thanked: 16 times
Been thanked: 31 times

Мнениеот martin24 » пон окт 01, 2007 5:36 pm

Аз мисля, че имам подобен проблем, струва ми се, че кормилото се върти доста трудно, онзи ден се качих на един FIAT marea и неговото кормило направо само се въртеше, а с моито трябва да имаш тренинг за да го въртиш, АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТ КАКВО ДА ПОМАГА
LION STRONG
Изображение

Потребителски аватар
kaseopeia
генерал
генерал
Мнения: 1581
Регистриран на: пон авг 06, 2007 9:54 am
Град: нейде м/у СА и РК
Кара: Пижо 206 2.0 HDI
Has thanked: 157 times
Been thanked: 140 times
Контакти:

Мнениеот kaseopeia » вт окт 02, 2007 9:26 am

проверил ли си си течността на сервоусилвателя?
в книжката препоръчват - ESSO ATF D PR 9730.94 и TOTAL FLUIDE AT42

Потребителски аватар
martin24
сержант
сержант
Мнения: 494
Регистриран на: чет сеп 13, 2007 1:55 pm
Град: София
Кара: Peugeot 508 GT 2.2HDI не знам дали е BiTurbo BVA 204hp
Has thanked: 16 times
Been thanked: 31 times

Мнениеот martin24 » вт окт 02, 2007 10:05 am

Не съм го проверявал, честно да ти кажа малко ме е срам, но незнам къде да проверя тази течност, а и по какво мога да позная, че нещо не е наред с нея ?
LION STRONG

Изображение

Потребителски аватар
kaseopeia
генерал
генерал
Мнения: 1581
Регистриран на: пон авг 06, 2007 9:54 am
Град: нейде м/у СА и РК
Кара: Пижо 206 2.0 HDI
Has thanked: 157 times
Been thanked: 140 times
Контакти:

Мнениеот kaseopeia » вт окт 02, 2007 10:17 am

Изображение

би трябвало да има нива мин и макс - аз лично не съм го проверявала, направиха го в сервиза, когато обслужвахме колата

Потребителски аватар
martin24
сержант
сержант
Мнения: 494
Регистриран на: чет сеп 13, 2007 1:55 pm
Град: София
Кара: Peugeot 508 GT 2.2HDI не знам дали е BiTurbo BVA 204hp
Has thanked: 16 times
Been thanked: 31 times

Мнениеот martin24 » вт окт 02, 2007 10:28 am

Аха, значи май пак ще се ходи на сервиз :(
LION STRONG

Изображение

Потребителски аватар
martin24
сержант
сержант
Мнения: 494
Регистриран на: чет сеп 13, 2007 1:55 pm
Град: София
Кара: Peugeot 508 GT 2.2HDI не знам дали е BiTurbo BVA 204hp
Has thanked: 16 times
Been thanked: 31 times

Мнениеот martin24 » вт окт 02, 2007 10:34 am

сега като видях тази схема която си качила се сетих, че онзи ден един познат ми отваря това капаче и каза, че била наред течноста :)
Виждам, че караш същата като моята кола, доволна ли си от нея и засичала ли си колко ти харчи градско, питам защото моята маи харчи над 8
LION STRONG

Изображение

Потребителски аватар
kaseopeia
генерал
генерал
Мнения: 1581
Регистриран на: пон авг 06, 2007 9:54 am
Град: нейде м/у СА и РК
Кара: Пижо 206 2.0 HDI
Has thanked: 157 times
Been thanked: 140 times
Контакти:

Мнениеот kaseopeia » вт окт 02, 2007 10:47 am

моята е с еко двигател /т.е. по книжка разходът ми е доста по-нисък/
имам я от около месец, та нямам много точен поглед върху разхода
освен това я карам 1/3 извънградско/градско, а и тати чат пат я покарва с тежките обувки /сменя предавките на 3к оборота, на светофар ни мой някой го мине и тн/ - та така ми дава между 5,2 и 6 някъде - поглед върху два резервоара
сега съм в процес на засичане на 3тия ;-)

Потребителски аватар
martin24
сержант
сержант
Мнения: 494
Регистриран на: чет сеп 13, 2007 1:55 pm
Град: София
Кара: Peugeot 508 GT 2.2HDI не знам дали е BiTurbo BVA 204hp
Has thanked: 16 times
Been thanked: 31 times

Мнениеот martin24 » вт окт 02, 2007 11:07 am

Сладур :)
А мойта дали и тя не е ЕКО ,как да проверя, а и аз така правя като баща ти на 3к незнам дали е правилно, но май така е по добре, иначе се чуват едни вибрации ..........
LION STRONG

Изображение


Върни се в “Общ Технически”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост