Ремап и ЕГР

Силов, аудио и визуален тунинг.
vonnn
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: нед яну 28, 2018 7:41 pm
Град: Враца
Кара: 307 2.0 HDi 90+hp. BOSCH, 2004г.
Been thanked: 2 times

Ремап и ЕГР

Мнениеот vonnn » пон фев 12, 2018 11:54 pm

Тъй като на 307-та от профила ми ще и се добавят още кончета,вече говорих с Адлер в Годеч и по точно с Богомил .
Човека ми обясни всичко много любезно и подробно.Ремапа ще е през ОБД -то от 25 до 30 к.с. и до още 60 Nm.С дино тест преди и след.
Също така попитах и за евентуално премахване на ЕГР с който в момента нямам проблеми,съвета му беше ако няма проблем да не го махаме, особено заради тия спирания от движение на автомобили при проверка с мобилните апарати за превишена норма на изгорели газове .Мненията и по двете процедури ще са ми от полза,особено за ЕГР-а че за него се двуумя.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот NVG » вт фев 13, 2018 12:07 am

Предполагам си уговорил да се запази на подходящ носител оригиналния софт? ЕГР, ако работи нека си остане.
Важно условие преди ремап е двг. да е в пълна кондиция. Това се отнася и за трансмисия, съединител, окачване, ходова част, спирачки. Ако не си душманин, а разумен шофьор ще се радваш на подобрен демараж и дори малко по-нисък разход. В обратния смисъл бързо ще си скапеш колата.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

vonnn
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: нед яну 28, 2018 7:41 pm
Град: Враца
Кара: 307 2.0 HDi 90+hp. BOSCH, 2004г.
Been thanked: 2 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот vonnn » вт фев 13, 2018 12:27 am

Серийният софтуер се запазва и съхранява при тях и по всяко време можете да си го получиш обратно на колата. Резервно копие на софтуера се получава и от клиента нужно е само да си носите флашка или на валиден e-mail.

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот NVG » вт фев 13, 2018 12:34 am

Малко по-грамотно пиши колега!
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

vonnn
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: нед яну 28, 2018 7:41 pm
Град: Враца
Кара: 307 2.0 HDi 90+hp. BOSCH, 2004г.
Been thanked: 2 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот vonnn » вт фев 13, 2018 12:59 am

Много добре съм наясно в какво състояние трябва да е преди такава манипулация и в момента мога да твърдя ,че е перфектно .А относно душманското юркане ,пежото не се кара основно от мен (но подръжката ще е изцяло на мой гърб) ,а от жена и в повечето градско . А си имам друг автомобил ,който до сега не се е оплаквал от душманско каране чат пат.

Потребителски аватар
Danda69
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2752
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 471 times
Been thanked: 865 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот Danda69 » вт фев 13, 2018 10:42 pm

Е тогава , аджеба , защо ще правиш такива гимнастики . За средна скорост около 20 км/ч ще повишаваш конски сили и нютон метри , а всъщност си по-бавен от велосипед . За евентуални последици напиши в гугъл „историята на бързан” (тук , във форума е) и я прочети внимателно . Ако си готов да рискуваш - давай .
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот NVG » вт фев 13, 2018 10:55 pm

"Историята на бързан" е друга бира Данчо. Там са много други съпътстващи проблеми, които са далеч от един качествен ремап.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
Danda69
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 2752
Регистриран на: чет апр 21, 2011 7:43 pm
Град: Радомир
Кара: 205 GT 1.6 TU5JP;205 1.9 DKZ automatic,306 1.6 XT комби
Has thanked: 471 times
Been thanked: 865 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот Danda69 » вт фев 13, 2018 11:06 pm

Остави го бързан (макар точно софтуерно да събориха момчето ) , да не би да не съм прав за 20тте км/ч средна скорост в града ? Пък и ще се кара от жена ...
Мойто Пежо , най-хубавото
0899 84 9985 - Данчо

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот NVG » вт фев 13, 2018 11:30 pm

За последното си абсолютно прав! Колегата явно има излишни пари.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10329
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5576 times
Been thanked: 5069 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот Pepino » ср фев 14, 2018 12:37 pm

Не сте съвсем прави да Ви кажа според мен, че само за градско е излишно. Имам предвид следното :
След подробно оглеждане на автомобила за добро състояние, при една оптимизация на софтуера с мисъл (порциите гориво, надув на трубината и т.н. в различните режими и обороти), как да работи двигателя на празен ход, в ниските обороти, в по-високите след 2000об/мин и нагоре, и т.н., не просто масовото станало стандартно надуване на двигателя с 30-40к.с. и с 60-80Nm, а резултантно получено като данни: с около 25 до 30к.с. (които при дизела не са толкова интересни, понеже са налични едва от 4000об/мин) и въртящ момент само с 20 до 40Nm(при овърбуст) в плюс, се получава осезаем ефект точно при потегляне и реакция в ниските обороти, при каране с 15 до 20км/ч средна скорост в градското движение. Двигателят става доста еластичен и отзивчив, не се затормозява, както преди това, при включен климатроник при ускорение или най-вече при потегляне, върви леко и общо взето реално започва много по-адекватно да поема още от 1200об/мин,а не чак от 1800об/мин - наблюдавания преди лаг вече отсъства - и всичко това без да се покачва разхода на практика на колата при идентични маршрути, начин на каране - отчетено преди ''пипането'' и след. Така настроен двигателят не си повишава и вредните емисии (мерено ;) ), не качва температура (антифриз, масло) в задръствания или при изкачване на тежки наклони (също показател че не се товари, затормозява изобщо), работи много добре - в смисъл равномерно развъртащ се в целия оборотен диапазон и е спонтанно реагиращ, и при по-рязко сръчкване, не както преди оптимизацията - да се ''замисля'' (тоя като ми е натиснал педала на газта, какво иска сега от мене ;-) ) и след секунда две поне да изригва изведнъж и то от 2000об/мин нагоре само, а преди това да е скопен... :)
Това е като пример при 2.0 HDI 136к.с. При 307-цата на колегата, колата може спокойно да достига 110к.с. и с лекото увеличение на въртящия момент да стане още по-пъргава на старта и в ниските обороти, още повече, че при неговия двигател максималния въртящ е наличен, като максимум, още на 1700об/мин., но и там трябва да се пипа с разум, понеже колата заводски не е оборудвана с интеркулер.
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

vonnn
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: нед яну 28, 2018 7:41 pm
Град: Враца
Кара: 307 2.0 HDi 90+hp. BOSCH, 2004г.
Been thanked: 2 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот vonnn » ср фев 14, 2018 2:17 pm

Благодара на колегата Pepino ,че го е обяснил по грамотно технически. Моя отговор щеше да е много по простичък ,а и не смятам ,че е нужно да се коментират жените- шофьори по принцип.По горе споменах ,че автомобила ще се кара предимно от жена и в павечето градско,а е и разбираемо като се загледа човек из градовете може би от този клас Пежо 206,207,307 ,308 са най караните автомобили от дамите.А и доста жени шофират повече от 1 автомобил и могат да правят преценка между тях и да предяват няква изискване по отношение на конкретен автомобил.Но както и да е ,няма значение дали колата ще се кара от жената ,тъста или тъщата и т.н . Автомобила просто в ниските в които по често е се кара на градско си е мудничък и именно с тази цел ще се прави ремапа,повечко пъргавина при потегляне и в по ниските обороти.На дълъг път или на магистрала автомобила си върви доволно.А относно парите в България никой не съч чул да си признава ,че парите са му в излишък ,напротив стана нещо като национален спорт всеки да вика няма ,не стигат и т.н. Колкото и да ми се иска да жо кажа като виц ,това си е самата действителност, българите сме факири с 500 лв.заплата на месец за 1 година успяваш да спестиш 100 000 лв. и да си купиш "Mерцедес".И това е една от многото извадки от декларация подадена в Сметната палата. :ibree:

Потребителски аватар
SirMixAloT
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: пет фев 02, 2018 3:29 pm
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 407 SW 2.2HDi
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот SirMixAloT » пет фев 16, 2018 10:54 am

Оптимизацията на софтуера е винаги добро нещо, КАТО се прави както трябва. Същото важи не само за колите, а и за компютрите, за телефоните ни дори. Производителността може да се подобри при пиково ползване, а живота да не се скъси - при изчистване на бъгове, дори обратното - да се увеличи. Заводски нещата са добри, но дори на заводските софтуери има ъпдейти - значи има и бъгчета :)

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 11706
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 4252 times
Been thanked: 5615 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот NVG » пет фев 16, 2018 10:58 am

Темата е за ремап, а не за ъпдейт на софтуера.
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

vonnn
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: нед яну 28, 2018 7:41 pm
Град: Враца
Кара: 307 2.0 HDi 90+hp. BOSCH, 2004г.
Been thanked: 2 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот vonnn » пет фев 16, 2018 2:33 pm

Ами реално си е точно ъпгрейд. Нов оптимизиран тунинг(Ъпгрейдван)- софтуер. Ремап ,като ние си му казваме е OBD тунинг - в случая с помощта на специален интерфейс, управляващият софтуер се изтегля (копира) директно през диагностичната букса на автомобила (OBD). По същия начин в ECU се записва и новият тунинг-софтуер. Намесата е изцяло софтуерна.А при смяната на чипа - носител на управляващия софтуер ,може и да говорим и за хардуерна намеса .За ремапа е решено 100% ще се прави.
Повече искам да си избистря нещата с ЕГР-а за да ориентирам хората с крайно решение да го махат или да остава ,като пак казвам за момента всичко е Ок с него .И другото, ако се премахне само софтуерно ли да е или и затапване?

Потребителски аватар
SirMixAloT
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: пет фев 02, 2018 3:29 pm
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 407 SW 2.2HDi
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот SirMixAloT » нед фев 18, 2018 8:04 pm

Ясно за какво е темата - той и колегата го е казал - едно и също е, просто програмиста е друг. Затова и толкоз пъти споменават много колеги, че КАЧЕСТВЕНИЯ ремап не е проблемен.
А за EGR-а - идеята му е, че с него колата загрява по-бързо, освен екологичната част. Но след поне седмица каране, без EGR не виждам фрапираща разлика за момента. А ти ако софтуерно го премахнеш, той остава затапен и НЕ отваря - затапването е необходимо, при коли, които не затваря EGR-a, както при буса ми примерно - Транзит. Там и премахването е нужно, и затапването, че иначе пак турбото духа в ауспуха :mehehe:
Направо го махай, а за загряването, един познат майстор ми подари блок със свещи от Ренде, което ще върши по-добра работа от EGR :evalata:

Потребителски аватар
SirMixAloT
наборник
Мнения: 36
Регистриран на: пет фев 02, 2018 3:29 pm
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 407 SW 2.2HDi
Has thanked: 12 times
Been thanked: 9 times

Re: Ремап и ЕГР

Мнениеот SirMixAloT » вт фев 20, 2018 2:16 pm

Вече два резервоара след ремап, разхода със сигурност падна, ама точно с колко незнам, защото я карам с кеф сега, пък и вече съм сигурен в колата, но над половин литър съм надолу, от показанията на борд компа. Колата работи още по-мекичко, пъргава е, няма забавяне като преди. Само повече и повече ме радва 407-мака, пък и остава да изкормя екологичната част и да си реша тотално проблема.... Чудя се дали да не направя по-гърлен звука, че малко прекалено тиха ми идва нещо .... :lol: :tancii:


Върни се в “Peugeot тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта