Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 9984
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5172 times
Been thanked: 4841 times

Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Pepino » пон фев 27, 2017 7:21 pm

Както знаете, на последната ГЗС в резултат на сътрудничеството между клуба ни и Официалния вносител на автомобилите Пежо, имахме възможността да разгледаме по-отблизо и тестваме новото 3008 GT.
Тук в тази тема нека споделим впечатленията си от автомобила.

Позволявам си да започна като начало с няколко поредни поста - с цел по-подробно представяне за модела, което поради ограниченото време надали бе достояние на повечето покарали и разгледали този френски лъв. (в два поста в тази тема).

Новият PEUGEOT 3008 спечели Голямата награда за най-добър интериор за 2016 г. на 32-рия Международен автомобилен фестивал. Жил Видал, директор Дизайн, PEUGEOT, получи трофея на церемония, проведена на 31 януари 2017г. в Дома на инвалидите в Париж.
Голямата награда за най-добър интериор на годината е седемнадесетата награда, спечелена от новия SUV PEUGEOT 3008.
Пътническият салон на новия SUV PEUGEOT 3008 наред с иновативните вложени материали е уникален и с това, че и включва т.нар. PEUGEOT i-Cockpit® от най-ново поколение. Той съдържа компактен волан и 12-инчово дигитално табло като стандартно оборудване. Под големия сензорен екран интуитивни бутони, подобни на клавиши на пиано, предоставят лесен достъп до основните функции за управление. Интериорният дизайн на новия SUV 3008 PEUGEOT постига приятен баланс между технологиите на дигиталните дисплеи и естествения дъб, кожа и текстил. Дигиталното табло може да бъде персонализирано според потребностите/желанията на водача, чрез конфигуриране на визията и графиката.
Изображение
Изображение



Конкретният тестван екземпляр за сега е единствния GT у нас и ни беше предоставен от СФА, за цял уикенд и тест, което е поредната проява на доверие към нас. Ето техническите данни на лъвчето ( по номер на рамата от Сървиз бокса), което карахме на ГЗС(произведено на 21.10.2016г):

Обща информация
ТИП ПРОДУКТ КОЛА
ТЪРГОВСКА МАРКА, ВИД АГРЕГАТ ПЕЖО
ПРОДУКТОВА ЛИНИЯ 3008 (P84)
СИЛУЕТ CROSS OVER 5 ВРАТИ
НИВО ОБОРУДВАНЕ ГОРЕН ВИСОК
ДВИГАТЕЛ ДИЗЕЛ DW10FC FAP 132KW
ТРАНСМИСИЯ BVA 6 ПРЕДАВКИ ТИП STT
ТИП БОЯ МЕТАЛИЗИРАН ЛАК
ТИП ТАПИЦЕРИЯ ИНТЕРИОР АЛКАНТАРА КОЖА CLUB "0J"
ЦВЯТ НА ТАПИЦЕРИЯТА ЦВЯТ ТАПИЦЕРИЯ ОРАНЖЕВ
СКОРОСТНА КУТИЯ (ХАРАКТЕРИСТИКИ) МЕХ.СКОР.КУТИЯ AM6C
ДВИГАТЕЛ (ТИП) EW/DW
КУПЕ (ОТВЪН) ТАВАН ЦВЯТ ЧЕРЕН PERLA NERA
ДОПЪЛНИТЕЛНА ЕМБЛЕМА БЕЗ ЩАНЦОВАН НАДПИС
ДОПЪЛНИТЕЛНА ЕМБЛЕМА, РАЗНИ GT
ЕМБЛЕМА GT

Характеристики на автомобила
НИВО ОБОРУДВАНЕ ГОРЕН ВИСОК
ТИП БОЯ МЕТАЛИЗИРАН ЛАК
ТИП ТАПИЦЕРИЯ ИНТЕРИОР АЛКАНТАРА КОЖА CLUB "0J"
ЦВЯТ НА ТАПИЦЕРИЯТА ЦВЯТ ТАПИЦЕРИЯ ОРАНЖЕВ
СКОРОСТНА КУТИЯ (ХАРАКТЕРИСТИКИ) МЕХ.СКОР.КУТИЯ AM6C
КУПЕ (ОТВЪН) ТАВАН ЦВЯТ ЧЕРЕН PERLA NERA

Захранване на двигателя
ДВИГАТЕЛ ДИЗЕЛ DW10FC FAP 132KW
ЗАХРАНВАНЕ ТУРБО ИНЖЕКЦИОН ДИРЕКТЕН ОБМЕННИК
ДЕТЕКТОР ВОДА ГОРИВЕН ФИЛТЪР БЕЗ ДЕИЗЕЛОВ ФИЛТЪР ВОДЕН ДЕТЕКТОР
ГОРИВО ДИЗЕЛ КАЧЕСТВО DA/DE/DE+
НОРМА НА ОЧИСТВАНЕ (ДВИГАТЕЛ) НОРМА ОЧИСТВАНЕ EURO 6(ДВГ)
ВКЛЮЧЕНА СКОРОСТ (ИНФОРМАЦИИ ДАТЧИК) ДАТЧИК ПРЕДНИ КОЛЕЛА БЕЗ ЗНАК ЗАДЕН СЪС ЗНАК
ДВИГАТЕЛ (ТИП) EW/DW
ОБЕМ ДВИГАТЕЛ 2000 CM3
КАТАЛИЗАТОР КАТАЛИЗАТОР ДО 50 PPM
РЕЗЕРВОАР ЗА ГОРИВО РЕЗЕРВОАР ГОРИВО С ПРЕДПАЗИТ ПОГРЕШНО ГОРИВО
ОХЛАЖДАЩО МОТОРЧЕ РАДИАТОР EP28 28DM2 АЛУ BRASE
ЗАТОПЛЯНЕ СИСТЕМА ГАЗ КАРТЕР С ОТОПЛИТЕЛНА ГАЗОВА ВЕРИГА
СПЕЦИФИЧЕН ШУМ ДВИГАТЕЛ ДИНАМИЧЕН ОБЕЗШУМИТЕЛ ДВИГАТЕЛНА ГРУПА
ТЕХНИЧЕСКО ОЧИСТВАНЕ АВТОМОБИЛ НОРМА ТЕХНИЧЕСКО ОЧИСТВАНЕ АВТОМОБИЛ EURO 6
ФИЛТЪР ЗА ЧАСТИЦИ С ФИЛТЪР ЗА ЧАСТИЦИ
ВЕНТИЛАТОР 1 ВЕНТИЛАТОР 2 СКОРОСТИ 140W АЕРО С ДИНАМИЧНА КЛАПА
ХИБРИДЕН МОТОР БЕЗ ХИБРИДЕН ДВИГАТЕЛ
ФИЛТЪР РЕЗЕРВОАР ВЪТРЕШЕН ФИЛТЪР РЕЗЕРВОАР
STOP AND START СЪС СТОП И СТАРТ АЛТЕРНАТОР-СТАРТЕР

Скоростна кутия, Трансмисия
ТРАНСМИСИЯ BVA 6 ПРЕДАВКИ ТИП STT
СКОРОСТНА КУТИЯ (ХАРАКТЕРИСТИКИ) МЕХ.СКОР.КУТИЯ AM6C
ПРЕДАВАТЕЛНО ЧИСЛО ПРЕДАВКА ГЛАВНО ПРЕДАВАНЕ 15 X 53
СТИЛ КОЛЕЛО ДЖАНТА АЛУМ CREAT G 18 ЦОЛА P8X
СЪЕДИНИТЕЛ БЕЗ СЪЕДИНИТЕЛ
ГУМИ (РАЗМЕР, ТИП) ГУМА 225/55 R18 98V УСИЛЕНА M+S
КОЛЕЛО (ТИП) СТОМАНЕНО КОЛЕЛО СГЛОБКА 1
ИНДИКАТОР ЗАГУБА НАЛЯГАНЕ ГУМИ ДЕТЕКТОР НАЛЯГАНЕ ГУМИ ИНДИРЕКТНО С ЛОКАЛИЗАЦИЯ
ВИД СКОРОСТНА КУТИЯ АВТОМАТИЧНА СК AM6 НОРМА EURO6

Окачване Кормилно управление Спирачна система
ЗАДНА СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА СТАБ ЩАНГА ЗАДНА ТВЪРДОСТ 40000 NM/RAD
СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА ОТПРЕД СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА ПРЕДНА ТВЪРДОСТ 30000 NM/RAD
СПИРАЧКА ТИП ВЕНТИЛИРАНИ ПРЕДНИ/ЗАДНИ ДИСКОВЕ
ЪГЪЛ ВОЛАН С ДАТЧИК ЪГЪЛ ВОЛАН
ОКАЧВАНЕ НОРМАЛНО ОКАЧВАНЕ
ДИНАМИЧЕН КОНТРОЛ НА СТАБИЛНОСТТА С ORM АДАПТИВНА СИСТЕМА ESP
ДИРЕКЦИЯ (ФУНКЦИОНИРАНЕ) ЕЛЕКТРИЧЕСКА ДИРЕКЦИЯ ДВОЕН ПИНЬОН LOW POWER
ПЕДАЛИ (ТИП) АЛУМИНИЕВ ПЕДАЛ

Каросерия - оборудване
ТЕГЛИЧ РЕМАРКЕ БЕЗ БУКСИРНО ВЪЖЕ
КЛАКСОНИ КЛАКСОН - ХАРМОНИЯ
СТРАНИЧНА ЛАЙСТНА (ВИД) ХРОМИРАНИ СТРАНИЧНИ ЗАЩИТИ
СТРАНИЧНА ЛАЙСТНА (РАЗМЕРИ) БЕЗ ПРОТЕКТОРИ СТР ДОЛУ НА ПРЕДНОТО СТЪПАЛО АЛУМ ЗАД ПЛАСТ
ИЗХОД ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА ИЗХОД ИЗПУСКАТЕЛНА С-МА ДВОЕН
ДОПЪЛНИТЕЛНА КОРА (ПОД ДВИГАТЕЛ) БЕЗ ПОДЛОЖКА ЗА МОТОР
ВЪНШНА ХАЛКА ЗА ТЕГЛЕНЕ БЕЗ ВЪНШНА СКОБА ЗА ТЕГЛЕНЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ФУНКЦИЯ ВЪНШНО ОГЛЕДАЛО СГЪВАЕМО ЕЛЕКТР +ЗАДЕН ХОД+ МЕМО+ВИЗУАЛИЗ
КАЛОБРАН ПОДКАЛНИК ЗАЩИТЕН ПР.+ЗАДЕН СТАНДАРТЕН С ИЗОЛАЦИЯ
ОБЕЗШУМЯВАНЕ СТРАНА ДВИГАТЕЛ ОБЕЗШ ПРЕГРАДА+КАПАК+ПОДКАЛ+ДВГ
КУПЕ (ОТВЪН) ТАВАН ЦВЯТ ЧЕРЕН PERLA NERA
ПРЕДНО СТЪКЛО ЧЕЛНО СТЪКЛО СТАНДАРТНО
ПРЕДНА ЧИСТАЧКА ЧИСТАЧКА ПРЕДНО СТЪКЛО С ДЕТЕКТОР ДЪЖД
КАПАК ОТПРЕД БЕЗ ЗАПУШАЛКА ПРЕДНА БРОНЯ
СТЪКЛО ПОКРИВ БЕЗ ПРОЗОРЕЦ ПОКРИВ
БРОНИ ПЛЪЗГ.ВРАТА ЦВЯТ КУПЕ+РЕШЕТКА6 ЛАЙСТНА ПР СТЪКЛ ХРОМ+ПЕТА ИНОКС
ФАР ЗА МЪГЛА ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА С LED + ЗАВИВАЩИ СВЕТЛИНИ
РЕЗЕРВНА ГУМА НЕПЪЛНОРАЗМЕРНА РЕЗ ГУМА
СТЪКЛО(ВЪНШЕН ВИД) ЦВЕТНИ + ПОТЪМНЕНИ СТЪКЛА
ДОСТЪП И СТАРТИРАНЕ СВОБОДНИ РЪЦЕ ДОСТЪП ОТПРЕД + БАГАЖНИК + СТАРТИРАНЕ СВОБОДНИ РЪЦЕ

Вътрешно оборудване
ТИП ТАПИЦЕРИЯ ИНТЕРИОР АЛКАНТАРА КОЖА CLUB "0J"
СТРАНИЧЕН ПОДЛАКЪТНИК (ТИП) СТРАНИЧЕН ПОДЛАКЪТНИК ОТПРЕД ОТЗАД ТЕР
АЛАРМА СРЕЩУ КРАЖБА БЕЗ АЛАРМА СРЕЩУ КРАДЦИ
ЗАПАЛКА БЕЗ ЗАПАЛКА
ДЕТЕКТОР МЪРТЪВ ЪГЪЛ С НАБЛЮДЕНИЕ МЪРТЪВ ЬГЬЛ
КОРА БАГАЖНИК ПОЛИЦА
ПРЕДЕН ПРЕДПАЗЕН КОЛАН ПИРОТЕХНИЧЕСКИ ПРЕДПАЗЕН КОЛАН С АЛАРМА
КЛИМАТ (ВЪНШНА ТЕМПЕРАТУРА) СТУДЕНИ СТРАНИ
КЛИМАТИК С АВТО РЕЦИРКУЛАЦИОННА МАТРИЦА ЗА ОТОПЛЕНИЕ
ДЕТСКО ЗАКЛЮЧВАНЕ РЪЧНА ЗАКЛЮЧАЛКА ДЕЦА ОТЗАД
УПРАВЛЕНИЕ НА СКОРОСТИТЕ УПРАВЛЕНИЕ СКОРОСТИ НА ПОВД ПОД+НА ВОЛАНА
СТРАНА НА ВОДАЧА(ПОСТ УПРАВЛЕНИЕ) ЛЯВО РЪЧНО УПРАВЛЕНИЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНО ОТОПЛЕНИЕ БЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНО ОТОПЛЕНИЕ
MIRROR LINK С MIRROR LINK
ОСВЕТЛЕНИЕ БАГАЖНО ПРОСТРАНСТВО ОСВЕТЛЕНИЕ ДЖОБ + LED ЗА ЖАБКА
ОСВЕТЛЕНИЕ НА БАГАЖНИКА ОБЕМ НА ТОВАРЕНЕ АВТ УПРАВЛЕНИЕ ОСВЕТЛЕНИЕ БАГАЖНИК + ОБЕМ ТОВАР LED
ОБОРУДВАНЕ БОРДНО ТАБЛО ОБЛИЦОВКА ИЗК.ДЪРВО
РАЗЛИЧНИ ВЪТРЕШНИ СВЕТЛИНИ ЧЕТЕЦ КАРТИ ПР/ЗАД С LED БЕЗ КОМФ ОСВ
КОМАНДНО ТАБЛО(ХАРАКТЕРИСТИКИ) ДИГИТАЛЕН ДИСПЛЕЙ 29 ДАТЧИКА
ТАПИЦЕРИЯ ВРАТА ДЪРВЕНА ОБЛИЦОВКА
ЗАКРЕПВАНЕ ДЕТСКА СЕДАЛКА БЕЗ ЗАКРЕПВАНЕ ISOFIX ОТЗАД И ОТПРЕД
ВИСОКОГОВОРИТЕЛ 4 ВИСОКОГОВ ПР (2ВИСОКИ+2ПРЕДНИ)+2 ВИСОКОГОВ ОТЗАД
ДОПЪЛНИТЕЛЕН ВЕНТИЛАТОР БЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНА ПУЛСАЦИЯ
ОБЕЗШУМЯВАНЕ КУПЕ ОБЕЗШУМИТЕЛНА КОРА 7КГ + БЕЗ КОЛЕЛО + ТУНЕЛ+ НАДВЕС
ПОВДИГАНЕ ПРЕДНА ПЪТНИЧЕСКА СЕДАЛКА ПОВДИГАНЕ ПРЕДНА ПЪТН СЕДАЛКА ПАРАЛЕЛНО РЕГУЛИРАНЕ
КОМАНДА УПРАВЛЕНИЕ СЕДАЛКА ВОДАЧ УПРАВЛЕНИЕ СЕДАЛКА ВОДАЧ РЪЧНО + РЕЛАКС
УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДНА ПЪТНИЧЕСКА СЕДАЛКА РЪЧНО УПР ПРЕДНА СЕДАЛКА ПЪТНИК + RELAX
РЕГУЛИРОВКА ПР СЕДАЛКА ВОДАЧ НАКЛАНЯЩА СЕ ОБЛЕГАЛКА ЛУМБАЛНА ОПОРА ВОДАЧ
РЕГУЛИРАНЕ ПРЕДНА ПЪТНИЧЕСКА СЕДАЛКА РЕГУЛИРАНЕ ПРЕДНА ПЪТН СЕДАЛКА НАКЛАНЯЩА СЕ ОБЛЕГАЛКА
СГЪВАНЕ ПРЕДНА ПАСАЖЕРСКА СЕДАЛКА СГЪВАНЕ ПРЕДНА СЕДАЛКА ПАСАЖЕР ТИП ПОРТФЕЙЛ
ДЕКОРИРАЩИ ЕЛЕМЕНТИ ИНТЕРИОР ТАПИЦЕРИЯ MISTRAL ТАВАН+КОЛОНКА+РАМКА +МАЛКО СТЪКЛО
ПОДЛАКЪТНИК ПРЕДНА СЕДАЛКА ЦЕНТРАЛЕН ПОДЛАКЪТНИК FLOQUE + TEP
КОМПАКТ ДИСК БЕЗ КОМПАКТ ДИСК
НАВИГАЦИОННА СИСТЕМА С НАВИГАЦИОННА СИСТЕМА ЦВЕТЕН ЕКРАН
КРУШКИ ЗА ФАРОВЕ LED ЛАМПА
ЧЕТЕЦ ПЪТНА ИНФОРМАЦИЯ ЗАЩИТА + КОРЕКЦИЯ СТРАНИЧНАТА ТРАЕКТОРИЯ
ДИСПЛЕЙ ДИГИТАЛЕН СЕНЗОРЕН ДИСПЛЕЙ
ОГЛЕДАЛО В СЕННИКА ШОФ/ПЪТН. СКРИВАЩИ СЕ С ОСВЕТЛЕНИЕ
ИНДИКАТОР МАСЛО СТАНДАРТЕН ИНДИКАТОР НИВО МАСЛО
ОТОПЛЯЕМА СЕДАЛКА НЕОТОПЛЯЕМА СЕДАЛКА
ПРЕДНА СТРАНИЧНА ВЪЗД ВЪЗГЛАВНИЦА СТРАНА ТОРАКС + ВЪЗД ВЪЗГЛАВНИЦА
ОСВЕТЛЕНИЕ ДОЛНА ЧАСТ КУПЕ ОСВЕТЛЕНИЕ КРАКА ШОФЬОР+ ПЪТНИК ОТПРЕД
ЗАЩИТА ПЪТНИК ОТЗАД БЕЗ ЗАЩИТА ПЪТНИЦИ ОТЗАД
КОРЕКЦИЯ НА НИВОТО НА ФАРОВЕТЕ АВТОМАТИЧНО РЕГУЛИРАНЕ ПРЕДНИ ФАРОВЕ
WIFI С WIFI
ДЖОБ ЗА ВЕЩИ (ШОФЬОРСКО МЯСТО) ЖАБКА +ЛОСТЧЕ ХРОМ ЦВЯТ А
РАДИОПРИЕМНИК СВЪРЗАНА АНАЛОГОВА НАВИГАЦИЯ
КЛИМАТИК АВТОМАТИЧЕН КЛИМАТИК
РЕГУЛАТОР НА СКОРОСТТА REGULATEUR ET LIMITATEUR VITESSE
ПОВДИГАНЕ СЕДАЛКА ШОФЬОР ПАРАЛЕЛНО НАГЛАС ВИСОЧИНА ВОДАЧ
ВЪТРЕШНО ОГЛЕДАЛО ВЪТРЕШНО ОГЛЕДАЛО ДЕН-НОЩ ЕЛЕКТРОХРОМ
СТЕЛКИ (ВИД) СТЕЛКА TWIST YARM G287 GANS V072 PERF
ПОДРЕЖДАНЕ ТОВАРЕН ОТСЕГ СГЪВАЕМ ДЖОБ НА ПОДА
ДЕТЕКТОР ПРЕПЯТСТВИЕ РАДАР ЗА ПРЕПЯТСТВИЯ ОТПРЕД И ОТЗАД
ИНДИКАТОР ЗАГУБА НАЛЯГАНЕ ГУМИ ДЕТЕКТОР НАЛЯГАНЕ ГУМИ ИНДИРЕКТНО С ЛОКАЛИЗАЦИЯ
СТЕЛКА ПРЕДНИ И ЗАДНИ ПОСТЕЛКИ
ЕКВАЛАЙЗЕР БЕЗ УСИЛВАТЕЛ ЕКВАЛАЙЗЕР
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКЛЮЧВАНЕ ОБИКНОВЕНО ЗАКЛЮЧВАНЕ + АВТОМАТИЧНО
ВОЛАН ЕСТЕСТВЕНА КОЖА ПЕРФОРИРАНА ЕЛЕМЕНТИ КАРБОН
ВЕНТИЛАТОР 1 ВЕНТИЛАТОР 2 СКОРОСТИ 140W АЕРО С ДИНАМИЧНА КЛАПА
ТЕЛЕМАТИЧЕН МОДУЛ БЕЗ ТЕЛЕМАТИЧНА КУТИЯ

Електрически системи
АЛТЕРНАТОР АЛТЕРНАТОР ISTT53
КЛАКСОНИ КЛАКСОН - ХАРМОНИЯ
АКУМУЛАТОР АКУМУЛАТОР L3 760 70AH EFR 760 EN EF
СТАРТЕР СТАРТЕР КЛАС 6+
ОСВЕТЛЕНИЕ БАГАЖНО ПРОСТРАНСТВО ОСВЕТЛЕНИЕ ДЖОБ + LED ЗА ЖАБКА
ОСВЕТЛЕНИЕ НА БАГАЖНИКА ОБЕМ НА ТОВАРЕНЕ АВТ УПРАВЛЕНИЕ ОСВЕТЛЕНИЕ БАГАЖНИК + ОБЕМ ТОВАР LED
ОСВЕТЛЕНИЕ СПЕЦИФИЧНО ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ОТПРЕД (DRL)
РАЗЛИЧНИ ВЪТРЕШНИ СВЕТЛИНИ ЧЕТЕЦ КАРТИ ПР/ЗАД С LED БЕЗ КОМФ ОСВ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ФУНКЦИЯ ВЪНШНО ОГЛЕДАЛО СГЪВАЕМО ЕЛЕКТР +ЗАДЕН ХОД+ МЕМО+ВИЗУАЛИЗ
ЧЕСТОТА ДИСТАНЦИОННО ЗА ЗАКЛЮЧВАНЕ ЧЕСТОТА ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ 433,92 MHZ HETERODYNE
КРУШКИ ЗА ФАРОВЕ LED ЛАМПА
МУЛТИПЛЕКСАЖ ПЪЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА АРХИТЕКТУРА
ОСВЕТЛЕНИЕ ДОЛНА ЧАСТ КУПЕ ОСВЕТЛЕНИЕ КРАКА ШОФЬОР+ ПЪТНИК ОТПРЕД
ФАР ЗА МЪГЛА ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА С LED + ЗАВИВАЩИ СВЕТЛИНИ
КОРЕКЦИЯ НА НИВОТО НА ФАРОВЕТЕ АВТОМАТИЧНО РЕГУЛИРАНЕ ПРЕДНИ ФАРОВЕ
ЗАПАЛВАНЕ ФАРОВЕ АВТОМАТИЧНО ВКЛЮЧВАНЕ ФАРОВЕ+АВТОМАТИЧЕН ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ

Разни
СТРАНА НА ВОДАЧА(ПОСТ УПРАВЛЕНИЕ) ЛЯВО РЪЧНО УПРАВЛЕНИЕ
ЕТИКЕТ БЕЗ ЕТИКЕТ
ВХОД РАДИО TOMADA TRIPLA ACESSÓRIOS
КТ КЛЮЧОВЕ К-Т КЛЮЧОВЕ + РЕЗЕРВЕН КЛЮЧ
УПЛЪТНЕНИЕ СРЕЩУ ЗАМЪРСЯВАНЕ ПР УПЛЪТН ПР ВРАТА+ДОЛНО ПР/ЗАД ВРАТА
ТЕЧНОСТ ЗА КЛИМАТИК ФРЕОН 1234 YF



/Следва продължение в следващия пост! /
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 9984
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5172 times
Been thanked: 4841 times

Re: Отзиви за тест-драйва на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Pepino » вт фев 28, 2017 5:25 pm

Продължение от предишния пост:

След премиерата на новото Peugeot 3008 през Октомври 2016г. французите пуснаха и топмодела си 3008 GT. Специалните елементи и най-мощният двигател в 3008 са отличителните белези на GT. Има и позициониран под тази версия вариант „GT Line“, но обикновено той не е оборудван с мощния 180к.с. 2.0 ХДИ с ЕАТ6 автоматична скоростна кутия.
3008 GT е задвижвано от 2,0-литров дизелов мотор със 180 к.с. Наред с всички възможни екстри, серийното оборудване на модела GT включва по-широки калници, 19-цолови джанти, LED-фарове и черен покрив. Като опция GT може да бъде конфигуриран с черна задница на автомобила и стъклен покрив. Решетката на радиатора е с хромирани елементи, а логото GT стои дискретно на предните калници.
Вътрешното пространство на 3008 GT има двойни шевове (в керемидено червено) по арматурното табло и тапицериите на вратите, подлакътниците и седалките. Последните са тапицирани с кожа и алкантара, но опционално могат да бъдат поръчани и само с кожа. Кожена тапицерия има и скосеният волан с неръждаемото лого GT. За арматурното табло и вратите от Peugeot са използвали истинско дъбово дърво за 3008 GT, което не е налично при по-ниската версия GT Line. Педалите и лайстните по вратите отвътре са от неръждаема стомана с матов отенък, което придава още повече усещане за лукс в комбинацията с дървените панели, които нощно време са видими поради наличието на дискретно LED-осветление.
Peugeot предлага и „GT Line“, базирана на ниво на оборудване „Allure“- Специалната броня с LED-фарове и GT-решетка ще направят така, че отпред GT Line да изглежда като топверсията. GT Line има също никелирана двойна ауспухова бленда, черен покрив и двуцветен лак, а в интериора GT Line прилича на GT, но е без дъбовото дърво, алкантара и кожа.

Тестваният от нас GT имаше освен т.нар. i-cocpit много още удобни екстри в помощ на водача, като връщане в лентата на движение при доближаване на осевата линия или мантинелата - безпогрешно разпознаваше прекъснатата от плътната маркировка и съобразено с това индикираше по съответния начин, като звуково се добавя предупреждение при наличие на опасност от навлизане в лентата за насрещно движение. Много е удобно и това, че използваната навигация ТомТом постоянно дава информация на дисплея зад волана за скоростното ограничение на участъка от пътя на който се намираме и не забелязах нито веднъж грешка в това отношение. Колата определя и предупреждава за различни нива на опасност при неспазване на дистанция, вкл. и се намесва с леко убиване на скоростта при твърде близо шофиране към предния автомобил при по-висока скорост например (тази функция работи още от 40 км/ч нагоре). Много удобно е също при шофиране нощем на дълги светлини функцията за автоматично минаване на къси, при поява на насрещен автомобил и тази екстра работеше много много добре. Има и светлинна индикация за наличие на автомобил в мъртвата зона на огледалата. По време на тестдрайва по пътя за Люляците, същата показваше според нас и намесата на електронните системи за овладяване на автомобила с цел най-добро сцепление. Също така работата на двигателя и скоростната кутия се държаха адаптивно според водача и маниерите му, като нито за миг не се усети някакво ''замисляне'' в реакциите на колата.
Като цяло колата се движи много стегнато и приятно, без никакви наченки на олюляване или поднасяне, независимо по какъв начин шофирате в завой, на магистрала престроявайки се и т.н. - воденето й в желаната посока и темпо не е никакво усилие, дори при по-екстремно каране, като в режим спорт, електрониката позволява доста волности от шофиращия преди да се намеси и така колата оставя приятното впечатление, че контролът е повече във ваши ръце, макар на практика да не е точно така (много добре са настроени всички системи за стабилност и сработват точно преди нещата да започнат да излизат напълно извън контрол).Налични са няколко режима според това на какъв път / терен се използва автомобила, вкл. и при спускане по стръмни наклони извън пътя. Не бива да се пропуска и това, че 3008 е много маневрен и с много малък радиус на завой, което позволява маневри на доста ограничени пространства.
В интерес на истината, не очаквах толкова да бъде лесно свикването с този автомобил, но това е факт - много малко е нужно, за да можете да се възползвате от всичките му възможности. Това че е с автоматична скоростна кутия от ново поколение е допринесло за динамиката на автомобила и тя е на завидно ниво - буквално можете да се изстреляте и продължавайки да ''настоявате'' с крака на газта да ви изненада режима на смяна на предавките. Има възможности за ръчен режим на смяна на предавките - било то чрез скоростния лост или чрез перата зад самия волан - удобно и приятно, но не толкова по път с много остри завои един след друг - там особено в режим спорт се вижда силата на 3008 GT.
При паркиране - наличен е парктроник с визуализация - преден и заден + страхотна видео камера, даваща качествено изображение дори нощем при движение на заден ход, като наред със стандартната за такива устройства картина, има направляващи линии според положението на волана (подсказва бъдещата траектория на колата назад) и също поглед на целия автомобил отгоре (тук и навигацията изглежда има пръст) с всичко което го заобикаля, като така можете лесно да прецените само по екрана дали имате място за преминаване или съответно ако паркирате, дали мястото, което имате намерение да заемете е достатъчно за колата.
Ако ползвате навигацията - то и тя, както цялото меню на тествания от нас автомобил е на български език, на кирилица !!! и придружена от диктор, говорещ също на български. Също така i-cocpit-ът на колата извежда всички индикации на български език, дава възможност за връзка с всевъзможни устройства на независимо дали са андроид, ай-фон продукт или друго.Екраните на колата могат да бъдат конфигурирани според вашите лични предпочитания, като е налична памет за поне 3 профила на персонализация. В автомобила има и Wi-Fi, и ред още глезотии :)

Много още мога да разказвам за този автомобил , но тoва е най-общото първоначалното впечатление от този GT - французите са направили наистина вдъхновяващ автомобил, доставящ удоволствие и комфорт,много динамичен и в същия момент икономичен, изпълнен с много качествени материали,особено в интериора, с добра сглобка, много добре обезшумен, стоящ много стабилно на пътя и със страхотна спирачна система.

За прехода от София до Люляците (Габрово) - магистрално каране в различни режими (като тест) , по шосе и планинско -общият разход на колата беше 5.9л/100км нафта. За самия тест-драйв, който се проведе в съботата на ГЗС - при изминати общо 180км в планински условия и с немалко подаване на газ :) , разходът само за този ден беше 8,3л/100км. На връщане обратно до София разходът беше точно 6,0л/100км.

Оставям колегите да споделят своите впечатления също, завършвайки поста си с линк към няколко снимки, а клипче - представящо 3008 GT ще кача тук до дни :)

СНИМКИ на Пежо 3008 GT на ГЗС
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Потребителски аватар
What
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 4893
Регистриран на: пон сеп 15, 2008 5:45 pm
Град: Варна
Кара: Pug 206sw 1,4i
Has thanked: 255 times
Been thanked: 808 times
Контакти:

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот What » вт фев 28, 2017 8:37 pm

Аз не се задълбочих в екстрите на колата, но определено като пътно поведение ми хареса. Стои съвсем стабилно на пътя, независимо от настилката и магарето зад волана. Няма да се впускам в хвалби за колата, определено е създадена с вкус и усет и към най-дребния детайл.
Открих три недостатъка.
1) Перата за превключване на предавки в ръчен режим са монтирани на конзолата, а не на волана. В комплект с лостчета за чистачки и фарове, използването им в терен със завои е малко затруднено.
2) Мястото за на пасажера е ограничено заради голямата централна конзола, което според мен би довело до неудобство при дълъг път.
3) Третият и най-сериозен недостатък на 3008 GT line e, че НЕ Е МОЯ! :lol:
Един форум - Един клуб - Една цел

Потребителски аватар
NVG
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 10242
Регистриран на: нед окт 05, 2008 11:01 am
Град: София
Кара: Peugeot 307 2.0 HDI 136+ 2006, Diamant Elan 28" 2007, KIA Sportage 2.0i CVVT 142 4x4 Aktive 2006
Has thanked: 3812 times
Been thanked: 5179 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот NVG » вт фев 28, 2017 10:14 pm

И аз ... "барабар Петко", ама по магистралата. Най ме впечатли това, че не му се усеща скоростта на този СУВ. Яко набира от ниски обороти и много, ама много интензивно спира от около 140км/ч. до 0км/ч. Много добре се държи в завоите при висока скорост, приятно следи пътната маркировка с радара, което е една полезна ф-ция при дълги и уморителни преходи. В шоф. ми стаж 2-3 пъти са ми се "губели" ;-) секунди и зная колко е страшно като го осъзнаеш постфактум. Автомобилът не претендира с комфортна возия, което е съвсем нормално в този сегмент. Воланът (формата му не ме затрудни) реагира адекватно и точно в желаната траектория. Бяхте я окаляли в събота, та с Пенев оценихме по достойнство разстоянието от уплътнението на прага до долния край на вратата - няма как да си изцапаш панталона от кални прагове за разлика от всички други модели Пежо, а и не само! Градско не се усеща провал в старт/стоп с-мата. Как го прави толкова бързо нямам представа. За мен това е пак някаква еко-опция, пък колко се отразява на разхода ... Според мен малко в излишък са някои екстри/сигнали по време на дв-ние, но явно е проектирана и за пишман-шофьори. Най-после франсетата се отказаха от еолиса и възприеха по-евтиния адитив, което е по-практично и лично аз оценявам високо. В тази връзка предполагам живота на ФАП е доста по-голям. Сравнимо с теглото и мощността на моето 307 демаражът на +15кс. тук е отчетливо висок и много приятен. В нормален режим сменя предавките на 2200об./мин., а в спортен на 3100об./мин. Ако бяхме само двамата с Пепино щях да си позволя по-екстремен "тест драйв" с негово съгласие, но се задоволих да бъда и ... кавалер спрямо Вяра.
Екстра е колата. Комуто е по възможностите няма да сбърка дори след 10г.
Благодаря Пенев!
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение

Потребителски аватар
taner tuning
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1420
Регистриран на: пет мар 04, 2011 11:05 pm
Град: Русе
Кара: 309-DIMMA GTI 16,405 купе,405 sri x 4,406 HDI,407 HDI.
Has thanked: 626 times
Been thanked: 532 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот taner tuning » ср мар 01, 2017 11:25 pm

На мене всичко ми хареса а и оспяхме да запазим колата невредима,и без инциденти.Има само 3 неща който не ми харесаха вътре в интериора.
1-Не ми хареса навигацията или тоест целия дисплей,можело малко да го измислят нещо като 407-цата.Там седеше като цирей според мене.ЛИЧНО мое мнение според мене.
2-Също така не ми харесаха и лосчетата за скорости според мене ако са на волана ще е по добре.Защото като ги ползваш и мойте пръсти макар и тънки пак ми опираха на на лосчетаа.Според мене ако целия КОМ беше смъкнат с 15 мм към арматурното табло щеше да има повече място.
3-Седалките са перфектни и много удобни,ама за тази цена би требвало да са ел и спамет.А според мене може защото е тестов автомобил и заради това да са с тези.
Външно я загледахме с Санди и намерихме доста неща по отделните детайли и комбинация.На места линийте се различаваха от едната страна са добре а от другата се разминава с другата срана.Иначе просто дизайна е перфектен външен и вътришен.
Който иска кола коята да му допадне и да няма косури да си произведе сам кола.Дано и за напред да ни радват с още такива хубави коли както с дизайн така и да са издражливи,че като ги гледам стези електроники все по сложни стават.
Хади стига съм писал,че този пост е най-дългия дето съм писал във форума.Дано на всички да им харесало тест драйфа.
РУСЕ SQUAD

Потребителски аватар
305
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 3407
Регистриран на: пон май 07, 2007 11:14 pm
Град: Варна
Кара: Judas 605 \m/ 106
Has thanked: 235 times
Been thanked: 632 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот 305 » съб мар 04, 2017 11:06 pm

Като цяло, поведението му ми хареса, но си има малките недостатъци, които развалят кефа.
1: Седалките са правени, като за китайци! Удобни са, но тесни за хора с по- сериозни размери. :lol:
2: Волана е удобен, но перцата, за смяна на скоростите, са прекалено близо до лостчетата и са фиксирани за конзолата. Много по- удобно би било, ако се въртят заедно с волана и са двойно действащи, демек- всяко да покачва и понижава.
Когато изнасилването е неизбежно- отдай се на удоволствието! :mrgreen:

Един форум - Един клуб - Една цел :ekip:

Потребителски аватар
Ицо
djnoise
djnoise
Мнения: 1912
Регистриран на: нед окт 21, 2007 4:47 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 307 SW 1.6 16 V ГИ/ Варна
Has thanked: 228 times
Been thanked: 146 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Ицо » нед мар 05, 2017 9:55 am

Да се запиша и аз.
Учудващо не подпрях глава в тавана! Волана е доста удобен, но както каза Славчо, перата за смяна на скорости са неудобни.
Централната конзола и приборите ми бяха добре. Огледалото за задно виждане обаче крие половината видимост през предното стъкло, поне на мен.
Бих се замислил при съответните лични възможности.
Лудостта може да бъде наследствена, родителите могат да я наследят от децата си!
до сега: 306 1.9 ТД; 406 2.1 ТД; 406 1.8 16V; 307 SW 1.6 16V; 106 1.1

Потребителски аватар
vladosub
редник
редник
Мнения: 51
Регистриран на: нед авг 07, 2011 6:50 am
Град: Sofia
Кара: 508 SW BlueHdi 180 к.с., 3008GT BlueHdi 180 к.с.
Has thanked: 1 time
Контакти:

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот vladosub » ср май 03, 2017 8:55 am

Какъв цвят беше колата, и сигурни ли сте, че е единствения екземпляр GT у нас ? :?

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 9984
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5172 times
Been thanked: 4841 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Pepino » чет май 04, 2017 2:58 pm

Към момента на предоставяне на наше разположение, 3008-цата бе единствената GT!
Мина време от тогава колега(виж датите на постовете).
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Потребителски аватар
vladosub
редник
редник
Мнения: 51
Регистриран на: нед авг 07, 2011 6:50 am
Град: Sofia
Кара: 508 SW BlueHdi 180 к.с., 3008GT BlueHdi 180 к.с.
Has thanked: 1 time
Контакти:

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот vladosub » пет май 12, 2017 3:50 pm

Така де, точно защото гледам датите на постовете.......мойто го имам от 28.12.2016..... :mehehe:

Потребителски аватар
Ицо
djnoise
djnoise
Мнения: 1912
Регистриран на: нед окт 21, 2007 4:47 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 307 SW 1.6 16 V ГИ/ Варна
Has thanked: 228 times
Been thanked: 146 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Ицо » пет май 12, 2017 7:08 pm

Ще се радваме да го видим на някоя сбирка, а защо не и на предстоящия национален събор на Пежо клуб България!
Лудостта може да бъде наследствена, родителите могат да я наследят от децата си!
до сега: 306 1.9 ТД; 406 2.1 ТД; 406 1.8 16V; 307 SW 1.6 16V; 106 1.1

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 9984
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5172 times
Been thanked: 4841 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Pepino » пон май 15, 2017 11:10 am

vladosub написа:Така де, точно защото гледам датите на постовете.......мойто го имам от 28.12.2016..... :mehehe:


Pepino написа:...............

Конкретният тестван екземпляр за сега е единствния GT у нас и ни беше предоставен от СФА, за цял уикенд и тест, което е поредната проява на доверие към нас. Ето техническите данни на лъвчето ( по номер на рамата от Сървиз бокса), което карахме на ГЗС(произведено на 21.10.2016г):

...................


Колега, не четеш внимателно в постовете :) Ако твоето е закупено от СФА, то със сигурност е било след този екземпляр у нас.
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/

Потребителски аватар
vladosub
редник
редник
Мнения: 51
Регистриран на: нед авг 07, 2011 6:50 am
Град: Sofia
Кара: 508 SW BlueHdi 180 к.с., 3008GT BlueHdi 180 к.с.
Has thanked: 1 time
Контакти:

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот vladosub » пон май 15, 2017 5:49 pm

Да - мойто е закупено от СФА ! Точно защото чета внимателно постовете - " Към момента на предоставяне на наше разположение, 3008-цата бе единствената GT! " И ако са ви предоставили колата на 27 Февруари, или малко преди това - кво излиза, че пак е била единствената ли ? Иначе - слабо ме интересува кога е произведена мойта - през Ноември, знам само че си я взех на 28 Декември от Пежо ! Тест -драйва преди това ли го правихте ?

Потребителски аватар
Pepino
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 9984
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,136+,16V, BV6
Has thanked: 5172 times
Been thanked: 4841 times

Re: Отзиви от проведения тест-драйв на Пежо 3008 GT на ГЗС:

Мнениеот Pepino » вт май 16, 2017 10:15 am

Колега vladosub, разследване ли да провеждаме сега? Темата е все пак за отзиви от конкретен тест-драйв, а не дали твоето лъвче е първото 3008 продадено у нас или не. Екземплярът, коментиран в нея е първият GT (не GT-Line!) внесен у нас от СФА още през Октомври 2016г. и по уверение на предоставилите ни го от Официалния вносител е бил единствения наличен GT към дадения момент у нас. И нас слабо ни интересува дали към момента на тест-драйва има вече някой закупил такъв екземпляр или не, дай Боже всекиму да има тази възможност. Темата е за отзиви след проведен тест-драйв в рамките на клубно събитие с цел запознаване на този нов модел, посоките, в които се развива марката и т.н., а не дали вече имало собственици на този модел SUV.
Поздрави и безаварийно ползване лъвчето :) Пък наближава и клубен събор - заповядай, немалко ще се зарадват на твоя автомобил :)
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
http://www.fullviewbg.com/


Върни се в “Голяма зимна сбирка 24.II - 26.II. 2017 хотел "Люляци" - Габрово”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост