EGR-клапан Проблем

Модератор: Lucy_Peneva

Потребителски аватар
TOSHIRO
наборник
Мнения: 18
Регистриран на: вт фев 24, 2009 10:44 pm
Град: Белослав
Кара: Peugeot 407 2.0 HDI
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот TOSHIRO » нед сеп 11, 2011 9:04 pm

И аз тези дни ще правя тази гимнастика, но доста труден ми се вижда достъпа до EGR-а. Със схемата от първия файл всичко изглежда една идея по-ясно но как се достъпва двигателя отзад :) това ми изглежда малко трудничко :) Ще падне занимавка :)

knev
генерал
генерал
Мнения: 1734
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 288 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот knev » вт сеп 13, 2011 3:03 pm

toshkovich написа:Добре де защо ме лъжат тия в сервиза на Пежо,че ако го затапя въпросния клапан, колата повече от 4000 оборота няма да вдигне.

Ами на 4200 сме в лютеницата бе колега!
А за въпросното затапване и решаване на проблема с EGR клапана е цялостно софтуерно премахване. Чакат се резултати- не се изисква механично манипулиране.

Потребителски аватар
Пежо 307 SW
генерал
генерал
Мнения: 2742
Регистриран на: чет май 05, 2005 9:20 pm
Град: Добрич
Кара: Peugeot 307 HDi ТХ
Has thanked: 16 times
Been thanked: 109 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот Пежо 307 SW » вт сеп 13, 2011 9:24 pm

Дори и софтуерно да го премахнеш,ако не си сигурен че е нормално затворен,пак ти трябва ламаринката.
307 HDI 110 к.с. SW

Потребителски аватар
faerman70
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
Мнения: 2945
Регистриран на: ср яну 21, 2009 12:11 pm
Град: Pripyat & Limansk
Кара: Peugeot and Citroen
Has thanked: 1626 times
Been thanked: 905 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот faerman70 » ср сеп 14, 2011 9:06 pm

:idea:
faerman70 написа:И снимки имам, само да ги и открия ...

:arrow: EGR 1.6 Peugeot 407
:biri:
Последна промяна от faerman70 на ср сеп 14, 2011 9:08 pm, променено общо 1 път.
https://www.youtube.com/watch?v=sB6DbYXl96U
https://www.youtube.com/watch?v=4mu1aCfIzxE
В Русия живеят руснаци. Всяко малцинство, независимо от къде е, което иска да живее, работи и яде в Русия трябва да говори руски език и трябва да уважава и спазва руските закони. Русия не се нуждае от малцинствата. Малцинствата се нуждаят от Русия.

Потребителски аватар
Niki Su
сержант
сержант
Мнения: 376
Регистриран на: съб фев 18, 2006 8:13 pm
Град: Варна
Кара: Пежо 308 1.6 HDI 90
Been thanked: 5 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот Niki Su » ср сеп 28, 2011 3:09 pm

Аз съм с ламаринката или каквото там е...и минати 1000 км. никви проблеми. преди манипулацията доста предърпваше особено на ниски обороти. Засега е добре...майстора каза че му е направил "български байпас"...

knev
генерал
генерал
Мнения: 1734
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 288 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот knev » съб окт 15, 2011 9:34 am

Само с ламарина ли го затапиха? Нещо софт пипан ли е?
Какъв е ефекта като смачкаш педала?
Защото мен ме увещават да го сменя, но не виждам смисъл като след ?? км дали няма да се наложи нова смяна. Предложиха ми софт премахване, но никой май не се е решил на него все още, а за затапване с ламарината ми казаха, че компа ще почне да трупа грешки - защото няма да може да се отваря...

knev
генерал
генерал
Мнения: 1734
Регистриран на: чет май 10, 2007 8:24 am
Град: Града на Гъзарията
Кара: Горд бивш собсвеник на: peugeot 407 3.0 v6 ES9A; peugeot 407 2.0 HDI BVA; peugeot 406 1.8 16v/ АМАН
Has thanked: 378 times
Been thanked: 288 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот knev » съб окт 22, 2011 9:47 am

ЗА сега е затапен EGR и няма ритане при палене, а проблема не се появил от доста време: този проблем :

knev написа:Автомобил: 407, 2,0 HDI ...
Проблем: докато се движи автомобила и при по-рязко подаване на газ за секунда изгася (като да включиш на скорст при инерция, когато е изгаснал двигателя). Един от първите два пъти се случи на карнобатското нагорнище с включен климатроник и резултата бе едно ритане и дисплея пред волана взе да чекира (както когато палим автомобила) и докато намеря къде да отбия автомобила изгасна. Ново палене и всичко е О.К. Мислех, че проблема идва от ЕГР клапан или турбото е заминало, но в СФА казаха, че са О.К. Становището им бе, че електроният блок...
... Симптомите са: прекъсване за секунда, докато мачкаме газта, но при включен климатик и квото друго се сетите, в следствие на което климатрника изгася и му се нулират настройките, а всичко останало (радио, фарове, централния дисплей и този пред волана не изгасят и не чекира системата). Един от случаите бе докато карах на извънгрдски път с автопилот с 90км/ч- само изкл. автопилота и климатика отново.
Неприятната случая не се случва всеки път. Има случаи, когато тръгвам и за 500 км не се появява (500 +/- 100 км, формално- като тръгна по работа)...

Последно се случи и при неработещ климатик.
В много от случаите, когато EGR започва да прави тези малки мизерии не излиза грешка при диагностика.
И да предложа. В Стара Загора има софтуерно изрязване на ЕГР, цената му излиза около 350 лв. Ефекта е като при механичното затапване, но с екстрата да не подава информация към управлението на двигателя, т.е. ако сте решили да затапвате и компа Ви дава грешка, то няма как да мине без софтуерното изрязване...
А цената на нов със смяната му излизаше около 450 лв с гаранция от СФА. Но до колко км ще се кара и с новия?

Joro69
наборник
Мнения: 7
Регистриран на: вт ное 12, 2013 10:05 pm
Град: Варна
Кара: 407 SW 2.0 HDI

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот Joro69 » пон дек 02, 2013 4:00 pm

Понеже съм отскоро в отбора,искам да попитам защо схемите за монтаж и демонтаж /на руски/ са замъглени като че ли умишлено и не стават за разпечатване.Има ли начин да се ползват при нужда,например сега исках да видя как се почиства ЕГР на 407 ХДИ,но не става...Има ли някакъв трик?
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
martin_ganev
лейтенант
лейтенант
Мнения: 720
Регистриран на: чет юли 29, 2010 10:32 pm
Град: Разград
Кара: Peugeot 407 2.0HDI 136hp ; Renault Clio 2 1.2i
Has thanked: 5 times
Been thanked: 37 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот martin_ganev » нед дек 27, 2015 10:55 am

Зравейте колеги и весела коледа.
Имам някалко въпроса относно EGR клапана на колата , понеже мисля да го чисте тези дни.
Та след свалянето на клапана с какво да го почистя от нагара?
След свалянето и чистенете на ЕГР клапана нужно ли е някакво обучение след това?
Може ли да се затапи с пластина този клапан или е нужна и софтуерна намеса за да се изключи клапана или става само с пластинка?
Става въпрос за пежо 407 2.0hdi 136hp.
Peace!

Потребителски аватар
Pepino
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 9052
Регистриран на: нед юни 18, 2006 3:39 pm
Град: София
Кара: 407 2.0HDI,16V-BV6
Has thanked: 4062 times
Been thanked: 4276 times

Re: EGR-клапан Проблем

Мнениеот Pepino » пон дек 28, 2015 11:09 am

По ред на питането:
- Почистването става и с накисване на механичната част, примерно в нафта за известно време(или с почистващи отлаганията препарати - примерно специализиран спрей), но надали ще успееш да почистиш надеждно втулката, през която върви стеблото на клапана, която после може да се окаже и леко износена поради надиране от нагарите. Освен това най-уязвимото място на този възел се оказва ролката в профила на задвижващия механизъм - там се износва канала, в който тя се движи и се получава лек луфт основно в крайните положения, което от един момент нататък започва да води и до заклинване от време на време на целия механизъм по задвижването, което веднага причинява не само некоректна работа на ЕГР-клапана като цяло, но до пушеци на празен ход, заглъхване в по-високите обороти на мотора и дори до влизане в авариен режим.
- След сваляне на ЕГР-клапана и качването на същия обратно, не се налага повторно обучаване.
- Затапване с пластина изобщо не е достатъчно, както това е по-възможно при 2.0 HDI 90p.s.!(Макар и там пак да е недостатъчно само такава интервенция). Следва задължително не просто ''софтуерно премахване'' , а пренастройка и на доста от картите на работа на двигателя, иначе ще имаш доста главоболия - това става в сервизни условия, като се сваля софтуера на колата, следва преработката му и качването обратно (най-грубо казано).
:biri:
''Който мрънка, на кухо дрънка''.
Един форум - Един клуб - Една цел
Цел.бг


Върни се в “407”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Svetlio и 4 госта