Страница 2 от 2

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: съб фев 09, 2013 11:39 pm
от Vato
Таблото не е хванато с болтове за панела на купето, а си има шпилки и от към моторния отсек е на гайки. Единият крепеж се вижда зад кутията на ECU-то. Вервай ми :).

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: пет апр 26, 2013 8:28 pm
от s_ivanov
Ще се опитам да ти повярвам. Радиаторчето протече така че пак ме чака ремонт....

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: ср май 22, 2013 6:18 pm
от miromimo
Колеги преди 2 седмици сменях това радиаторче на марка BERH и да си кажа е доста разглобяването нужно е таблото да се отлепи около 10 см от предното стъкло за целта сваляш.
1.сваляш музиката (ако имаш)
2.махаш топката на скоростния лост за да излезе коженото чорапче с пластмаската и отдолу има 2 болта които ги развиваш ,дърпаш седалките максимално напред и и ще видиш отзад 2 болта които ги развиваш и махаш барчето.
3.сваляш декоративната пластмаса на лостчетата за парното след това вадиш 3-те копчета аварийни и подгряването за задното стъкло ,вадиш и тази триъгълната пластмаса която е най-горе и под нея има един болт
4.махате пепелника под него има 2 болта развивате ги за да падне пепелника и като излезе има още 2 болта за горната конзола.
5.махате кормилният прът с шейната
5.вадите таблото с уредите за да извадите конуса на жилото на километража
6.от към коша развивате гайките и болтовете 3 гайки и 3 болта
7.махате тези кори които са на едно с праговете пластмасовите и развивате гредата
8.под жабката има два болта който са крайно неудобни но за да махнете въздохопровода на моторчето на парното
8.махате чистачките и тази пластмаса която е под тех за да доразвиете този въдохопровод
за това се сещам за сега :sbirka:

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: чет юни 13, 2013 4:26 pm
от rujiru
Аз също много си блъсках главата със смяната.
След почти еднодневно разглобяване, ми писна.

Взех една ножовка, и изрязах отвора в който влиза радиаторчето в посока шофьорската седалка. Т.е изрязах елемент широк около 1-1.5см. По този начин, извадих запушеното радиаторче без да разглобявам всичко.
След като сложих новото, отново залепих изрязанто парче пластмаса със силикон.

Да селски подход, но става и конструктивно нищо не е променено.

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: съб сеп 21, 2013 9:55 pm
от s_ivanov
Днес смених радиаторчето с ново също система Behr. Няма начин без да се свали таблото. Мъчих го всякак и с волана но не става. За финал ....Който реши да сменя радиатор за парно на Пежо 405 с новото табло и модел на радиатора Behr да си знае че таблото трябва да се свали!!!

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: ср авг 27, 2014 6:59 pm
от niki_go
Здравейте,
и на мен ми протече радиаторчето за парното. Миналата година протече - сипах добавка и спря. Сега пак протече - пак сипах добавка, но не спира. Чета тази тема и повече става въпрос за новото табло. Аз съм със старото. И въпросът ми е:
Трябва ли да се сваля цялото табло, за да се смени радиаторчето или както прочетох по-нагоре - само разни неща от шофьорската страна? Защото питах един майстор, ама не бил сменял, щял да провери и ако трябва да се сваля таблото ще ми вземе повече пари. Пежото ми е 1,6 бензин, регистрирано е 1992, но може да е 1991 година. И ако сипя 2 добавки дали пък няма да се запуши нещо.
Благодаря!

Re: Смяна на радиатора на парното.

Публикувано: нед ное 05, 2017 2:31 pm
от maiden
Темата е доста стара, но все пак ще пиша в нея. Та радиаторчето на парното на пежо 405 с новото табло(система Беър) определено се сменя като се свали цялото табло. Описаните по - горе болтове наистина са за стойката на волана, но след като с развие въпросната стойка опира в "арматурата" на самото табло и няма как да се извади навън(което м/у другото ако се направи, радиаторчето си излиза спокойно.), но за съжаление не може. Това, което направих аз беше да развия цялото табло, издърпах го 10-20 см. навътре, след което изкарах стойката на волана и съответно и самото радиаторче. Работата е супер тегава и като цяло ми стана ясно, защо взимат толкова пари, за да се смени това чудо.