Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Нед Дек 21, 2014 9:48 am

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Съб Ное 17, 2012 11:43 am 
Offline
наборник

Регистриран на: Вто Юни 01, 2010 6:27 pm
Мнения: 7
Кара: Peugeot 405 GLi 406 TD
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0 time
Град: Цар Калоян
Здравейте Колеги .
Някой може ли да ми каже как точно трябва да са закачени тези кабели към капачката на делкото ,че нещо не ми се получават нещата и работи като стар трактор :Д


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Съб Ное 17, 2012 3:56 pm 
Offline
сержант
сержант

Регистриран на: Съб Сеп 19, 2009 8:14 am
Мнения: 411
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 20 times
Been thanked: 46 times
Град: София
Колега, преди да пипнеш нещо не е лошо да попрочетеш някоя книга или в краен случай да попиташ във форума. Сега си изскубал старите кабели и си наредил новите "едно към кесим". Ако беше попитал преди това щеше да ти се оттговори, че най-лесно се сменят кабелите един по един - вадиш стария, слагаш новия, операцията става елементарно, дори без да познаваш принципа на работа на двигателя. Понеже си о...кал работата ще почнем малко по-отначало. Малко ще стане на сляпо и с предположения, защото не си дал никакви данни за двигателя. Въпреки това от поста ти става ясно, че двигателят е с делко (токоразпределител) и проблемът е в нареждзането на кабелите до свещите. Първо разглеждаш добре капачката, обикновено на нея някъде има отбелязано кой куплунг е закабела на първи цилиндър (има щампована единица). Второ Завърташ на стартер леко без капачка и гледаш накъде върти палеца. монтираш капачката на делкото слагаш кабела на първи цилиндър (където е отбелязано) и другия край на кабела към свешта на първи цилиндър (обикновено първи целендър е този от към задвижването на ангренажа). След това редиш кабелите по посока на въртене на палеца 3-4-2 (редът заработа на цилиндрите на двигателите Пежо е 1-3-4-2).


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Съб Ное 17, 2012 10:05 pm 
Offline
наборник

Регистриран на: Вто Юни 01, 2010 6:27 pm
Мнения: 7
Кара: Peugeot 405 GLi 406 TD
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0 time
Град: Цар Калоян
Мерси колега ,но се справих :)
Но мерси за инфото :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Нед Ное 18, 2012 2:56 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 11:25 am
Мнения: 1751
Has thanked: 4 times
Been thanked: 192 times
Град: София
Само че при Пежото първи цилиндър е откъм маховика. :evalata:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Нед Ное 18, 2012 7:02 pm 
Offline
сержант
сержант

Регистриран на: Съб Сеп 19, 2009 8:14 am
Мнения: 411
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 20 times
Been thanked: 46 times
Град: София
Може и да си прав, аз лично ползвах ей това за справка http://automn.ru/peugeot-405/peugeot-17 ... -1785.html , където пише, че първи цилиндър е от страната на ангренажния ремък


Прикачени файлове:
1-3-4-2 copy.jpg
1-3-4-2 copy.jpg [ 73.89 KiB | Прегледано 256 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Нед Ное 18, 2012 8:11 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Нед Май 29, 2011 11:25 am
Мнения: 1751
Has thanked: 4 times
Been thanked: 192 times
Град: София
Да тук така го дават, но в останалата литаратурата която съм чел, включително сервизната винаги е към маховика, а номера на кабела към свеща откъм маховика винаги ми е бил 1.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с кабелите на свещите
МнениеПубликувано на: Нед Ное 18, 2012 9:37 pm 
Offline
сержант
сержант

Регистриран на: Съб Сеп 19, 2009 8:14 am
Мнения: 411
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 20 times
Been thanked: 46 times
Град: София
Прав си Дяков, в Хайнеса пише, че 1-ви е от към маховика.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи