Проблем с кабелите на свещите

aLex_dI
наборник
Мнения: 6
Регистриран на: вт юни 01, 2010 6:27 pm
Град: Цар Калоян
Кара: Peugeot 405 GLi 406 TD
Has thanked: 2 times

Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот aLex_dI » съб ное 17, 2012 11:43 am

Здравейте Колеги .
Някой може ли да ми каже как точно трябва да са закачени тези кабели към капачката на делкото ,че нещо не ми се получават нещата и работи като стар трактор :Д

btzvetanov
сержант
сержант
Мнения: 441
Регистриран на: съб сеп 19, 2009 8:14 am
Град: София
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 23 times
Been thanked: 51 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот btzvetanov » съб ное 17, 2012 3:56 pm

Колега, преди да пипнеш нещо не е лошо да попрочетеш някоя книга или в краен случай да попиташ във форума. Сега си изскубал старите кабели и си наредил новите "едно към кесим". Ако беше попитал преди това щеше да ти се оттговори, че най-лесно се сменят кабелите един по един - вадиш стария, слагаш новия, операцията става елементарно, дори без да познаваш принципа на работа на двигателя. Понеже си о...кал работата ще почнем малко по-отначало. Малко ще стане на сляпо и с предположения, защото не си дал никакви данни за двигателя. Въпреки това от поста ти става ясно, че двигателят е с делко (токоразпределител) и проблемът е в нареждзането на кабелите до свещите. Първо разглеждаш добре капачката, обикновено на нея някъде има отбелязано кой куплунг е закабела на първи цилиндър (има щампована единица). Второ Завърташ на стартер леко без капачка и гледаш накъде върти палеца. монтираш капачката на делкото слагаш кабела на първи цилиндър (където е отбелязано) и другия край на кабела към свешта на първи цилиндър (обикновено първи целендър е този от към задвижването на ангренажа). След това редиш кабелите по посока на въртене на палеца 3-4-2 (редът заработа на цилиндрите на двигателите Пежо е 1-3-4-2).

aLex_dI
наборник
Мнения: 6
Регистриран на: вт юни 01, 2010 6:27 pm
Град: Цар Калоян
Кара: Peugeot 405 GLi 406 TD
Has thanked: 2 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот aLex_dI » съб ное 17, 2012 10:05 pm

Мерси колега ,но се справих :)
Но мерси за инфото :)

Потребителски аватар
Дяков
генерал
генерал
Мнения: 1764
Регистриран на: нед май 29, 2011 11:25 am
Град: София
Has thanked: 4 times
Been thanked: 192 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот Дяков » нед ное 18, 2012 2:56 pm

Само че при Пежото първи цилиндър е откъм маховика. :evalata:

btzvetanov
сержант
сержант
Мнения: 441
Регистриран на: съб сеп 19, 2009 8:14 am
Град: София
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 23 times
Been thanked: 51 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот btzvetanov » нед ное 18, 2012 7:02 pm

Може и да си прав, аз лично ползвах ей това за справка http://automn.ru/peugeot-405/peugeot-17 ... -1785.html , където пише, че първи цилиндър е от страната на ангренажния ремък
Прикачени файлове
1-3-4-2 copy.jpg
1-3-4-2 copy.jpg (78.55 KиБ) Видяна 272 пъти

Потребителски аватар
Дяков
генерал
генерал
Мнения: 1764
Регистриран на: нед май 29, 2011 11:25 am
Град: София
Has thanked: 4 times
Been thanked: 192 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот Дяков » нед ное 18, 2012 8:11 pm

Да тук така го дават, но в останалата литаратурата която съм чел, включително сервизната винаги е към маховика, а номера на кабела към свеща откъм маховика винаги ми е бил 1.

btzvetanov
сержант
сержант
Мнения: 441
Регистриран на: съб сеп 19, 2009 8:14 am
Град: София
Кара: Пежо 405 II (4B) 1,4i (двигател KDX TU3MC) седан
Has thanked: 23 times
Been thanked: 51 times

Re: Проблем с кабелите на свещите

Мнениеот btzvetanov » нед ное 18, 2012 9:37 pm

Прав си Дяков, в Хайнеса пише, че 1-ви е от към маховика.


Върни се в “405”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост