Малко помощ

koki78
редник
редник
Мнения: 73
Регистриран на: пет апр 25, 2008 2:14 am
Град: Сандански
Кара: 806/2.0 turbo 147hp/ E5713BT 307/2.0HDI 90hp/ E6516
Has thanked: 2 times

Малко помощ

Мнениеот koki78 » чет дек 07, 2017 1:13 pm

Здравейте колеги,след основен ремонт на двг дюзите работят по-шумно,сутрин пали нормално но мирише на не изгоряла нафта.Има ли вероятност да са разменени местата им и това да е причината.Става въпрос за 2.0хди/90кс Сименс.На диагностика грешка положение на педал на газта

Потребителски аватар
FaKeR
генерал
генерал
Мнения: 1406
Регистриран на: съб авг 31, 2013 9:55 pm
Град: София
Кара: 2004г. 307 SW 2.0 HDI 90/ Fiat Punto 00г. 1.9DS
Has thanked: 34 times
Been thanked: 137 times

Re: Малко помощ

Мнениеот FaKeR » чет дек 07, 2017 1:43 pm

И да са разменени това няма да окаже влияние. Какво е правено по мотора?
Относно сутринното палене при отрицателни температури е нормално веднага след запалване да усетиш миризма на недоизгоряла нафта (особено ако ЕГР-а работи). Важното е като минат 10-на секунди всичко да се стабилизира.
Също така като натиснеш педала на газта колата изфорсира ли се, държи ли стабилни обороти на празен ход?

koki78
редник
редник
Мнения: 73
Регистриран на: пет апр 25, 2008 2:14 am
Град: Сандански
Кара: 806/2.0 turbo 147hp/ E5713BT 307/2.0HDI 90hp/ E6516
Has thanked: 2 times

Re: Малко помощ

Мнениеот koki78 » чет дек 07, 2017 1:58 pm

Двг счупи кобилица,сменено едно бутало,сегменти,пълна ревизия на главата+шлайф,биелите са прави и здрави,гарнитури,ремъци,ролки,Н2О помпа,две нови кобилици,нови свещи,проверка дюзи,нови дифтунги.Грешката с педала на газта я има преди ремонта,сега се появи едно колебание на оборотите като се натисне педала до около1100-1200 и се задържи започва да играят.Тракането най се усеща на студен двг и при каране около1600-1800оборота.При студен двг като подам газ мудно се изфорсира и пуши доволно.

Потребителски аватар
generous
сержант
сержант
Мнения: 295
Регистриран на: пет авг 18, 2006 10:04 pm
Град: Пловдив
Кара: Peugeot 307 1.6 HDi 110 - 2007г.
Has thanked: 20 times
Been thanked: 17 times

Re: Малко помощ

Мнениеот generous » чет дек 07, 2017 4:28 pm

Педала на газта се амортизира, променят се стойностите му и дава грешна информация на ЕСU за положението си. Това влияе на ECU и то не може да направи правилна смес. Решение - сваляне, разглобяване, почистване ако е възможно, ако не - нов.
ФорумЪТ не е място за спор, а за споделяне! Правилната диагностика спестява мнооого главоболия.

Изображение

koki78
редник
редник
Мнения: 73
Регистриран на: пет апр 25, 2008 2:14 am
Град: Сандански
Кара: 806/2.0 turbo 147hp/ E5713BT 307/2.0HDI 90hp/ E6516
Has thanked: 2 times

Re: Малко помощ

Мнениеот koki78 » ср дек 13, 2017 9:56 am

Реостата е сменен! Но проблемите продължават,сутрин пали от раз но заработва неравномерно чукат дюзи пуши мирише на нафта/около минута/след това не пуши изобщо но тракането продължава по слабо. Разхода - по борд- 10.75смесено,при 80км-7.3!
Проверено на диагностика налягане на гориво на пр.ход 270-230атм. При 2000об. стига до 750-500атм.
Преди ремонта харчеше масло сега не харчи,но тогава разхода при скорост до 90/100-5.6л. Смесено-7.8/8.5!
Дюзи не чаткаха,но имаше едно прилашкване в мотора/и сега го има/!
Забелязах че по маркуча преминава въздух след филтъра/сменен с нов/! Присъствах при сглобяването и знам какво е сложено в мотора,за ангренажа блокировките на маховика и разпределителния вал,като ролката е плаваща. Двигателя е 2.0хди90кс Сименс! Грешки няма никакви! След смяната на реостата по живо реагира двг.


Върни се в “307”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта