Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Пет Ное 28, 2014 4:10 am

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Ремонт на глава
МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2013 11:48 am 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 15, 2011 9:27 pm
Мнения: 405
Кара: Комби Peugeot 306 1.4/75hp/1997
Has thanked: 207 times
Been thanked: 141 times
Град: Виница
Сложил си си хубави гуми, затова не въртиш на втора, трета, пета. :mehehe:

Шлайф - от майстори съм чувал, че се прави само тогава, когато се налага, а след прегряване на мотора е задължително.
Гарнитура - сменя се.
Гумички - сменят се, ако не са сменяни.
Болтове - не знам. :)

Туй масло заради сегментите ли заминава през ауспуха?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ремонт на глава
МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2013 12:40 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 11:01 am
Мнения: 5687
Кара: ПЕЖО 307 2.0 HDI 136+, BVM6 2006г. DIAMANT ELAN 2007г. 28"
Has thanked: 2659 times
Been thanked: 4105 times
Град: София
Колега @vaster, направи една диагностика при добър специалист, който пряко или косвено по параметрите ще определи проблема. Измери компресията и ако е ниска или има недопустима разлика в някой цилиндър добави масло и повтори замерването, за да те насочи по-точно в причината. Едва след като са ясни нещата отваряй двигателя!

_________________
И Я НЕ ЗНАМ, АМА ДА КАЖЕМ! ДА ДОЧЕКАШ И ДА ВИДИШ! НЕ ЗНАМ КАК Е, АМА И ТАКА НЕ Е!
ИКОНОМИЯТА - МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ремонт на глава
МнениеПубликувано на: Сря Мар 27, 2013 12:54 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 07, 2009 10:58 am
Мнения: 3856
Кара: Peugeot 306 1.6i Orange Edition
Has thanked: 1250 times
Been thanked: 627 times
Град: Търговище
шлайф на главата (нужно ли е?) - задължително, може и вятър само да и направи, но по-добре да ти е мирна главата
нови болтове - виж как са твоите, ако ти се виждат прекарани, сменяй, аз моите ги сменям винаги
смяна на гумички на клапаните и напасване - абсолютно задължително, почти 90 процента губи от там маслото
нова гарнитура на главата (нужно ли е?) - ама много абсолютно задължително

_________________
В памет на Михаил Михайлов - почивай в мир приятелю,ти винаги ще живееш в нашите сърца !

Какво му трябва повече на човек за да бъде щастлив - една Хонда HRV, един колесар, една лодка Зандер, мотор 20 коня Меркури, една пръчка Шимано,една палатка и алкохол на корем

Продавам Пежо 306 1.8 на части - viewtopic.php?f=47&t=98517


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи