Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ

Форум на Пежо Клуб България
Дата и час: Вто Ное 25, 2014 3:04 am

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: След регулиране на клапани....
МнениеПубликувано на: Сря Апр 19, 2006 1:49 pm 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 5:18 pm
Мнения: 150
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Здравейте, след като ми регулираха клапаните (мотора е 1.4 TU3MC/KDX), че много тракаха, колата почна да не държи ниски обороти и да гасне от време на време. Доколкото видях майстора ги регулира всичките на 0.15 а после прочетох че за всмукателните хлабината е 0.2 а за изпускателните 0.4. Може ли това да влиае на оборотите или проблема е другаде?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 19, 2006 1:59 pm 
Offline
редник
редник

Регистриран на: Пет Апр 08, 2005 7:02 pm
Мнения: 136
Кара: 306 XR 1.4Mi
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Някой след 3 месеца май ще сменя разпределитен вал. Не употребявай думата майстор за човек, направил тази настройка. Възможно е, но е малко вероятен този ефект.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 19, 2006 3:33 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 02, 2004 6:24 pm
Мнения: 6073
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 313 times
Been thanked: 475 times
При това положение на разпределителния вал нищо няма да му стане, но може да нагорят изпускателните клапани по-бързо, щот не затварят добре. Носи му я да си я оправя или ако се прави на мъж при тоз не се връщай. Като не знае- да пита не е беда ама да върши глупости ?! ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 19, 2006 4:20 pm 
Offline
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 19, 2005 12:59 pm
Мнения: 1041
Кара: лек
Has thanked: 8 times
Been thanked: 118 times
Град: София
Тоя може да е майстор плочкаджия, но със сигурност не е по автомобилите!!! Направо отивай при някой друг и лично провери пластините (подложките) за реглажа на клапаните преди да почне...
щото иначе като се скапе, ще ти кажат че причината е от "френската ч...я"... аман от некадърници!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 10:35 am 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 5:18 pm
Мнения: 150
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Мерси за отговорите :) Като гледам май следващия път аз ще си ги регулирам-поне видях как става, и имам литература


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 12:13 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 02, 2004 6:24 pm
Мнения: 6073
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 313 times
Been thanked: 475 times
Бе и аз го мислих тва, ама не можах се сетя кой цилиндър е 1 -ви и я закарах да я правят. Иначе белега е на колелото на разпред. вал- една дупка с ф около 8 мм, което застава срещу подобна дупка на главата. Като се справиш- пиши тука да се ограмотяваме :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 4:28 pm 
Offline
полковник
полковник
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 23, 2005 1:42 pm
Мнения: 979
Кара: Peugeot 205 1,8D(XUD7)
Has thanked: 0 time
Been thanked: 197 times
Не е ли най-близкия до маховика 1-ви,френска им работа..Бахти майстора тоз.

_________________
...and ,yeah, COOL is only 3 letters away from FOOL ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 6:19 pm 
Offline
Малък брат
Малък брат
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 23, 2004 1:30 pm
Мнения: 1313
Кара: С / Mi16, 206 HDI 2.0 XS, 2.2 HDI
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Град: София
1ви е ляво ? или бъркам.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 6:33 pm 
Offline
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 02, 2004 6:24 pm
Мнения: 6073
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 313 times
Been thanked: 475 times
Бе ако ставаше с гадаене щех да търкулна едно лилЯво кълбо тука и досега проблема и на vath да е решен, ма нейсе !
Или е до ремъците или до маховика, средно положение няма - моля по този въпрос да пише който е убеден в това.
Щот може да се разбере, но трябва да се свали капака на клапаните, развият свещите, на тяхно място на 1 и 4 ти цилиндър се пъхне по една тапа, завърти с ключ разпред вал по посоката на въртене и от който цилиндър скочи тапата когато белезите се приближават един към друг- той е 1-ви.
На вартбурт и трабант 1 ви е до маховика, на другите е до ремъците, па на френските един дявол знае.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 8:10 pm 
Offline
редник
редник

Регистриран на: Пет Апр 08, 2005 7:02 pm
Мнения: 136
Кара: 306 XR 1.4Mi
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
До маховика е 4ти според Хейнс.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 20, 2006 11:35 pm 
Offline
редник
редник
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 5:18 pm
Мнения: 150
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Говорих с "майстора" и той ми обясни че за двигател на 300хил. км тези хлабини са му екстра


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 8:46 am 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 19, 2004 2:48 pm
Мнения: 439
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 55 times
Град: София
vath написа:
Говорих с "майстора" и той ми обясни че за двигател на 300хил. км тези хлабини са му екстра


Да го еба в майстора мен ако питаш, не се говори така за "колега" ама това е направо нагло. Хлабините на клапаните за 1.4 са 0.20 всумкателни и 0.40 изпускателни, няма никакво значение от пробега, може да се регулират съсвсем малко по-натегнати, сиреч луфтомера да минава по-стегнато, но в никакъв случай да не се натягат до 0.15. Моят съвет е веднага да отидеш и да ти ги направи отново, ама веднага. Иначе след още 1000 км може и да изревеш за разпрд. и кобилици. Седя и чета и просто не вярвам на очите си. И още нещо, по белезите за разпрд. трудно ще хванеш кой цилиндър кой е, на немските обикновенно е на първи, но не и на Пежо, изключение прави само стария двигател 1.0. На всички останали като го сложиш на белези на коляновия вал, буталата застават в една линия. Можеш да видиш кой клапан е затворен единствено по разпределителния вал. Гледаш 2-те гърбици да бъдат в най долно положение, т.е. да сочат към картера. Няма нужда да разкачаш ангр. ремък. Капиш????

_________________
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 3:30 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Чет Май 05, 2005 9:20 pm
Мнения: 2706
Кара: Peugeot 307 HDi ТХ
Has thanked: 51 times
Been thanked: 120 times
Град: Добрич
Колега почерпи го този майстор една бира и забрави за него,защото рахат се пати от такива майстори . :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 4:35 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 19, 2004 2:48 pm
Мнения: 439
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 55 times
Град: София
Пежо 306 написа:
Колега почерпи го този майстор една бира и забрави за него,защото рахат се пати от такива майстори . :mrgreen:



Да де, ама то един човек не е длъжен да знае всичко, в крайна сметка негота работа е да си кара колата, проблема обаче е, че напоследък случаите в които някой е осрал работата от незнание започват да се увеличават в геометрична прогресия. Вчера ми дойде едно 405 с зацепени 2 зъба напред на разпределителния вал и човека се чуди защо му работи като фуражомелка. И това не е единичен случай. Гогича също може да говори по този въпрос.

_________________
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 21, 2006 4:58 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 19, 2004 2:48 pm
Мнения: 439
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 55 times
Град: София
nikov написа:
До маховика е 4ти според Хейнс.


Пак ставам досаден, не знам как е според Хайнс, но на Пежо и Рено ВИНАГИ до маховика е 1-ви. Отворете си Аутодата и разни други. Хейнс напоследък нещо не са в час или просто защото са англичани си тълкуват работите както си искат.

_________________
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Апр 22, 2006 9:22 pm 
Offline
редник
редник

Регистриран на: Пет Апр 08, 2005 7:02 pm
Мнения: 136
Кара: 306 XR 1.4Mi
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Ами изобщо не си досаден, защото пак според Хейнс (в книгата дето е стикната горе във форума) чета следното:
"Цилиндър 1 е откъм трансмисията"
И още следната табличка за настройка:

напълно отворен клапан --> клапани за настройка

1 изходящ ---------------> 3 входящ и 4 изходящ
3 изходящ ---------------> 4 вх. и 2 изх.
4 изходящ ---------------> 2 вх. и 1 изх.
2 изходящ ---------------> 1 вх. и 3 изх.

Тук става въпрос за бензиновите мотори, не знам (не съм чел ) за дизелите. За хлабините по-горе е написано.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Апр 24, 2006 8:32 pm 
Offline
генерал
генерал
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 10:15 am
Мнения: 1206
Кара: Peugeot 306 TD Break/C.РВ
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Ами трансмисията и маховика не са ли от една и съща страна. В смисал на моя дизел са от една страна ама не е ли и на бензините така ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Апр 24, 2006 8:49 pm 
Offline
сержант
сержант
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 19, 2004 2:48 pm
Мнения: 439
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 55 times
Град: София
Аф курс, му дарлинг, така е.

Не е необходимо да цитираш предходното мнение!!!
vaskopeshev

_________________
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Автобояджийски сервиз

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by V12-HDI-FAP © 2000, 2002, 2005, 2007 PSA Group

Лаптопи