След регулиране на клапани....

Потребителски аватар
vath
редник
редник
Мнения: 150
Регистриран на: пон дек 13, 2004 5:18 pm
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София

След регулиране на клапани....

Мнениеот vath » ср апр 19, 2006 1:49 pm

Здравейте, след като ми регулираха клапаните (мотора е 1.4 TU3MC/KDX), че много тракаха, колата почна да не държи ниски обороти и да гасне от време на време. Доколкото видях майстора ги регулира всичките на 0.15 а после прочетох че за всмукателните хлабината е 0.2 а за изпускателните 0.4. Може ли това да влиае на оборотите или проблема е другаде?

nikov
редник
редник
Мнения: 136
Регистриран на: пет апр 08, 2005 7:02 pm
Кара: 306 XR 1.4Mi

Мнениеот nikov » ср апр 19, 2006 1:59 pm

Някой след 3 месеца май ще сменя разпределитен вал. Не употребявай думата майстор за човек, направил тази настройка. Възможно е, но е малко вероятен този ефект.

Потребителски аватар
Оги
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6169
Регистриран на: чет дек 02, 2004 6:24 pm
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 261 times
Been thanked: 387 times

Мнениеот Оги » ср апр 19, 2006 3:33 pm

При това положение на разпределителния вал нищо няма да му стане, но може да нагорят изпускателните клапани по-бързо, щот не затварят добре. Носи му я да си я оправя или ако се прави на мъж при тоз не се връщай. Като не знае- да пита не е беда ама да върши глупости ?! ...

Потребителски аватар
Victor
УС на Пежо Клуб
УС на Пежо Клуб
Мнения: 1070
Регистриран на: пон сеп 19, 2005 12:59 pm
Град: София
Кара: хората да им настръхват косите
Has thanked: 1 time
Been thanked: 21 times

Мнениеот Victor » ср апр 19, 2006 4:20 pm

Тоя може да е майстор плочкаджия, но със сигурност не е по автомобилите!!! Направо отивай при някой друг и лично провери пластините (подложките) за реглажа на клапаните преди да почне...
щото иначе като се скапе, ще ти кажат че причината е от "френската ч...я"... аман от некадърници!

Потребителски аватар
vath
редник
редник
Мнения: 150
Регистриран на: пон дек 13, 2004 5:18 pm
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София

Мнениеот vath » чет апр 20, 2006 10:35 am

Мерси за отговорите :) Като гледам май следващия път аз ще си ги регулирам-поне видях как става, и имам литература

Потребителски аватар
Оги
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6169
Регистриран на: чет дек 02, 2004 6:24 pm
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 261 times
Been thanked: 387 times

Мнениеот Оги » чет апр 20, 2006 12:13 pm

Бе и аз го мислих тва, ама не можах се сетя кой цилиндър е 1 -ви и я закарах да я правят. Иначе белега е на колелото на разпред. вал- една дупка с ф около 8 мм, което застава срещу подобна дупка на главата. Като се справиш- пиши тука да се ограмотяваме :)

Потребителски аватар
Rollins
полковник
полковник
Мнения: 979
Регистриран на: ср фев 23, 2005 1:42 pm
Кара: Peugeot 205 1,8D(XUD7)
Been thanked: 199 times

Мнениеот Rollins » чет апр 20, 2006 4:28 pm

Не е ли най-близкия до маховика 1-ви,френска им работа..Бахти майстора тоз.
...and ,yeah, COOL is only 3 letters away from FOOL ...

Потребителски аватар
Lee
Малък брат
Малък брат
Мнения: 1310
Регистриран на: чет дек 23, 2004 1:30 pm
Град: София
Кара: С / Mi16, 206 HDI 2.0 XS, 2.2 HDI
Been thanked: 5 times

Мнениеот Lee » чет апр 20, 2006 6:19 pm

1ви е ляво ? или бъркам.

Потребителски аватар
Оги
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 6169
Регистриран на: чет дек 02, 2004 6:24 pm
Кара: 306 XT 1.4Mi; 405 1.6 Mi Break
Has thanked: 261 times
Been thanked: 387 times

Мнениеот Оги » чет апр 20, 2006 6:33 pm

Бе ако ставаше с гадаене щех да търкулна едно лилЯво кълбо тука и досега проблема и на vath да е решен, ма нейсе !
Или е до ремъците или до маховика, средно положение няма - моля по този въпрос да пише който е убеден в това.
Щот може да се разбере, но трябва да се свали капака на клапаните, развият свещите, на тяхно място на 1 и 4 ти цилиндър се пъхне по една тапа, завърти с ключ разпред вал по посоката на въртене и от който цилиндър скочи тапата когато белезите се приближават един към друг- той е 1-ви.
На вартбурт и трабант 1 ви е до маховика, на другите е до ремъците, па на френските един дявол знае.

nikov
редник
редник
Мнения: 136
Регистриран на: пет апр 08, 2005 7:02 pm
Кара: 306 XR 1.4Mi

Мнениеот nikov » чет апр 20, 2006 8:10 pm

До маховика е 4ти според Хейнс.

Потребителски аватар
vath
редник
редник
Мнения: 150
Регистриран на: пон дек 13, 2004 5:18 pm
Кара: Peugeot 306 XR 1.4/ София

Мнениеот vath » чет апр 20, 2006 11:35 pm

Говорих с "майстора" и той ми обясни че за двигател на 300хил. км тези хлабини са му екстра

Потребителски аватар
Alex_devil
сержант
сержант
Мнения: 442
Регистриран на: нед дек 19, 2004 2:48 pm
Град: София
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Been thanked: 55 times
Контакти:

Мнениеот Alex_devil » пет апр 21, 2006 8:46 am

vath написа:Говорих с "майстора" и той ми обясни че за двигател на 300хил. км тези хлабини са му екстра


Да го еба в майстора мен ако питаш, не се говори така за "колега" ама това е направо нагло. Хлабините на клапаните за 1.4 са 0.20 всумкателни и 0.40 изпускателни, няма никакво значение от пробега, може да се регулират съсвсем малко по-натегнати, сиреч луфтомера да минава по-стегнато, но в никакъв случай да не се натягат до 0.15. Моят съвет е веднага да отидеш и да ти ги направи отново, ама веднага. Иначе след още 1000 км може и да изревеш за разпрд. и кобилици. Седя и чета и просто не вярвам на очите си. И още нещо, по белезите за разпрд. трудно ще хванеш кой цилиндър кой е, на немските обикновенно е на първи, но не и на Пежо, изключение прави само стария двигател 1.0. На всички останали като го сложиш на белези на коляновия вал, буталата застават в една линия. Можеш да видиш кой клапан е затворен единствено по разпределителния вал. Гледаш 2-те гърбици да бъдат в най долно положение, т.е. да сочат към картера. Няма нужда да разкачаш ангр. ремък. Капиш????
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.

Потребителски аватар
Пежо 307 SW
генерал
генерал
Мнения: 2727
Регистриран на: чет май 05, 2005 9:20 pm
Град: Добрич
Кара: Peugeot 307 HDi ТХ
Has thanked: 16 times
Been thanked: 109 times

Мнениеот Пежо 307 SW » пет апр 21, 2006 3:30 pm

Колега почерпи го този майстор една бира и забрави за него,защото рахат се пати от такива майстори . :mrgreen:

Потребителски аватар
Alex_devil
сержант
сержант
Мнения: 442
Регистриран на: нед дек 19, 2004 2:48 pm
Град: София
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Been thanked: 55 times
Контакти:

Мнениеот Alex_devil » пет апр 21, 2006 4:35 pm

Пежо 306 написа:Колега почерпи го този майстор една бира и забрави за него,защото рахат се пати от такива майстори . :mrgreen:



Да де, ама то един човек не е длъжен да знае всичко, в крайна сметка негота работа е да си кара колата, проблема обаче е, че напоследък случаите в които някой е осрал работата от незнание започват да се увеличават в геометрична прогресия. Вчера ми дойде едно 405 с зацепени 2 зъба напред на разпределителния вал и човека се чуди защо му работи като фуражомелка. И това не е единичен случай. Гогича също може да говори по този въпрос.
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.

Потребителски аватар
Alex_devil
сержант
сержант
Мнения: 442
Регистриран на: нед дек 19, 2004 2:48 pm
Град: София
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Been thanked: 55 times
Контакти:

Мнениеот Alex_devil » пет апр 21, 2006 4:58 pm

nikov написа:До маховика е 4ти според Хейнс.


Пак ставам досаден, не знам как е според Хайнс, но на Пежо и Рено ВИНАГИ до маховика е 1-ви. Отворете си Аутодата и разни други. Хейнс напоследък нещо не са в час или просто защото са англичани си тълкуват работите както си искат.
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.

nikov
редник
редник
Мнения: 136
Регистриран на: пет апр 08, 2005 7:02 pm
Кара: 306 XR 1.4Mi

Мнениеот nikov » съб апр 22, 2006 9:22 pm

Ами изобщо не си досаден, защото пак според Хейнс (в книгата дето е стикната горе във форума) чета следното:
"Цилиндър 1 е откъм трансмисията"
И още следната табличка за настройка:

напълно отворен клапан --> клапани за настройка

1 изходящ ---------------> 3 входящ и 4 изходящ
3 изходящ ---------------> 4 вх. и 2 изх.
4 изходящ ---------------> 2 вх. и 1 изх.
2 изходящ ---------------> 1 вх. и 3 изх.

Тук става въпрос за бензиновите мотори, не знам (не съм чел ) за дизелите. За хлабините по-горе е написано.

Потребителски аватар
amishev
генерал
генерал
Мнения: 1206
Регистриран на: нед окт 23, 2005 10:15 am
Кара: Peugeot 306 TD Break/C.РВ
Been thanked: 1 time

Мнениеот amishev » пон апр 24, 2006 8:32 pm

Ами трансмисията и маховика не са ли от една и съща страна. В смисал на моя дизел са от една страна ама не е ли и на бензините така ?

Потребителски аватар
Alex_devil
сержант
сержант
Мнения: 442
Регистриран на: нед дек 19, 2004 2:48 pm
Град: София
Кара: 405-ца, по-нова, старата я нарязахме. Citroen Xsara Picasso 1.8 16V, големият син кораб.
Been thanked: 55 times
Контакти:

Мнениеот Alex_devil » пон апр 24, 2006 8:49 pm

Аф курс, му дарлинг, така е.

Не е необходимо да цитираш предходното мнение!!!
vaskopeshev
Всичко което се движи по земя и въздух е защото има инженери, а работи добре благодарение на божията воля.

http://www.alexdevil.com

ПО-ДОБРИТЕ АУДИО СИСТЕМИ


Софтуерно премахване FAP и EGR.


Върни се в “306”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта