XU10J4RS трудно пали и се дави

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7091
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 272 times
Been thanked: 1279 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот ra40 » пон ное 28, 2016 9:04 pm

Има, има и двата са 16 клапана. Дори кубиците са им различни.
Изображение

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2429
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот Alexander Bakov » съб дек 17, 2016 12:08 pm

Проблема е решен. Въпреки ,че стъпковият мотор беше раздвижван , смазван ,а и по късно сменен с втора употреба проблема с паленето си оставаше до момента в който не ги скапах и двата и се наложи да монтирам единият без връзка с ECUто в положение при което почти не пропуска въздух . През трите дни докато чаках новият стъпков мотор за цели 23.32лв :) да бъде доставен колата палеше без проблем, но след 10мин работа при празен ход почваше да се форсира сама. От два дни карам с третият стъпков мотор и всичко е наред, пали от раз имам стабилни обороти, не се дави при подаване на газ. Съседите в околните блокове сигурно и те са доволни от решаването на проблема , тези с по лек сън вече могат да спят и след 7ч

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2429
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот Alexander Bakov » пет мар 17, 2017 10:48 am

Темата се оказа ,че съвсем не е приключила. Проблема със стъпковият мотор е възможно да се е появил след първите ми опити да реша проблема с паленето . Какво се случва в момента - зареждам бензин V-Power Nitro+ Racing 100 на Shell пали от четвърт на студено няма проблем, следващото зареждане V-Power Nitro+ 95 пали от четвърт на студено и след 3секунди гасне , при второ палене не гасне но докато стигне 60градуса придърпва. С горивата на EKo и OMV e същата работа иска само високооктанов бенз. Ясно ми е, че горивата в България не са качествени, но 20г мотор да прави разлика...

Потребителски аватар
ra40
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 7091
Регистриран на: пон юли 09, 2007 8:00 pm
Град: София
Кара: 306 Dturbo, Xsara VTS, 407 V6 & 206 SW
Has thanked: 272 times
Been thanked: 1279 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот ra40 » пет мар 17, 2017 10:00 pm

Да не е сгъстяван?
Изображение

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2429
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот Alexander Bakov » съб мар 18, 2017 11:29 am

Нямам такива данни

neptuna
редник
редник
Мнения: 51
Регистриран на: пет яну 01, 2010 9:23 pm
Град: Burgas
Кара: 605 2.5 td
Has thanked: 1 time

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот neptuna » нед мар 19, 2017 10:04 am

и аз имам този проблем 1 към 1.Вчера бях на диагностика и показа бедна горивна смес.От вчера я карам само на бензин и днес запали малко по лесно но иначе си излиза някакъв сив пушек при запалване и мирише на печка,след това цял ден нямам проблеми.

neptuna
редник
редник
Мнения: 51
Регистриран на: пет яну 01, 2010 9:23 pm
Град: Burgas
Кара: 605 2.5 td
Has thanked: 1 time

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот neptuna » пет окт 13, 2017 6:46 pm

до каде стигна сагата с този мотор

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2429
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: XU10J4RS трудно пали и се дави

Мнениеот Alexander Bakov » пон окт 16, 2017 9:18 pm

Да не му е уроки днес нямаше ниакви проблеми, още при смяната на мотора сложих датчика за скорост от 205цата който е с жило, едва миналата седмица обърнах внимание, че датчика от VTSa освен към таблото с уредите е бил свързан и към компютъра на колата, след една две справки се оказа ,че оказва влияние при смесообразуването , с известно преправяне сложих датчик за скорост от 306 S16 който е с 3 пинов конектор за връзка с компютъра и вход за жило за уреда на таблото . При смяната на мотора преди година оставих и горивният филтър от 205цата , в последтвие го смених с чисто нов , но пак за 205 заради което проблема си остана. Пак миналата седмица забелязах ,че филтъра при VTSa е монтиран хоризонтално , докато при 205 е вертикален - вход от долу и изход от горе , реших да завъртя филтъра на обратно с идеята, че при по дълъг престой и спадане на налягането е възможно част от горивото да се връща в резервоара , така поне филтъра трябва да остава винаги пълен , докато умувах до колко е възможно да съм прав сравних и обемите на двата филтъра - този на 205 GTI e два пъти по голям ,отказах се да въртя филтъра и сложих този от VTSa. Дали заради разликата в обема и евентуално дебит на филтрите или заради липса на сигнал към компютъра от датчика съм имал проблеми не мога да кажа .Но към момента проблеми с паленето нямам, пали от раз и е доста по тиха


Върни се в “306”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта